Mooi.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:51 schreef SQ het volgende:
https://youtube.com/shorts/iIbBHnNbCVc?feature=share
Als ik het goed begreep willen ze ons wel elke 3-6 maanden blijven zien i.v.m. het monitoren van de groei bij de huidige groei(spurten) om te checken. Maar goed, nu twee uit twee goed, dat helpt wel voor het positief in blijven gaan van zulke afspraken!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan soms (even) helpen maar als hij er echt vol in zit hoort hij me niet eensHet beste helpt even in de box zetten en dan weer verder laten spelen maar het zou fijn zijn als hij gewoon luistert
Stervende zwaan trouwens ook als ik hem iets afpakDan helpt afleiden met iets anders gelukkig (nog) wel.
[..]
Wat fijn dat alles goed is! Dat is weer een hele zorg minder. Hoe gaat het met je schoonmoeder?
Die foto’s
[..]
Dat lijkt me zo leuk om lekker staartjes en vlechtjes te maken![]()
Aapie heeft nu na boom en bal eindelijk mama onder de knie. Hoor ik hem net vanuit zijn bedje mama zeggen. Dan smelt je toch![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:07 schreef Nolita het volgende:
[..]
[..]Zo'n palmboompje is toch al geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, vlechten of meer staartjes zit er voorlopig echt nog niet in. Het is zo karig dat ze er niet eens een ander koppie van krijgt.Ben nog steeds benieuwd hoe ze met haardos uit gaat zien.
Mama zeggen is idd heel schattig. Alleen in de nacht als ze heel huilerig mama roept en papa niet geaccepteerd wordt kan ik het wat minder hebben. Ze heeft op dit moment sowieso een fase dat het vooral mama mama mama is.
Vandaag zat ze nog een uur in de draagzak, zo knus.Vind hier altijd of we dat wel of niet in doen dat het koppie al heel anders wordt. Maar helpt vooral meer zodra je wat haar van de voorkant mee kan pakken.
We hebben hier de TrippTrapp vandaag een plankje naar beneden gezet. Momentje hoor.![]()
Go Goud!!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:51 schreef SQ het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:51 schreef SQ het volgende:
Goede berichten, fijn!quote:Op zondag 13 februari 2022 16:18 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep willen ze ons wel elke 3-6 maanden blijven zien i.v.m. het monitoren van de groei bij de huidige groei(spurten) om te checken. Maar goed, nu twee uit twee goed, dat helpt wel voor het positief in blijven gaan van zulke afspraken!
De route van m'n schoonmoeder in nog steeds onderweg en dat is goed! De huidige chemo(medicijnen) doen wat ze moeten doen waardoor de blasten ontzettend zijn teruggenomen. (Van 10-15% naar 1%) Als de komende maand-anderhalve maand volgens plan loopt dan zou ze eind maart in aanmerking komen voor stamceltransplantatie. Heel spannend, maar positief dus!![]()
![]()
Wacht maar tot je gek wordt van het mama-mama-mama-mama-mama-mama.![]()
[..]
Zo'n palmboompje is toch al geweldig.Vind hier altijd of we dat wel of niet in doen dat het koppie al heel anders wordt. Maar helpt vooral meer zodra je wat haar van de voorkant mee kan pakken.
We hebben hier de TrippTrapp vandaag een plankje naar beneden gezet. Momentje hoor.
Goud is soberso een plakker, maar vooral naar mama ja.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
Wij komen in mei twee weken naar Nederland, zo’n zin in! Ook de eerste (en hoogstwaarschijnlijk laatste) keer dat familie en vrienden me ooit zwanger zullen zien, ook wel bijzonder.
Hoe is het met alle dreumesen? Hier eentje die enorm aan mama hangt, papa is totaal niet meer in beeld. Heb soms wel een beetje met ‘m te doen, maar het is gelukkig maar een fase (hoop ik).
Krijsen is hier ook aan de orde. Op zich kan ik dat goed hen delen, maar hij doet het tegenwoordig ook in de auto en daar kan ik minder goed tegenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:41 schreef arvensis het volgende:
Oh, Goud!
Dat krijsen is hier ook een dingetje. Lijkt wel het “2 jaar syndroom”. Krijsen om aaalleeeeesssss, niet meer willen slapen, niet meer willen eten, de hele dag plakken aan mij.
hahaha. Ik dacht, ik laat 'm gewoon eens proeven, dan schrikt ie vast zo erg dat hij nooit meer wil. But no. Not this kid.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:19 schreef PKM het volgende:
Goud![]()
Poffertje zit ook al heel lang om mijn cola te vragen. Kleuter noemt haar "bestelmeisje"
heeft ze niet gewoon iets onder de leden dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:41 schreef arvensis het volgende:
Oh, Goud!
Dat krijsen is hier ook een dingetje. Lijkt wel het “2 jaar syndroom”. Krijsen om aaalleeeeesssss, niet meer willen slapen, niet meer willen eten, de hele dag plakken aan mij.
Ik denk kiezen..quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:25 schreef SQ het volgende:
[..]
heeft ze niet gewoon iets onder de leden dan?
Niet eten en niet slapen is hier meestal een teken dat ie ziek is.
Dat vingertje doet Zusje ook, en ze roept daarbij heel demonisch NEIN NEIN NEINquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef arvensis het volgende:
Op het kdv gaven ze ook aan dat ze “erg opstandig is geworden”.
Waar eerst alles “JA!” was is alles nu “Nee, nee” inclusief vingertje.
Aapie heeft onder ook 2 tandjes. Boven de twee voortanden en ook twee kiezen, daartussen zit nog niks.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:52 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Dat vingertje doet Zusje ook, en ze roept daarbij heel demonisch NEIN NEIN NEIN
Hier komen volgens mij ook weer wat kiezen door, maar onder mist ze nog 2 tanden. Ze heeft onder alleen de 2 voortanden. De rest komt vast wel toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, hier zat ze dus te kijken naar eten van ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Donna op 26-02-2022 20:51:51 ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:43 schreef Donna het volgende:
En wat een prachtige krullen van Bubbles!![]()
Enorme acrobaat hier. Haar zus heeft zulke dingen nooit gedaan, dus ik moet echt overal ogen hebben nu.Hier ook zo'n clown.. Hele dagen klimmen op de TrippTrapp -> tafel en daar alles overhoop gooien. Zo was de eerste toch niet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gouden foto!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:06 schreef SQ het volgende:
Wij zijn een paar dagen in de efteling. We aten bij een pizzarestaurant. Babystukjes zijn dus gewoon voor baby's.
[ afbeelding ]
Was echt heerlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:26 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Gouden foto!
Hoe bevalt het in de Efteling?
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:52 schreef PKM het volgende:
Wij hebben allemaal corona. Kleuter is vooral aan het spugen geweest maar Poffertje is er nu best ziek van. Liters snot en sinds vanmorgen erg benauwd. Vannacht heeft ze zelfs doorgeslapen.![]()
Gelukkig is ze verder redelijk vrolijk.
Was het voor de jongste(n) al een waardevol bezoek nu? Ik vind het altijd zo lastig inschatten vanaf welke leeftijd zoiets tof is.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Was echt heerlijkwe zijn nu allemaal bekaf
Ze hadden daar nergens tuigjes in de kinderstoelen dus Goud heeft ook wel 40 keer op tafels gestaan jaen dan echt gruwelijk trots staan lachen.
Nee, voor de jongste nog niet. 4 dagen in je kinderwagen zitten is ook gewoon gruwelijk saai. Maar ja, had ie maar geen derde kind moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:36 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Was het voor de jongste(n) al een waardevol bezoek nu? Ik vind het altijd zo lastig inschatten vanaf welke leeftijd zoiets tof is.
Oh dat hadden wij 2 weken terug.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:41 schreef Peejtur het volgende:
Hier hebben de dreumes en peuter beide waterpokken. Joy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |