Joh laat het een beetje los......we hebben hier afgelopen tijd genoeg spanning en stress over de crisis gehad, dit even een middagje loslaten kan best tochquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is een coronatopic en het gaat al iets van 25 posts over muziek. Lijkt me gewoon niet zo handig op FOK!, waar we allerlei topics hebben.
Niet al te lang geleden vonden mensen het niet belangrijk dat we een beetje offtopic bleven. En dat iemand even zegt dat hij of zij weer eens bij een feestje is geweest vind ik van andere orde dan dat het nu alleen over muziek gaat.
Hoe vaak jij niet off-topic gaat met grappen en cynisme en sarcasme, laat het effe, we draaien zo weer bij.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is een coronatopic en het gaat al iets van 25 posts over muziek. Lijkt me gewoon niet zo handig op FOK!, waar we allerlei topics hebben.
Niet al te lang geleden vonden mensen het niet belangrijk dat we een beetje offtopic bleven. En dat iemand even zegt dat hij of zij weer eens bij een feestje is geweest vind ik van andere orde dan dat het nu alleen over muziek gaat.
Ja, maar daar krijg ik altijd commentaar op. Het gaat me niet om losse offtopicposts maar om een topic dat een hele andere wending krijgt. Maar goed, maakt niet uit. Geniet ervan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hoe vaak jij niet off-topic gaat met grappen en cynisme en sarcasme, laat het effe, we draaien zo weer bij.
[..]
Ik snap je echt wel kerel en je hebt gelijk, maar voel die fijne vibe die spontaan ontstond en doe gewoon even lekker mee. Is toch leuk en bijzonder als zoiets ontstaat. Ageer niet, laat het effe gaan, is zo weer afgelopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg ik altijd commentaar op. Het gaat me niet om losse offtopicposts maar om een topic dat een hele andere wending krijgt. Maar goed, maakt niet uit. Geniet ervan.
Techno Opa is wel een bekende in de scene, die feest nog lekker door!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een gezien van ongeveer die leeftijd op een techno-feest....
De cijfers van vandaag zijn ook al weggeblazen, het blaadje met cijfers is uit de hand van Ome Jaap gewaaid denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hou je ramen open zodat de C weggeblazen kan worden!
Hij had maar één taakquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De cijfers van vandaag zijn ook al weggeblazen, het blaadje met cijfers is uit de hand van Ome Jaap gewaaid denk ik
Ik strijk over mijn hart en zie het door de vingers.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik snap je echt wel kerel en je hebt gelijk, maar voel die fijne vibe die spontaan ontstond en doe gewoon even lekker mee. Is toch leuk en bijzonder als zoiets ontstaat. Ageer niet, laat het effe gaan, is zo weer afgelopen.
quote:
Volgende vragen of ze liever hebt dat je zelf gaat zingen, bij mij werkt dat erg goedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik strijk over mijn hart en zie het door de vingers.![]()
Zelf heb ik niet veel verstand van muziek, zelfs niet van de muziek die ik zelf draai. Het genre dat ik meestal draai heet kennelijk kud. Want zodra ik muziek opzet, bellen mijn buren vaak van 'Federer-fan, zet alsjeblief die kudmuziek uit.'
Lol ik zie hem schuifelen nu tussen die apparatenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hij zit dicht tegen zijn pensioen aan, ze dachten laten we hem een mooie taak geven in die laatste periode. Een blaadje van de printer naar het faxapparaat brengen.
Aaah arme Ome Jaapquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lol ik zie hem schuifelen nu tussen die apparaten
Offtopic doen we hier niet aan meneertje!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje offtopic, maar het percentage positieve tests is opnieuw gedaald, van 57,6 naar 57,0.
Ja, ik dacht ik post opeens iets waarvan jullie denken 'Moet dat hier!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Offtopic doen we hier niet aan meneertje!
Inderdaad, iedereen zit met leuke deuntjes in zijn hoofd, en de fan van de tennisgod komt ineens aan met positief corona-nieuws over dalende positieve testpercentages, in het topic over positief coronanieuws nota bene! Die afleiding kan ik niet gebruiken zo voor het weekend. Als ik hier naar buiten kijk trouwens, dan lijkt het grootste deel van de corona weggeblazen inmiddels.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik post opeens iets waarvan jullie denken 'Moet dat hier!'
Het was op de dijk hier behoorlijk winderig net hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen zit met leuke deuntjes in zijn hoofd, en de fan van de tennisgod komt ineens aan met positief corona-nieuws over dalende positieve testpercentages, in het topic over positief coronanieuws nota bene! Die afleiding kan ik niet gebruiken zo voor het weekend. Als ik hier naar buiten kijk trouwens, dan lijkt het grootste deel van de corona weggeblazen inmiddels.
Dat ze überhaupt open zijn gegaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaat hard hier......efteling heeft zelfs de gasten alvast richting uitgang geduwd toen zelfs de lantaarns omwaaiden.....
Ik vroeg me al af of er niet weer een storing was.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:08 schreef GereDathan het volgende:
Onder de 50k vandaag, dat is lang geleden!
Tja, het begon hier pas vanaf een uurtje of vier....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt open zijn gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |