SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik wilde er net 1 openen met "Alles open, inclusief de beerput". Want dat is/wordt wel het thema geloof ik![]()
![]()
![]()
Voor eeuwig draagt #2640 jouw naam nu.quote:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Voor het RIVM worden de komende twee weken cruciaal."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Benieuwd hoeveel maatregelen er na komende week nog in stand blijven. CTB in combinatie met maximale aantallen en/of zitplaatsen zullen ze nog steeds niet los kunnen laten, vermoedelijk.![]()
Ik ben benieuwd hoe ze carnaval denken te gaan regelen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd hoeveel maatregelen er na komende week nog in stand blijven. CTB in combinatie met maximale aantallen en/of zitplaatsen zullen ze nog steeds niet los kunnen laten, vermoedelijk.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Hun gebrabbel over carnaval is ook de reden dat ik niet verwacht dat ze dat al los durven laten. We moeten en zullen nog door blijven micromanagen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze carnaval denken te gaan regelen.![]()
Huh?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd hoeveel maatregelen er na komende week nog in stand blijven. CTB in combinatie met maximale aantallen en/of zitplaatsen zullen ze nog steeds niet los kunnen laten, vermoedelijk.
Ik ga er vanuit dat per 1 maart er geen CTB meer is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zou mooi zijn als carnaval 22 zonder maatregelen het definitieve einde in kan luiden van deze catastrofale pandemiequote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ga je een like geven voor je positieve kijk op de zakenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?
Ik ga er vanuit dat per 1 maart er geen CTB meer is.![]()
![]()
Dat wordt een mooie shitshow. Ik raad elke burgemeester ook aan om lekker ergens hoog boven de rivieren te gaan zitten. Want als je gaat ingrijpen dan komen we ME-pelotons tekort schat ik zo maar in.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze carnaval denken te gaan regelen.
Ik hoop alleen niet dat Mark en Ernst de fout maken om dan op rosenmontag weer met het opgeheven vingertje te staan. Want dat doet alleen maar afbreuk aan hun geloofwaardigheid.zie email 27 oktober![]()
niet regelen, gewoon laten gaanquote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Handhaven om de handhaving. Dat is triest.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie shitshow. Ik raad elke burgemeester ook aan om lekker ergens hoog boven de rivieren te gaan zitten. Want als je gaat ingrijpen dan komen we ME-pelotons tekort schat ik zo maar in.
Ik hoop alleen niet dat Mark en Ernst de fout maken om dan op rosenmontag weer met het opgeheven vingertje te staan. Want dat doet alleen maar afbreuk aan hun geloofwaardigheid."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
![]()
Het nieuws van de afgelopen dagen goed samengevat in een tweetje, mijn vriend Hugo komt er weer goed vanaf…zie email 27 oktober![]()
Daarom hoop ik dat juist wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:11 schreef trein2000 het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Mark en Ernst de fout maken om dan op rosenmontag weer met het opgeheven vingertje te staan. Want dat doet alleen maar afbreuk aan hun geloofwaardigheid.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nou ja op zich ben ik van mening dat wanneer een regel bestaat je die ook moet handhaven. Anders zet je de bijl aan de wortel van de democratische rechtsstaat. Maar tegelijkertijd moet je ook een weging maken of handhaving wel in verhouding is. En die zie ik hier even niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Handhaven om de handhaving. Dat is triest.zie email 27 oktober![]()
Ik weet niet of hem weer voor de klas zo verstandig is.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het blijkt een pathologische leugenaar. Dan is het vertrouwen in de persoon gewoon weg. Aftreden en lekker weer les gaan geven op de basisschool, daar hebben ze toch tekort?
Die gaat de kids glashard 1+1=3 leren ook al geeft de hele wereld en zijn moeder aan dat het toch echt 2 is.![]()
Het moet allemaal wel ethisch blijven. De staat gaat te ver.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja op zich ben ik van mening dat wanneer een regel bestaat je die ook moet handhaven. Anders zet je de bijl aan de wortel van de democratische rechtsstaat. Maar tegelijkertijd moet je ook een weging maken of handhaving wel in verhouding is. En die zie ik hier even niet."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het nog te houden is qua maatregelen en opvolging/handhavingquote:Op zondag 13 februari 2022 21:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als carnaval 22 zonder maatregelen het definitieve einde in kan luiden van deze catastrofale pandemie
Erg mooiOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Optimistisch.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?
Ik ga er vanuit dat per 1 maart er geen CTB meer is."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik gok op dinsdag glorieus aankondigen dat alle maatregelen vervallenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie shitshow. Ik raad elke burgemeester ook aan om lekker ergens hoog boven de rivieren te gaan zitten. Want als je gaat ingrijpen dan komen we ME-pelotons tekort schat ik zo maar in.
Ik hoop alleen niet dat Mark en Ernst de fout maken om dan op rosenmontag weer met het opgeheven vingertje te staan. Want dat doet alleen maar afbreuk aan hun geloofwaardigheid.
Ten einde een shitstorm richting henzelf te voorkomen nav de WOB tsunami
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zeggen ze er dan ook bij per wanneer?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gok op dinsdag glorieus aankondigen dat alle maatregelen vervallen
Ten einde een shitstorm richting henzelf te voorkomen nav de WOB tsunami![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
De huidige cijfers die nog positiever zijn dan de meeste positieve inschatting van het RIVM (met de meest strenge maatregelenpakket), beerput die nu echt wel open is ......quote:Op zondag 13 februari 2022 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het nog te houden is qua maatregelen en opvolging/handhaving
Erg mooi
Denk dat het nu wel klaar is.![]()
ha, dromen zijn bedrog, zong Marcoquote:Op zondag 13 februari 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ten einde een shitstorm richting henzelf te voorkomen nav de WOB tsunami![]()
Er zijn nog steeds mensen die hun winkelwagen ontsmetten tot ze er bijna bij neervallen.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin in maart 2020 ook de deurklinken in mijn toenmalige wooncomplex alleen aangeraakt met een tissue om mijn hand, net als de klep van de ondergrondse vuilcontainer. En met de elleboog de knop van de verkeerslichten induwen bij het wandelen/fietsen.
Good timeswegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Vlak voor de volgende golf wordt verwacht?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeggen ze er dan ook bij per wanneer?
Golf WOB stukken that is
Evenstar
![]()
Moet zeggen dat ik wel uitkijk naar de volgende WOB stukkengenieten dit.
![]()
Redelijkerwijs, yes, eensquote:Op zondag 13 februari 2022 21:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De huidige cijfers die nog positiever zijn dan de meeste positieve inschatting van het RIVM (met de meest strenge maatregelenpakket), beerput die nu echt wel open is ......
Denk dat het nu wel klaar is.
Maar als je ziet hoe lang het nog duurde voor 2G van tafel was na het TU Delft rapport en dat we nu nog steeds het CTB hebben.... Ik zie het wel als het zo ver is
Ik kijk uit naar het onderzoek naar toename van contact dermatitisquote:Op zondag 13 februari 2022 21:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die hun winkelwagen ontsmetten tot ze er bijna bij neervallen.
Wees blij dat wij niet zoals in Duitsland al bijna 2 jaar onafgebroken met maskers overal rondlopen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Redelijkerwijs, yes, eens
Maar als je ziet hoe lang het nog duurde voor 2G van tafel was na het TU Delft rapport en dat we nu nog steeds het CTB hebben.... Ik zie het wel als het zo ver is![]()
Die kunnen straks niet eens meer aan het gas ook, al zouden ze het willenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wees blij dat wij niet zoals in Duitsland al bijna 2 jaar met maskers overal rondlopen.![]()
Robert Kut InstituutOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
![]()
Boris Johnson ziet hoe de besmettingen in het VK deze week met 30% afnemen. Hieruit kun je toch opmaken dat het in Nederland ook niet mis kan gaan![]()
![]()
Dat lijkt me wel leuk. Als ze nu van de persconferentie een soort spelshow maken met Ernst als quizmaster. En met in plaats van een beeldscherm drie gordijnen met achter één gordijn het "alles los"-pakket. En dan mogen de journalisten in de zaal kiezen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ten einde een shitstorm richting henzelf te voorkomen nav de WOB tsunamiNever explain, never apologize.![]()
Evenstar
![]()
Wij kunnen niet zomaar naar andere landen kijken. Hele andere situatie hier.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:37 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Boris Johnson ziet hoe de besmettingen in het VK deze week met 30% afnemen. Hieruit kun je toch opmaken dat het in Nederland ook niet mis kan gaan
Komende twee weken worden cruciaal.![]()
quote:Op zondag 13 februari 2022 21:40 schreef Lurf het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk. Als ze nu van de persconferentie een soort spelshow maken met Ernst als quizmaster. En met in plaats van een beeldscherm drie gordijnen met achter één gordijn het "alles los"-pakket. En dan mogen de journalisten in de zaal kiezen.
Is toch bizar dat die lui zelfs in de zomers al 2 jaar met die dingen lopen. Andere landen ook trouwens, die hebben zelfs maskers buitenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Die kunnen straks niet eens meer aan het gas ook, al zouden ze het willen![]()
Robert Kut Instituut![]()
![]()
Kudde-effectquote:Op zondag 13 februari 2022 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is toch bizar dat die lui zelfs in de zomers al 2 jaar met die dingen lopen. Andere landen ook trouwens, die hebben zelfs maskers buitenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Gezien we inclusief alle versoepelingen nog ver onder het scenario "volledige lockdown" zitten qua bezetting moet de kamer hier toch wel tegenin gaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hun gebrabbel over carnaval is ook de reden dat ik niet verwacht dat ze dat al los durven laten. We moeten en zullen nog door blijven micromanagen.
Helemaal nu naar buiten komt dat het RIVM nog betrouwbaarder is dan de Iraakse persvoorlichter![]()
Dat begin van de pandemie. Het gebrek aan PBM. Wat er gebeurd is in de verpleegtehuizen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het nieuws van de afgelopen dagen goed samengevat in een tweetje, mijn vriend Hugo komt er weer goed vanaf…
Dat is wat ik als grootste schande zie.
Ongekend triest."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Genot. Tijd voor een tuinfeest.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:37 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Boris Johnson ziet hoe de besmettingen in het VK deze week met 30% afnemen. Hieruit kun je toch opmaken dat het in Nederland ook niet mis kan gaan![]()
Ook zo dom om deze man nog een ministerschap te gunnen. Je kon op je klompen al aanvoelen dat hij gaat sneuvelen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De beerput gaat wel helemaal open nu he. Wat heerlijk.
Hugo kan nu wel over de woningen gaan, maar hij moet inderdaad gewoon aftreden.![]()
Een van de ja, absoluutquote:Op zondag 13 februari 2022 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat begin van de pandemie. Het gebrek aan PBM. Wat er gebeurd is in de verpleegtehuizen.
Dat is wat ik als grootste schande zie.
Ongekend triest.zie email 27 oktober![]()
Ik weet nog dat in DL wel het meest pessimistische scenario boven water kwam. Om druk te zetten op de bevolking.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ook zo dom om deze man nog een ministerschap te gunnen. Je kon op je klompen al aanvoelen dat hij gaat sneuvelen.
Was dat hier ook zo?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nu nog steeds niet je eigen winkelwagen hebbenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die hun winkelwagen ontsmetten tot ze er bijna bij neervallen.![]()
![]()
Niet anno 2022 fulltime in de metaverse levenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet je eigen winkelwagen hebben![]()
![]()
Wij zijn door dat gedoe begonnen met thuis laten bezorgen. En dat bevalt uitstekendquote:Op zondag 13 februari 2022 21:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet je eigen winkelwagen hebben![]()
![]()
Zeker genieten temeer omdat wordt bevestigd waar ik al die tijd voor vreesde. Heb zelf nog een gemeentelijke wob lopen. Niet over corona maar ook een leuk schandaaltje over een onderhandse deal. Veel gelakt maar toch een pareltje gevonden. “Het is tegen ons eigen beleid in, het inkoopbureau adviseert het niet te doen, we doen het toch.”quote:Op zondag 13 februari 2022 21:31 schreef Evenstar het volgende:
Moet zeggen dat ik wel uitkijk naar de volgende WOB stukkengenieten dit.
[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 13-02-2022 22:09:18 ]![]()
Het mooie van de mondkapjesplicht is dat je die kan negeren in winkels of de universiteit omdat niemand er wat over zegt en er ook geen enkele consequentie aan vast hangt.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is toch bizar dat die lui zelfs in de zomers al 2 jaar met die dingen lopen. Andere landen ook trouwens, die hebben zelfs maskers buitenDe uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: