Waarom?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:58 schreef Senn88 het volgende:
Ik zit een week verplicht in het ouderlijk huis. Het is wel ff wennen weer na al die jaren
Donderdag wordt mijn nieuwe vloer gelegd. Voor die tijd moesten alle meubels enz weg zijn uit de ruimtes en moet alles schoon enz zijn. Het weekend de meubels verplaatst op zolder en in de badkamer en de vloer er uit gebroken. Vandaag nog even de witte muren bijwerken en de plinten dan kan de boel goed opdrogen voor de vloer er in gaat. Hoop dat we donderdagavond weer thuis kunnen slapenquote:
Ahhh ok. Wel fijn dat het zo kan dan.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Donderdag wordt mijn nieuwe vloer gelegd. Voor die tijd moesten alle meubels enz weg zijn uit de ruimtes en moet alles schoon enz zijn. Het weekend de meubels verplaatst op zolder en in de badkamer en de vloer er uit gebroken. Vandaag nog even de witte muren bijwerken en de plinten dan kan de boel goed opdrogen voor de vloer er in gaat. Hoop dat we donderdagavond weer thuis kunnen slapen
Pvc, wilde iets wat goed isoleerd en wat goed schoon te houden is met de honden.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ahhh ok. Wel fijn dat het zo kan dan.
Wat voor vloer komt er?
Ja slim!quote:Op zondag 13 februari 2022 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pvc, wilde iets wat goed isoleerd en wat goed schoon te houden is met de honden.
Waarom? Ik vind het wel heerlijk weerquote:Op zondag 13 februari 2022 16:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Deze zondag.
Echt een matige zondag.
Vies koud hier. Lekker binnen gebleven vandaag.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel heerlijk weer
Leuk voor je.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel heerlijk weer
Heerlijk weer, lekker eindje gewandeldquote:Op zondag 13 februari 2022 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vies koud hier. Lekker binnen gebleven vandaag.
Ook na 22.00 met het 'protest' ?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:19 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren lekker gekroegd (is dat een werkwoord? Nu wel) lekker weer ook idd, maar net ff te koud voor terras. Vandaag lamballen en rellen op FOK! met een licht katertje.
Neuh, wel wat barmensen gesproken die van plan waren om na hun eigen shift te gaan, maar ik was tegen 21:00 vanaf 16:30 en na een flink aantal Howling Wolfs van 8% en de verplichte salmiak shots wel gaarquote:Op zondag 13 februari 2022 18:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook na 22.00 met het 'protest' ?
Net kinderverjaardag gehad ouderwets veel mensen. Ben kapot
Salmiak shots? Klinkt vies en lekker tegelijkquote:Op zondag 13 februari 2022 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, wel wat barmensen gesproken die van plan waren om na hun eigen shift te gaan, maar ik was tegen 21:00 vanaf 16:30 en na een flink aantal Howling Wolfs van 8% en de verplichte salmiak shots wel gaar.
Daarna nog wel eten voor mijn oudste oppaskind gemaakt omdat papa te lam was om te koken.
Is echt heel lekker, als je het Tyrkisk Peber snoepje kent, dat dus maar dan met 40% vodka gemengd.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Salmiak shots? Klinkt vies en lekker tegelijk
Variant op drop shots?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is echt heel lekker, als je het Tyrkisk Peber snoepje kent, dat dus maar dan met 40% vodka gemengd.
Levensgevaarlijk.
Ja, alleen dat is 20%, ook niet vies, maar een beetje slap vergeleken met dit.quote:
Salmiakquote:Op zondag 13 februari 2022 18:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Salmiak shots? Klinkt vies en lekker tegelijk
Ken ik niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is echt heel lekker, als je het Tyrkisk Peber snoepje kent, dat dus maar dan met 40% vodka gemengd.
Levensgevaarlijk.
Carnavalquote:Op zondag 13 februari 2022 18:57 schreef gianni61 het volgende:
Dropshot? oh ja, het is bijna carnaval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |