SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Die zijn echt erg hoorquote:
Hij staat te kokenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:05 schreef Tascha071 het volgende:
FEBO nu Leroy aan het opvangen. Sessie met de therapeut. Even weer doornemen wat wel en niet kan.
Van woede?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij staat te koken
Misschien wel beter ook zo!!!
Stukjes braadworst.quote:
Ook op insta en twitter....zelfs persoonlijke aanvallen als je ook maar zegt wat zit haar haar raar.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn echt erg hoor
Op FB is het af en toe echt ziek
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Al een DM ontvangen of je haar een shout-out wil geven?
Ja, nu helemaal in deze positie......quote:Op zondag 13 februari 2022 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Nawel is bloed chagrijnig. Zie je aan haar attitude/tronie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eindbaas als hij dat invoert. Gewoon die groene kamer lekker trollen de komende week.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat Salar de regel invoert dat ze bepaalde tijden niet meer op de slaapkamer mogen zijn
Dan moeten ze ergens anders roddelen, zal ze leren hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eindbaas als hij dat invoert. Gewoon die groene kamer lekker trollen de komende week.
dan gaan ze naar de tuinquote:Op zondag 13 februari 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moeten ze ergens anders roddelen, zal ze leren haha
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, momentje Tobias en Grace in de badkamer gisteravond ....![]()
[ afbeelding ]dit doe ik toch niet met mijn goede vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
@Kinga heeft een kaart gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2022 14:15 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wie de kaart geschreven heeft van Fok naar BB?
Dit houdt je toch geen 6 weken vol?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias deelt het gevoel met grace. Hij wil deur niet in slot gooien. HIj wil haar echt niet kwijt is bijzonder, mocht er meer in zitten is het iets wat hij liever buiten uitvind.
Zal donderdag wel weer veranderen🤣quote:Op zondag 13 februari 2022 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Nawel is bloed chagrijnig. Zie je aan haar attitude/tronie.
zelfs dit is saaiquote:Op zondag 13 februari 2022 14:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom doen Grace en Tobias nou weer verstandig?
Gewoon prima te verstaan gesprek > ZENDERCHECKquote:Op zondag 13 februari 2022 14:23 schreef JDB94 het volgende:
Zelfs dit gesprek weet de FEBO op te fucken lol
Dat zie je zo verkeerd.....volgens mij dan....quote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef r0ydr het volgende:
Gaat het zelfde eindigen als Jill en Thomas waarschijnlijk
Verder herhalen ze 4x wat ze al eerder uitgesproken hebbenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Gewoon prima te verstaan gesprek > ZENDERCHECK
Fluisteren wat zelfs op 100% volume niet te horen is > Niks
rinardo in BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:15 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan mag ze dus legaal fluisterenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:28 schreef JDB94 het volgende:
Met een beetje geluk kan Nouchine de komende 2 dagen niet meer praten, duim met me mee?
Tobias heeft Grace lekker subtiel afgewezen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom doen Grace en Tobias nou weer verstandig?
Bij de Febo zitten er een stelletje te godveren.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:33 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tobias heeft Grace lekker subtiel afgewezen.
It was mequote:Op zondag 13 februari 2022 14:15 schreef freaky40 het volgende:
ja waardeloosquote:Op zondag 13 februari 2022 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
waarom al een tijdje 2 dezelfde streams
Dan zal er iets in de dbk opgenomen worden, nu. Dan zijn er meestal 2 dezelfde streamsquote:Op zondag 13 februari 2022 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
waarom al een tijdje 2 dezelfde streams
Volgens mij wel gevoelens die meer en meer worden maar geen grote vrijpartijen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:33 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:37 schreef Flow3r het volgende:
Leroy over spuiten in zijn hoofd
Haartransplantatie ?
Denk eerder botox, hij kan niet eens z'n voorhoofd fronsenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:37 schreef Flow3r het volgende:
Leroy over spuiten in zijn hoofd
Haartransplantatie ?
Maar dat kan ook best goed gaan. ying en yang.....De een introvert de ander uitbundig. Vooral als er niet teveel jaloezie bij komt kijken.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:40 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat Tobias en Grace buiten het huis elkaars type totaal niet zijn, dus dat gaat echt niet werken
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk eerder botox, hij kan niet eens z'n voorhoofd fronsen
Aha, ik geloof het nog ook😂quote:Op zondag 13 februari 2022 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Da's Jodeltaal voor kut, kut, kut
Nope, hij had het over korsten op zijn hoofd en haren die weer terug groeidenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk eerder botox, hij kan niet eens z'n voorhoofd fronsen
Eens. Ze zitten hierin en zijn tot elkaar veroordeelt, Er is niet echt een keuze.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:40 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat Tobias en Grace buiten het huis elkaars type totaal niet zijn, dus dat gaat echt niet werken
Niet waar. Juist niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:33 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Lolly van de grond op de trap gooien stukjes vliegen er vanaf maar niet wegzuigen hoor. alleen wat op de grond ligt.quote:
Daarom stoeien ze zoveel. Toch een manier om elkaar aan te raken.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij wel gevoelens die meer en meer worden maar geen grote vrijpartijen.
ja en hij heeft duidelijk gezegd dat hij hetzelfde voelt en erin zit,hoe kunnen mensen dan zo verkeerd interpreterenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet waar. Juist niet.
Hij wil alleen niet te ver gaan in het huis. Ze moet nog definitief breken met die andere gast.
romanticeer je het niet teveel?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daarom stoeien ze zoveel. Toch een manier om elkaar aan te raken.
Tobi had ze juist open gezet voor wat frisse lucht en dat het huis wat lichter wordquote:Op zondag 13 februari 2022 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amme ramen moeten dicht van Big Brother, dus een buitenspelletje
Nee, er was commentaar dat er iets niet goed was met die shutters. Zoiets zei sallarquote:Op zondag 13 februari 2022 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze een 'storing' hebben/hadden. Lijkt me sterk dat ze nu al wat hebben opgebouwd in de tuin.
Hard aanpakken die gast!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:05 schreef Angelflush het volgende:
De 3 in groen zeggen dat Peter heeft gezegd dat Julio niet op de bank gaat komen.
Ze zeggen dat de andere denken dat Julio niet zo'n sterke speler is.
Nawel is weer doodmoe vandaag, alles wordt weer verkeerd begrepen.
Leroy krijgt zendercheck maar snapt niet waarom.... lul je bent aan t fluisteren.
Played his partquote:Op zondag 13 februari 2022 15:07 schreef Joyce-43 het volgende:
leroy krijgt nu niet echt bijval om te roddelen zelfs Nawel gaat er niet op in ja is nog een week verder sukkel
Ze lezen elkaars post nuquote:Op zondag 13 februari 2022 15:08 schreef rinardo het volgende:
Volgens mij hebben ze weer nieuwe kaarten hoor, ze doen zo verbaast over de teksten.
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:08 schreef Angelflush het volgende:
Leroy zegt dat t m niet interesseert als hij op de bank komt.... liegbeest je kop staat vol spanning, die explodeert dalijk.
Hij baalt toch wel dat zn neef t niet gehaald heb.
En een heel gevaarlijk lachje was dat.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Ik maak een dobbelsteen van tape.. een hele grote ... een wapen ... een wapen van tape..
Hij lacht...
Dat hij aan wapens denkt, geeft maar weer aan wat een zieke geest hij heeft...quote:Op zondag 13 februari 2022 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Ik maak een dobbelsteen van tape.. een hele grote ... een wapen ... een wapen van tape..
Hij lacht...
Daar teert hij op. Dat was natuurlijk zijn 'hoogtepunt'...denkt ie.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:12 schreef JDB94 het volgende:
En de Legoblokjes, jezus vent doet alsof hij kilometer op hete kolen heeft gelopen
Ik moet wel lachen dat hij totaal geen feedback krijgt.quote:
En Julio heeft het ook nogal druk.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
ja Nawel voelt der eigen niet echt lekker in de hum dus die gaat er niet op in bij Leroy
Of Jan Dijkgraaf.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Heel benieuwd wat zo'n Nico Dijkshoorn van die Leroy vind. Denk dat hij een geweldige column kan schrijven over die gast.
Op stream 2 is al dagenlang gezeur. Bij mij start ie telkens op aan het begin ipv aan het eind. Moet ik doorscrollen naar het eind. En het geluid is er vandaag telkens af.quote:
We kunnen @doordevil er anders wel even bij roepen?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Heel benieuwd wat zo'n Nico Dijkshoorn van die Leroy vind. Denk dat hij een geweldige column kan schrijven over die gast.
die neef gaat op zijn kop krijgen als Leroy naar huis gaat hahaquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
je hebt toch van die koters die gaan stampen op de grond als ze niet krijgen wat ze willen, dat doet leroy nu van binnen over die PIN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |