Lekker krom weer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat wordt het volgende probleem, het is fijn dat er veel wordt afgeschaft maar het brengt ook nieuwe problemen.
Situatie bij ons thuis nu als voorbeeld, volgende week bezoek aan Duitsland gepland staan. Vrouw had gisteren een positieve test en op dag 11 krijg je dan een herstelbewijs in de app. Ze heeft echter al 3 prikken gehad en een "groen vinkje". Als ze nu het herstelbewijs ophaalt dan kan ze volgende week niet naar Duitsland. Haalt ze hem niet op, dan kan ze wel. Krom en bizar eigenlijk.
Voor NL is dat na 25 februari gelukkig anders nu het CTB overboord gaat en er enkel op bepaalde plekken een 1G beleid gevoerd wordt.
Ja dat dacht ik ook, daarom hebben we dat na de positieve test van de GGD elke dag getest, maar het bleef een groen vinkje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gaat je QR code niet op zwart met een melding dat hij vanaf datum X weer actief wordt? Ik dacht dat ze dat ingevoerd hadden enige tijd geleden.
Maar mogelijk heeft mijn hoofd de verkeerde info onthouden
Goed om te weten, thx!quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:02 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, daarom hebben we dat na de positieve test van de GGD elke dag getest, maar het bleef een groen vinkje.
Griekenland. Had begrepen dat daar wel ook 2G is maar geen problemen met Janssen iig.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:16 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel, je wilt natuurlijk niet je vakantie in het water laten vallen! Waar ga je heen?
Boh, lekker hoor.....zo mooi daar!quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Griekenland. Had begrepen dat daar wel ook 2G is maar geen problemen met Janssen iig.
quote:We moeten je helaas mededelen dat wij genoodzaakt zijn het concert van Scooter uit te stellen.
Vanwege de huidige omstandigheden rondom het coronavirus in onder andere Duitsland, heeft de band moeten besluiten de geplande tour te verplaatsen. Om deze reden zijn wij genoodzaakt het concert, dat op 24 maart 2022 in de Ziggo Dome zou plaatsvinden, uit te stellen. De nieuwe datum voor het concert is maandag 23 mei 2022.
quote:
Da's ook weer waar, als het dan tenminste niet opnieuw wordt uitgesteld!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef L3viathan het volgende:
[..]![]()
aan de andere kant, in mei is het ook weer wat mooier weer, kun je daarna misschien nog even een terrasje pakken
Ik weet niet of ik op een maandag op dinsdagnacht nog een terrasje wil pakkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef L3viathan het volgende:
[..]![]()
aan de andere kant, in mei is het ook weer wat mooier weer, kun je daarna misschien nog even een terrasje pakken
Ja echt, eindelijk een feestje in zicht gaattie niet door. Nu richten we de pijlen op de feesttent met Koningsdag waar ik ook al 2 jaar kaarten voor hebquote:
ja dat is altijd afwachten.. ik heb nog een kaartje van een concert wat eigenlijk in 2019 zou zijn.. dat jaar ging het niet door vanwege afkick-praktijken, daarna 2 jaar niet vanwege corona, dus nu hopelijk eind dit jaar welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:00 schreef Sangha het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, als het dan tenminste niet opnieuw wordt uitgesteld!
I bespeur een themaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja echt, eindelijk een feestje in zicht gaattie niet door. Nu richten we de pijlen op de feesttent met Koningsdag waar ik ook al 2 jaar kaarten voor hebQ-Music Foute Uur feestje, lekkrrrr!
Mijn muzieksmaak kan je het beste omschrijven als: wanstaltig.quote:
Lol, als het niet geen succes gaat worden! Have fun man!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef L3viathan het volgende:
[..]
ja dat is altijd afwachten.. ik heb nog een kaartje van een concert wat eigenlijk in 2019 zou zijn.. dat jaar ging het niet door vanwege afkick-praktijken, daarna 2 jaar niet vanwege corona, dus nu hopelijk eind dit jaar wel
wel 3 jaar voorpret in ieder geval dus het geld al meer dan waard
Dat is inderdaad de tijd dat ik op stap ging, en na enkele jaren van rust (trouwen, kinderen, baantje, etc.) ben ik weer volop aan het genieten van die tijd. En aangezien de jaren 90 nog mateloos populair zijn is het leuk dat je dat soort dingen alsnog kunt beleven. Het zal je bijvoorbeeld verbazen hoeveel acts / artiesten er nu nog te zien zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Heerlijk, jaren 90 happy hardcore. Good times!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |