Heeft ze op de Spelen geschaatst dan?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De wiki van Rianne de Vries. Mijn God wat pijnlijk dat daar geen olympische medailles bij staan.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rianne_de_Vries
*ligtquote:Op zondag 13 februari 2022 12:56 schreef Zipportal het volgende:
Woensdag zit @:de_boswachter weer klaar voor Hanne DeSmet.
Nee. Maar toch pijnlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft ze op de Spelen geschaatst dan?
Ook pijnlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Bij ntab staan toch ook geen OS medailles?
Mocht dat alleen doen als 1 van de 4 andere uitviel bij de interviewsquote:Op zondag 13 februari 2022 18:14 schreef superniger het volgende:
Heeft Rianne al een reactie gegeven?
20 pas he, die gaat ook zo goed worden, voor zover ze dat niet al is.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:01 schreef Em31 het volgende:
Kan dit wel blijven kijken, Velzeboer
[ twitter ]
Yesquote:Op maandag 14 februari 2022 10:10 schreef franklop het volgende:
Schulting, Velzeboer, De Vries dan denk ik?
Is gezien het wereldbekerseizoen ook wel een logische keuze, haalde volgens mij 2 van de 4 keer de halve finales.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:16 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat de andere dames het Rianne ook wel gunnen. Voor hen is de buit toch wel binnen
Alleen als ze zelf verwachten geen kans te maken op de 1500, anders wil je toch liever zelf starten, lijkt mequote:Op maandag 14 februari 2022 10:16 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat de andere dames het Rianne ook wel gunnen. Voor hen is de buit toch wel binnen
Heeft de KNSB daar ook al een vinger in de pap?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Suzanne en Hanne al voor 5e keer bij elkaar in de race.
Is dit uit een soort medelijden of heeft ze daadwerkelijk kans? Of had de andere optie ook weinig kans?quote:
Wat is kans? Ze heeft dit jaar 1x halve finale gehaaldquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit uit een soort medelijden of heeft ze daadwerkelijk kans? Of had de andere optie ook weinig kans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |