quote:Op maandag 14 februari 2022 21:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wattefakpaul gaat over die trailer van het nieuwe programma van Lubach die echt bijna altijd voorbij komt.Ik wist het daadwerkelijk niet, bedankt. Ik dacht dat die Lubachaids gestopt was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf komende week iedere dag Lubach volgens mij. Denk dat het leuke er snel vanaf is.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist het daadwerkelijk niet, bedankt. Ik dacht dat die Lubachaids gestopt was.
Deze echt nog niet gezien? Zit bijna in elk reclameblok de afgelopen week.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist het daadwerkelijk niet, bedankt. Ik dacht dat die Lubachaids gestopt was.
Nee, ik kijk echt vrijwel nooit reclames.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze echt nog niet gezien? Zit bijna in elk reclameblok de afgelopen week.
Persoonlijk geef ik graag Mark Rutte de schuld.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Dit is waar. Wie moet ik de schuld geven als ik faal
De Rabobankquote:Op maandag 14 februari 2022 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Dit is waar. Wie moet ik de schuld geven als ik faal
Dan ga ik voor mokerlelijke bril jr.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Persoonlijk geef ik graag Mark Rutte de schuld.
Hoe kom je überhaupt uit bij tweets van dit soort figuren?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Leuke rubriek. Praktisch alle Europese landen gooien alle maatregelen uit het raam: kijk wat we met ons protest bereikt hebben!!1!11!
Eva is toch wel vrij bekend?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt uit bij tweets van dit soort figuren?
We moeten de pi-, rho-, sigma- en tauvariant nogquote:Op maandag 14 februari 2022 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Einde tijdperk boosterereren?
Braun?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eva is toch wel vrij bekend?
De Krim werd ook geannexeerd tijdens de Winterspelen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Olympische vrede geen ding meer?
Om over de ligma variant nog te zwijgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
We moeten de pi-, rho-, sigma- en tauvariant nog
Terwijl Thomas Bach stond te oreren wat voor fantastisch land Rusland isquote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Krim werd ook geannexeerd tijdens de Winterspelen.
Bach is ook fan van China. Totaal geen schimmige man verder.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Terwijl Thomas Bach stond te oreren wat voor fantastisch land Rusland is
Nee, dat was net na afloop.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Krim werd ook geannexeerd tijdens de Winterspelen.
Is het dan officieel dat hij niet meedoet? (Zonder wel).quote:Op maandag 14 februari 2022 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft Real zonder de Benz morgen een groot probleem?
Samen met Peng Shuai lekker goede sier makenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Terwijl Thomas Bach stond te oreren wat voor fantastisch land Rusland is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |