SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zei ze dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:46 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel gaat morgen haar extentions er uit halen.
Benieuwd wat er overblijftquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ze zei dat ze los zaten. Morgen gaat ze ze er uit halen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:50 schreef s1lverz het volgende:
[ afbeelding ]
KIES GROEN. - KIES GOUD
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:50 schreef s1lverz het volgende:
[ afbeelding ]
KIES GROEN. - KIES GOUD
is er, behalve K, nog een nieuwe codenaam ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hebben J N en L ook al de nieuwe codenaam voor Kristof gebruikt vandaag?
Zouden de kijkers geschrokken zijn??quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh.. de uitzending was eindelijk eens redelijk realistisch over Nawel.
Ja goed hé!!! Gesprek van Hanne en Noush over Nawel was ook goedquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh.. de uitzending was eindelijk eens redelijk realistisch over Nawel.
hoop dat het helpt voor morgenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zouden de kijkers geschrokken zijn??
Is dat nu Nawel.
Ik heb ook gemist waarom Tobi nu bijna aan de beademing moetquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:55 schreef Rhosyn het volgende:
Vera heeft iets raars gedaan in bed wat wij niet mogen weten maar het schijnt erg grappig te zijn.
Nouchine schijnt iets gedaan te hebben in bed wat Salar wel weet en hij hinte er op maar werd toen aangevallen door Nouchine want ze wil niet dat wij het weten.
Pffff vermoeiende mensen.
Houd je bek er over of zeg het gewoon.
Ow grace liet een scheet....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb ook gemist waarom Tobi nu bijna aan de beademing moet
3x scheepsrechtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begin steeds meer vertrouwen in morgen te krijgen.
Dat gaat over een scheet die Grace liet en toen om zich heen keek en iemand anders de schuld wilde geven maar iedereen weet dat zij het was.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb ook gemist waarom Tobi nu bijna aan de beademing moet
probleem is wel dat de nawel fans al wekenlang feiten onder hun neus gedrukt krijgen, en er toen ook weinig mee deden.. ben benieuwd of ze gaat, maar vrees dat we nog minstens twee weken opgescheept zitten met die bedwantsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja goed hé!!! Gesprek van Hanne en Noush over Nawel was ook goed
Vindt dit een van de leukste avonden.....zo zonder Nawel en haar onderdanen die toch ook liever bij de groep zitten.quote:
Ik bedoelde niet de verhalen maar het scheten latenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dit een van de leukste avonden.....zo zonder Nawel en haar onderdanen die toch ook liever bij de groep zitten.
Ah ...klopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de verhalen maar het scheten laten
morgen nawel weg volgende week leroy en de 2 drama queens peter en julio over....kijken hoe dat gaatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dit een van de leukste avonden.....zo zonder Nawel en haar onderdanen die toch ook liever bij de groep zitten.
Tot morgen !! Nawel uitzwaai dag !!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:03 schreef Rhosyn het volgende:
Verhalen over plekken waar je sex hebt gehad.
Nooo thank you.
Tot morgen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : Jij leeft gewoon in een film, Tobi
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
BB heeft niet echt gevoel voor timing
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:10 schreef s1lverz het volgende:
[ afbeelding ]
edit: nu ik er over nadenk, voor iemand die zich vaak opwindt heeft ze maar bar weinig energie..
zal ze nu niet denken ...hoe kan het nou iedereen heeft het leuk met elkaar en ik lig hier!!!waarom ? wat is er met mijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:10 schreef s1lverz het volgende:
[ afbeelding ]
edit: nu ik er over nadenk, voor iemand die zich vaak opwindt heeft ze maar bar weinig energie..
die denkt niet johquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal ze nu niet denken ...hoe kan het nou iedereen heeft het leuk met elkaar en ik lig hier!!!waarom ? wat is er met mij
Leroy stelde voor om Harry te gebruikenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
is er, behalve K, nog een nieuwe codenaam ?
ze waren ook wel super moeilijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy stelde voor om Harry te gebruiken
Ze zijn denk ik bang dat we hun codewoorden ontrafeld hebben.
hij wordt echt met dag dommer, wat een sukkel is hetquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy stelde voor om Harry te gebruiken
Ze zijn denk ik bang dat we hun codewoorden ontrafeld hebben.
Dat haar van hem maakt hem nog dommer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Legoy gaat geloof ik weer een bak kwark aanvallen.
wie heeft dat zo gedaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat haar van hem maakt hem nog dommer.
Waarschijnlijk ligt ze zich te beraden over de uitbrander die ze haar 2 onderdanen die nu heulen met de vijand moet gaan geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal ze nu niet denken ...hoe kan het nou iedereen heeft het leuk met elkaar en ik lig hier!!!waarom ? wat is er met mij
Kapper Leroyquote:
Te laat...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:21 schreef Silves het volgende:
Yep klaar met werken....Hoor ik me toch een paar verhalen, gezellig, nu hopen dat niet klieroy erbij komt zitten want dan wordt het te vulgair..
40 min later en...ze heeft al haar klanten voorbij laten komen, bedoel haar exenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:23 schreef just me het volgende:
Geeft niets dat je zoon kan luisteren Grace
Mijn kinderen zouden me onterven als ik dit soort verhalen zou vertellen, als ze er al zouden zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef Silves het volgende:
[..]
40 min later en...ze heeft al haar klanten voorbij laten komen, bedoel haar exen
ss maken van de uitzending als je die van zaterdag terug kijkt?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:18 schreef s1lverz het volgende:
heeft iemand toevallig een foto van de studio (met de desk zeg maar, van de live uitzendingen)?
oepsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef Silves het volgende:
[..]
40 min later en...ze heeft al haar klanten voorbij laten komen, bedoel haar exen
mag je zelf invullenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy doet het altijd in een hotel. Geeft te denken of hij er voor moet betalen
Ja die russen, willen luxe..en ja ik hoor nu "het was een buitenlandse"quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy doet het altijd in een hotel. Geeft te denken of hij er voor moet betalen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:12 schreef suzi1 het volgende:
eentje met zonnenpaneel zou ook wat zijn
Je mist nietsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef suzi1 het volgende:
gaat ie verdomme net bufferen tijdens leroois relaas
Hij heeft een hele dikke duim waar die verhalen spontaan uit komenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij verzint ter plekke die sterke verhalen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgende programma voor Leroy 90 days fiancée.
leugen 100% en bijzonder vrouw onvriendelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:30 schreef C.A.I het volgende:
Verhaal leroy lijkt verdacht veel op een TLC story leugen of waarheid ?
Truequote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
leugen 100% en bijzonder vrouw onvriendelijk
Alles wat er uit die strot komt, neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft een hele dikke duim waar die verhalen spontaan uit komen
dat jij dat kent is misschien nog wel schrikbarenderquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:30 schreef C.A.I het volgende:
Verhaal leroy lijkt verdacht veel op een TLC story leugen of waarheid ?
Laten we hopen en een kaarsje brandenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou mij op dit moment niet verbazen, als Nawel morgen naar huis gaat.
en heeft zijn moeder hem nog 'n paar keer laten stuiterenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij is Leroy als baby van de commode afgevallen
Stond zeker op het balkon?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij is Leroy als baby van de commode afgevallen
Een kaars branden voor een bewoner van BB. Lolquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laten we hopen en een kaarsje branden
Ik kan die gast niet meer aanhoren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
en heeft zijn moeder hem nog 'n paar keer laten stuiteren
Was een uitdrukking.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een kaars branden voor een bewoner van BB. Lol
Een redcard en naar huisquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:35 schreef Silves het volgende:
Wat wil je nu van mij....Een greencard idioot
Ben jij de moeder van Leroyquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
Ik heb m'n zoon ook wel eens van de commode laten vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben jij de moeder van Leroy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb mijn zoon goed opgevoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:40 schreef s1lverz het volgende:
[ afbeelding ]
de studio is er na wat kleine aanpassingen helemaal klaar voor!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:40 schreef s1lverz het volgende:
[ afbeelding ]
Bed voor Nawel ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:40 schreef s1lverz het volgende:
[ afbeelding ]
Haha iddquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de groene bank wordt moe van de verhalen liegoy
Hij zakt, indien mogelijk, nog verder naar benedenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij denkt dat ze hem geweldig vinden![]()
Dat is duidelijk te zien.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de groene bank wordt moe van de verhalen liegoy
Hield het niet voor mogelijk maar is toch gebeurd, wat een vies ventjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Hij zakt, indien mogelijk, nog verder naar beneden
Moet je een ont-mutenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:44 schreef just me het volgende:
Nee ik wil het antwoord niet weten, maar zo'nmoet toch ooit wel een SOA hebben opgelopen
wel meerdere kerenquote:
ik moest om die fotosjop met dat bed lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:46 schreef Yolk het volgende:
[..]
Haha ik ook, vooral ook door de reacties
Platvloerse boerenlul.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:46 schreef JDB94 het volgende:
Leroy is die guy in je vriendengroep waarvan iedereen weet dat hij klinklare onzin lult, maar men laat hem gaan omdat het anders zo zielig is om hem te callen op z'n shit, weetjewel.
Hij heeft het moeilijkquote:
Ik zat ooit met dochter op de grond te spelen, deurbel, ik zet dochter neer, sta op, loop richting gang, luide bonk, hoop gehuil.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
oh gossiequote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat ooit met dochter op de grond te spelen, deurbel, ik zet dochter neer, sta op, loop richting gang, luide bonk, hoop gehuil.
Was ff vergeten dat ze nog niet kon zitten op de leeftijd van 3 maanden
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
Grensoverschrijdend gedrag, foeiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat ooit met dochter op de grond te spelen, deurbel, ik zet dochter neer, sta op, loop richting gang, luide bonk, hoop gehuil.
Was ff vergeten dat ze nog niet kon zitten op de leeftijd van 3 maanden
En nu is mijn zoon psycholoog, ik weet nu wel waaromquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Grensoverschrijdend gedrag, foei![]()
Stiekem wel een wonder dat hij niet vergeet adem te halenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en stom ook, maar toch komt er geluid uit
Die van mij is pas 18, weet dus nog niet of er schade is veroorzaakt mbt een eventuele carrière. Zit nu nog fulltime op schoolquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
En nu is mijn zoon psycholoog, ik weet nu wel waarom
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Stiekem wel een wonder dat hij niet vergeet adem te halen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:59 schreef just me het volgende:
Genoeg gelul gehoord vanavond, morgen weer een dag
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef Keep_on_Track het volgende:
Iemand al opgemerkt dat alstie net ff platter zou praten hetzelfde klinkt als Rapper Sjors?
Diverse gelijkenissen komen opeens naar boven...
Die Russinnen klimmen overal op. Als het maar westers is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef JDB94 het volgende:
Moet wel een lul van een meter hebben die vent, want je wil 'm geen twee zinnen horen formuleren
Zo jong en nu al jaren aan de hoeren, een echt meisje krijgt hij niet, alleen eentje die hem niet verstaat...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:03 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof die verhalen wel van Leroy, soort zoekt soort
Schreef ik van de week ook alquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef Keep_on_Track het volgende:
Iemand al opgemerkt dat alstie net ff platter zou praten hetzelfde klinkt als Rapper Sjors?
Diverse gelijkenissen komen opeens naar boven...
Vooral iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die Russinnen klimmen overal op. Als het maar westers is.
Niet doorhebben dat ze hem willen voor een verblijfsvergunning / huwelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die Russinnen klimmen overal op. Als het maar westers is.
Daar voel je niks van hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ze hem willen voor een verblijfsvergunning / huwelijk
Gelukkig kan hij waarschijnlijk precies 10 woorden engelsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ze hem willen voor een verblijfsvergunning / huwelijk
Gaat hij aantal woorden halen dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:13 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij waarschijnlijk precies 10 woorden engels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou Leroy maar als schoonzoon krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als zelfs Kristoff het te ver vindt gaan. Dan is het pas echt erg.
Wat een walgelijke smerige vent.
Leuk zo'n vader.
Die moet je niet dronken tegen komen.
Geen wonder dat hij single is.
Leroy is een psychopaat, die gaat het nooit leren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:15 schreef Silves het volgende:
hij is het laatste u alleen bezig geweest met praten, vind je het raar dat hij in elk media wordt veroordeeld..vies ventje, en nu weer bezig op de kamer.
Of ff verder zoeken en je komt hem tegen in een of ander filmpje..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:16 schreef Ireth het volgende:
Loodgieterrollenspel.... ik gok dat Leroy een premium-account heeft op p0rnhub
Vera heeft gelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vera heeft tenminste verstand.
Die vindt het smakeloos.
Dat anderen daar nog om lachen!
Gevalletje zo triest dat het grappig is, hij is bezig z'n c-list celeb status te verzekeren, lekker clubavondjes in brabant hosten weetjewelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vera heeft tenminste verstand.
Die vindt het smakeloos.
Dat anderen daar nog om lachen!
Een een sausje erover van wonderoliequote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het wel een goed idee dat na spruitjesweek er een bruine bonenweek gaat komen
5 minuten je scheet ophouden moet toch lukkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Ik ga morgenavond geen spruiten eten hoor, anders zit ik tijdens de live-show prr, prr, nee alleen frieten maken,
Die moet toch ook die hele relatie beneveld zijn geweest?? Hoe hou je het vol met die gast???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:19 schreef Silves het volgende:
Denk eens aan het kind zegt Hanna, of de moeder van je kind..aandacht.
Ja maar mocht hij de studio nog in moeten,quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
5 minuten je scheet ophouden moet toch lukken
Das ook max 3 min. Dat was de live sjowquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja maar mocht hij de studio nog in moeten,
Euh niet dus..van ellende gaat hij elke show langs om maar iets van aandacht te krijgen..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die moet toch ook die hele relatie beneveld zijn geweest?? Hoe hou je het vol met die gast???
Die zullen schrikken als ze buiten komen en alles lezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:28 schreef Thorelf het volgende:
en nog is goud niet echt negatief over leroy pfff had je groen moeten horen als iemand van goud zo zou praten als leroy
Met nog een week spekjesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het wel een goed idee dat na spruitjesweek er een bruine bonenweek gaat komen
Faal week, alle opdrachten die eerder gefaald zijn opnieuw maar dan goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag is wat voor een week gaan ze nu uit hun duim zuigen.
Als hij weg moet en Nawel mag blijven hoe graag ik ook Grace en Tobias wil volgen stop ik denk ik toch.quote:
Heaven week. Hottub open, alles onbeperkt, elke dag eten en drank bezorgd, elke avond feest.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag is wat voor een week gaan ze nu uit hun duim zuigen.
Klopt, ze hebben absoluut geen hekel aan hem.....maar weten waarschijnlijk ook totaal niet wat hij eruit braakt in de groene kamer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:28 schreef Thorelf het volgende:
en nog is goud niet echt negatief over leroy pfff had je groen moeten horen als iemand van goud zo zou praten als leroy
Zin in!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heaven week. Hottub open, alles onbeperkt, elke dag eten en drank bezorgd, elke avond feest.
En Leroy de hele week in de ganeroom met een doosjes Russisch lego (waar ze niet vandaan kunnen streamen)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heaven week. Hottub open, alles onbeperkt, elke dag eten en drank bezorgd, elke avond feest.
Leroy is een vermoeiende gast en wraakzuchtig. Mag erin blijven.quote:
Of hij gaat er volgende week uit via de nominaties, of hij gaat voor die tijd weer over de schreef.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Leroy is een vermoeiende gast en wraakzuchtig. Mag erin blijven.
Ik ga voor hij gaat weer over de schreef.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:40 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Of hij gaat er volgende week uit via de nominaties, of hij gaat voor die tijd weer over de schreef.
moet een hele hete plaat zijn geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Julio, Leroy je bent een intelligente gozer.
Nou Julio ik weet niet wat jij ziet wat wij niet zien, of je hebt zelf ook een plaat voor je kop,
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:41 schreef Silves het volgende:
[..]
moet een hele hete plaat zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |