SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat worden hele vetten als dat olie isquote:
Zelfs Leroy zou dit beter doenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:36 schreef C.A.I het volgende:
Vera krijgt Maandag 1 Roos en een kaart van Dimitri op valentijntoch wel lief en zal haar heel goed doen en nog sterker maken in het spel
Als bb het aan haar gaat geven wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:36 schreef C.A.I het volgende:
Vera krijgt Maandag 1 Roos en een kaart van Dimitri op valentijntoch wel lief en zal haar heel goed doen en nog sterker maken in het spel
Voorkoken en daarna friturenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:39 schreef Ebinas het volgende:
In water dus wel raar, om te wassen ofzo
Het script moet nog even voortgezet worden dus...aandoenlijk..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:36 schreef C.A.I het volgende:
ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ok, ken ik niet.
Deed altijd 2x frituren.
En nog steeds hetzelfde kolletje aanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:43 schreef Donna1000 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)rop/353698025690849/
Idiootquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:43 schreef Donna1000 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)rop/353698025690849/
Je logt net in en je weet al weer dat Vera het de hele tijd over Tobi heeft?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik log in en zie Vera kokkerellen in d ekeuken. En wat zegt ze:
Ik bewaar deze .... voor de toastje die Tobi maakte. Die waren wel erg lekker.
Tobie hier Tobie daar Tobie overal.
hahaha... you funny.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik log in en zie Vera kokkerellen in de keuken. En wat zegt ze:
Ik bewaar deze .... voor de toastjes die Tobi maakte. Die waren wel erg lekker.
Tobie hier Tobie daar Tobie overal.
Wordt ook wel eens gedaan om ze wat knapperiger te krijgen. Na het snijden een half uurtje weken in koud water met wat zout onttrekt al wat vocht aan de aardappel. Daarna goed droogdeppen en vervolgens 2x frituren, eerst op lage temperatuur (±150 graden) en daarna nog een keer op ±180 graden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:39 schreef Ebinas het volgende:
In water dus wel raar, om te wassen ofzo
Het is het eerste wat ik hoor. "ik bewaar deze voor Tobi, de toastjes van Tobi.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Je logt net in en je weet al weer dat Vera het de hele tijd over Tobi heeft?
Weer wat geleerd, ik deed wel 2x frituren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wordt ook wel eens gedaan om ze wat knapperiger te krijgen. Na het snijden een half uurtje weken in koud water met wat zout onttrekt al wat vocht aan de aardappel. Daarna goed droogdeppen en vervolgens 2x frituren, eerst op lage temperatuur (±150 graden) en daarna nog een keer op ±180 graden.
Febo heeft zelf Pauze altijd rond deze tijdquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ze dan toch zo nodig een keukenstream willen laten zien, laat dan de pannen zien .. .dit is wel heel saai.
Net zo'n mauwerd als Tobias dusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
Vera in gesprek met Kristof in de keuken dat ze hoopt dat de spanning volgende week weer minder is want deze week was heel intens.
Grace zei het ook. En Nouch. Er hadden er meer last van.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:00 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Net zo'n mauwerd als Tobias dus
Frankly my dear, I don't give a damn...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:06 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel heeft haar extentions er uit gehaald? Heur haar ziet er wel korter uit.
Dat zou ze vandaag gaan doen.
Heerlijk die reacties daar, he Gerrie!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik lees net trouwens op dat linkje wat verwijst naar dat fragment met leroy dat jij haarimplantaten heeft daar lijkt het wel op idd helemaal aan de voorkant zier er heel onnatuurlijk uit
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Ja hij word lekker afgebrand hahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:14 schreef danilel het volgende:
[..]
Heerlijk die reacties daar, he Gerrie!
Nee, ze maakt gebakken trapleuningen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:14 schreef mario390 het volgende:
makt Vera Pommes Frites??
[ afbeelding ]
Laatste stuiptrekkingen, dan ga je onzin verkopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:15 schreef Stargazing het volgende:
Nawel: ik fluister nooit en ik zeg alles in het gezicht
beste grap die ik dit jaar al heb gehoord![]()
![]()
Ah vandaar dat Peter al de hele dag onzin uitkraamt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen, dan ga je onzin verkopen.
Die gaat ook nergens heen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ah vandaar dat Peter al de hele dag onzin uitkraamt.
Die is zo erg bezig om te stoken over vera. Gewoon eng die vent. Hoop dat hij vertrektquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ah vandaar dat Peter al de hele dag onzin uitkraamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |