Nee hoor, ik vind andere sporten ook geweldig, langebaanschaatsen, schorttrack, skiën en snowboarden met drie keer over de kop enzo. Geen idee hoe het heetquote:Op maandag 14 februari 2022 10:45 schreef Strani het volgende:
Alle mannen zitten te wachten op andere sporten terwijl alle vrouwen zitten te zwijmelen bij het kunstschaatsen
Ik ook niet, maar ik kijk gewoon naar het dansen/schaatsen zelfquote:Op maandag 14 februari 2022 10:46 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel ontzettend knap trouwens wat ze doen. Maar ik snap niks van hoe de score werkt en zo dus dan hoeft het voor mij al niet
Ik ook niet, er is altijd gedoe mee en als kijker snap je er niks van. Met turnen is dat net zo, heb ik ook niet zo veel mee.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al vrij weinig met jurysporten eigenlijk.
Ik vind het dan nog wel leuk om naar te kijken maar dan moet ik geen favoriet hebben want dan vind ik het altijd oneerlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet, er is altijd gedoe mee en als kijker snap je er niks van. Met turnen is dat net zo, heb ik ook niet zo veel mee.
Sowieso bewonderenswaardig. Wat voor een Epke Zonderland een driedubbele sprong is, staat voor mij qua moeilijkheidsgraad gelijk aan 's morgens opstaan uit bed.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het dan nog wel leuk om naar te kijken maar dan moet ik geen favoriet hebben want dan vind ik het altijd oneerlijkMaar om naar te kijken vind ik dan wel weer interessant
HIJ STAAT IK STA EN HET IS ONGEKENDquote:Op maandag 14 februari 2022 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij turnen mis ik het commentaar van Hans van Zetten.
Met veel turnoefeningen is het nog wel enigszins duidelijk waarom de ene sprong als moeilijker beoordeeld wordt dan de andere en anders kan je het altijd nog aan @Moira vragen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet, er is altijd gedoe mee en als kijker snap je er niks van. Met turnen is dat net zo, heb ik ook niet zo veel mee.
Ja da's ook waarquote:Op maandag 14 februari 2022 10:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met veel turnoefeningen is het nog wel enigszins duidelijk waarom de ene sprong als moeilijker beoordeeld wordt dan de andere en anders kan je het altijd nog aan @:moira vragen.![]()
Bij iets als kunstschaatsen vind ik dat allemaal toch wat lastiger.
Alweer. Februari is wel de harde wind maandquote:Op maandag 14 februari 2022 11:05 schreef Momo het volgende:
Vrijdag is er wel kans op een goede storm in Nederland
[ afbeelding ]
Sokken zijn óók spannendquote:Op maandag 14 februari 2022 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Om maar te laten zien hoe spannend die sport is praten de commentators bij curling over sokken.
Ik weet dat wij het de laatste tijd verrassend vaak niet oneens zijn over dingen, maar hier ga ik toch tegen je in.quote:
Zelfs die met streepjes niet?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet dat wij het de laatste tijd verrassend vaak niet oneens zijn over dingen, maar hier ga ik toch tegen je in.
Sokken zijn alles behalve spannend.
Vooral die met streepjes niet.quote:
Ik vind appels toch al niet spannend, laat staan appels op sokken.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:34 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heel spannende sokken!
Sokken met sushi en sokken met appeltjes!
Bohhhquote:Op maandag 14 februari 2022 11:34 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heel spannende sokken!
Sokken met sushi en sokken met appeltjes!
Appels zijn extreem spannend! Altijd als je er eentje ziet, weer die vrees of iemand hem binnen gehoorafstand gaat opknagenquote:Op maandag 14 februari 2022 11:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind appels toch al niet spannend, laat staan appels op sokken.
Sowieso curling. Ik vind het altijd mooi dat ik soms denk dat ik het eindelijk snap en dat dan opeens de commentator het "SUPER SPANNEND" noemt en ik erachter kom dat ik het toch niet snapquote:Op maandag 14 februari 2022 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Om maar te laten zien hoe spannend die sport is praten de commentators bij curling over sokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |