Zeker. Desnoods uit de vriezer, maar nooit uit een potje.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:08 schreef Caland het volgende:
Mensen die groenten uit potjes eten zijn minderwaardige mensen.
Nog minder dan het vuil onder mijn voeten
Groenten uit de vriezer zijn vaak juist verser. En lekkerder vind ik dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker. Desnoods uit de vriezer, maar nooit uit een potje.
Ik heb een aantal dingen standaard in de vriezer liggen. Maar meestal toch gewoon van de versafdeling.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Groenten uit de vriezer zijn vaak juist verser. En lekkerder vind ik dan.
Exactomundoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je opgezocht, ik was ook wel nieuwsgierig.
[ afbeelding ]
Ik vind haar zeer irritantquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Foto van Schulting in de OP graag.
Is dit net zo ranzig als wortels en erwten uit een pot? Echt 1 van de weinige dingen die ik weiger te eten.quote:
Ik eet verder ook weinig groente uit potjes/blikjes, maar dit is prima te pruimen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit net zo ranzig als wortels en erwten uit een pot? Echt 1 van de weinige dingen die ik weiger te eten.
Ik ga het geen kans geven maar prima toch danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet verder ook weinig groente uit potjes/blikjes, maar dit is prima te pruimen.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga het geen kans geven maar prima toch dan
Ik ga denk ik alcohol als avondeten gebruiken.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar die benen en kont.
Poeheey.
Posts als deze kunnen echt niet zonder een paar foto's erbij.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar die benen en kont.
Poeheey.
Je zou de OP kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Posts als deze kunnen echt niet zonder een paar foto's erbij.
Ik kwam op twitter nog de droomvrouw voor je tegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:32 schreef KingRoland het volgende:
die huidige kamervoorzitter is echt irritant jezus he die gun ik ook wel corona
doe maar die vorige was veel beter joh
wiequote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kwam op twitter nog de droomvrouw voor je tegen.
Ik klikte je tag/quote per ongeluk weg en had geen zin om het topic terug te zoeken, sorryquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig!
Heb je al gelezen dat er iemand gedragen sokken wil kopen? Dit is je kans.
Ik ren weg van mensen die overdreven enthousiast, haast labiel, reageren op alles.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar die benen en kont.
Poeheey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |