quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom het soms een kutbaan is.
Ff gegoogeld. Weer wat geleerd. Wist wel wat empathie was maar compassie gaat dus stapje verder met gericht handelen.quote:
Godsamme, Sodequote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom het soms een kutbaan is.
Linkje doet het nietquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:34 schreef SolidasRock het volgende:
https://www.bcc.nl/keuken(...)-600-comfort-gc3060/
Iemand die dit ding toevallig ook heeft?
Nopequote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:34 schreef SolidasRock het volgende:
https://www.bcc.nl/keuken(...)gc3060/62824#reviews?
Iemand die dit ding toevallig ook heeft?
Nee heb ik niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
https://www.bcc.nl/keuken(...)comfort-gc3060/62824
Komt doordat je op een scherpe subforum ingelogd bent.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg van hoge pief te horen dat ik vandaag lekker scherp ben
Altstublieft!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
https://www.bcc.nl/keuken(...)comfort-gc3060/62824
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:38 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil de afmetingen weten want hij moet wel in keukenkastje passen.
Het had anders geklonken als ie had gezegd dat je lekker bent, dan had GGZ ook richting een mietoetje gegaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg van hoge pief te horen dat ik vandaag lekker scherp ben
Al gevonden, staat onzin in. 19x19x35. BxHxD Ja hoe dan? Hoogte is gelijk aan breedte?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altstublieft!
https://www.mediamarkt.nl(...)73295.html#meer-info
Kijk eens naar de foto en vraag je eens af of de hoogte idd gelijk is met de breedte?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altstublieft!
https://www.mediamarkt.nl(...)73295.html#meer-info
Breedte:19 cm
Hoogte:19 cm
Diepte:35 cm
Niet zeuren, jij wilde de afmetingen, voila!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al gevonden, staat onzin in. 19x19x35. BxHxD Ja hoe dan? Hoogte is gelijk aan breedte?
Dat zijn niet de echte afmetingen. Slome!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij wilde de afmetingen, voila!
Als je het ding en kwart slag draai kan de breedte wel kloppenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk eens naar de foto en vraag je eens af of de hoogte idd gelijk is met de breedte?
Kwart slag draaien, opgelost!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zijn niet de echte afmetingen. Slome!
Denk eerder dat die 19x19 de losse grillplaten zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het ding en kwart slag draai kan de breedte wel kloppen
Zo danquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je wiilt de nieuwe zien,zij was nu buiten douchen
om dat de anderen bewohner in de casa blijven moeten
[ afbeelding ]
Je vroeg toch ook niet om de echte afmetingen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zijn niet de echte afmetingen. Slome!
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Je vroeg toch ook niet om de echte afmetingen?
Gelukkig kan er veel achter "lekker" als iemand zich toch verspreektquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het had anders geklonken als ie had gezegd dat je lekker bent, dan had GGZ ook richting een mietoetje gegaan
Werkt ze behalve bij een broodjeszaak en GGD nou ook nog bij GGZ?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het had anders geklonken als ie had gezegd dat je lekker bent, dan had GGZ ook richting een mietoetje gegaan
Bezig bijtje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Werkt ze behalve bij een broodjeszaak en GGD nou ook nog bij GGZ?
@:aoibhin respect dat je overal lijkt te werken.
En ondertussen Fok! ik er ook nog naastquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Begint op werken te lijk, niet goed hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ondertussen Fok! ik er ook nog naast
Oh shootquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Inderdaad, had hij dat gezegd dan had ik de echte afmetingen wel gegevenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Je vroeg toch ook niet om de echte afmetingen?
doe ze de groeten en zeg dat ik binnenkort een nieuwe tv kom kopenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Denk eerder dat die 19x19 de losse grillplaten zijn.
Maar joh, ik ga wel ff naar BCC met een rolmaat.
Idd zo simpel kan het zijn. Vraag gewoon wat je wil, maar niet zo onduidelijk doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, had hij dat gezegd dan had ik de echte afmetingen wel gegeven
Waarom makkelijk doen, als het moeilijk kan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Idd zo simpel kan het zijn. Vraag gewoon wat je wil, maar niet zo onduidelijk doen.
Ja sommige mensen zijn nu eenmaal zo. Kunnen ze niets aan doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen, als het moeilijk kan.
Ik weet, alweer, waar dat isquote:
Het zendertje werkt nog.quote:
Of professioneel stalkerquote:
En was het lekker?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:04 schreef mario390 het volgende:
yep hadde rookworst en zuurkol vor middageten
Deze misschienquote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
Eilandgenoot zit mee te praten met de muziekHerhaaldelijk hoor ik 'master' en 'seek and destroy'
Hang m aan het plafondquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:58 schreef SolidasRock het volgende:
Net bij BCC en mediamarkt geweest. Om 1 of andere reden hebben de fabrikanten besloten dat de diepte nu allemaal minimaal 35cm is terwijl mijn ouwe 28cm is en er maximaal 30cm diepte in de (boven)keukenkast past.![]()
(en nee kwartslag draaien gaat niet werken)
#lifeluxurystruggels #lifeishard #slomedees
Tja dan moet je keuzes maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Plafond is vol, kan niks meer bij (of weg).
Meid het is watquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:58 schreef SolidasRock het volgende:
Net bij BCC en mediamarkt geweest. Om 1 of andere reden hebben de fabrikanten besloten dat de diepte nu allemaal minimaal 35cm is terwijl mijn ouwe 28cm is en er maximaal 30cm diepte in de (boven)keukenkast past.![]()
Sloop je het deurtje er uit. Denk eens in oplossingen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:58 schreef SolidasRock het volgende:
Open keukenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sloop je het deurtje er uit. Denk eens in oplossingen.
Of je kijkt voor een kleiner exemplaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sloop je het deurtje er uit. Denk eens in oplossingen.
Zet hem op zijn kant/ rechtop.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:58 schreef SolidasRock het volgende:
Al gedaan. Ik ga maar een 2ehandse scoren op MP of zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Of je kijkt voor een kleiner exemplaar.
Een keuken? Of een tostiapparaat?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al gedaan. Ik ga maar een 2ehandse scoren op MP of zo.
Waarom zo moeilijk, we hebben nu al meerdere oplossingen geopperd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zet hem op zijn kant/ rechtop.
Of vreet wat anders
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een keuken? Of een tostiapparaat?
Kijk ik heb een multicooker aangeschaft, kon gelijk de slowcooker en de airfryer de deur uit.quote:
Of een meetlint.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een keuken? Of een tostiapparaat?
Eentje met de maten die Solid beter bevalt.quote:
Beter, een nieuwe kijkdoos voor bijna niets.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Maar onze 3 jaar oude televisie vertoont een horizontale streep bovenin, dus Samsung gebeld, die zou een reparatiebedrijf op ons af sturen. Afgelopen week neemt dat bedrijf contact met ons op, vraagt om de gegevens en komt de volgende dag met het bericht dat het onderdeel dat ze nodig hebben om te repareren niet meer te krijgen is en dat we het volledige aankoopbedrag terug krijgen, omdat we zo'n extra verzekering van Ī200 hadden (wat we waren vergeten, maar pas zagen toen we de factuur op moesten sturen).
kijk zo cute is barbaraquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit geskeletond
Die indruk kreeg ik niet in novemberquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Joh, ik ben zó sloom, als ik dood ben maken ze slaappillen van me.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Eentje met de maten die Solide beter bevalt.
Dat was een opleving omdat ik jullie zag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik niet in november
Ja dat kan dus twee kanten op werken. Eentje die alles kleiner meet of die alles groter meet.quote:
Es soll uns ein Wurst sein.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk zo cute is barbara
maar zij heeft slickpijn en halspijnund het komt zo dat anjo spel
was zij laatste week won, en de video van thuis kregte ,en middageten ook
[ afbeelding ]
BB interesseert hier helemaal niemand iets.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk zo cute is barbara
maar zij heeft slickpijn en halspijnund het komt zo dat anjo spel
was zij laatste week won, en de video van thuis kregte ,en middageten ook
[ afbeelding ]
Gaan we snel weer doen danquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was een opleving omdat ik jullie zag.
Ik slik slaappillenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Joh, ik ben zó sloom, als ik dood ben maken ze slaappillen van me.
Ja dan loopt hij de stadswandeling binnen een half uur.quote:
Dan komen meerdere dingen een stuk beter uit de metingquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met halve centimeters, zodat het wel past.
Sodeknettertjes en aanverwanten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik slik slaappillenWat voor lijken zitten daar dan in
Dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soylent Greenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het gaat op Fok1 om de cmsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat kan dus twee kanten op werken. Eentje die alles kleiner meet of die alles groter meet.
Ja en dan thuis erachter komen dat die grill niet past.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan komen meerdere dingen een stuk beter uit de meting
Gelukkig houden Domni en ik de route nog even geheim, dus weet onze snelle Sode niet waar hij precies heen moetquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dan loopt hij de stadswandeling binnen een half uur.
Oh, ik dacht altijd dat dat bij een meetlint met anderhalve centimeters was.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan komen meerdere dingen een stuk beter uit de meting
Meerderen zelfsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Conchita Wurst agrees with this post
Wat of wie is dat?quote:
Tja dan heb je al gauw een die niet langer is dan “30” centimeter.quote:
Zo ongeveer 2 jaar naar datoquote:
Kan hij hem drie keer lopenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan pakt hij de kortste weg naar het cafe.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig houden Domni en ik de route nog even geheim, dus weet onze snelle Sode niet waar hij precies heen moet
Maakt niks uit. Vanaf nu gewoon lekker ook mee komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ongeveer 2 jaar naar dato![]()
Al was ik daar niet bij
En dan blijkt zijn plafond ook al vol te hangenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dan thuis erachter komen dat die grill niet past.
Die was net zo gezellig als de laatste alleen dan tot in de kleine uurtjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al was ik daar niet bij
Dat wil je niet wetenquote:
Sode is taxichauffeur geweest in het stadsjie. Ik weet de weg wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig houden Domni en ik de route nog even geheim, dus weet onze snelle Sode niet waar hij precies heen moet
Weet niet wat hij allemaal verzameld, maar het is iig in bulk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan blijkt zijn plafond ook al vol te hangen
WTF waarom?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef SolidasRock het volgende:
Verrek! Ik kom net erachter dat mijn rolmaat de 1e 10 cm eraf zijn geknipt. Heb ik ooit gedaan en dat was ik vergeten.
En de open keuken gesloten is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan blijkt zijn plafond ook al vol te hangen
Jij zit vol verrassingenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sode is taxichauffeur geweest in het stadsjie. Ik weet de weg wel.
Hij gaat op de geur afquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan pakt hij de kortste weg naar het cafe.
Ik doe aan compassie. Dus ik ga niet in op deze vraag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WTF waarom?![]()
Of wil ik het niet weten?![]()
bb holland heb ik vandaag niet om datquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit geskeletond
Dat is zeker de bedoeling, ik vond het ontzettend leuk iedereen te zienquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Vanaf nu gewoon lekker ook mee komen.
Ja nu ben ik alleen maar nog bezorgder om wat er kennelijk allemaal in mijn bloedbaan terecht is gekomenquote:
Ja, zo kom je ook aan de 30 cmquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef SolidasRock het volgende:
Verrek! Ik kom net erachter dat mijn rolmaat de 1e 10 cm eraf zijn geknipt. Heb ik ooit gedaan en dat was ik vergeten.
Het kan in een half uurquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:23 schreef notturna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Die was net zo gezellig als de laatste alleen dan tot in de kleine uurtjes.
Naar die pestkoppen? Echt Aoibhin? Niet eens beetje van "joh ik moet toevallig iets anders gaan doen of zoiets"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd naar jullie hoor
Geen idee Mario.... Ik kijk ook niet .. Maar je kun de streamverslagen lezenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
bb holland heb ik vandaag niet om dat
iptv weer 1 maand over is, en videoland werkt
niet goed, is wat gebeurd?
Weinig compassie voor je rolmaat als je 10 cm amputeertquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik doe aan compassie. Dus ik ga niet in op deze vraag.
Dat vond ik ook heel leuk. Spannend, maar niet zo eng als ik dacht. Je kletst namelijk veel makkelijk dan een wildvreemde.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zeker de bedoeling, ik vond het ontzettend leuk iedereen te zien
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ze zijn allemaal hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
Heb een tijdje parttime gewerkt bij NS. Drie dagen per week. Dan kon ik twee dagen iets doen dat ik ook leuk vond. De taxi was daar een van. En op een na het leukste.quote:
Of winkelwagentje lenen van de buurtsuper.quote:
Ik vond het ook ontzettend spannend, maar dat was al snel over.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat vond ik ook heel leuk. Spannend, maar niet zo eng als ik dacht. Je kletst namelijk veel makkelijk dan een wildvreemde.
Daarom. Onderkastjes zijn sowieso ook 20 cm dieper.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk, we hebben nu al meerdere oplossingen geopperd.
Bleken het toch allemaal gekken te zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het ook ontzettend spannend, maar dat was al snel over.
Waarom denk je dat ie die rolmaat gecastreerd heeft?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daarom. Onderkastjes zijn sowieso ook 20 cm dieper.
Daar kan je hem ook in proppen...
Er bestaan natuurlijk ook mannen die dingen groter meten dan het werkelijk is
Dus dat klikte al snelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Bleken het toch allemaal gekken te zijn.
Ja echt he, ik doe wel alsof ik het leuk vond, maar ik heb nog nooit zoveel gekken bij elkaar gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Bleken het toch allemaal gekken te zijn.
Ik denk er nog met veel plezier aan terug...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al was ik daar niet bij
Ik wil ze wel een kans gevenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Naar die pestkoppen? Echt Aoibhin? Niet eens beetje van "joh ik moet toevallig iets anders gaan doen of zoiets"
Heb maar 2 onderkastjes waar al genoeg zooi in zit en plek maken omdat de fabrikanten nu ineens hem 7 cm groter makenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daarom. Onderkastjes zijn sowieso ook 20 cm dieper.
Daar kan je hem ook in proppen...
Er bestaan natuurlijk ook mannen die dingen groter meten dan het werkelijk is
Dat geloof ik zeker!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hartstikke leuk!
Het was zo leuk in november, en jouw soepquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk er nog met veel plezier aan terug...
Maar we gaan het nog een x doen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja echt he, ik doe wel alsof ik het leuk vond, maar ik heb nog nooit zoveel gekken bij elkaar gezien.
Ik zat dagen later nog na te genieten. Ook het bijzondere van een groep mensen ontmoeten die je alleen via een forum kent en dan blijken het gewoon allemaal ook in het echt hele fijne mensen te zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was zo leuk in november, en jouw soep
Gek is leukquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja echt he, ik doe wel alsof ik het leuk vond, maar ik heb nog nooit zoveel gekken bij elkaar gezien.
40+-ers zijn in het echie nog leukerder dan onlinequote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker!![]()
Zo'n beetje alle Fok!ers die ik irl heb gemeet waren precies zo als online
Bij tijd en wijle laat ik die kant ook eens zien jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jeetje.... Dat is erg lief van je.
Zul je zien dat ik daarna hier niet meer terug wil komen omdat het dan hier weer tegenvaltquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+-ers zijn in het echie nog leukerder dan online
Ik had dat dus ook, hoe iedereen zo gemakkelijk met elkaar omging, ik vond dat echt heel bijzonderquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik zat dagen later nog na te genieten. Ook het bijzondere van een groep mensen ontmoeten die je alleen via een forum kent en dan blijken het gewoon allemaal ook in het echt hele fijne mensen te zijn.
quote:
Krijgt dat rolmaatje de schuld....meten vanaf 10 cm...dan kom je sneller aan het fok! Formaat...afklemmen met een draadje en met een paars gepunte lans is het beeld compleetquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie die rolmaat gecastreerd heeft?
En omdat de keuken al vol is, ook nog achter het station, wedden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Krijgt dat rolmaatje de schuld....meten vanaf 10 cm...dan kom je sneller aan het fok! Formaat...afklemmen met een draadje en met een paars gepunte lans is het beeld compleet
Gezellig met z’n allen stilzwijgend en verveeld kijkend om een tafel zittend naar onze schermpjes staren en nietszeggende smileys postenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+-ers zijn in het echie nog leukerder dan online
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gezellig met z’n allen stilzwijgend en verveeld kijkend om een tafel zittend naar onze schermpjes staren en nietszeggende smileys posten![]()
Het schept toch een band hč
Een aantal kende elkaar al vd eerste meet maar die verging net zo. Zitten en lol hebben alsof we elkaar al jaren kennen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had dat dus ook, hoe iedereen zo gemakkelijk met elkaar omging, ik vond dat echt heel bijzonder
Ze rammelen minderquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:43 schreef notturna het volgende:
@:oma-Nijn hoe is het met Silverfox zijn ribben?
Als de ribben minder rammelen, dan zit er schot in de zaak. Ik weet zelf hoe fijn het was na een knie- operatie weer eens zelfstandig te douche. Je bent daarna helemaal op, maar dat gevoel is priceless.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze rammelen minder![]()
Dat gaat best wel goed. Vandaag helemaal alleen gedouched. We liggen op schema voor de 27ste
Mooiste vond ik nog in die pizzeria.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een aantal kende elkaar al vd eerste meet maar die verging net zo. Zitten en lol hebben alsof we elkaar al jaren kennen.
Ja dat was een bijzonder moment.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooiste vond ik nog in die pizzeria.
Jullie zaten er al en notturna en ik stapten binnen. We wisten gelijk van elkaar dat we voor hetzelfde kwamen.
Voor mij ook, omdat ik jullie helemaal niet kende.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat was een bijzonder moment.
Het klikte ook meteen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mij ook, omdat ik jullie helemaal niet kende.
Maar het was meteen gezellig
Zeker voor de mensen die alleen naar een meet komen, moet het helemaal spannend zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker weten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die staat altijd daar?quote:
Ja. Dat is een vaste plek.quote:
Ik heb die foto vanmiddag gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is een foodtruck van ze. Staat volgens mij van maandag t/m vrijdag.
Dan heb ik waarschijnlijk met mijn neus zitten kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb die foto vanmiddag gemaakt.
Ik had hetzelfde met 'Married with Children' laatstquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:11 schreef notturna het volgende:
Zit al de hele middag met een schuin oog Allo, Allo te kijken. Deze grappen kunnen niet meer in deze tijd, maar ik lig in een deuk.
Oh ohquote:
Je haar?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb nog eens 5CM eraf geknipt en nou past alles nog beter, zeker 5 cm speling ook!![]()
![]()
![]()
Hoezee!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb nog eens 5CM eraf geknipt en nou past alles nog beter, zeker 5 cm speling ook!![]()
![]()
![]()
Wraps met falafel, tzatziki en groentenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wraps met falafel, tzatziki en groenten
Prima combiquote:
Wowquote:
Het gaat vaak ook niet goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WowDat ziet eruit als iets wat eigenlijk helemaal niet goed had moeten gaan
Oefquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gaat vaak ook niet goed.Aantal keer helaas gezien ook.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:31 schreef Salina het volgende:
Matige salto. 2/10
Nog even oefenen als je ooit op de Spelen wilt staan.
Met eentje niet, die was denk ik op slag dood.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OefLijkt me niet niks om dat aan te moeten zien
Wel goed afgelopen met die mensen of weet je dat niet?
Op de een of andere manier kijk ik dat ook wel...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:37 schreef Salina het volgende:
Dat is al beter.
Op YouTube trouwens genoeg filmpjes van mensen die ontzettend geluk hebben gehad en zijn ontsnapt aan een zekere dood.
Lang leve de dashcams, stationcamera's etcetera.
Nou ja, ik zoek het niet bewust op maar op de eoa manier krijg ik vaak van die suggesties op YT en dan klik je toch even.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kijk ik dat ook wel...
Jep, ik ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:40 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ja, ik zoek het niet bewust op maar op de eoa manier krijg ik vaak van die suggesties op YT en dan klik je toch even.![]()
Meestal kijk ik dan filmpjes van rampen, of die overstromingen van afgelopen zomer ofzo.
Zou Sleepy Joe wel weten wie-ie aan de lijn heeft?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:43 schreef aloa het volgende:
Ze zijn aan het bellen...
[ afbeelding ]
Ja snap ikquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Met eentje niet, die was denk ik op slag dood.
Maar idd, naar om te zien.
Ja, de situatie is best spannendquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk nu de Oekraïense NSF en vind het nu om heel andere redenen spannend dan andere jaren
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou Sleepy Joe wel weten wie-ie aan de lijn heeft?
Nee, dat vergeet je nooit meer. Krijgt wel een plekje natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap ikDat beeld gaat niet zomaar van je netvlies
Balenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders zouden vanavond naar Utrecht komen voor een concert. Gaat niet door![]()
Volgende week zou ik naar een concert in TivoliVredenburg gaan. Gaat niet door![]()
In maart zou ik naar een musical gaan, waar mijn zwager in mee speelt. Je raadt het al
Concerten mogen nog niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders zouden vanavond naar Utrecht komen voor een concert. Gaat niet door![]()
Volgende week zou ik naar een concert in TivoliVredenburg gaan. Gaat niet door![]()
In maart zou ik naar een musical gaan, waar mijn zwager in mee speelt. Je raadt het al
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
Die van vanavond wordt helemaal afgeblazen. Van het andere concert heb ik nog geen info. De musical wordt uitgesteld tot eind volgend jaarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Balen![]()
Hopelijk kun je het later allemaal nog in gaan halen!
In welke musical speelt je zwager trouwens?
Ben de details even kwijt. Heb gisteren wel een kaartje gekocht voor harmony of hardcore maar dat is begin juni.quote:
Balen dat een concert helemaal niet doorgaatquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die van vanavond wordt helemaal afgeblazen. Van het andere concert heb ik nog geen info. De musical wordt uitgesteld tot eind volgend jaar![]()
De musical gaat over het leven van Pierre Cuypers, de architect.
https://www.muziektheatercuypers.nl/
Concerten mogen weer.quote:
Ah op die manier. Altijd jammer als iets niet doorgaat waar je je op verheugd had.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Concerten mogen weer.
Maar het koor dat vanavond zou optreden heeft door allerlei maatregelen en quarantaines te weinig kunnen oefenen.
Wat is NSF nou weer? Een songfestival?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk nu de Oekraïense NSF en vind het nu om heel andere redenen spannend dan andere jaren
Ik denk dat dat wel doorgaat. Zou je denken dan...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ben de details even kwijt. Heb gisteren wel een kaartje gekocht voor harmony of hardcore maar dat is begin juni.
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is NSF nou weer? Een songfestival?
Is er überhaupt even geen songfestival waar dan ook op de hele wereld gaande?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaStaat voor Nationaal Songfestival. Dan kiest een land middels hun eigen wedstrijd wie hun inzending gaat worden
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is er überhaupt even geen songfestival waar dan ook op de hele wereld gaande?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is er überhaupt even geen songfestival waar dan ook op de hele wereld gaande?
Is je rolmaat te lang?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
Iedereen zingt maar, iedereen organiseert maar songfestivals man3
* SolidasRock richt zich maar weer op zijn rolmaat, misschien dat er nog een stukje vanaf kan.
Mja beetje wel ja. Ik moet iets van 35cm in 30cm diepte krijgen. Er kwamen hier reacties dat ik hem maar aan plafond moest vastmaken of een andere kast moest gaan zoeken. Toen bedacht ik me dat ik ook 10cm van rolmaat kon afknippen.quote:
Ow rolmaat is een bijnaamquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja beetje wel ja. Ik moet iets van 35cm in 30cm diepte krijgen. Er kwamen hier reacties dat ik hem maar aan plafond moest vastmaken of een andere kast moest gaan zoeken. Toen bedacht ik me dat ik ook 10cm van rolmaat kon afknippen.
Nee joh, kep over een echte rolmaat. Stanley heet ie. 8M is ie. Nou ja nu is ie 7 meter 90. Verstevigd met Tylon.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ow rolmaat is een bijnaam![]()
Klinkt pijnlijk. Alle genoemde opties.
Een hele mooie verwoording van Mario .. soms heeft ie best humorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mario noemde mij in uto sc bookzonderzand
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toffe verhaspeling was datquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dat kan ie wel goedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Toffe verhaspeling was dat![]()
Net als die van Poezeligding toen
Waar kom jij nou weer ineens vandaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Toffe verhaspeling was dat![]()
Net als die van Poezeligding toen
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Uit Lurkistanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waar kom jij nou weer ineens vandaan
Ligt naast het land van de topickapersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wakker blijven in die regionen
Que Putasquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ligt naast het land van de topickapers
Je bent er bijnaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ligt naast het land van de topickapers
Geen snode plannen, als het uitkomt prima.quote:
Ik heb ff meegelezen in dat live tv topic, mensen zijn erg serieus daarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen snode plannen, als het uitkomt prima.
Probeerde even de COS mee te lezen maar dat was weer als vanouds
Welke cosquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief? Ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Halve topic werd volgespamd omdat iemand het topic kaaptequote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief? Ik kom daar nooit
Er is er weer eentjequote:
Singing in the rain?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Halve topic werd volgespamd omdat iemand het topic kaapte
Tssssquote:
Lolquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ferris Bueller's Day Off (1986) - IMDb
Forum Opties | |