Koop ze nou maar gewoonquote:Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah die hak zit mij ook dwars. Ik vind hem te laag. Ik heb meestal óf geen hak (dan wordt het een sportieve schoen) óf een hak van minimaal 5 cm.
Maar die kleur is wel![]()
Echt? Dat zeiksmiley was een grapje, maar ik vind het geen huilen van het lachen smiley, moeilijk om uit te leggen wat ik met die smiley bedoel, maar een beetje "natuurlijk joh" en dan sarcastisch.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor mij betekent het meer huilen van het lachen.
Ohhh pfieuwquote:Op zondag 13 februari 2022 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm verkeerde woordkeuze. Hij gaat niet door in April. En ze gaan de tour reschedulen en zeggen dat het hopelijk dit jaar nog is, november/december.
As the world is slowly reopening again, we have been feeling optimistic about the tour actually taking place in March and April. However - a lot of countries still have restrictions in place, and we are forced to make a decision right now for logistical reasons.
We are aware that many fans are preparing to make their plans to attend the shows, some of which involve travel, and given the uncertainty as to exactly when certain countries will lift their restrictions, we are left with no choice but to reschedule the tour, hopefully for the final time. We expect to be able to announce the new dates in the next few days, which we anticipate will be in November and early December of this year.
All tickets, including meet & greet packages and VIP upgrades will remain valid.
We know you understand that many things are still outside of our control but we are very optimistic that we WILL be performing these shows and we kindly ask that you bear with us one more time while we arrange the tour so it can actually happen.
Stay tuned for the new dates in the next few days. We miss and love you, and we will definitely see you again. Stay safe.
Much love,
Within Temptation
Bij twijfel niet doen, is mijn mottoquote:Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah die hak zit mij ook dwars. Ik vind hem te laag. Ik heb meestal óf geen hak (dan wordt het een sportieve schoen) óf een hak van minimaal 5 cm.
Maar die kleur is wel![]()
Ah daar heb ik ietwat minder ervaring mee, zeg maar geenquote:
Heb je je tosti-ijzer al van het plafond gehaald?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
En ik ben nu een tosti aan het maken. Jullie schuld
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij twijfel niet doen, is mijn motto
Hopelijk valt het niet tegelijk met het songfestival feestquote:Op zondag 13 februari 2022 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh pfieuwIk schrok al
Maar hoop zo dat het dan toch nog doorgaat
![]()
Natuurlijk joh kan ook in bepaalde situaties, dan is het nog steeds huilen van het lachenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Dat zeiksmiley was een grapje, maar ik vind het geen huilen van het lachen smiley, moeilijk om uit te leggen wat ik met die smiley bedoel, maar een beetje "natuurlijk joh" en dan sarcastisch.
Ik heb er wel ervaring meequote:Op zondag 13 februari 2022 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah daar heb ik ietwat minder ervaring mee, zeg maar geen
Die is hier bijna altijd uitverkocht.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:16 schreef Koen66 het volgende:
koolhydraatarme boterham in de broodrooster mikken
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:24 schreef Prisha het volgende:
Ik ga het zo proberen met een paar minder fijne kwasten.
En effe aan de slag, moet weer wat gaan opruimen boven.
OH JA dat is dan ook weer rond dezelfde tijdquote:Op zondag 13 februari 2022 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hopelijk valt het niet tegelijk met het songfestival feest
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Natuurlijk joh kan ook in bepaalde situaties, dan is het nog steeds huilen van het lachenMaar een vrouw vertelt honderduit over schoenen (tuurlijk kan en mag dat
) en een man lacht erom met tranen in ogen. Zo ongeveer had ik het in mijn hoofd
![]()
Je ziet ook een mix van een lach en tranen (niet dat ik nou perse die smilie wilde analyseren maar dit soort misverstanden heb ik liever niet want gaat een keer mis in hele andere situaties en krijg ik hele andere reacties dan ik had gewild)
Ken een andere, waarin een vader hem vangt en aan zijn kleine dochtertje geeft. Dochtertje gooit vrijwel meteen de bal weg en een ander vangt hem en de vader grijpt naar zijn hoofd.quote:
Dan baal wel heel erg als vader zijnquote:Op zondag 13 februari 2022 15:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ken een andere, waarin een vader hem vangt en aan zijn kleine dochtertje geeft. Dochtertje gooit vrijwel meteen de bal weg en een ander vangt hem en de vader grijpt naar zijn hoofd.![]()
Hoe het hierna is afgelopen weet ik niet, kind is vast onterfd en zit vast ook in een weeshuis nu.
Heb hem gevonden:quote:Op zondag 13 februari 2022 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan baal wel heel erg als vader zijnWie weet heeft het kind thuis wel huisarrest gekregen voor 10 jaar
Ene kant ook wel schattig..quote:
Dat wel, vond nog 1tje die ik niet kende. Vader laat ff de baby los en vangt de bal en vangt zijn baby en ondertussen houd hij een biertje vast in zijn andere hand.quote:
Man ³quote:Op zondag 13 februari 2022 15:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat wel, vond nog 1tje die ik niet kende. Vader laat ff de baby los en vangt de bal en vangt zijn baby en ondertussen houd hij een biertje vast in zijn andere hand.<----- lachhuil
dat ...quote:Op zondag 13 februari 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Man ³
Laat dan je kind thuis bij moeder thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |