Koop ze nou maar gewoonquote:Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah die hak zit mij ook dwars. Ik vind hem te laag. Ik heb meestal óf geen hak (dan wordt het een sportieve schoen) óf een hak van minimaal 5 cm.
Maar die kleur is wel![]()
Echt? Dat zeiksmiley was een grapje, maar ik vind het geen huilen van het lachen smiley, moeilijk om uit te leggen wat ik met die smiley bedoel, maar een beetje "natuurlijk joh" en dan sarcastisch.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor mij betekent het meer huilen van het lachen.
Ohhh pfieuwquote:Op zondag 13 februari 2022 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm verkeerde woordkeuze. Hij gaat niet door in April. En ze gaan de tour reschedulen en zeggen dat het hopelijk dit jaar nog is, november/december.
As the world is slowly reopening again, we have been feeling optimistic about the tour actually taking place in March and April. However - a lot of countries still have restrictions in place, and we are forced to make a decision right now for logistical reasons.
We are aware that many fans are preparing to make their plans to attend the shows, some of which involve travel, and given the uncertainty as to exactly when certain countries will lift their restrictions, we are left with no choice but to reschedule the tour, hopefully for the final time. We expect to be able to announce the new dates in the next few days, which we anticipate will be in November and early December of this year.
All tickets, including meet & greet packages and VIP upgrades will remain valid.
We know you understand that many things are still outside of our control but we are very optimistic that we WILL be performing these shows and we kindly ask that you bear with us one more time while we arrange the tour so it can actually happen.
Stay tuned for the new dates in the next few days. We miss and love you, and we will definitely see you again. Stay safe.
Much love,
Within Temptation
Bij twijfel niet doen, is mijn mottoquote:Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah die hak zit mij ook dwars. Ik vind hem te laag. Ik heb meestal óf geen hak (dan wordt het een sportieve schoen) óf een hak van minimaal 5 cm.
Maar die kleur is wel![]()
Ah daar heb ik ietwat minder ervaring mee, zeg maar geenquote:
Heb je je tosti-ijzer al van het plafond gehaald?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
En ik ben nu een tosti aan het maken. Jullie schuld
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij twijfel niet doen, is mijn motto
Hopelijk valt het niet tegelijk met het songfestival feestquote:Op zondag 13 februari 2022 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh pfieuwIk schrok al
Maar hoop zo dat het dan toch nog doorgaat
![]()
Natuurlijk joh kan ook in bepaalde situaties, dan is het nog steeds huilen van het lachenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Dat zeiksmiley was een grapje, maar ik vind het geen huilen van het lachen smiley, moeilijk om uit te leggen wat ik met die smiley bedoel, maar een beetje "natuurlijk joh" en dan sarcastisch.
Ik heb er wel ervaring meequote:Op zondag 13 februari 2022 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah daar heb ik ietwat minder ervaring mee, zeg maar geen
Die is hier bijna altijd uitverkocht.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:16 schreef Koen66 het volgende:
koolhydraatarme boterham in de broodrooster mikken
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:24 schreef Prisha het volgende:
Ik ga het zo proberen met een paar minder fijne kwasten.
En effe aan de slag, moet weer wat gaan opruimen boven.
OH JA dat is dan ook weer rond dezelfde tijdquote:Op zondag 13 februari 2022 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hopelijk valt het niet tegelijk met het songfestival feest
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Natuurlijk joh kan ook in bepaalde situaties, dan is het nog steeds huilen van het lachenMaar een vrouw vertelt honderduit over schoenen (tuurlijk kan en mag dat
) en een man lacht erom met tranen in ogen. Zo ongeveer had ik het in mijn hoofd
![]()
Je ziet ook een mix van een lach en tranen (niet dat ik nou perse die smilie wilde analyseren maar dit soort misverstanden heb ik liever niet want gaat een keer mis in hele andere situaties en krijg ik hele andere reacties dan ik had gewild)
Ken een andere, waarin een vader hem vangt en aan zijn kleine dochtertje geeft. Dochtertje gooit vrijwel meteen de bal weg en een ander vangt hem en de vader grijpt naar zijn hoofd.quote:
Dan baal wel heel erg als vader zijnquote:Op zondag 13 februari 2022 15:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ken een andere, waarin een vader hem vangt en aan zijn kleine dochtertje geeft. Dochtertje gooit vrijwel meteen de bal weg en een ander vangt hem en de vader grijpt naar zijn hoofd.![]()
Hoe het hierna is afgelopen weet ik niet, kind is vast onterfd en zit vast ook in een weeshuis nu.
Heb hem gevonden:quote:Op zondag 13 februari 2022 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan baal wel heel erg als vader zijnWie weet heeft het kind thuis wel huisarrest gekregen voor 10 jaar
Ene kant ook wel schattig..quote:
Dat wel, vond nog 1tje die ik niet kende. Vader laat ff de baby los en vangt de bal en vangt zijn baby en ondertussen houd hij een biertje vast in zijn andere hand.quote:
Man ³quote:Op zondag 13 februari 2022 15:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat wel, vond nog 1tje die ik niet kende. Vader laat ff de baby los en vangt de bal en vangt zijn baby en ondertussen houd hij een biertje vast in zijn andere hand.<----- lachhuil
dat ...quote:Op zondag 13 februari 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Man ³
Laat dan je kind thuis bij moeder thuis
Omnomnomquote:Op zondag 13 februari 2022 16:01 schreef engine het volgende:
Alle voorbereidingen zijn inmiddels getroffen. Zo stokbroodjes vullen
Helemaal niks?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen carnaval in Roosendaal.
Jammer want ik wou der echt ne keer heen.
Omdat haar zoon van 15 stond te roken in de Jumboquote:Op zondag 13 februari 2022 16:47 schreef chufi het volgende:
Toeval of niet.. Ik had het er laatst nog over .. irritante zangeres
Ja asociaal volk daar in de Jordaanquote:Op zondag 13 februari 2022 17:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat haar zoon van 15 stond te roken in de Jumbo
Lekker knokken met Glennisquote:Op zondag 13 februari 2022 16:47 schreef chufi het volgende:
En daar werd wat van gezegd. En heeft ie lopen bedreigenquote:Op zondag 13 februari 2022 17:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat haar zoon van 15 stond te roken in de Jumbo
Stiekem jouw crush toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:47 schreef chufi het volgende:
Dan ga je haar in ieder geval niet missenquote:
Is ie op vakantie ?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Is het erg dat ik Gravenberg niet mis?
Ziek geloof ik.quote:
Ach ja .. de kans is grootquote:Op zondag 13 februari 2022 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziek geloof ik.
Het dat griepje te pakken lees ik.
Wat heb je gezongen ?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had voor het eerst in tijden weer een keer zangles
quote:
Liefquote:
Vogels?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Vogels?
Haha ja maar wat voor soort vogel bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Amerikaanse zeearend.quote:
Ik hoor je nietquote:
Prachtige vogelsquote:Op zondag 13 februari 2022 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Amerikaanse zeearend.
Hier ze je moeder (denk ik) op de achtergrond in zitten
Leukquote:
Ah karaoke ... lang nummer .. maar zal vast mooi geklonken hebbenquote:
quote:
Mijn zangcoach vond van welquote:Op zondag 13 februari 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah karaoke ... lang nummer .. maar zal vast mooi geklonken hebben
North East Florida Eagle Cam (NEFL) is home to Samson and Gabrielle.quote:
Leuk.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:20 schreef engine het volgende:
En dan begint ook beleef de lente snel weer
Ja dat zou zomaar kunnenquote:Op zondag 13 februari 2022 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Als ze zo doorgaan wordt het doelsaldo 106-8
Echte sport is zelf in beweging komenquote:
Bitterballenquote:Op zondag 13 februari 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Echte sport is zelf in beweging komen
Vanmiddag al gedaanquote:Op zondag 13 februari 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:
Dan heb je Velzeboer niet gezien vandaagquote:Op zondag 13 februari 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die was ook zelf in beweging?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dan heb je Velzeboer niet gezien vandaag
Nou en ofquote:
Lees gerust bij SHO / Glennis Grace betrokken bij mishandeling supermarktquote:Op zondag 13 februari 2022 19:26 schreef Koen66 het volgende:
Wat heeft die mevr Krijs nu weer uitgehaald
Zolang ik het volhoud wel jaquote:Op zondag 13 februari 2022 19:30 schreef chufi het volgende:
Gaan er nog mensen de Super Bowl kijken?
De nacht na wat?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is toch altijd in de nacht erop?
Ik zie wel...quote:Op zondag 13 februari 2022 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang ik het volhoud wel ja
Heb morgenochtend mijn werkagenda ook al geblokkeerd voor het geval dat .........
op watquote:Op zondag 13 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is toch altijd in de nacht erop?
Ik snap je niet helemaal, of helemaal nietquote:Op zondag 13 februari 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Super Bowl waar Chufi het over heeft
Ah ja, begint om middernacht.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Jullie hebben het over Super Bowl, en ik zeg dat is toch altijd in de nacht op tv
Oh middernacht, schijn een lichtje op mij.quote:
Ah ok, had ik t toch goed.. dacht al ben ik nu gekquote:
Het kwam wat anders uit je vingersquote:Op zondag 13 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Jullie hebben het over Super Bowl, en ik zeg dat is toch altijd in de nacht op tv
Of je gek bent kunnen wij zo nog niet vaststellenquote:Op zondag 13 februari 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, had ik t toch goed.. dacht al ben ik nu gek
Had er op moeten zijn..quote:Op zondag 13 februari 2022 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je gek bent kunnen wij zo nog niet vaststellen
Raakte in de war doordat je het had over 'erop'.
Is een prima punt om daarna af te hakenquote:Op zondag 13 februari 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Ik wil wel kijken maar dat gaat wel echt iets te laat door. Ik twijfel nog een beetje.
De half time show klinkt wel leuk dit jaar
Ohja films nooit gezien dus boeit me nietquote:Op zondag 13 februari 2022 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een prima punt om daarna af te haken
Er komt ergens ook een LOTR filmpje hoorde ik
quote:Op zondag 13 februari 2022 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja films nooit gezien dus boeit me niet
Maar misschien wel een Tupac hologram...dat zou wel gaaf zijnquote:
Wat treedt er op in de pauze ?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Ik wil wel kijken maar dat gaat wel echt iets te laat door. Ik twijfel nog een beetje.
De half time show klinkt wel leuk dit jaar
Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem and Kendrick Lamar will join R&B singer Mary J. Blige.quote:
Hmmm, vorig jaar The Weeknd, vond ik beterquote:Op zondag 13 februari 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem and Kendrick Lamar will join R&B singer Mary J. Blige.
Sowieso champignonsquote:
kan nog .. goede tijd om een knokpartij tegen te komenquote:Op zondag 13 februari 2022 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
Shoarma hier maar straks. Had naar de winkel gemoeten eigenlijk
Heeft hier niet zo heel veel nut hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
kan nog .. goede tijd om een knokpartij tegen te komen
Meer bij pullupquote:Op zondag 13 februari 2022 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft hier niet zo heel veel nut hoor
Boel gaat om 7 uur dicht.
En die tokkie woont bij jou he. Niet hier
ik wel ...quote:Op zondag 13 februari 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat eet ik eigenlijk niet veel
Is Glennis Krijs er nog dan?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
kan nog .. goede tijd om een knokpartij tegen te komen
Heerlijk jaquote:
Hier ookquote:
Zit idd meer smaak aan dan de gewone wittequote:Op zondag 13 februari 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk jaIk vind heel veel soorten paddestoelen ook lekker, maar heb vaak kastanjechampignons
-Shii- is niet om te eten.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
Shiitake is ook lekkerEn oesterzwammen
Ze zat vorige week nog door de risotto heenquote:
heb jij dinges kookboek al?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
Shiitake is ook lekkerEn oesterzwammen
Yep, al is dit voor dit team goed.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:36 schreef chufi het volgende:
netjes 5-1... hadden er meer kunnen zijn
Order was gecanceldquote:
Duurt veel tijd welquote:Op zondag 13 februari 2022 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Order was gecanceldDus heb hem opnieuw moeten bestellen
Origineel is het welquote:Op zondag 13 februari 2022 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
OMB, Nieuw Zeeland is begonnen met fysieke marteling van het 'vrijheidskonvooi'![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)idskonvooi~adbe8979/
Wtf, zou denken dat het een artikel van de Speld wasquote:Op zondag 13 februari 2022 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
OMB, Nieuw Zeeland is begonnen met fysieke marteling van het 'vrijheidskonvooi'![]()
![]()
Staat iedereen daar te dansen ?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
quote:
Dan maak je maar zinquote:
Nee joh, ik ben erg maar zo ergquote:Op zondag 13 februari 2022 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je thee altijd met rum dronk
T is andersom toch? Je doet een heel klein beetje thee in je rum. Gewoon voor de sierquote:
Meh ik ben niet zo van het cosmetische, als ik wil zuipen dan doe ik er geen thee doorheenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is andersom toch? Je doet een heel klein beetje thee in je rum. Gewoon voor de sier
Well in je theeglasquote:Op zondag 13 februari 2022 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is andersom toch? Je doet een heel klein beetje thee in je rum. Gewoon voor de sier
Maar jij wil altijd rum en toch doe je er soms thee doorquote:Op zondag 13 februari 2022 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh ik ben niet zo van het cosmetische, als ik wil zuipen dan doe ik er geen thee doorheen
Je kunt het proberenquote:
Veel leesplezier!quote:
Er zijn dus mensen die hier blij van wordenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:10 schreef aloa het volgende:
Hij wordt met de dag gekker.En dat zit dan in de 2e kamer
![]()
[ twitter ]
Waar kijk ik naar ?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:10 schreef aloa het volgende:
![]()
[ twitter ]
Thierry zou big brother moeten gaan kijken. Mooi commentaarquote:Op zondag 13 februari 2022 21:10 schreef aloa het volgende:
![]()
[ twitter ]
Snap jij het?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die hier blij van worden
Goeie vraag. Het begint echt steeds vreemder te wordenquote:
En er zijn dus mensen die hier een hekel aan hebben en het fanatiek blijven delen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die hier blij van worden
Nee, maar ik begin toch minder te snappen van 'mensen' de laatste tijdquote:
Dat heb ik ook ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar ik begin toch minder te snappen van 'mensen' de laatste tijd
Die is wel leuk maar twitter blijft een afvalputjequote:Op zondag 13 februari 2022 21:19 schreef aloa het volgende:
Gelukkig is er ook veel moois te zien op twitter.
