Grote speler.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Horizon, Lubach en Elden Ring in een tijdsbestek van 8 dagen. Kerstmis is er vroeg bij dit jaar.
Ik ben een beetje verliefd op Tante Yvonne. Mijn waardering voor haar slaat steeds meer om in een soort ... adoratie.quote:
Als je een wandelend kladblok bent maak je kans.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Tante Yvonne. Mijn waardering voor haar slaat steeds meer om in een soort ... adoratie.
Die zure hoofden van Evert Santegoeds en beroepsdebiel Guido den Aantrekker als Yvonne met alweer een scoop aan de haal gaat, dat maakt echt mijn dag.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een wandelend kladblok bent maak je kans.
Een verstandig mens geniet van de kleine dingen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Bijna 6 uur en ik zie nog daglicht. Zomaar iets dat mij opvalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mods?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dit is.
Wereldvreemd.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dit is.
Op de dag van release van Elden Ring gaat de boel open. Moet ik me alsnog wéér opsluiten als een kluizenaar.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:41 schreef Slobeend het volgende:
Dus na 25 februari gaat het gewone leven weer verder. Raar idee. Gek.
Ik zal maar niet zeggen dat de trailer me tegenviel.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op de dag van release van Elden Ring gaat de boel open. Moet ik me alsnog wéér opsluiten als een kluizenaar.
Geroyeerd.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat de trailer me tegenviel.
Ik ga nooit meer handenschudden of me drie zoenen laten geven bij bijvoorbeeld een verjaardagquote:Op maandag 14 februari 2022 19:41 schreef Slobeend het volgende:
Eindelijk afscheid nemen van Amrish Baidjoe, Marino van Zelst en Yorick Bleijenberg.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:41 schreef Slobeend het volgende:
Ben bang van niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eindelijk afscheid nemen van Amrish Baidjoe, Marino van Zelst en Yorick Bleijenberg.
Er is altijd wel een tante waar je niet omheen kunt.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer handenschudden of me drie zoenen laten geven bij bijvoorbeeld een verjaardag
Marino wordt nu al regelmatig in kranten en programma's opgevoerd en vindt dat helemaal geweldig, die verdwijnt echt niet van het toneel. En we krijgen het eindeloze terugblikken en nu moet er ook preventie komen voor dit soort pandemieën. Maar ik zit graag mis in deze.quote:
Hij mag wat mij betreft alleen bij de parlementaire enquête uit zijn hok komen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marino wordt nu al regelmatig in kranten en programma's opgevoerd en vindt dat helemaal geweldig, die verdwijnt echt niet van het toneel. En we krijgen het eindeloze terugblikken en nu moet er ook preventie komen voor dit soort pandemieën. Maar ik zit graag mis in deze.
Nee gewoon opsluiten in z’n bunkerquote:Op maandag 14 februari 2022 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft alleen bij de parlementaire enquête uit zijn hok komen.
Sinds corona welquote:Op maandag 14 februari 2022 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is altijd wel een tante waar je niet omheen kunt.
Heeft Real zonder de Benz morgen een groot probleem?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
Sinds corona ga ik ook niet meer naar de kerk. Geweldig excuus.
Er komen ook gewoon weer nieuwe variantjes hoor waar de kenners zich over mogen uitspreken.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marino wordt nu al regelmatig in kranten en programma's opgevoerd en vindt dat helemaal geweldig, die verdwijnt echt niet van het toneel. En we krijgen het eindeloze terugblikken en nu moet er ook preventie komen voor dit soort pandemieën. Maar ik zit graag mis in deze.
Wat moet hij daar dan zeggen? Ja ik hou elke dag bij hoe het gaat en als het niet goed gaat typ ik verwoed berichtjes op Twitter?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft alleen bij de parlementaire enquête uit zijn hok komen.
Ik ga alleen het interview kijkenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ploegenspel met schaatsen kan ook leuk worden, hup Bert.
Het nieuwe interview al gezien?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ploegenspel met schaatsen kan ook leuk worden, hup Bert.
Exact.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ze nu wel een team waren en Antwanet een beetje met haar hoef over het ijs schuurde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |