quote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hachee.
Oei, gevoelige snaar geraakt. Pauper gespot. @Wereldgozerquote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Van die mensen die hun tuinhuisje ombouwen tot sauna en zich dan helemaal bourgeoisie voelen![]()
broodquote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
naja ik ben in de bieb en heb een deadline om te halen die ik liever vandaag inlever. Tegen de tijd dat ik klaar ben zijn de supermarkten net dicht. Heb alleen wat brood en beleg thuis, dus dat is ook prima en wat fruit.quote:
Broodjes kipshoarma & pompoensoepquote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hemels voer echt waarquote:Op maandag 14 februari 2022 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja ik ben in de bieb en heb een deadline om te halen die ik liever vandaag inlever. Tegen de tijd dat ik klaar ben zijn de supermarkten net dicht. Heb alleen wat brood en beleg thuis, dus dat is ook prima en wat fruit.
morgenochtend boodschappen doen
Zeker! Zelfgemaakt zelfs.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bohhh @:jr-style-93
hopelijk met knoflooksaus?
Harde werker genot.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja ik ben in de bieb en heb een deadline om te halen die ik liever vandaag inlever. Tegen de tijd dat ik klaar ben zijn de supermarkten net dicht. Heb alleen wat brood en beleg thuis, dus dat is ook prima en wat fruit.
morgenochtend boodschappen doen
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei, gevoelige snaar geraakt. Pauper gespot. @:wereldgozer
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:54 schreef tong80 het volgende:
https://www.ad.nl/show/na(...)zender-cbs~a7a18709/
quote:RuPaul Charles, een van de grootste sterren uit de VS, zal Wordle presenteren.
Dit zegt gewoon alles over Woordle spelers.quote:RuPaul Andre Charles, beter bekend als RuPaul, is een Amerikaanse dragqueen, acteur, model, auteur, presentator, programmamaker en zanger.
Welterusten lieverdquote:Op maandag 14 februari 2022 18:51 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Ga naar bed. Moe en hoofdpijn. Mindere dag. Hopen dat een beetje bijslapen helpt.
Al besproken in het topic.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:29 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van de Lotr serie trailer?
Netjes besproken in het daarvoor bestemde topic.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:29 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van de Lotr serie trailer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |