abonnement Unibet Coolblue
pi_203692659
quote:
17s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Misschien heel gek hè.......Er heerst een virus, maar blijkbaar zijn
mensen nog steeds verrast ofzo als ze een positieve testuitslag krijgen?
Bij dochter was het duidelijk, hebben enkel GGD test gedaan omdat daar een herstelbewijs uit is gekomen waar ze 6 maanden profijt van heeft. Geen verrassing dus.

Bij vrouwlief vond ik het eigenlijk wel enigszins verrassend, had het niet verwacht na Wuhan+3 prikken en een uitdovend virus. Maar in vergelijking met de eerste keer is de situatie nu wel echt anders, geen centje zorgen dit keer. Dat was de eerste keer wel anders, toen was het nieuw en spannend.
pi_203692827
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:19 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Bij dochter was het duidelijk, hebben enkel GGD test gedaan omdat daar een herstelbewijs uit is gekomen waar ze 6 maanden profijt van heeft. Geen verrassing dus.

Bij vrouwlief vond ik het eigenlijk wel enigszins verrassend, had het niet verwacht na Wuhan+3 prikken en een uitdovend virus. Maar in vergelijking met de eerste keer is de situatie nu wel echt anders, geen centje zorgen dit keer. Dat was de eerste keer wel anders, toen was het nieuw en spannend.
Maar er heerst een virus, dan loop je toch altijd kans om hoe dan ook besmet te raken? Hoe voorzichtig je wellicht ook bent? (of al besmet bent geweest/gevaccineerd)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2022 19:07:54 ]
  Public Relations / Redactie Film woensdag 16 februari 2022 @ 19:59:02 #178
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_203694266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:19 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Bij dochter was het duidelijk, hebben enkel GGD test gedaan omdat daar een herstelbewijs uit is gekomen waar ze 6 maanden profijt van heeft. Geen verrassing dus.

Bij vrouwlief vond ik het eigenlijk wel enigszins verrassend, had het niet verwacht na Wuhan+3 prikken en een uitdovend virus. Maar in vergelijking met de eerste keer is de situatie nu wel echt anders, geen centje zorgen dit keer. Dat was de eerste keer wel anders, toen was het nieuw en spannend.
Hoevaak hebben we wel niet last van keelpijn en hoofdpijn? Mogelijk is dat ook vaker eenzelfde virus? Alleen omdat we nu testen, weten we meer.
pi_203694272
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
Je zou toch zeggen dat het zo langzaamaan heel lastig moet worden voor het virus om mensen te vinden die nog geen of althans onvoldoende immuniteit hebben. :?
Mensen binnendringen en (soms rottige) verkoudheidsverschijnselen veroorzaken lukt nog wel, ze het ziekenhuis inkrijgen gelukkig veel minder. Het begint meer op een regulier virus van de luchtwegen te lijken, regelmatig infecties, maar minder symptomen. Hopelijk worden die symptomen nog minder bij volgende golven.
pi_203695136
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 19:59 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Hoevaak hebben we wel niet last van keelpijn en hoofdpijn? Mogelijk is dat ook vaker eenzelfde virus? Alleen omdat we nu testen, weten we meer.
Elk jaar wel 1 of 2 keer. Normaal zouden we gewoon in bed gaan liggen, nachtje goed slapen en wat Dampo inhaleren. En dan zouden we weer doorgaan met ons leven. Dat is ook absoluut eenzelfde soort virus elke keer, net in een andere variatie.

Ben er verder ook niet zo mee bezig, het is wat het is. Wij testen alleen bij daadwerkelijke klachten en omdat we daar voordeel van hebben (herstelbewijs). Maar eigenlijk is het nonsens, als het testen wordt afgeschaald stoppen wij daar ook mee verder.
pi_203695262
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 14:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Thanks! Doorgestuurd naar mn zus!

Edit: Ze stuurde screenshot terug van info die ze van het park hebben gekregen. Iedereen uit een high risk area (NL staat sinds 21 nov op die lijst) moet gevaccineerd of recent hersteld zijn, en anders 10 dagen in quarantaine. Alle kinderen tot 5 jaar moeten 5 dagen in quarantaine.
Het is wel in NRW. Denk dat ze er nog eens goed naar moeten kijken iig.
Ze heeft er zelfs achteraan gebeld. De regel, aldus het park (een CenterParcs park) is dat kinderen onder de 6 sowieso 5 dagen in quarantaine moeten. Verder moet iedereen gevaccineerd of recent hersteld zijn. De uitzondering is mensen niet gevaccineerd kunnen zijn en daar een medische uitzondering voor hebben (maar die moeten dan wel een antigeentest niet ouder dan 24uur overleggen), en kinderen jonger dan 17 hoeven geen testbewijs te overleggen.
Omdat ze dus niet kunnen bepalen of kinderen wel of niet (meer) in quarantaine moeten (zijn kinderen <6 jaar er al 5 dagen, en ze kunnen geen testbewijs vragen aan iemand onder 17), weigeren ze dus iedereen onder 17 uit high risk countries op dit moment bij Duitse CenterParcs parken :X
pi_203695353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:47 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Elk jaar wel 1 of 2 keer. Normaal zouden we gewoon in bed gaan liggen, nachtje goed slapen en wat Dampo inhaleren. En dan zouden we weer doorgaan met ons leven. Dat is ook absoluut eenzelfde soort virus elke keer, net in een andere variatie.

Ben er verder ook niet zo mee bezig, het is wat het is. Wij testen alleen bij daadwerkelijke klachten en omdat we daar voordeel van hebben (herstelbewijs). Maar eigenlijk is het nonsens, als het testen wordt afgeschaald stoppen wij daar ook mee verder.
Iedereen komt elk jaar wel in aanraking met verschillende verkoudheidsvirussen uit de corona-familie, rino-familie, entero-familie of nog wat andere families. Bij jonge kinderen zie je volgens mij ook wel vaker dat dat leidt tot snottebellen enzo. Het zou goed kunnen dat dat komt omdat ze nog niet vaak met die virussen in aanraking zijn geweest.
pi_203695503
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ze heeft er zelfs achteraan gebeld. De regel, aldus het park (een CenterParcs park) is dat kinderen onder de 6 sowieso 5 dagen in quarantaine moeten. Verder moet iedereen gevaccineerd of recent hersteld zijn. De uitzondering is mensen niet gevaccineerd kunnen zijn en daar een medische uitzondering voor hebben (maar die moeten dan wel een antigeentest niet ouder dan 24uur overleggen), en kinderen jonger dan 17 hoeven geen testbewijs te overleggen.
Omdat ze dus niet kunnen bepalen of kinderen wel of niet (meer) in quarantaine moeten (zijn kinderen <6 jaar er al 5 dagen, en ze kunnen geen testbewijs vragen aan iemand onder 17), weigeren ze dus iedereen onder 17 uit high risk countries op dit moment bij Duitse CenterParcs parken :X
Vervelend hoor. Kun je natuurlijk van alles van vinden, maar dat zal je zus verder niet helpen.
pi_203695591
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:47 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Elk jaar wel 1 of 2 keer. Normaal zouden we gewoon in bed gaan liggen, nachtje goed slapen en wat Dampo inhaleren. En dan zouden we weer doorgaan met ons leven. Dat is ook absoluut eenzelfde soort virus elke keer, net in een andere variatie.

Ben er verder ook niet zo mee bezig, het is wat het is. Wij testen alleen bij daadwerkelijke klachten en omdat we daar voordeel van hebben (herstelbewijs). Maar eigenlijk is het nonsens, als het testen wordt afgeschaald stoppen wij daar ook mee verder.
Précorona zeiden we : 'hmm voel me niet zo lekker' of 'denk dat ik maar een paar dagen thuis/in bed blijf'. Nu zeggen we: 'Oh positieve test' :o

Blijf het toch gek vinden dat sommige mensen dit nu op een andere manier benaderen....
pi_203695639
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:03 schreef blissard1984 het volgende:

[..]
Vervelend hoor. Kun je natuurlijk van alles van vinden, maar dat zal je zus verder niet helpen.
Irritant is ook dat als ze het weer verzetten, de prijs (flink) omhoog gaat. Maar inderdaad, je kunt hoog of laag springen, full-Karen gaan, het zal de uitkomst niet veranderen. En er is ook niet veel aan als je er wel met je jonge kinderen heen gaat, en er zijn geen andere kinderen voor ze om mee te spelen.
  woensdag 16 februari 2022 @ 21:25:31 #186
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_203696017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ze heeft er zelfs achteraan gebeld. De regel, aldus het park (een CenterParcs park) is dat kinderen onder de 6 sowieso 5 dagen in quarantaine moeten. Verder moet iedereen gevaccineerd of recent hersteld zijn. De uitzondering is mensen niet gevaccineerd kunnen zijn en daar een medische uitzondering voor hebben (maar die moeten dan wel een antigeentest niet ouder dan 24uur overleggen), en kinderen jonger dan 17 hoeven geen testbewijs te overleggen.
Omdat ze dus niet kunnen bepalen of kinderen wel of niet (meer) in quarantaine moeten (zijn kinderen <6 jaar er al 5 dagen, en ze kunnen geen testbewijs vragen aan iemand onder 17), weigeren ze dus iedereen onder 17 uit high risk countries op dit moment bij Duitse CenterParcs parken :X
Winterberg zeker? Dat heeft ons ook tegengehouden helaas. Toen maar naar een park in België geweest :P
pi_203696144
Jep, derde poging. Kerst 2020 en 2021 waren al afgelast. Maar kosteloos verzetten is er niet bij, weer verschuiven kost sowieso 300 euro.
pi_203696221
Omdat het schijnbaar niet vaak genoeg bedrukt kan worden: Vaccins werken heel goed, vooral tegen ernstige ziekte en overlijden. Preprint hier, maar de onderste figuur in deze tweets is veelzeggend volgens mij.

twitter
pi_203697386
quote:
17s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Précorona zeiden we : 'hmm voel me niet zo lekker' of 'denk dat ik maar een paar dagen thuis/in bed blijf'. Nu zeggen we: 'Oh positieve test' :o

Blijf het toch gek vinden dat sommige mensen dit nu op een andere manier benaderen....
Dat is niet helemaal waar, ook pre Corona behandelden we ziektes op die manier. Bijvoorbeeld tijdens de griepgolf van 2018. Ook toen lagen de ziekenhuizen vol en stierven er veel zwakkeren. Het verschil met nu is dat Corona zich niet enkel beperkt tot deze groep, besmettelijker is en te vaak voor langdurige problemen zorgt.

Een groot verschil is wel dat we griep accepteren en als iemand dan overlijdt aan griep (of gerelateerde ziektes als longontsteking) dan zeggen we dat het zijn of haar tijd was.

We zullen ook met Corona moeten gaan leren leven, maar dat heeft even tijd nodig. De situatie is veranderd, we zijn met de neus op de feiten gedrukt dat we toch kwetsbaarder zijn dan we denken. We denken als mensheid vaak dat we alles wel onder controle hebben en niets ons iets kan maken, maar zo werkt het niet. We moeten er een weg in gaan vinden, maar ik voorspel nu al dat dat echt wel 1 tot 2 jaar gaat kosten vanaf nu voor alles ingesleten is en de grootste angst vertrokken is uit de mensen.
pi_203697413
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ze heeft er zelfs achteraan gebeld. De regel, aldus het park (een CenterParcs park) is dat kinderen onder de 6 sowieso 5 dagen in quarantaine moeten. Verder moet iedereen gevaccineerd of recent hersteld zijn. De uitzondering is mensen niet gevaccineerd kunnen zijn en daar een medische uitzondering voor hebben (maar die moeten dan wel een antigeentest niet ouder dan 24uur overleggen), en kinderen jonger dan 17 hoeven geen testbewijs te overleggen.
Omdat ze dus niet kunnen bepalen of kinderen wel of niet (meer) in quarantaine moeten (zijn kinderen <6 jaar er al 5 dagen, en ze kunnen geen testbewijs vragen aan iemand onder 17), weigeren ze dus iedereen onder 17 uit high risk countries op dit moment bij Duitse CenterParcs parken :X
Duitsland is heel streng onder de 12, ondanks dat die groep pas heel laat de beschikking kreeg over de mogelijkheid tot vaccinatie. Wij hebben de laatste 2 jaar heel veel met de situatie te maken gehad, maar kwamen altijd weg met 1e en 2e graads familiebezoek.

Het was heel krom, dochter moest in quarantaine en wij mochten alles. Tot nu, want een herstelbewijs telt dan weer wel :)
pi_203698308
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 23:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar, ook pre Corona behandelden we ziektes op die manier. Bijvoorbeeld tijdens de griepgolf van 2018. Ook toen lagen de ziekenhuizen vol en stierven er veel zwakkeren. Het verschil met nu is dat Corona zich niet enkel beperkt tot deze groep, besmettelijker is en te vaak voor langdurige problemen zorgt.

Een groot verschil is wel dat we griep accepteren en als iemand dan overlijdt aan griep (of gerelateerde ziektes als longontsteking) dan zeggen we dat het zijn of haar tijd was.

We zullen ook met Corona moeten gaan leren leven, maar dat heeft even tijd nodig. De situatie is veranderd, we zijn met de neus op de feiten gedrukt dat we toch kwetsbaarder zijn dan we denken. We denken als mensheid vaak dat we alles wel onder controle hebben en niets ons iets kan maken, maar zo werkt het niet. We moeten er een weg in gaan vinden, maar ik voorspel nu al dat dat echt wel 1 tot 2 jaar gaat kosten vanaf nu voor alles ingesleten is en de grootste angst vertrokken is uit de mensen.
Weet gewoon niet hoe ik het nou moet verwoorden....vind het gewoon vreemd dat mensen nu verrast zijn dat ze überhaupt besmet zijn geraakt terwijl juist bij deze variant de besmettingsgraad hoger is.....En dat je het in je eigen omgeving moet delen snap ik nog, maar de laatste tijd wordt het met iedereen gedeeld lijkt het wel terwijl ik nou niet perse van iedereen persoonlijk hoef te weten dat ze positief getest hebben :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2022 07:15:45 ]
pi_203698530
quote:
17s.gif Op donderdag 17 februari 2022 07:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Weet gewoon niet hoe ik het nou moet verwoorden....vind het gewoon vreemd dat mensen nu verrast zijn dat ze überhaupt besmet zijn geraakt terwijl juist bij deze variant de besmettingsgraad hoger is.....En dat je het in je eigen omgeving moet delen snap ik nog, maar de laatste tijd wordt het met iedereen gedeeld lijkt het wel terwijl ik nou niet perse van iedereen persoonlijk hoef te weten dat ze positief getest hebben :)
Het is wel een rare situatie. Als je een tijdje terug positief testte dan was dat in potentie best serieus gevaarlijk en het kwam gelukkig relatief weinig voor. Logisch dat je zo'n belangrijke en bijzondere gebeurtenis dan meldt. Ondertussen is het zeker voor gevaccineerden vrijwel nooit meer erg gevaarlijk en hebben zo'n miljoen mensen het. Het feit dat mensen het nog bijzonder vinden en het aan "iedereen" willen melden zit er nog een beetje ingebakken denk ik.
pi_203698548
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 07:54 schreef blissard1984 het volgende:

[..]
Het is wel een rare situatie. Als je één tot anderhalf jaar terug positief testte dan was dat in potentie best serieus gevaarlijk en het kwam gelukkig relatief weinig voor. Logisch dat je zo'n belangrijke en bijzondere gebeurtenis dan meldt. Ondertussen is het zeker voor gevaccineerden vrijwel nooit meer erg gevaarlijk en hebben zo'n miljoen mensen het. Het feit dat mensen het nog bijzonder vinden en het aan "iedereen" willen melden zit er nog een beetje ingebakken denk ik.
Maar ook vooral dat het lijkt dat ze verrast zijn dat ze ook besmet zijn terwijl zo'n beetje 'half nederland' besmet is......maar goed, is ook verder geen oordeel ofzo :)
pi_203699292
quote:
17s.gif Op donderdag 17 februari 2022 07:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Weet gewoon niet hoe ik het nou moet verwoorden....vind het gewoon vreemd dat mensen nu verrast zijn dat ze überhaupt besmet zijn geraakt terwijl juist bij deze variant de besmettingsgraad hoger is.....En dat je het in je eigen omgeving moet delen snap ik nog, maar de laatste tijd wordt het met iedereen gedeeld lijkt het wel terwijl ik nou niet perse van iedereen persoonlijk hoef te weten dat ze positief getest hebben :)
Wij zijn niet verrast thuis, we leven er op los en dat brengt risico's met zich mee. Het is wel balen dat we op de valreep alsnog Omikron binnenhalen nu Omikron een aflopende zaak is.

Dat delen vind ik dan wel weer een goede stap, dan kan iedereen zelf de afweging maken of ze in contact met je willen zijn. In mijn geval ben ik bijvoorbeeld gewoon op kantoor en geef aan dat ik 1 hersteld en 1 ziek iemand thuis heb met Corona, het is aan de collega's om te kijken hoe ze daar verder mee omgaan. Ik heb geen klachten en booster gehad dus er wordt aangenomen dat je dan veilig in de maatschappij kunt bewegen. Voor individuele mensen kunnen er wel andere overwegingen gelden of ze dan met je in contact willen zijn.
pi_203700982
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 09:10 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wij zijn niet verrast thuis, we leven er op los en dat brengt risico's met zich mee. Het is wel balen dat we op de valreep alsnog Omikron binnenhalen nu Omikron een aflopende zaak is.

Dat delen vind ik dan wel weer een goede stap, dan kan iedereen zelf de afweging maken of ze in contact met je willen zijn. In mijn geval ben ik bijvoorbeeld gewoon op kantoor en geef aan dat ik 1 hersteld en 1 ziek iemand thuis heb met Corona, het is aan de collega's om te kijken hoe ze daar verder mee omgaan. Ik heb geen klachten en booster gehad dus er wordt aangenomen dat je dan veilig in de maatschappij kunt bewegen. Voor individuele mensen kunnen er wel andere overwegingen gelden of ze dan met je in contact willen zijn.
Was ook niet persoonlijk bedoeld hoor, maar bij anderen komt dat wel zo op me over. En zoals ik al zei: delen met je eigen omgeving is prima, maar voor mij hoeft het niet perse op Facebook ofzo :)
pi_203701285
Ja, vele gevaxxte mensen maken zich bij een positieve test niet meer zo druk, zie ik ook zo in mijn directe omgeving. Sowieso hebben ze hoogstens de griep of nog minder. Gewoon 5 dagen in isolatie, en daarna kun je weer alles doen als je negatief test.
Zelf twijfel ik ff over carnaval, daar kunnen wel wat besmettingen uit komen. Ik wil het best vieren, en ben niet bang om het te krijgen, maar het weekend na carnaval ga ik een weekendje naar het buitenland waar ik al lang naar uitkijk. Heb geen zin om bijvoorbeeld de donderdag ervoor positief te testen waardoor ik niet kan gaan. Misschien dan toch maar verstandig carnaval nog ff een jaartje te skippen.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203701684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, vele gevaxxte mensen maken zich bij een positieve test niet meer zo druk, zie ik ook zo in mijn directe omgeving. Sowieso hebben ze hoogstens de griep of nog minder. Gewoon 5 dagen in isolatie, en daarna kun je weer alles doen als je negatief test.
Zelf twijfel ik ff over carnaval, daar kunnen wel wat besmettingen uit komen. Ik wil het best vieren, en ben niet bang om het te krijgen, maar het weekend na carnaval ga ik een weekendje naar het buitenland waar ik al lang naar uitkijk. Heb geen zin om bijvoorbeeld de donderdag ervoor positief te testen waardoor ik niet kan gaan. Misschien dan toch maar verstandig carnaval nog ff een jaartje te skippen.
Dat is wel stressvoller nu ja. Je wilt niet vlak voor een vakantie positief testen.
Ik ken trouwens best een aantal mensen die met Omikron na 7-8 dagen nog steeds positief testten, dus 5 dagen isolatie is lang niet altijd voldoende.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 17 februari 2022 @ 11:40:46 #198
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_203701814
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, vele gevaxxte mensen maken zich bij een positieve test niet meer zo druk, zie ik ook zo in mijn directe omgeving. Sowieso hebben ze hoogstens de griep of nog minder. Gewoon 5 dagen in isolatie, en daarna kun je weer alles doen als je negatief test.
Zelf twijfel ik ff over carnaval, daar kunnen wel wat besmettingen uit komen. Ik wil het best vieren, en ben niet bang om het te krijgen, maar het weekend na carnaval ga ik een weekendje naar het buitenland waar ik al lang naar uitkijk. Heb geen zin om bijvoorbeeld de donderdag ervoor positief te testen waardoor ik niet kan gaan. Misschien dan toch maar verstandig carnaval nog ff een jaartje te skippen.
Same here. Gelukkig vieren we hier meerdere weekenden carnaval, dus ik ga komend weekend en het andere weekend niet.
  donderdag 17 februari 2022 @ 13:14:46 #199
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203702886
Goedemiddag, Hierbij mijn dagelijkse post over de aantallen patiënten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is een daling op de IC’s én op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute daling van 62 (relatieve daling 3,8%). Het zijn daarmee 1.588 bezette bedden in totaal, dus gelukkig weer onder de 1.600.

1) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- donderdag 17 februari: 168 (absolute daling 5; relatieve daling 2,9%);
- woensdag 16 februari: 173 (absolute daling 8; relatieve daling 4,4%);
- dinsdag 15 februari: 181 (geen wijziging);
- maandag 14 februari: 181 (absolute stijging 2; relatieve stijging 1,1%);
- zondag 13 februari: 179 (absolute stijging 3; relatieve stijging 1,7%);
- zaterdag 12 februari: 176 (absolute daling 13; relatieve daling 6,9%);
- vrijdag 11 februari: 189 (absolute daling 9; relatieve daling 4,5%);
- donderdag 10 februari: 198 (absolute daling 8; relatieve daling 3,9%).

2) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- donderdag 17 februari: 1.420 (absolute daling 57; relatieve daling 3,9%);
- woensdag 16 februari: 1.477 (absolute stijging 2; relatieve stijging 0,1%);
- dinsdag 15 februari: 1.475 (absolute stijging 102; relatieve stijging 7,4%);
- maandag 14 februari: 1.373 (absolute stijging 70; relatieve stijging 5,4%);
- zondag 13 februari: 1.303 (absolute stijging 8; relatieve stijging 0,6%);
- zaterdag 12 februari: 1.295 (absolute daling 56; relatieve daling 4,1%);
- vrijdag 11 februari: 1.351 (absolute stijging 36; relatieve stijging 2,7%);
- donderdag 10 februari: 1.315 (absolute daling 10; relatieve daling 0,8%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203702912
Ik zie eerst 57 en denk 'he kak', maar dan zie ik pas het woordje daling. :D
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')