[ afbeelding ]
Best wel ja. De laatste jaren zeker, met corona.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is wel leuk maar twitter blijft een afvalputje
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 21:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Best wel ja. De laatste jaren zeker, met corona.
Ligt er ook aan wie en wat je volgt.
Heb je hier wel eens op COR gekeken?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is wel leuk maar twitter blijft een afvalputje
Zeker wel maar dat zijn pussies daar, vergeleken met de bagger die men op twitter. of faceboek durft neer te plempenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je hier wel eens op COR gekeken?
Dat wou ik net zeggen....of KLB.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je hier wel eens op COR gekeken?
Het is hier ook veel strenger. Meer controle dan op twitter.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker wel maar dat zijn pussies daar, vergeleken met de bagger die men op twitter. of faceboek durft neer te plempen
Nouquote:Op zondag 13 februari 2022 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker wel maar dat zijn pussies daar, vergeleken met de bagger die men op twitter. of faceboek durft neer te plempen
Ik vraag me af wat de moderatie is op twitter...? Volgens mij reageren ze alleen op dingen die gerapporteerd worden (wat hier op FOK ook vaak gebeurt). Je kan onmogelijk alles mee lezenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou
Het is dat er soms nog enige vorm van moderatie is.
En aan de andere kant mogen hier dingen die zelfs op twitter etc niet mogen.
Daar hebben ze toch hele teams voor om mee te lezen op twitter?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de moderatie is op twitter...? Volgens mij reageren ze alleen op dingen die gerapporteerd worden (wat hier op FOK ook vaak gebeurt). Je kan onmogelijk alles mee lezen
Zal wel, maar lezen die echt alles mee?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch hele teams voor om mee te lezen op twitter?
Zou moeten, maar of, etc........quote:Op zondag 13 februari 2022 21:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal wel, maar lezen die echt alles mee?
En ook nog springtij.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, we gaan vrijdag allemaal vliegles krijgen
WKN / Ongekend. Zwaarste storm in decennia mogelijk vrijdag!
Tuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk niet dat er een windsurfer het aandurft, met wat nu in de weerkaarten staatquote:
Of geen keus hebbenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een windsurfer het aandurft, met wat nu in de weerkaarten staat![]()
Of je moet echt knettergek zijn
Haha we hebben weer trials voor het Olympisch team. Gaat nog wat wordenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik volg al heel lang het weer, maar dit zijn echt van die kaarten waarbij je hoopt dat ze niet uitkomen.quote:
Tot welke windkracht mogen ze varen?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha we hebben weer trials voor het Olympisch team. Gaat nog wat worden
Hoe realistisch zijn ze?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik volg al heel lang het weer, maar dit zijn echt van die kaarten waarbij je hoopt dat ze niet uitkomen.
7 is meestal wel een no go.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot welke windkracht mogen ze varen?
Heel realistisch. Maar goed een storm voorspellen voor over 5 dagen kan niet...Iets meer naar het noorden en het is hier gewoon windstil.quote:
Zinken is niet de bedoeling dus?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
7 is meestal wel een no go.
Ligt ook wel een beetje aan de richtig tov de baan of het meer natuurlijk
Schuimkoppen zijn ongewenst
Laten we daar dan maar op hopen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel realistisch. Maar goed een storm voorspellen voor over 5 dagen kan niet...Iets meer naar het noorden en het is hier gewoon windstil.
Als je in een skiff zit steekt de boordrand zo'n 20 cm boven het water uit. Dan loopt het rap vol en kom je niet meer vooruitquote:Op zondag 13 februari 2022 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zinken is niet de bedoeling dus?
Wel de ultieme krachttrainingquote:Op zondag 13 februari 2022 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je in een skiff zit steekt de boordrand zo'n 20 cm boven het water uit. Dan loopt het rap vol en kom je niet meer vooruit
We houden het toch graag bij roeienquote:
In neem toch aan dat de meerderheid wel kan zwemmenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
We houden het toch graag bij roeien+ De kans dat je inderdaad helemaal zinkt die vrij groot is
Mwah, vanuit volle inspanning en heet en bezweet in water van bijna 0 graden terecht komen is echt gevaarlijk. Je bent zo onderkoeld en verzopenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In neem toch aan dat de meerderheid wel kan zwemmen
quote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
Ik houd het in de gaten in ieder geval die storm
quote:
Hebben ze niet ergens in een indoorroeibaan?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah, vanuit volle inspanning en heet en bezweet in water van bijna 0 graden terecht komen is echt gevaarlijk. Je bent zo onderkoeld en verzopen
Ergens in 2019 (geloof ik) hadden we ook zo'n heel zware storm. Toen heb ik er nog wel even over gedaan om thuis te komen vanaf het werk met de treinquote:
Helaasquote:Op zondag 13 februari 2022 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze niet ergens in een indoorroeibaan?
500 meter moet toch voldoende zijn voor trainingen?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
HelaasIs ook wat prijzig een overdekte baan van 2 km
Dan zal er over niet al te lange tijd wel 1 in de zandbak staanquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef pullup het volgende:
Als er een zou zijn kregen ze waarschijnlijk wel elk jaar het WK toegewezen
Mjah we trainen vaak 30 km. Moet je dus 30 keer heen en weer en ook het draaien kost tijd.Gaat een eindeloze zaak wordenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
500 meter moet toch voldoende zijn voor trainingen?
*de emir van Dubai schrijft meequote:Op zondag 13 februari 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal er over niet al te lange tijd wel 1 in de zandbak staan
Doen ze normaal niet natuurlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah we trainen vaak 30 km. Moet je dus 30 keer heen en weer en ook het draaien kost tijd.Gaat een eindeloze zaak worden
Die of een van zijn vakbroeders in die regio ja.quote:
Ondanks dat het 100% de fout is (als het echt gebeurd is) van die kleine snap ik die vriendin nietquote:
Dat zo'n vriendin dan toch bij hem blijft na eerdere gevallen ... Ik heb zn auto hier wel eens in de buurt zien staanquote:Op zondag 13 februari 2022 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa, dat soort mensen stopt niet bij 1 keer..
Het was ook iets met een auto...maar moeilijk te zien.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zo'n vriendin dan toch bij hem blijft na eerdere gevallen ... Ik heb zn auto hier wel eens in de buurt zien staan
Een paar jaar terug was het iig een opvallende gele sportautoquote:Op zondag 13 februari 2022 22:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Het was ook iets met een auto...maar moeilijk te zien.
[ twitter ]
Als die Rietbergen af is en deze niet, man3quote:Op zondag 13 februari 2022 22:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Het was ook iets met een auto...maar moeilijk te zien.
[ twitter ]
Als deze niet gecancelt wordt dan snap ik er geen biet meer vanquote:Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef chufi het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)ishandeling-vriendin
Had je concertkaartjes?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als deze niet gecancelt wordt dan snap ik er geen biet meer van
Jij ook alquote:Op zondag 13 februari 2022 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja joh ik ben fan nr 1 van dergelijke types
Ga x jaar terug in de tijd en je ziet kleine Prisha daar op het balkon staan.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga x jaar terug in de tijd en je ziet kleine Prisha daar op het balkon staan.
Ik fietste er laatst ook langsquote:
Ja, dat was een hele oude foto.quote:
Ja, geen knaagsporen meer te zien.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik fietste er laatst ook langsZe hebben die lak wel mooi hersteld
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, geen knaagsporen meer te zien.
Ik fietste ook langs jouw kasteeltje
Trusten!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed maar eens in. Morgen weer heel vroeg op.
Trustenquote:
Duik zequote:Op zondag 13 februari 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed maar eens in. Morgen weer heel vroeg op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |