SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vera had best wel veel.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:42 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Had Vera eigenlijk veel post? Of hadden de andere bewoners er meer? Ik heb het niet zo meegekregen?
Denk dat ze geen gezeik meer willen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:45 schreef JDB94 het volgende:
De streamlocks zijn echt too much sinds vorig weekend.. kijkcijfertjes moeten omhoog zeker?
Julio zit daarstraks te piepen dat hij niks van familie had gekregen, misschien dat ze alleen de eerste 40 brieven hadden gekozen, onee dat kon ook niet zei hij toen want Vera had er veel meer dan hun gekregen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:42 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Had Vera eigenlijk veel post? Of hadden de andere bewoners er meer? Ik heb het niet zo meegekregen?
Gezeik als in? Elk maar iets meer interessant stukje wordt eruit gesneden latelyquote:Op zondag 13 februari 2022 16:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk dat ze geen gezeik meer willen.
Baal wel dat we niks meer te zien krijgen van de feestjes uit de gameroom.
Ik denk dat Leroy enorm veel haatmail heeft gekregen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Julio zit daarstraks te piepen dat hij niks van familie had gekregen, misschien dat ze alleen de eerste 40 brieven hadden gekozen, onee dat kon ook niet zei hij toen want Vera had er veel meer dan hun gekregen.
Idd ik kan die vlaamse opa niet meer zienquote:Op zondag 13 februari 2022 17:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat Beyond BB mogen ze ook achterlaten. Geef me maar het oog of dakstreams (zonder het geluid)
Ja vreselijkquote:Op zondag 13 februari 2022 17:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat Beyond BB mogen ze ook achterlaten. Geef me maar het oog of dakstreams (zonder het geluid)
Ja precies. Dan kun je het geluid gewoon aanlaten en horen wanneer er weer iets gebeurd. Niet dat je verder iets mist met die domme kaarten de hele dag. Echt waardeloos.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nee, elke poging om SL's te stimuleren moet verboden worden, niemand wil die x100 herhalingen..quote:Op zondag 13 februari 2022 17:11 schreef Stargazing het volgende:
FEBO als je meeleest.
Wat als je ons in plaats van Beyond BB, iconische beelden van de oude BigBrothers van BE en NL toont. Dan hebben we nog iets aan die streamlocks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij beschouwd het ook als zijn verdiende geldquote:Op zondag 13 februari 2022 16:59 schreef Stargazing het volgende:
Hoevaak gaat Leroy het nog hebben over die Legoblokjes? Het was toch voor geld in de pot of niet. Als het Kristoff, Tobias, Grace, Nouchine of zelfs Peter was geweest hadden ze net hetzelfde gedaan hoor. Hij is de enige die al expres geld uit de pot heeft laten schieten. Al wat hij verdiend heeft met over legoblokjes lopen, heeft ie ook weer verloren door de pin zo vroeg te pakken vorige week +meer.
Nee Tobias.quote:
Dit seizoen was zondag vaak de leukste dag om te streamen. Vandaag nietquote:Op zondag 13 februari 2022 17:28 schreef spapaars het volgende:
Juist op een dag dat veel mensen kunnen streamen, gooien ze de ene na de andere sl erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan de fragmenten van gisteren: DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes.
Even checkenquote:Op zondag 13 februari 2022 17:32 schreef engine het volgende:
Inmiddels geleerd hoe je zaus maakt.
Nu nasi![]()
Het is heel makkelijkquote:
Net als na de liveshow, zondequote:Op zondag 13 februari 2022 17:28 schreef spapaars het volgende:
Juist op een dag dat veel mensen kunnen streamen, gooien ze de ene na de andere sl erin.
Ziet er ook wel uit ja, ze moet alleen nog even leren filmenquote:
Denk dat ze moeten raden waarvan ze zijnquote:Op zondag 13 februari 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie zullen er in zitten? Familie
Zou ook nog kunnen idddquote:Op zondag 13 februari 2022 17:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Denk dat ze moeten raden waarvan ze zijn
Of zij zitten opgesloten in de slaapkamerquote:Op zondag 13 februari 2022 17:42 schreef JDB94 het volgende:
Ze komen uit het huis, moeten wel de bewoners zijn!
Dat of bewoners iddquote:Op zondag 13 februari 2022 17:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of zij zitten opgesloten in de slaapkamer
Ja want ik zie loekie en die pinguin is van ice age geloof ik pluto komt eraan en er staat ook al bekend aapje kom er alleen niet opquote:
ja anders kan niet door coronaquote:Op zondag 13 februari 2022 17:42 schreef JDB94 het volgende:
Scherp hahahaquote:Op zondag 13 februari 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Die hond is Tobias. Loopt wat moeilijk.
Ah scherp ja!quote:Op zondag 13 februari 2022 17:42 schreef JDB94 het volgende:
Zou ook verklaren dat hij als laatst komt ivm dat pak aantrekkenquote:Op zondag 13 februari 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Die hond is Tobias. Loopt wat moeilijk.
Maar waarom?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:46 schreef JDB94 het volgende:
Misschien op een rij staan in de juiste volgorde ofzo?
Ik weet het maar ze gaan het toch blijven doen dusquote:Op zondag 13 februari 2022 17:13 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Nee, elke poging om SL's te stimuleren moet verboden worden, niemand wil die x100 herhalingen..
Denk 't niet aangezien er 10 nummers zijn / 10 bewonersquote:Op zondag 13 februari 2022 17:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Of opdracht voor little big brother dat die het moet spelen
Aha had gekund hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 17:48 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Denk 't niet aangezien er 10 nummers zijn / 10 bewoners
Kijk ze nooit.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:49 schreef engine het volgende:
Deze uitzending ga ik zeker niet kijken
En zelfs dan zijn ze lui.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
De Panda moet Nawee wel zijn.. Panda's leven alleen .. behalve als er geneukt moet worden
Ik kijk soms wel. Maar zo hoeft dat van mij niet. En we weten ook al dat Leroy naar huis gaat zaterdag dus eigenlijk is deze heel week nu al weggegooid.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:50 schreef Ebinas het volgende:
K
[..]
Kijk ze nooit.
Alleen het laatste half uur van de live
En een nog softere week qua spellen etc.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk soms wel. Maar zo hoeft dat van mij niet. En we weten ook al dat Leroy naar huis gaat zaterdag dus eigenlijk is deze heel week nu al weggegooid.
Met hun domme kut kaartjes
Zal wel, zelfs dat kunnen ze nog niet goed doen.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
Die stream was vast weer een vergissing
De BE-site is nog niet van We zijn zo terug af geweest ... raarquote:Op zondag 13 februari 2022 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel, zelfs dat kunnen ze nog niet goed doen.
Inderdaad. Gewoon niet om aan te zien.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En een nog softere week qua spellen etc.
Deze wordt wss het saaist tot nu toe.
En die urenlange sl's maken het er niet beter op
Dat had ik ook net gepost en toen werd er gezegd kan niet maar denk het toch welquote:Op zondag 13 februari 2022 17:56 schreef ledn81 het volgende:
Ah Salar moet ze als Little Brother juist herkennen waarschijnlijk
Ik vind het ook wel gezien verder.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon niet om aan te zien.
Ja en dan winnen ze zoveel euro??? Dat is alleen leuk als ze het naar mij overmaken en anders gewoon weg met die onzin.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:57 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben die gis wat er achter de sl's zit spelletjes wel zat eik
quote:Op zondag 13 februari 2022 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en dan winnen ze zoveel euro??? Dat is alleen leuk als ze het naar mij overmaken en anders gewoon weg met die onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet te hopen dan dat Kristof er op komt want die wint niet van Leroy als ik Twitter en FB zo bekijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk soms wel. Maar zo hoeft dat van mij niet. En we weten ook al dat Leroy naar huis gaat zaterdag dus eigenlijk is deze heel week nu al weggegooid.
Met hun domme kut kaartjes
En we pikken dit allemaal maar gelaten.....quote:Op zondag 13 februari 2022 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
We hebben nu denk al anderhalf uur SL
Ik heb zojuist mijn abonnement opgezegd.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik merk dat ik steeds minder kijk naar Big "Streamlock"Brother, vind er dit jaar
echt geen kut aan. Wat 'n slap aftreksel van 22 jaar BB. Ik laat mijn abo van Videoland
ook maar verlopen en kap er mee. Jammer 'n gemiste kans van RTL![]()
![]()
voor de jackpot ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zie salar heb toch moeten raden wie wie was
¤ 105 had hij het over gewonnenquote:Op zondag 13 februari 2022 18:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
voor de jackpot ofzo?
oh ze weten t niet
feestje? hoor ik
NIet!!!quote:Op zondag 13 februari 2022 18:21 schreef odie22 het volgende:
ze krijgen vanavond feestje met onbeperkt drank![]()
![]()
Cola/Fanta/7Up en 0% bier.... nou gezelligquote:Op zondag 13 februari 2022 18:21 schreef odie22 het volgende:
![]()
dit dusquote:Op zondag 13 februari 2022 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dit is geen zak aan zo.. elke keer het na-ouwehoeren moeten aanhoren na een game
ze moeten het zwaar hebben'quote:
Met scherm ertussenquote:Op zondag 13 februari 2022 18:23 schreef Kinga het volgende:
Salar krijgt zijn vriend te zien in de game room nu.
niet zo negatief over deze leuke BBquote:Op zondag 13 februari 2022 18:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Cola/Fanta/7Up en 0% bier.... nou gezellig
Spa rood, Spa blauw en ice tea?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:21 schreef odie22 het volgende:
![]()
Ja klopt. De week is nu alweer voorbij.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als ze alles in die ene dag proppen hebben ze weer de rest van de week niks zeker?
geen @spapaarsquote:Op zondag 13 februari 2022 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Spa rood, Spa blauw en ice tea?
is ook hardstikke lekkerquote:Op zondag 13 februari 2022 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Spa rood, Spa blauw en ice tea?
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Had Newel ook niet gemist. Ligt toch altijd in bed.
Dit waren leuke BB's:quote:Op zondag 13 februari 2022 18:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet zo negatief over deze leuke BB![]()
![]()
Julio en Hanne net zo goed niet. Voegen wat dat betreft nog minder toe dan Nawel en Leroy.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Had Newel ook niet gemist. Ligt toch altijd in bed.
als die RLS-en nu warenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als die RLS-en nu waren
dan was de wereld te klein geweest![]()
Leroy gaat wel de geschiedenis in als bewoner met de minste fansquote:Op zondag 13 februari 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Julio en Hanne net zo goed niet. Voegen wat dat betreft nog minder toe dan Nawel en Leroy.
Dat kan zijn. Alsnog 10x leuker om naar te kijken dan Julio. Kijk eens hoeveel reactie Leroy oproeptquote:Op zondag 13 februari 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leroy gaat wel de geschiedenis in als bewoner met de minste fans
tsja ik weet het schat, baal ook dat dat niet meer is, na vorig jaar dacht ik, ik doe nog 1 x meequote:
ik weet het engie maar hij is mij echt een te grote irritatiequote:Op zondag 13 februari 2022 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan zijn. Alsnog 10x leuker om naar te kijken dan Julio. Kijk eens hoeveel reactie Leroy oproept
Roel en Dido zijn nog steeds gelukkig samen🙂quote:
thank god, vreselijk dat afluisteren en gluren in de gameroomquote:Op zondag 13 februari 2022 18:33 schreef zodeju het volgende:
Wilde net zeggen dat ze het afluisteren goedkeuren maar nu moesten ze toch echt weg bij die deur. Julio Nouc en Hanna
BB is dit jaar allesbehalve harder en strengerquote:Op zondag 13 februari 2022 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
thank god, vreselijk dat afluisteren en gluren in de gameroom
en ik ben de koningin van engelandquote:Op zondag 13 februari 2022 18:33 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Roel en Dido zijn nog steeds gelukkig samen🙂
Dat is toch wat zo'n programma nodig heeft. Nawel en Leroy maken de show op dit moment...niet omdat ze populair zijn maar er valt wel wat om naar te kijken. Jullie hebben allemaal een gruwelijke hekel aan ze maar wel lachen om grapjes over zequote:Op zondag 13 februari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het engie maar hij is mij echt een te grote irritatie
plus ik vind hem niet stabiel
zie hem wel ontploffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:35 schreef freaky40 het volgende:
Geweldig dag, king Saler LB.Hele dag streamlock en kut kaartjes lezen....hoop dat je genoten hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
van mij mag Julio ook weg hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch wat zo'n programma nodig heeft. Nawel en Leroy maken de show op dit moment...niet omdat ze populair zijn maar er valt wel wat om naar te kijken. Jullie hebben allemaal een gruwelijke hekel aan ze maar wel lachen om grapjes over ze![]()
Over Julio of Hanne valt alleen te grappen dat ze doodsaai zijn en eigenlijk al vergeten voordat ze weggestemd zijn. Nutteloze vulling van bedden.
I don't give a damn. Doet niets af aan de feiten vandaag.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Hele dag streamlock en kut kaartjes lezen....hoop dat je genoten hebt
En de meeste vrijstellingen!quote:Op zondag 13 februari 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bizarquote:Op zondag 13 februari 2022 18:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En de meeste vrijstellingen!
3 weken in reservetijd.
Okay maak er een feestje van dan heeft er nog iemand lolquote:Op zondag 13 februari 2022 18:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
I don't give a damn. Doet niets af aan de feiten vandaag.
Weet je welquote:Op zondag 13 februari 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ze ook het kaartje van Dimi gehad. Hij had in een interview gezegt dat hij een roos en kaart had gestuurd. Ik weet dat ze ook al een video heeft gehad.quote:
Refresh my memory, want ik block die kerel... de laatste was die pin was ie gekocht had, en ene was little brother gebeuren, hoe had ie die ook weer gewonnen? En de 3 keer?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
3 weken in reservetijd.
Ja anders gaan die nieuwe bewoners allemaal wel erg snel, gewoon spel beïnvloeding van BBquote:Op zondag 13 februari 2022 18:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
3 weken in reservetijd.
Was de ene kant vrijgesteld .. kant goudquote:Op zondag 13 februari 2022 18:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Refresh my memory, want ik block die kerel... de laatste was die pin was ie gekocht had, en ene was little brother gebeuren, hoe had ie die ook weer gewonnen? En de 3 keer?
Wat gaat Vera koken dan?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:42 schreef odie22 het volgende:
wat doet die heks in de keuken ,is het volle maan
het gaat anders wel erg opvallen nu hequote:Op zondag 13 februari 2022 18:42 schreef odie22 het volgende:
wat doet die heks in de keuken ,is het volle maan
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt alsof Vera iets heeft gehad en uitdeelt, chocolaatjes ?bij 1 van de kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chocolaThinking is difficult, that’s why most people judge
Het lijkt alsof Vera iets heeft gehad en uitdeelt, chocolaatjes ?Klopt heeft 2 doosje met chocolade gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt alsof Vera iets heeft gehad en uitdeelt, chocolaatjes ?BonbonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje om terug te kijken .... Post voor Tobias en Grace .....
Thanks… ff terugkijken zo leuk Grace en Tobias!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het wel, hebben gisteravond ook al een feestje gehad.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet zo nog even weg, was dat van het feestje vanavond een geintje ?
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Plus bij binnenkomst had ie er ook 1 maar kwijtgeraakt na dat waterspel tegen Hannequote:Op zondag 13 februari 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was de ene kant vrijgesteld .. kant goud
Je noemt zelf ook mensen heksen. Niet aanstellen nu.quote:
hahahaquote:Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Je noemt zelf ook mensen heksen. Niet aanstellen nu.
Laten we het hopen, nog 1 week Leroy ga ik niet volhouden.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef Koos1958 het volgende:
Salar zegt wie moet er zo boodschappen doen en julio had het er ook al over dat het little brother wel zou zijn. Is wel te hopen dat salar dit moet doen want anders heeft die dombo alsnog een kans om die pin te kopen
ik zei het hoopvol, je weet het nooit met BBquote:Op zondag 13 februari 2022 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hebben net Hunger game gespeeldquote:Op zondag 13 februari 2022 18:52 schreef Ireth het volgende:
Bijna 7 uur en ze schillen de aardappelen... ze gaan ook steeds later eten volgens mij??
Nee als anderen dat mogen mag ik dat ookquote:Op zondag 13 februari 2022 18:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kunnen we het gewoon een beetje respectvol houden?
Vind dit wel ver gaan.
12quote:
Grace is natuurlijk bang dat Salar heeft gehoord dat Grace elke keer Salar nomineert.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:47 schreef humpty het volgende:
Salar is nog aan het nagenieten maar valt mij op dat Grace er niet op reageert
kijkt zo chagarijnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben een paar uurtjes lekker uit eten, tot later ....
.
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De langere post fragmenten staan al online, dus zijn de lekste momenten even apart gemonteerd ....
toppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben een paar uurtjes lekker uit eten, tot later ....![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Precies mijn punt. Waarom mag dat wel over Nawel gezegd worden maar niet over Vera of Grace?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:59 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk gezegd, als bedslet mag, mag hoertje lijkt mij ook...
(Disclaimer: persoonlijk vind ik beide not done, maar ik kan me er ook niet vreselijk aan storen)
De langere post fragmenten staan al online, dus zijn de lekste momenten even apart gemonteerd ....
Veel plezier, eet smakelijk en bedankt weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben een paar uurtjes lekker uit eten, tot later ....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ze hebben allemaal een dergelijk bericht er tussenquote:Op zondag 13 februari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel nu vertellen dat mensen schreven dat alleen grace en nouchine te vertrouwen zijn.
Nawel-fans die liever zien dat Nawel niet te veel met Leroy optrekt, denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel nu vertellen dat mensen schreven dat alleen grace en nouchine te vertrouwen zijn.
onbegrijpelijkquote:Op zondag 13 februari 2022 19:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Drukke 1e dag van de week, overige dagen gebeurt er weinig dus
Nee denk het ook niet ...heb bij haar ook het idee dat ze alles voor het spel doetquote:Op zondag 13 februari 2022 18:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias en Grace hebben naar mijn idee geen toekomst buiten het huis maar je weet nooit
Heb hier geen geluid ?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Precies dat want er mogen maar 2 nederlanders in de finale dus hoopt ze op Tobias en haarzelf.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:04 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet ...heb bij haar ook het idee dat ze alles voor het spel doet
weet precies wat ze doen moet om er in te blijven
En denk dat ze Salar als haar grootste concurrent ziet en hem
daarom steeds nomineert
en voetenquote:Op zondag 13 februari 2022 19:06 schreef Ireth het volgende:
Zitten ze weer met hun achterwerk op het aanrecht
Hé ja, je zwarte sok er ook nog ff bijquote:Op zondag 13 februari 2022 19:06 schreef Ireth het volgende:
Zitten ze weer met hun achterwerk op het aanrecht
Niet alles gaat altijd over Vera Koosquote:Op zondag 13 februari 2022 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Stom wat grace nu zegt tegen nawel. Focus op de mensen die je niet nomineren. In feite zegt ze let niet op tobias en vera bv
geen van beidequote:Op zondag 13 februari 2022 19:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou ik weet wel wat ik liever heb hoor
ik heb Hannequote:Op zondag 13 februari 2022 19:11 schreef engine het volgende:
Tobias weer in beeldhopelijk snel eruit
ik moet liever voeten of een poenie willen????quote:
Ja ook weg ermee. Ze moeten de helft eruit gooien en wat nieuwe mensen erin. Het begon allemaal best prima maar het slaat ineens helemaal dood.quote:
nee jij niet , ik zeg toch, ikquote:Op zondag 13 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet liever voeten of een poenie willen????
tis wel heel braafjesquote:Op zondag 13 februari 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook weg ermee. Ze moeten de helft eruit gooien en wat nieuwe mensen erin. Het begon allemaal best prima maar het slaat ineens helemaal dood.
Hoe kunnen ze Hanne en Julio ooit voor dit programma vragen...lult overal maar mee en heeft nooit een meningquote:
Nous mag wel blijven denk ikquote:Op zondag 13 februari 2022 19:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne, Julio, Leroy, Nawel, Nouchine eruit 5 nieuwe er in.
weer niet slapen vannachtquote:Op zondag 13 februari 2022 19:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik schrok al, dacht dat helemaal mis zou gaan
Mag blijven als ze minder schreeuwtquote:Op zondag 13 februari 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous mag wel blijven denk ik
twijfel
quote:Op zondag 13 februari 2022 19:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ssssst, is undercover
kunnen we in de COS ook doenquote:Op zondag 13 februari 2022 19:19 schreef Ireth het volgende:
Gelukkig krijgen we nooit een SL bij de fantastische namen-noem-spelletjes![]()
[ afbeelding ]
whuzzzquote:Op zondag 13 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen we in de COS ook doen![]()
![]()
![]()
vrouwen namen
Ireth
Dido is nog altijd mijn all time RLS-favorietje.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:33 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Roel en Dido zijn nog steeds gelukkig samen🙂
De langere post fragmenten staan al online, dit zijn de leukste momenten even apart gemonteerd ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben een paar uurtjes lekker uit eten, tot later ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |