abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2022 @ 11:34:06 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_203642614
Wie posten hier mee:

LastRequest - Mini - Maart 2020
Nolita - L. - Juli 2020
Hilmo - F. - Juli 2020
Sunshine1982 - - Augustus 2020
NicolasJoy - S. - September 2020
tpopml - Mickey - September 2020
Seven. - Colin - September 2020
SQ - Goud - oktober 2020
Peejtur - LL - Oktober 2020
MaJo - Aapie - 24 Oktober 2020
Donna - A-tje - november 2020
arvensis - Zielie - November 2020
PKM - Poffertje - November 2020
Gogo83 - J. - Januari 2021
Bienelientjee - Dreumes J. - februari 2021
Aure - Otis - 15 maart 2021
Kwakz0r - Pep - 19 maart 2021

Welkom in het dreumestopic! *O* .

[ Bericht 7% gewijzigd door MaJo op 21-03-2022 16:53:10 ]
disclaimer
pi_203645863
Go Goud! *O*

Bubbles liep ook al lang langs de bank en achter de loopkar voordat ze los geen lopen. “Dat gaat geen maand meer duren..” ja, wel dus :') .

Twee slaapjes is tegenwoordig echt voor baby’s hier. Ze tukt einde van de ochtend nog een keertje maar het middagslaapje wordt gebruikt voor spelen met knuffels en rechtop in bed gaan staan en schreeuwen O+.
  zondag 13 februari 2022 @ 15:51:05 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_203647848
quote:
Mooi. O+ Daar gaat (nog meer van) je rust. >:)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203647965
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 22:38 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat kan soms (even) helpen maar als hij er echt vol in zit hoort hij me niet eens _O- Het beste helpt even in de box zetten en dan weer verder laten spelen maar het zou fijn zijn als hij gewoon luistert :D

Stervende zwaan trouwens ook als ik hem iets afpak :') Dan helpt afleiden met iets anders gelukkig (nog) wel.
[..]
Wat fijn dat alles goed is! Dat is weer een hele zorg minder. Hoe gaat het met je schoonmoeder?

Die foto’s O+
[..]
Dat lijkt me zo leuk om lekker staartjes en vlechtjes te maken O+

Aapie heeft nu na boom en bal eindelijk mama onder de knie. Hoor ik hem net vanuit zijn bedje mama zeggen. Dan smelt je toch O+ O+ O+
Als ik het goed begreep willen ze ons wel elke 3-6 maanden blijven zien i.v.m. het monitoren van de groei bij de huidige groei(spurten) om te checken. Maar goed, nu twee uit twee goed, dat helpt wel voor het positief in blijven gaan van zulke afspraken!

De route van m'n schoonmoeder in nog steeds onderweg en dat is goed! De huidige chemo(medicijnen) doen wat ze moeten doen waardoor de blasten ontzettend zijn teruggenomen. (Van 10-15% naar 1%) Als de komende maand-anderhalve maand volgens plan loopt dan zou ze eind maart in aanmerking komen voor stamceltransplantatie. Heel spannend, maar positief dus! O+

O+

Wacht maar tot je gek wordt van het mama-mama-mama-mama-mama-mama. *) :s)
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 23:07 schreef Nolita het volgende:

[..]
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet, vlechten of meer staartjes zit er voorlopig echt nog niet in. Het is zo karig dat ze er niet eens een ander koppie van krijgt. :D Ben nog steeds benieuwd hoe ze met haardos uit gaat zien.

Mama zeggen is idd heel schattig. Alleen in de nacht als ze heel huilerig mama roept en papa niet geaccepteerd wordt kan ik het wat minder hebben. Ze heeft op dit moment sowieso een fase dat het vooral mama mama mama is.
Vandaag zat ze nog een uur in de draagzak, zo knus. O+
Zo'n palmboompje is toch al geweldig. :D Vind hier altijd of we dat wel of niet in doen dat het koppie al heel anders wordt. Maar helpt vooral meer zodra je wat haar van de voorkant mee kan pakken. :9

We hebben hier de TrippTrapp vandaag een plankje naar beneden gezet. Momentje hoor. :P
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:09:38 #7
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_203672858
Pfff, J is erg ongezellig vandaag! Twee tanden breken door, hij is sinds vandaag weer verkouden en morgen krijgt hij zijn 1 jaar vaccinaties (zolang hij niet te ziek wordt tenminste)! Dus lekker huilerig en zeurderig.

En het regent hier vandaag de hele dag, dus we kunnen ook niet ff naar de speeltuin ofzo ter afleiding! :D

Koffie voor mama en een hoop geduld en knuffels dan maar, haha!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:26:50 #8
318361 Bienelientjee
pi_203681580
Vanavond liet J mij even goed kijken in zijn mond. Minstens 4 tanden komen er door voor zover ik kan zien. :X De onderste twee nieuwe kan ik het topje tand nu van zien, bovenste twee kan ik zien dat ze echt op het randje van door het tandvlees breken zitten. Plus een snot hoofd. En hij had verhoging vandaag, 37,8. Heb de vaccinaties ff verzet naar volgende week.

En hij is nu een nachtmerrie om naar bed te krijgen. :') Dat wordt een gezellige nacht denk ik!
pi_203684643
quote:
*O* *O* *O* *O* kleine held. En ook zonder steun weer overeind komen ook!
Resistance is futile.
  woensdag 16 februari 2022 @ 00:34:55 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203684649
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:18 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Als ik het goed begreep willen ze ons wel elke 3-6 maanden blijven zien i.v.m. het monitoren van de groei bij de huidige groei(spurten) om te checken. Maar goed, nu twee uit twee goed, dat helpt wel voor het positief in blijven gaan van zulke afspraken!

De route van m'n schoonmoeder in nog steeds onderweg en dat is goed! De huidige chemo(medicijnen) doen wat ze moeten doen waardoor de blasten ontzettend zijn teruggenomen. (Van 10-15% naar 1%) Als de komende maand-anderhalve maand volgens plan loopt dan zou ze eind maart in aanmerking komen voor stamceltransplantatie. Heel spannend, maar positief dus! O+

O+

Wacht maar tot je gek wordt van het mama-mama-mama-mama-mama-mama. *) :s)
[..]
Zo'n palmboompje is toch al geweldig. :D Vind hier altijd of we dat wel of niet in doen dat het koppie al heel anders wordt. Maar helpt vooral meer zodra je wat haar van de voorkant mee kan pakken. :9

We hebben hier de TrippTrapp vandaag een plankje naar beneden gezet. Momentje hoor. :P
Goede berichten, fijn!
Resistance is futile.
pi_203766552
Wij komen in mei twee weken naar Nederland, zo’n zin in! Ook de eerste (en hoogstwaarschijnlijk laatste) keer dat familie en vrienden me ooit zwanger zullen zien, ook wel bijzonder.

Hoe is het met alle dreumesen? Hier eentje die enorm aan mama hangt, papa is totaal niet meer in beeld. Heb soms wel een beetje met ‘m te doen, maar het is gelukkig maar een fase (hoop ik :D).
  maandag 21 februari 2022 @ 17:09:06 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_203768766
quote:
17s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
Wij komen in mei twee weken naar Nederland, zo’n zin in! Ook de eerste (en hoogstwaarschijnlijk laatste) keer dat familie en vrienden me ooit zwanger zullen zien, ook wel bijzonder.

Hoe is het met alle dreumesen? Hier eentje die enorm aan mama hangt, papa is totaal niet meer in beeld. Heb soms wel een beetje met ‘m te doen, maar het is gelukkig maar een fase (hoop ik :D).
Goud is soberso een plakker, maar vooral naar mama ja.

Hij heeft sinds deze week een nieuwe skill: bewust boos kijken. Hij oefent er op los. En mama lacht zich bijna een natte broek :')

:') :') :')
disclaimer
pi_203781010
Goud en zijn blik is ook goud. O+

Poffertje is ook een plakker maar mijn man of mij maakt niet uit.

Ze is wel heel direct. Zo vindt zij bellen blazen in bad leuk. Als ze besluit dat jij dat moet gaan doen duwt ze je hoofd plots richting water. Voelt als poging tot moord. ;)

Laatst zei mijn man "wacht even" tegen kleuter en trok zij hem resoluut naar achteren. Prachtig kindje is het. O+
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:24:15 #14
318361 Bienelientjee
pi_203789851
Hier alles ook goed! Hij is gelukkig weer zichzelf. Verkoudheid is weer klaar! Onderste twee nieuwe tanden zijn officieel door! Bovenste zijn er echt BIJNAAAAA. Ik dacht echt dat die ook zouden komen!

Vandaag voor het eerst heerlijk door de plassen gebanjerd en lekker vies geworden, haha! :D O+

pi_203796792
Hier gisterenmiddag voor het eerst een oppas over de vloer gehad zodat ik zelf een half dagje kon werken. Mijn god, wat een verademing om 4u te kunnen werken ipv achter een dreumes aan te rennen. Ik had die avond ook ineens zoveel meer energie :') :D .
  woensdag 23 februari 2022 @ 19:33:28 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_203800410

Wat een kind :')

Ik zat aan tafel met mijn blikje zero decaf cola en hij begon me toch een partij te krijsen. Het enige wat hij wilde was de cola. Geen hap avondeten genomen. Zodra ik het blikje wegzette weer alleen maar krijsen. En het stomme... hij had nog nooit cola geproefd??? :')
disclaimer
pi_203800570
Oh, Goud! _O-

Dat krijsen is hier ook een dingetje. Lijkt wel het “2 jaar syndroom”. Krijsen om aaalleeeeesssss, niet meer willen slapen, niet meer willen eten, de hele dag plakken aan mij. :X
Protège moi de mes désirs.
pi_203810585
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:41 schreef arvensis het volgende:
Oh, Goud! _O-

Dat krijsen is hier ook een dingetje. Lijkt wel het “2 jaar syndroom”. Krijsen om aaalleeeeesssss, niet meer willen slapen, niet meer willen eten, de hele dag plakken aan mij. :X
Krijsen is hier ook aan de orde. Op zich kan ik dat goed hen delen, maar hij doet het tegenwoordig ook in de auto en daar kan ik minder goed tegen :X

We hebben net nieuwe schoentjes gekocht. De oude waren te klein geworden. Hij zit nu in maat 23. Hele fijne gevonden. Wat breder zodat ze makkelijk aan kunnen en weer met een flexibele zool. A. kan in huis prima lopen, maar op straat is nog wat onstabiel. Ik vind die schoenen echt zo ontzettend duur, bijna schofterig gewoon. Maarja, ze zijn wel fijn voor de eerste paar stappen Volgens mij is dat echt gouden handel. Ik koop ook alleen zulke schoenen in de dreumestijd. Met 2 jaar koop ik wel klittenband schoenen :P

Bij de kassa pakte de verkoopster een spray bij en een wax, want dat had ik echt nodig. Ik zei dat ik er over na ging denken maar ik dacht eigenlijk, ik heb hier wel genoeg uitgegeven :P
  Moderator donderdag 24 februari 2022 @ 11:58:51 #19
382129 crew  Donna
pi_203810735
Mijn dreumes moet me niet meer. Ze krijst en huilt alleen maar en zodra m'n vriend de kamer binnen stapt loopt ze luid juichend naar hem toe. |:)

Het leven is ook zwaar met waterpokken, corona en een doorkomende kies. Dat wel. |:)
pi_203811182
Goud O+

Poffertje zit ook al heel lang om mijn cola te vragen. Kleuter noemt haar "bestelmeisje" O+
  donderdag 24 februari 2022 @ 12:20:18 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_203811205
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:19 schreef PKM het volgende:
Goud O+

Poffertje zit ook al heel lang om mijn cola te vragen. Kleuter noemt haar "bestelmeisje" O+
hahaha. Ik dacht, ik laat 'm gewoon eens proeven, dan schrikt ie vast zo erg dat hij nooit meer wil. But no. Not this kid.
disclaimer
  donderdag 24 februari 2022 @ 12:25:55 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_203811326
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:41 schreef arvensis het volgende:
Oh, Goud! _O-

heeft ze niet gewoon iets onder de leden dan?
Niet eten en niet slapen is hier meestal een teken dat ie ziek is.
disclaimer
pi_203811861
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:25 schreef SQ het volgende:

[..]
heeft ze niet gewoon iets onder de leden dan?
Niet eten en niet slapen is hier meestal een teken dat ie ziek is.
Ik denk kiezen..
  donderdag 24 februari 2022 @ 12:53:03 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_203811906
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:51 schreef arvensis het volgende:

[..]
Ik denk kiezen..
bitches zijn het.
disclaimer
pi_203811932
Op het kdv gaven ze ook aan dat ze “erg opstandig is geworden”. :')
Waar eerst alles “JA!” was is alles nu “Nee, nee” inclusief vingertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')