SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat worden hele vetten als dat olie isquote:
Zelfs Leroy zou dit beter doenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:36 schreef C.A.I het volgende:
Vera krijgt Maandag 1 Roos en een kaart van Dimitri op valentijntoch wel lief en zal haar heel goed doen en nog sterker maken in het spel
Als bb het aan haar gaat geven wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:36 schreef C.A.I het volgende:
Vera krijgt Maandag 1 Roos en een kaart van Dimitri op valentijntoch wel lief en zal haar heel goed doen en nog sterker maken in het spel
Voorkoken en daarna friturenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:39 schreef Ebinas het volgende:
In water dus wel raar, om te wassen ofzo
Het script moet nog even voortgezet worden dus...aandoenlijk..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:36 schreef C.A.I het volgende:
ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ok, ken ik niet.
Deed altijd 2x frituren.
En nog steeds hetzelfde kolletje aanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:43 schreef Donna1000 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)rop/353698025690849/
Idiootquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:43 schreef Donna1000 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)rop/353698025690849/
Je logt net in en je weet al weer dat Vera het de hele tijd over Tobi heeft?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik log in en zie Vera kokkerellen in d ekeuken. En wat zegt ze:
Ik bewaar deze .... voor de toastje die Tobi maakte. Die waren wel erg lekker.
Tobie hier Tobie daar Tobie overal.
hahaha... you funny.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik log in en zie Vera kokkerellen in de keuken. En wat zegt ze:
Ik bewaar deze .... voor de toastjes die Tobi maakte. Die waren wel erg lekker.
Tobie hier Tobie daar Tobie overal.
Wordt ook wel eens gedaan om ze wat knapperiger te krijgen. Na het snijden een half uurtje weken in koud water met wat zout onttrekt al wat vocht aan de aardappel. Daarna goed droogdeppen en vervolgens 2x frituren, eerst op lage temperatuur (±150 graden) en daarna nog een keer op ±180 graden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:39 schreef Ebinas het volgende:
In water dus wel raar, om te wassen ofzo
Het is het eerste wat ik hoor. "ik bewaar deze voor Tobi, de toastjes van Tobi.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Je logt net in en je weet al weer dat Vera het de hele tijd over Tobi heeft?
Weer wat geleerd, ik deed wel 2x frituren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wordt ook wel eens gedaan om ze wat knapperiger te krijgen. Na het snijden een half uurtje weken in koud water met wat zout onttrekt al wat vocht aan de aardappel. Daarna goed droogdeppen en vervolgens 2x frituren, eerst op lage temperatuur (±150 graden) en daarna nog een keer op ±180 graden.
Febo heeft zelf Pauze altijd rond deze tijdquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ze dan toch zo nodig een keukenstream willen laten zien, laat dan de pannen zien .. .dit is wel heel saai.
Net zo'n mauwerd als Tobias dusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
Vera in gesprek met Kristof in de keuken dat ze hoopt dat de spanning volgende week weer minder is want deze week was heel intens.
Grace zei het ook. En Nouch. Er hadden er meer last van.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:00 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Net zo'n mauwerd als Tobias dus
Frankly my dear, I don't give a damn...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:06 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel heeft haar extentions er uit gehaald? Heur haar ziet er wel korter uit.
Dat zou ze vandaag gaan doen.
Heerlijk die reacties daar, he Gerrie!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik lees net trouwens op dat linkje wat verwijst naar dat fragment met leroy dat jij haarimplantaten heeft daar lijkt het wel op idd helemaal aan de voorkant zier er heel onnatuurlijk uit
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Ja hij word lekker afgebrand hahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:14 schreef danilel het volgende:
[..]
Heerlijk die reacties daar, he Gerrie!
Nee, ze maakt gebakken trapleuningen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:14 schreef mario390 het volgende:
makt Vera Pommes Frites??
[ afbeelding ]
Laatste stuiptrekkingen, dan ga je onzin verkopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:15 schreef Stargazing het volgende:
Nawel: ik fluister nooit en ik zeg alles in het gezicht
beste grap die ik dit jaar al heb gehoord![]()
![]()
Ah vandaar dat Peter al de hele dag onzin uitkraamt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen, dan ga je onzin verkopen.
Die gaat ook nergens heen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ah vandaar dat Peter al de hele dag onzin uitkraamt.
Die is zo erg bezig om te stoken over vera. Gewoon eng die vent. Hoop dat hij vertrektquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ah vandaar dat Peter al de hele dag onzin uitkraamt.
Ben benieuwd.quote:
First things first...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is zo erg bezig om te stoken over vera. Gewoon eng die vent. Hoop dat hij vertrekt
Hij wordt daar compleet afgemaaktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:14 schreef danilel het volgende:
[..]
Heerlijk die reacties daar, he Gerrie!
Dat heeft ie toch zelf ook kunnen lezen en dan nog mee doen aan BB, wat een eiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:21 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Hij wordt daar compleet afgemaakt
peter heeft bij mij ook afgedaan, daarentegen is Vera enorm bij mij gestegen!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
Peter klagen over grace en volwassen zijn en dan zo mee roddelen met leroy over vera en niets doen. Als hij zo eerlijk is moet hij dat tegen haar zelf zeggen ipv anderen op te stoken. Is een vent van 56 of zo en je dan zo gedragen. Hij lijkt wel een 5 jarig kleutertje
Zijn commentaar was dat ze daar de boel manupileerdequote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch zelf ook kunnen lezen en dan nog mee doen aan BB, wat een ei
dat was dus voor een paar dagen, dan moet ie toch op zijn vingers kunnen uittellen hoe het nu zou verlopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:23 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Zijn commentaar was dat ze daar de boel manupileerde
Die stuiptrekkingen duren bij haar wel heel lang.....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen, dan ga je onzin verkopen.
Omg het is niet te geloven ...sukkel eerste klasquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:23 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
En dan iedere keer zeggen dat hij volgende week compleet anders gaat zijn.....waar wacht hij op dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
Peter klagen over grace en volwassen zijn en dan zo mee roddelen met leroy over vera en niets doen. Als hij zo eerlijk is moet hij dat tegen haar zelf zeggen ipv anderen op te stoken. Is een vent van 56 of zo en je dan zo gedragen. Hij lijkt wel een 5 jarig kleutertje
Het is klaar nu.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die stuiptrekkingen duren bij haar wel heel lang.....
Vera doet in ieder geval haar best...komt vast wel goedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
Het gaat niet zo goed met het eten bereiden heb ik de indruk.
Nu weer over Grace?? En nu vindt hij het erg dat Leroy en Grace over Vera roddelen......hij heeft een bloedhekel aan Vera????quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ze heeft zelf haar tot op haar schouders, en nu in een staart.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel maakt Nouchine op. Ik zie nu dat Nawel inderdaad haar extensions er uit heeft gehaald.
Grace staat er ook maar die hoor je alleen af en toe als ze een kreet slaakt.
Nee hij roddelt over grace en ook over vera. Over allebei vandaag. Maar het meeste over vera tegen iedereen uit groenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu weer over Grace?? En nu vindt hij het erg dat Leroy en Grace over Vera roddelen......hij heeft een bloedhekel aan Vera????
Ja hehe.....aan hem kan het niet liggen.....Goddelijk lijf en kan goed praten dus........quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:23 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Begrijp ik wel. Ik vind haar ook stom.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu weer over Grace?? En nu vindt hij het erg dat Leroy en Grace over Vera roddelen......hij heeft een bloedhekel aan Vera????
Vindt het een doorbijtertje.....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Begrijp ik wel. Ik vind haar ook stom.
True that.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:36 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik vind Vera kinderlijk. Die is blijven hangen op 16 jaar.
Kookplaat ging steeds uit. Vooral toen nawel er een 3e pan bij zettequote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:39 schreef suzi1 het volgende:
het koken lukt niet zo goed, weet niet of het aan het vuur licht lolol
Haar eigen spekjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:44 schreef humpty het volgende:
Het gaat traag zegt Grace....ze roepen eten en nu komt Nawel ook nog even roeren
je vergeet nog iets....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:45 schreef Rhosyn het volgende:
Mais, spruiten, spekjes en aardappelprut
Kitty klaagde al vanaf dag 1 over de kookplaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
De kookplaat gaat dus traag zeggen grace en nawel. (voor de mensen die zeiden dat vera niet kon koken) ;-)
Beggamelsaus.quote:
Het is voor veel bewoners sowieso lastig om eten te bereiden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
Het is ook lastig op zo`n inductie voor veel mensen eten te bereiden.
Wij hebben al jaren inductie maar duurt wat langer dan gas maar eenmaal warm gaat het net zo snelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
Het is ook lastig op zo`n inductie voor veel mensen eten te bereiden.
Ze heeft weer een heel vol bord, bang dat ze iets tekort komt zeker......maar ook nu zal ze er niet veel van eten heb ik het ideequote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... stoor Leroy niet bij het schranzen. De gif is iets minder duidelijk dan de mp4, maar hij schudt geergerd z'n hoofd.
[ afbeelding ]
Super,zou niet anders willen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wij hebben al jaren inductie maar duurt wat langer dan gas maar eenmaal warm gaat het net zo snel
Ze wachten maar even met de live uitzending hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom is madam nawel nog niet omgekleed of gaat ze zo naar huis 🤣🤣
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wachten maar even met de live uitzending hoor.
ze heeft stress want ze is toch niet zo zeker over haar populariteit buiten het huisquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat zal ze zometeen wel gaan doen, als er afgewassen moet wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wachten maar even met de live uitzending hoor.
Of kromgetrokken door verkeerd gebruik, dan doen ze het ook niet meer goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Super,zou niet anders willen.
Misschien hebben ze verkeerde pannen?
Ik heb al een paar keer gezien dat de pan zo onder de koude kraan ging.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of kromgetrokken door verkeerd gebruik, dan doen ze het ook niet meer goed.
Slecht voor het milieu.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:03 schreef C.A.I het volgende:
Vera vliegt van hot naar her maar ze klaagt niet toppertje hoor
De scheten van Nouchine zijn schadelijker voor het milieu dan de complete vliegindustriequote:
Dat zou ook verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De scheten van Nouchine zijn schadelijker voor het milieu dan de complete vliegindustrie
Ja, in het laatste EU rapport over broeikasgassen stond ze op 4, net achter de energieindustrie en transportsector, maar nog vóór scheepvaart, luchtvaart en agri. Ik begreep dat GK ook kamervragen ging stellen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De scheten van Nouchine zijn schadelijker voor het milieu dan de complete vliegindustrie
Gouden Kamer?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, in het laatste EU rapport over broeikasgassen stond ze op 4, net achter de energieindustrie en transportsector, maar nog vóór scheepvaart, luchtvaart en agri. Ik begreep dat GK ook kamervragen ging stellen.
Is heel normaal, geen probleem, niet over praten. Is tenslotte een man waarbij het gebeurt!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:12 schreef humpty het volgende:
En Nouchine weer aan Salar zijn kont zitten...wordt er niet goed van zegt Salar
Laten we het hopen. Maar ik denk dat Peter vanavond met Peter kan babbelen.quote:
Op het filmpje achter de Geraldine en Peterquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de insta story van BB is Amy weer in het huis
https://www.instagram.com/p/CZ4vDiGFFqV/
Ja.. het ligt er een beetje aan hoe de uitzending vanavond gaat zijn. Als er doorgegaan wordt met Nawel in een negatief licht zetten houd ik hoop. En er is genoeg materiaal van gister om dat te bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Maar ik denk dat Peter vanavond met Peter kan babbelen.
Al eerder gepost, maar past goed:quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel rot op , Nawel rot op Nawel Nawel rot op!
Moa, als het goede stretch-stof is, dan voel je daar weinig van.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:16 schreef Krambo het volgende:
Dat mega strakke shirt van Leroy, dat kan toch nooit lekker zitten
Zag op het nieuws dat demostranten aan het zingen waren: Rutte rot op Rutte rot opquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Al eerder gepost, maar past goed:
Rozen zijn rood,
Viooltjes zijn blauw,
Nawel flikker op,
Mijn huis uit en gauw!
spieren flexen jeweetwelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:16 schreef Krambo het volgende:
Dat mega strakke shirt van Leroy, dat kan toch nooit lekker zitten
bobbelfixatiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:18 schreef suzi1 het volgende:
nou hij heeft flink wat langwerpige bobbels achter op zn hoofd. zo vanachter zijn oren (leroy)
Nawel in huis hebben....jaloersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Al eerder gepost, maar past goed:
Rozen zijn rood,
Viooltjes zijn blauw,
Nawel flikker op,
Mijn huis uit en gauw!
Keihard janken als ze weer blijft hequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik doe een vreugdedansje als Nawel straks naast peter of Geraldine staat
Nou, neem haar in huis zou ik zeggen. Win-win. Jij blij met je bleektand-luiaard, wij van Navel af.quote:
Zou het helpen hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel rot op , Nawel rot op Nawel Nawel rot op!
Graag hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, neem haar in huis zou ik zeggen. Win-win. Jij blij met je bleektand-luiaard, wij van Navel af.
En niet over een week komen klagen dat ze alleen in bed ligt te stinken en om vreten roept, want dat wist je van te voren.
ik heb 2 keer op peter en 1 keer op salar gestemdquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
@Utopia2.0 gooit nog een stuk zeep richting Suuzquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
ik had al zolang geen hoer meer geschreven. moet ik toch weer wat vaker doen
Is meer dan ze verdient. Als je naast je huis een Versailles bouwt, kan haar ego dáár wonenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Graag hoor
Maar geloof niet dat m'n appartementje in een boerendorp genoeg gaat zijn voor de koningin
ohhhh zo mooi dat verdient ze niet hoor hahaquote:
Ik zal wellicht heel de COS vol scheldenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Keihard janken als ze weer blijft he
Uto al een keer of 10quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:22 schreef suzi1 het volgende:
niemand haakt hier af
wie is er al afgehaakt. want ik kan het mis hebben he
even filmen voor de goede topic graagquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zal wellicht heel de COS vol schelden
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:23 schreef sarah8106 het volgende:
hahahahah omg wuzzz bleektand luiaard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta wel klaarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zal wellicht heel de COS vol schelden
nou ik zat hier hardop te lachen dus voor mij een 9/10quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik kan waardering voor mijn grappen alleen maar aanmoedigen, maar da's wel een boel waardering voor een 6/10 grap
ik zeg het je, die Russische inval bij de oekraïne zal er niets bij zijnquote:
afscheit. likken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
uto heeft volgens mij nog geen keer gezegd niet meer terug te komen
anderen wel als dit of dat
en dit en dat gebeurde, maar ze zijn er nog
en dan heb je nog de afscheitnemers die nog wel berichten likken
Mooi tegeltje.quote:
ik doe alleen pillen ;pquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
afscheit. likken.
Niet meer drinken suuske!
Leroy vind het vast geil dat overal zijn bloedtoevoer wordt afgekneldquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:26 schreef Tamaartje het volgende:
Omg ik schakel net in en zie Leroy weer in zijn 3 maten te kleine kleding. Dat is toch echt geen gezicht [ afbeelding ]
dat was toch dimi???quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leroy vind het vast geil dat overal zijn bloedtoevoer wordt afgekneld
Heeft Nouchine een broer hier in de cosquote:
Da's meer Dimi's ding.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat ook blijvenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Laten we er gewoon vanuit gaan dat Nawel blijft, kan het alleen maar meevallen.
De troepen staan klaar hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zeg het je, die Russische inval bij de oekraïne zal er niets bij zijn
Je vergeet de groene lurkers, die klaar staan om te reageren als er weer een relletje isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
uto heeft volgens mij nog geen keer gezegd niet meer terug te komen
anderen wel als dit of dat
en dit en dat gebeurde, maar ze zijn er nog
en dan heb je nog de afscheitnemers die nog wel berichten likken
Haha dat zal vast 🤣quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
denk niet dat er in der pony extenstions zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:30 schreef suzi1 het volgende:
ja ik sta ook steeds op te kijken van die rook bij nawel
maar ik denk dat ze dan de bondjes van haar extensions raakt
Dat zijn ze inmiddels allemaal daar. Het complotten-klagen-roddelen-stoken is in volle gang!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:30 schreef Mjelleke het volgende:
Hoe racunus zijn die 3 aan de afwas...
Niet normaal had even de hoop dat hij net als in dat filmpje haar haar erin bleef zitten.....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn straightner is ook warm maar daar komt geen rook vanaf zoals bij Nawel
Dat zijn voor mij snoepjes geweest de afgelopen dagenquote:
o mij viel het alleen op als ze de zijkanten pakte. heb het een paar keer gezien. maar kijk niet heel echtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk niet dat er in der pony extenstions zitten
Bij Nawel? Vast wel. Die is slechts 10% echt mens.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
FTFY.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd wat voor streamlocks we aankomende week zullen hebben
Sorry Gerrie, maar ik vrees der vrees, dat ik helaas gelijk zal krijgenquote:
Vera heeft gekookt hè! Meteen weer afbreken. Veel te vet!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:30 schreef Mjelleke het volgende:
Hoop een stuk minder geroddel te zien als peter of nawel weg is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef Benny het volgende:
Wie er van deze drie ook vertrekt, de sfeer in het huis zal vanaf morgen een stuk anders zijn. Ze hebben elk op hun eigen manier wel een behoorlijke stempel gedrukt.
Ben benieuwd wat voor streams we aankomende week zullen hebben
Dat zie je goed. Dat is geen gezichtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:26 schreef Tamaartje het volgende:
Omg ik schakel net in en zie Leroy weer in zijn 3 maten te kleine kleding. Dat is toch echt geen gezicht [ afbeelding ]
En dan hebben ze het over kinderachtig gedrag van anderen. ZIj zijn juist de meest kinderachtige personen op dit momentquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vera heeft gekookt hè! Meteen weer afbreken. Veel te vet!
Ik blijf hoop houdenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry Gerrie, maar ik vrees der vrees, dat ik helaas gelijk zal krijgen
Ik denk dat er het meest veranderd als Nawel vertrekt. Peter zal niemand missen. Salar wel maar denk niet dat het de verhoudingen echt zou veranderen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef Benny het volgende:
Wie er van deze drie ook vertrekt, de sfeer in het huis zal vanaf morgen een stuk anders zijn. Ze hebben elk op hun eigen manier wel een behoorlijke stempel gedrukt.
Het roddel an zich zorgt er wel voor dat er wat gebeurt op streams. Maar de manier waarop...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoop een stuk minder geroddel te zien als peter of nawel weg is.
Yep , ook even het eten afkraken. Het was veels te dit en veels te dat. We gaan volgende week wel wat anders maken... wat een giga achterbakse mannen zijn dat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:30 schreef Mjelleke het volgende:
alleen vloeibare. spuiten we gwn zn mond volquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:34 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
suzie1 heb je nog zeep over voor utopia???
ja ze krulde net haar pony met dat ding kwam een rook vanaf niet normaalquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o mij viel het alleen op als ze de zijkanten pakte. heb het een paar keer gezien. maar kijk niet heel echt
alleen als het spannend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik heb mezelf al zeep in mijn bakkus gedouwt, maar het mag niet helpen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:34 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
suzie1 heb je nog zeep over voor utopia???
denk dat ze al haarlak had gespoten dan rookt het wel goed hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij moet er snel uit hij is zieltjes aan het winnen zoals dat kristoff gisteren in een deuk lag in het huis om hemquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy van de week ouwehoeren over vera dat ze aankwam. Maar hij krijgt ook steeds meer een ronding in dat shirt van hem
Klinkt wel vreemd zeg maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
alleen vloeibare. spuiten we gwn zn mond vol
maar dat was natuurlijk ook de bedoelingquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klinkt wel vreemd zeg maar.![]()
Grensoverschrijdend gedrag
Whuzz zijn gebit zit soms niet goed en dan krijg je dit soort uitsprakenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ga het nu toch vragen omdat ik het vaker zie.....wat is FTFY.
Ik vind het wel mooi. Staat haar welquote:
fixed that for youquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geil. Utopia2.0 kijkt even over het muurtje heenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar dat was natuurlijk ook de bedoeling
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Whuzz zijn gebit zit soms niet goed en dan krijg je dit soort uitspraken
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Yep , ook even het eten afkraken. Het was veels te dit en veels te dat. We gaan volgende week wel wat anders maken... wat een giga achterbakse mannen zijn dat.
en die 2 inde gameroom (leroy en julio) van de week waren er toen vol lof over het was zo lekker want daar had ze het ook gemaaktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Yep , ook even het eten afkraken. Het was veels te dit en veels te dat. We gaan volgende week wel wat anders maken... wat een giga achterbakse mannen zijn dat.
lelijke kleuren ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Staat haar wel
kan heel spannend zijnquote:
ja idd dat kan jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:36 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
denk dat ze al haarlak had gespoten dan rookt het wel goed hoor
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
lelijke kleuren ook
maar onze smaken verschillen.
hier zeep voor jou![]()
Saai , saaier dan saaiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef Benny het volgende:
Fixed That For Youquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
AWALAFLAGRABLIGIL!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Whuzz zijn gebit zit soms niet goed en dan krijg je dit soort uitspraken
tja. als dat geen grensoverschrijdend gedrag gaat wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace wil graag een feestje maar is ook bang dat ze met een slokje op geen rem meer heeft.
Ze is op het punt gekomen dat ze zich niet meer kan inhouden bij Toby.
Flikker er dan maar drank in, krijgen tenminste nog een beetje leuke streams.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace wil graag een feestje maar is ook bang dat ze met een slokje op geen rem meer heeft.
oooo ik zie ze er ook achter uit komenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Nog meer. Begin nu belletjes te blazen
Ja, heel normaal om te zeggen!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
FTFYquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja tegenvaller he
en vaak moet je terugkijken om te zien wat er dan gefixed is
Kan niet, nouch stopte net haar vinger in mijn anusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oooo ik zie ze er ook achter uit komen
Oftewel, Hoe troggel ik Drank&Muziek los bij Febo ..beloof RLSex beproefde methode werkt al jaren in BB'squote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Niet terug gekeken.quote:
Ja, maar dat was niet sexueel bedoeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan niet, nouch stopte net haar vinger in mijn anus
ik dacht al, wat praat je raarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan niet, nouch stopte net haar vinger in mijn anus
Kom maar op met dat feestjequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik zou meteen door mijn enkels gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die hanne heeft wel hel mooie pumps![]()
Hou ervan
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet sexueel bedoeld.
Stelt niets voor die hele live showquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo, jullie ook klaar voor 45 minuten samenvatting en 10 minuten live tv?
Neuh.. de boel opnemen is wel handig, maar eigenlijk zijn er maar 10min belangrijk, de twee WieMagBljven schermpjesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo, jullie ook klaar voor 45 minuten samenvatting en 10 minuten live tv?
Met een beetje pech gaat het haar nog lukken ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:47 schreef danilel het volgende:
Napalm's doel is haar verjaardag daar vieren volgende week zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |