SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hij noemt Ajax in het dagelijks leven natuurlijk ook neuzen, net als zijn PSV-vriendjes die nu met klapperende oren dit zitten aan te horen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar dan wel "Neuzen" antwoorden als Nawel vraagt wat Ajax is (wanneer het over het Nederlands elftal gaat)
In een paar zinnen heb ik voldoende stupiditeit en onwetenheid gehoord voor een hele week
Een woord wat echt geen enkele Ajax supporter in z'n mond zal nemen. Helemaal eens met @freaky40quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar dan wel "Neuzen" antwoorden als Nawel vraagt wat Ajax is (wanneer het over het Nederlands elftal gaat)
In een paar zinnen heb ik voldoende stupiditeit en onwetenheid gehoord voor een hele week
Hij is bij deze AF, voor zover dat al niet zo was.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een woord wat echt geen enkele Ajax supporter in z'n mond zal nemen. Helemaal eens met @:freaky40
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:15 schreef Benny het volgende:
Nawel is aan het vertellen over Tunesische en Marrokkaanse verschillen
Leroy: "Wat is groter: Tunesie of Marokko?"
Vragen van een persoon met een IQ van 131
in staking voor wat?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:22 schreef Silves het volgende:
De dombo gaat in staking...de 3de keer in 3 min gezegd...
de man die broodje naar broodje naar binnen stouwtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef Was-beer het volgende:
Zei Leroy nou dat Vera binnenkort ook dichtgroeit omdat ze zoveel eet?
???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef Was-beer het volgende:
heeft een soort of relatie thuis..denk post voor valentijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : als ik iets zou krijgen [maandag] van je weet wel wie, dat zou wel iets voor me betekenen.
Awh hij mist dus toch Kitty.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : als ik iets zou krijgen [maandag] van je weet wel wie, dat zou wel iets voor me betekenen.
Gaat ie nou ook al beginnen fatshamen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef Was-beer het volgende:
Dat is gisteravond al begonnen samen met nawel en peterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
Leroy heeft nu bedacht dat hij Vera maar gaat aanvallen
Andere hebben een borreluurtje rond 4en, de bedslet een slaapuurtje rond 12 en 18.00 uquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:27 schreef greysbones het volgende:
zit Grace alleen in de sauna of NAAAwel ook?
Ja, ging inderdaad over Valentijn, Vera hoopte iets van Dimi te krijgen. Kristof vertelde dat het om een best lange relatie ging, die heel lang goed was, en de laatste tijd minder.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:29 schreef Silves het volgende:
[..]
heeft een soort of relatie thuis..denk post voor valentijn..
dat mensen het spel spelenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is gisteravond al begonnen samen met nawel en peter
Ftfyquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Andere hebben een borreluurtje rond 4en, de bedslet een slaapuurtje rond van 12 en tot 18.00 u
dat is wat ik ook al eerder zei: Ik zie deze mensen echt niet samenkomen voor een reuniequote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mensen het spel spelen
helemaal top
maar mensen zo afbranden![]()
ik kan me niet voorstellen dat ze net als vorig jaar een hechte groep gaan vormen na BB
Echt dat beoordelen over iemands uiterlijk door die vent. De bovenbuurvrouw lekker dien maar te vet, vera dus ook al te zwaar aan het worden. Wie denkt hij dat hij is.. Godsgeschenk voor vrouwen of zo. Ik snap nu steeds beter waarom hij alleen is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef Was-beer het volgende:
Hoop nog op een listige twist. Dat de genomineerde vrij zijn en Leroy lekker op mag donderen naar dat Den Bosch van hem.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:33 schreef Stargazing het volgende:
Ik haat het echt dat we nog een week op de kop van dat kutventje Leroy moeten kijken.
Anders had hij er uit gelegen deze week. Zonder twijfel.
Ik denk niet dat jij en ik het al heel vaak eens zijn geweest maar dit hoop ik ook echt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoop nog op een listige twist. Dat de genomineerde vrij zijn en Leroy lekker op mag donderen naar dat Den Bosch van hem.
helaas wordt hij beschermd nu voor de buitenwereld want daar weten ze wel raad met zulk zielig minachtend ..... ook zal z"n familie er mee te maken hebben wat op zich al zielig is aangezien de beelden voor zich sprekenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:33 schreef Stargazing het volgende:
Ik haat het echt dat we nog een week op de kop van dat kutventje Leroy moeten kijken.
Anders had hij er uit gelegen deze week. Zonder twijfel.
Moet hij zeggen met zijn platte kont of nee, geen kontquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt dat beoordelen over iemands uiterlijk door die vent. De bovenbuurvrouw lekker dien maar te vet, vera dus ook al te zwaar aan het worden. Wie denkt hij dat hij is.. Godsgeschenk voor vrouwen of zo. Ik snap nu steeds beter waarom hij alleen is.
Met zijn scheve bek...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt dat beoordelen over iemands uiterlijk door die vent. De bovenbuurvrouw lekker dien maar te vet, vera dus ook al te zwaar aan het worden. Wie denkt hij dat hij is.. Godsgeschenk voor vrouwen of zo. Ik snap nu steeds beter waarom hij alleen is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:43 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne en Vera vinden Julio een hele lieve man. Die gaan schrikken als ze de beelden van hem terug gaan zien.
Denk ik ook wel. Maar de vuile opmerkingen van de bewoners over elkaar is toch ook erger als vorig jaar ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
de 'haat' vorig jaar naar jerrel was groot
maar ik denk niet zo groot als de 'haat' naar Leroy
Hij heeft het begrip 'wolf in schaapskleren' een nieuwe dimensie gegeven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:43 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne en Vera vinden Julio een hele lieve man. Die gaan schrikken als ze de beelden van hem terug gaan zien.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:44 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Denk ik ook wel. Maar de vuile opmerkingen van de bewoners over elkaar is toch ook erger als vorig jaar ?
Voor wat leroy en nawel af en toe zeggen vind ik best ver gaan over de andere bewoners. Kijk als peter zegt dat vera niets doet denkt van oke als hij dat vind. Maar dat hij dan schijnt gezegd te hebben dat hij vera en dimi uit elkaar wilde hebben gaat mij weer te ver voor een spelletje. Die leroy met dat kletsen over uiterlijk van anderen vind ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:44 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Denk ik ook wel. Maar de vuile opmerkingen van de bewoners over elkaar is toch ook erger als vorig jaar ?
Vlijmen woont hijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoop nog op een listige twist. Dat de genomineerde vrij zijn en Leroy lekker op mag donderen naar dat Den Bosch van hem.
Nee, inderdaad Michel en Jullie daar hebben ze nooit wat van gezegd, hier wel allerlei theorieën maar daar niet uit elkaar gehaald daarvoor. Ook niet over uiterlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Voor wat leroy en nawel af en toe zeggen vind ik best ver gaan over de andere bewoners. Kijk als peter zegt dat vera niets doet denkt van oke als hij dat vind. Maar dat hij dan schijnt gezegd te hebben dat hij vera en dimi uit elkaar wilde hebben gaat mij weer te ver voor een spelletje. Die leroy met dat kletsen over uiterlijk van anderen vind ik ook niet kunnen.
niet???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Al was het de laatste kapper op de wereld en ik zou over mijn eigen haar struikelen dan zou ik me nog niet laten knippen door die vreselijke kubo genaamd Lieroj
hoezo weten ze dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:06 schreef Ireth het volgende:
Noush verteld dat haar moeder op de Seychellen getrouwd is...
Julio: wat is dat???
man bunquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ik maak er dan wel een knotje van
Algemene ontwikkeling van de meesten in dat huis is om te janken ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoezo weten ze dat soort dingen niet
heel apart allemaal
Ik vind de casting dit jaar beter, maar een beetje teveel haantjes. Dat botst, maar dat willen ze misschien ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:09 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vind de meeste bewoners vreselijk dit jaar, een aantal zijn echt niet geschikt om hieraan deel te nemen. Wat een miscasting. Salar is mijn favoriet, voor de rest is het niks.
Zeker beter, maar veel te veel roddelaars en stokers. Ben blij dat er toch een paar zijn die niet vals zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind de casting dit jaar beter, maar een beetje teveel haantjes. Dat botst, maar dat willen ze misschien ook.
is ook wel een beetje de tijdsgeestquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling van de meesten in dat huis is om te janken ja.
Vindt de jongens best wel ok. De meiden zijn minder hecht dan bij de vorige maar wat ook kan schelen buiten Jill en haar jongens sliepen ze allemaal op dezelfde kamer dacht ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind de casting dit jaar beter, maar een beetje teveel haantjes. Dat botst, maar dat willen ze misschien ook.
Maar tegelijk, hoe wanhopig moet je zijn om de vrouw te casten die ervoor gezorgd heeft dat je social media kanalen op zwart gingen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker beter, maar veel te veel roddelaars en stokers. Ben blij dat er toch een paar zijn die niet vals zijn
eensquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vond Vera nog wel voor aardige streams zorgen vandaag
Tot morgenavond verwacht ik ook niksquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
eens
wel allemaal gehang op de banken sauna
bedden
ik ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Tot morgenavond verwacht ik ook niks
moet eerlijk toegeven dat ik het ook niet wistquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook wel een beetje de tijdsgeest
zijn veel jongeren die een bedroevende algemene kennis hebben
in begin toch ook niet met dit aantal sliepen ze ook nog gescheiden en Jill had niet veel met naomi liese enzquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt de jongens best wel ok. De meiden zijn minder hecht dan bij de vorige maar wat ook kan schelen buiten Jill en haar jongens sliepen ze allemaal op dezelfde kamer dacht ik.
Bommetje barsten en Vera...ik weet niet of dat samen gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:34 schreef C.A.I het volgende:
Misschien barst het bommetje nog bij Vera vanavond
Ok zal haar even appje sturen Koos 😊quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Vera moet die band niet zo gek op haar buik vastbinden. Als ze hem lager doet ziet het er beter uit
Ze is wel behoorlijk boos op Peter zei ze.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bommetje barsten en Vera...ik weet niet of dat samen gaat.
Klopt deels wel. Jerrel was vanaf uur 1 te overduidelijk. Julio doet er een paar weekjes over. En op een andere manier natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
de 'haat' vorig jaar naar jerrel was groot
maar ik denk niet zo groot als de 'haat' naar Leroy
Weet niet of zij hem even gaat vertellen hoe de wereld in elkaar zit. Ik zie haar dat gewoon niet doen. Daar is ze net wat te politiek correct voor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is wel behoorlijk boos op Peter zei ze.
Ze zou het nog aankijken maar moest zich echt verbijten om niet te ontploffenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of zij hem even gaat vertellen hoe de wereld in elkaar zit. Ik zie haar dat gewoon niet doen. Daar is ze net wat te politiek correct voor.
Ik laat me verrassen, maar het zal wel met een sisser aflopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zou het nog aankijken maar moest zich echt verbijten om niet te ontploffen
Geloof dat maar niet ze vreet zich nu al opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of zij hem even gaat vertellen hoe de wereld in elkaar zit. Ik zie haar dat gewoon niet doen. Daar is ze net wat te politiek correct voor.
Zijn filmpjes werden amper bekeken en hij betaalde iedere maand 14 euro aan die website.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:38 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Is diegene hier niet meer, die filmpjes op de site zette? Ik vind het zo fijn als ik dingen niet gezien had keek ik de filmpjes ff. Wie?
Je zag haar gezicht betrekken, ze was lekker met hanne bezig en hij ging zich er weer mee bemoeien.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:40 schreef Ebinas het volgende:
Peter loopt nu rond in de keuken.
Volgens mij is ze gelijk wel wat meer stil
En ook wel terechtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is wel behoorlijk boos op Peter zei ze.
ja maar ook idd pas nadat het een regel van een huismeester was geworden en daarna heden ze het erin, even na het eten werd er schoongemaaktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb toch de indruk dat het schoonmaken toch ietsje minder is dan vorig jaar. Vorig jaar kon je van de vloer eten.
ja je mist hem idd wel jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:38 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Is diegene hier niet meer, die filmpjes op de site zette? Ik vind het zo fijn als ik dingen niet gezien had keek ik de filmpjes ff. Wie?
Da's waar ja, tenminste, vorig jaar zag ik ze dat heel vaak doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ook idd pas nadat het een regel van een huismeester was geworden en daarna heden ze het erin, even na het eten werd er schoongemaakt
ik zie nu de wc's ook niet gedaan worden en dweilen de hele tent heb ik nog helemaal nog niet gezien nee daar heb je idd een punt
En ontsnapt Nawel iedere keer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef Jockari het volgende:
Zo zie je maar hoe alles verandert per week. Peter aanvankelijk de leuke oudere man, Tobias de knappe intelligente man, Julio de lijm in de groep... niet dus...
Wat wordt dat volgende week??? Vera de bitch, Kristof de tepelgluurder,, Nawel... euh Nawel...
Breek me de bek niet open ! Dan liever de Spillie die het door eigenzinnige actie heeft gewonnen, niet door Nawel die eigenlijk die niets doet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ontsnapt Nawel iedere keer.
Straks doet ze een spillietje 8x erop staan en uiteindelijk Big Brother winnen
Ze kuisen wel alleen dweilen niet zal wel niet mogen ivb met houtenvloer instructies oid wcs zie je af en toe badkamers ookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's waar ja, tenminste, vorig jaar zag ik ze dat heel vaak doen.
Nu niet.
Zullen ze kaboutertjes hebben?
Ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik ook mijn koffer pakken
Ja die maakte dingen kapot en was niet echt gehoorzaam tochquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open ! Dan liever de Spillie die het door eigenzinnige actie heeft gewonnen, niet door Nawel die eigenlijk die niets doet.
Ok, tx! dan zie ik het alleen niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:47 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Ze kuisen wel alleen dweilen niet zal wel niet mogen ivb met houtenvloer instructies oid wcs zie je af en toe badkamers ook
Da's top, wens je alvast een fijne vakantiequote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yes yes, ik vind mario zo leuk dat ik naar zijn land ga en iets met een plank + berg
Groetjes aan Marioquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yes yes, ik vind mario zo leuk dat ik naar zijn land ga en iets met een plank + berg
Have funquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nou ze moet niks. En misschien vindt ze dit lekkerder zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Vera moet die band niet zo gek op haar buik vastbinden. Als ze hem lager doet ziet het er beter uit
wie bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:28 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maar tegelijk, hoe wanhopig moet je zijn om de vrouw te casten die ervoor gezorgd heeft dat je social media kanalen op zwart gingen?
lijkt me echt bullshit volgens mijn zijn ze gewoon luiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:47 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Ze kuisen wel alleen dweilen niet zal wel niet mogen ivb met houtenvloer instructies oid wcs zie je af en toe badkamers ook
Je was bij mij uitgesprokener in je mening en mij aan te vallen terwijl je de persoon niet eens kent. Nog steeds een walgelijke opmerking, die ik niet vergeet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:51 schreef Cosima het volgende:
[..]
Nou ze moet niks. En misschien vindt ze dit lekkerder zitten.
vochtig doekje overheen moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lijkt me echt bullshit volgens mijn zijn ze gewoon lui
Ga lekker van je vakantie genietenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Thanks, ik kijk af en toe wel even hier om op de hoogte te blijven
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zijn filmpjes werden amper bekeken en hij betaalde iedere maand 14 euro aan die website.
Ik begrijp hem wel. Oh, wat jammer, ik keek de filmpjes wel. Ja, als hij er zoveel voor moet betalen en niemand geeft hem positieve feedback, dan snap ik het ook. Jammer!
Echt een Hollandse potquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:53 schreef Ebinas het volgende:
Spruiten, spekjes en aardappelen en natuurlijk ook de Bechamel
[ afbeelding ]
Roerbakken kan ook 😉quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:55 schreef Joyce-43 het volgende:
WTF doen die met de spruiten, die hoor je gewoonlijk te koken toch?
Nee hoor. Niet erger maken dan het isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou de spanningen in de COS lopen meer op dan in dit BB huis.
Ow dat ga ik zeker ook wel doen, maar morgen moet ik sowieso kijken want te spannendquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga lekker van je vakantie genieten
Opbakken, doe ik ook wel eens als ik over heb gehouden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:55 schreef Joyce-43 het volgende:
WTF doen die met de spruiten, die hoor je gewoonlijk te koken toch?
Lichtelijk verslaafdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ow dat ga ik zeker ook wel doen, maar morgen moet ik sowieso kijken want te spannend
Daar zou ik wel een keer klaar mee zijnquote:
En morgenavond wordt ook niets 😆quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Tot morgenavond verwacht ik ook niks
daarom.......quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vochtig doekje overheen moet wel kunnen.
Yep en dan spekjes en blokjes oude kaas er door heen stampenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Anders moeten ze stamppot maken. Kan toch met spruiten?
Zoveel als een Salar er overheen gooit, je proeft niet eens nog wat verschil.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een keer klaar mee zijn
45 kg heb ik een keer gehoord.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel kg zou hanne wegen, iets rond de 50?
Ik denk max. Ze is echt heel klein en geen vet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er gaat wel iemand weg, waarvan we niet weten dat die weggaat. Iets spannender als de vorige keren. Bij Dimi was het vrij duidelijk nu wat minder.quote:
Hoe opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep en dan spekjes en blokjes oude kaas er door heen stampen
Vind ik nu ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er gaat wel iemand weg, waarvan we niet weten dat die weggaat. Iets spannender als de vorige keren. Bij Dimi was het vrij duidelijk nu wat minder.
Wat me net te binnen schiet:quote:
ja maar dan had je ze al gekookt toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Opbakken, doe ik ook wel eens als ik over heb gehouden.
Best lekker
eerst ff stampen, dan de kaasquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep en dan spekjes en blokjes oude kaas er door heen stampen
Oh ze zijn er rauw ingegooid?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dan had je ze al gekookt toch?
dit word niet gaar lijkt mijn haha
Heel eerlijk Chufi, deze hele BB is een aanfluitingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die "live" shows is echt een aanfluiting
Elke week hetzelfde draaiboekje wat af wordt gedraaid. Show is het bij lange na niet. Ben nu Secret Story aan het terug kijken, dat waren pas live shows op donderdagavond.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die "live" shows is echt een aanfluiting
Ja dat ookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk Chufi, deze hele BB is een aanfluiting
Ze zijn volgens mij al wel gekookt, ze waren gisteren al met het eten bezig toen ze opeens de rijsttafel kregen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dan had je ze al gekookt toch?
dit word niet gaar lijkt mijn haha
Ze moeten eens een remake maken van het allereerste seizoen. Met exact dezelfde opdrachten. En ongeveer dezelfde inrichting van het huis. dus ook in containersquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon back to basic. Dit is te luxe en te simpel. Zelfs de bewoners vervelen zich.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze moeten eens een remake maken van het allereerste seizoen. Met exact dezelfde opdrachten. En ongeveer dezelfde inrichting van het huis. dus ook in containers
Els heeft de sleutel nog steeds en wil die niet afgevenquote:
Heel goedquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hahaha, zodra die plank onder mijn voeten zit denk ik echt niet aan die gekkies in dat huis
Ben je dan zo iemand die meteen de zwarte piste afglijdt?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hahaha, zodra die plank onder mijn voeten zit denk ik echt niet aan die gekkies in dat huis
Had je toen een vrouwen en mannen slaapkamer?. Ik zie Naomi Liese Jullie Zoey en Danielle bij elkaar maar denk dat dat helemaal niet klopt...en dat de vrouwen verder gingen met praten dan de mannen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
in begin toch ook niet met dit aantal sliepen ze ook nog gescheiden en Jill had niet veel met naomi liese enz
Gisteren wel het mens-erger-je-niet bord.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben hun spelletjes nog niet terug gekregen die ze gemaakt hebben. Hopelijk houden ze dat zo.
Helaassss.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:12 schreef sarah8106 het volgende:
drie keer is scheepsrecht tis tijd voor nawel om door de rode deur te gaan.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het ook, maar het wordt wel spannend. De polls zijn licht in het nadeel van Peter.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:12 schreef sarah8106 het volgende:
drie keer is scheepsrecht tis tijd voor nawel om door de rode deur te gaan.....![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker, maar ik stond 30 jaar geleden al op een snowboard dus genoeg ervaringquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben je dan zo iemand die meteen de zwarte piste afglijdt?
En er gebeurde daar nog veel minder, maar het was nieuw.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze moeten eens een remake maken van het allereerste seizoen. Met exact dezelfde opdrachten. En ongeveer dezelfde inrichting van het huis. dus ook in containers
Veel plezier manquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zeker, maar ik stond 30 jaar geleden al op een snowboard dus genoeg ervaring
Mens erger je niet is terugquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben hun spelletjes nog niet terug gekregen die ze gemaakt hebben. Hopelijk houden ze dat zo.
Die laatste ken ik niet.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef Jockari het volgende:
Zo zie je maar hoe alles verandert per week. Peter aanvankelijk de leuke oudere man, Tobias de knappe intelligente man, Julio de lijm in de groep... niet dus...
Wat wordt dat volgende week??? Vera de bitch, Kristof de tepelgluurder,, Nawel... euh Nawel...
Die mogen wel twee keer per dag met al die mensen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:47 schreef C.A.I het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat me net te binnen schiet:
warm water. Ze gebruiken liever warm water om te douchen, dan om te poetsen. snap ik wel een beetje.
Met koud water kan je niet poetsen.
zou wel kunnen, dweilen zeggen ze zelfs moet je met koud water doen dan krijg je geen strepen als het opdroogtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat me net te binnen schiet:
warm water. Ze gebruiken liever warm water om te douchen, dan om te poetsen. snap ik wel een beetje.
Met koud water kan je niet poetsen.
De wc's ook minimaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die mogen wel twee keer per dag met al die mensen.
nee waren gewoon rauwquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh ze zijn er rauw ingegooid?
Nee dat wordt niet gaar, althans niet snel.
Beter dan nog halveren, maar dan nog
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
zou wel kunnen, dweilen zeggen ze zelfs moet je met koud water doen dan krijg je geen strepen als het opdroogt
Nawel, het is jouw tijd om de wc's grondig schoon te makenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De wc's ook minimaal.
Ze hebben er toch maar 2?
ben ik niet met je eens hahaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Nawel, het is jouw tijd om de wc's grondig schoon te maken
Hoe moet dat?, PEEETUUUURRRRRRRRquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Nawel, het is jouw tijd om de wc's grondig schoon te maken
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Een spelletje wel mensergerjeniet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
3 eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De wc's ook minimaal.
Ze hebben er toch maar 2?
Zo dan, je weet totaal niet wat er allemaal aan is gedaan en of er nog meer gedaan zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat je als Julio zijnde geen plastische chirugie betaald om die brandplekken beter op te lappen .
Wantquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat je als Julio zijnde geen plastische chirugie betaald om die brandplekken beter op te lappen .
En Spillie kroop op het dak. Zijn straf was op de loopband lopen voor 24 uur. (denk ik toch, allé het was lang)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja die maakte dingen kapot en was niet echt gehoorzaam toch
Lijkt me eigenlijk behoorlijk saaiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is een allemansvriend en dwarrelt overal tussen door. Dat moet toch opvallen als je een tactische speler bent zoals een Kristof of Salar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niemand rept een woord over Grace. Ze blijft erg onder de radar. Ik zeg het een potentiële winnaar dit
Allemaal kul.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit was dus de Hel week. Ik denk dat de Febo er waarschijnlijk de kijkers van de live er mee bedoelden. Dat het dus voor ons een hel zou worden, want tv is er niet gemaakt. Dat ze niets kunnen verzinnen, om zowel de bewoners als wel de kijkers te entertainen. Er worden hier betere ideeën voorgedragen, dan waar de Febo mee komt. De kijker zou meer bepalen, waar dan?
nee ze zijn echt rauw de pan in gegaan en ja ze maken iedere dag rauwe spuiten klaar voor de avond, en wat ze vaak over hebben eten ze smiddags op, nee geloof me deze waren rauw die grillpan ingegaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij al wel gekookt, ze waren gisteren al met het eten bezig toen ze opeens de rijsttafel kregen.
Daarbij zag ik Hanne proeven, als ze nog rauw waren zou ze dat wel hebben gemerkt.
Ze zijn toch ook duidelijk aan het hengelen ......die willen ze binnenhalen,quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een allemansvriend en dwarrelt overal tussen door. Dat moet toch opvallen als je een tactische speler bent zoals een Kristof of Salar.
Echt ik blijf denken dat hij bij 11 jaar is blijven steken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:24 schreef zodeju het volgende:
Whaa, Leroy die zo op een ander let nam alle spekjes terwijl Grace nog niet genomen had en moest het terug leggen.
Denk ergens dat ie toch niet beste maatjes ging worden met Kristof, Julio & Peter...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klopt deels wel. Jerrel was vanaf uur 1 te overduidelijk. Julio doet er een paar weekjes over. En op een andere manier natuurlijk.
Denk dat Jerrel beter in deze groep had gepast.
Ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk behoorlijk saai
[ afbeelding ]
Foute opmerkingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan moet ze dat wel lukken want ze blijft maar in dat Naarwel kamp hangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook duidelijk aan het hengelen ......die willen ze binnenhalen,
Kijk even goed naar je eigen postquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:25 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Zeg kneus, moet je dat steeds blijven noemen in je streamverslagen.
Jij bent een triest mannetje
ze waren gister al gekookt voordat ze wisten dat ze rijst tafel kregenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze zijn echt rauw de pan in gegaan en ja ze maken iedere dag rauwe spuiten klaar voor de avond, en wat ze vaak over hebben eten ze smiddags op, nee geloof me deze waren rauw die grillpan ingegaan.
hanne zei ook na het proeven dat die nog hard was dus nog rauw
Zoals elke RLS en weet je wat het ergste is, we weten het allemaal(Althans de meesten, want er zitten users bij die denken dat het ernst is).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Allemaal kul.
Tikte het al een keer eerder hier.
Het is net de politiek je kijkt, je luistert en ondertussen word je genaaid.
Zolang het nodig is......en er niks verandert bij Leroy en de andere bewoners van niks weten ja....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:25 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Zeg kneus, moet je dat steeds blijven noemen in je streamverslagen.
Jij bent een triest mannetje
Dat had met de hell week nog wel nut, maar bij andere thema weken totaal niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:27 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij nog steeds af wat het nut is om de bewoners zo eenzijdig te laten eten.
Maar dat is toch ook zoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoals elke RLS en weet je wat het ergste is, we weten het allemaal(Althans de meesten, want er zitten users bij die denken dat het ernst is).
Klopt. Deze is alleen wel het meest triest.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoals elke RLS en weet je wat het ergste is, we weten het allemaal(Althans de meesten, want er zitten users bij die denken dat het ernst is).
je kan het vergelijken met stelen:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een allemansvriend en dwarrelt overal tussen door. Dat moet toch opvallen als je een tactische speler bent zoals een Kristof of Salar.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh daar hebben we een Leroy-wanker.
Daarom tik ik nog mee met die onzin. Zonder cos geen RLSquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt. Deze is alleen wel het meest triest.
Maar de CoS maakt het gewoon leuk, zoals al die jaren al.
Botten (beenderen) alleen moet minder zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
slaapkamers waren ook gewoon gemengd, je kan nog terug kijken op videolandquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had je toen een vrouwen en mannen slaapkamer?. Ik zie Naomi Liese Jullie Zoey en Danielle bij elkaar maar denk dat dat helemaal niet klopt...en dat de vrouwen verder gingen met praten dan de mannen.
En gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom tik ik nog mee met die onzin. Zonder cos geen RLS
Nee, sorry, spoel maar terug. De spruitjes zaten al gekookt in een rode pan (nu 52 minuten terug, ze vraagt het nog aan Peter). Daarna doet Hanne ze hier in de grillpan om op te bakken (38 minuten terug):quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze zijn echt rauw de pan in gegaan en ja ze maken iedere dag rauwe spuiten klaar voor de avond, en wat ze vaak over hebben eten ze smiddags op, nee geloof me deze waren rauw die grillpan ingegaan.
hanne zei ook na het proeven dat die nog hard was dus nog rauw
Ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, zonder CoS was ik allang afgehaakt.
Heulll niet camera bewust...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie van deze twee is hypocriet?
[ afbeelding ]
Beidenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Das een lastigequote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
wie van deze twee is niet hypocrietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
tja, moeilijk, moeilijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
En gij denkt dat capu ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het enige leuke voor de bewoners, en zeker de bewoners die de laatste 4 halen. Ze gana misschien het huis verlaten zonder dat er regels zijn ivm corona buiten.
Nou daar geloof ik ook in.....moet wel. Het kan niet anders......dit kan en mag niet nog een jaar zo doorgaan.quote:
Hoop het voor hun, maar vooral voor mezelfquote:
Ze kunnen ook een BB versie in het klooster gaan houden als je met dit soort opties komt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om "grensoverschrijdend" gedrag te vermijden (om het toch wat minder te maken) Stel ik voor om bij een eventuele derde seizoen een vrouwen en een mannen badkamer te maken. Ze moeten maar geen Jerrel types ingooien .
2 kleinere badkamers.
Wie als man in een vrouwenbadkamer komt = Automatische nominatie. En omgekeerd ook.
Ik vraag me af hoe snel hij overloopt als Nawel weg is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:36 schreef freaky40 het volgende:
Peter heult met de groene kamer. En toch mag hij nog wel even blijven.
Mag beiden ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen moeten zich gewoon gedragenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om "grensoverschrijdend" gedrag te vermijden (om het toch wat minder te maken) Stel ik voor om bij een eventuele derde seizoen een vrouwen en een mannen badkamer te maken. Ze moeten maar geen Jerrel types ingooien .
2 kleinere badkamers.
Wie als man in een vrouwenbadkamer komt = Automatische nominatie. En omgekeerd ook.
Maar met die #metoo bewegingen gaan we terug naar een tijd van de nonnen waar alles gescheiden is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een BB versie in het klooster gaan houden als je met dit soort opties komt.
Het kan ff wat makkelijker....met zwemkleding douchen net zoals ze in bad gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 kleinere badkamers.
Mss niet het beste voorbeeld voor wat betreft grensoverschrijdend gedragquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een BB versie in het klooster gaan houden als je met dit soort opties komt.
Gaat blijkbaar niet meer in deze x-gender samenleving...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 kleinere badkamers.
Tuurlijk niet, ben niet gekquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft iedereen al voor Nawel gestemd?
Je UIquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
lag Leroy ook niet met zijn zwembroek in bad ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het kan ff wat makkelijker....met zwemkleding douchen net zoals ze in bad gaan.
Peter gaat, volgende week zitten Salar, Nawel Julio of Kristof op de bankquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:41 schreef Kinga het volgende:
Nou.. Salar alweer genomineerd zie ik.. man man man... mag Nawel aub morgen eruit? Het is tijd. Maar ben bang dat Peter moet gaan...
Nee natuurlijk niet trol.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Juist omdat je niet gek bent.quote:
Nawel, Julio en Leroy.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Peter gaat, volgende week zitten Salar, Nawel Julio of Kristof op de bank
Mensen moeten elkaar gaan respecteren en hun macht niet te misbruiken voor neven doeleinden. Diegene die dat wel doen, moeten zwaar gestraft worden. Om te beginnen bij die smeerzak uit Engeland(Edward). Maar volgens mij hoort deze discussie hier niet thuis, dus zal daar verder niet meer op doorgaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar met die #metoo bewegingen gaan we terug naar een tijd van de nonnen waar alles gescheiden is.
Is ook weer zoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss niet het beste voorbeeld voor wat betreft grensoverschrijdend gedrag
Oh, nou mocht ze nog over blijven als ze met z'n zessen zijn, dan stem ik misschien welquote:
Gaat zo ook gebeuren. Nawel heeft hierin wel een punt.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
lag Leroy ook niet met zijn zwembroek in bad ?
Daar heeft Nawel dan helemaal gelijk in. Maar je hoeft ook geen Freud te zijn om dat te constateren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:45 schreef Ebinas het volgende:
Nawel en Nouche in gesprek.
Nawel geeft aan dat Nouche twee meningen heeft
Ze gaat zich nog laten opmaken door haar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gaat zo ook gebeuren. Nawel heeft hierin wel een punt.
Phoeeee, wat een nare nare vrouw......quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Ow jee, Nouch krijgt even een mening van Nawel op haar afgeslingerd.
Wie is die mummy op je UI?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar praten doet ze, mag alleen van een kant.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Nouche: is misschien beter he.
Na een relaas van Nawel.
Da's wel een goede reactie.
Nawel: wil er niet over praten.
Nouche laat zich nog wel een look geven.
Gewoon die tussenmuurtjes wat hoger maken zodat de langere mensen niet op eieren hoeven te lopen omdat ze dan misschien bestempeld worden als gluurders. Je ziet ze van voren ook wel onder de douche staan dus die lage muurtjes zijn nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 kleinere badkamers.
La Reine elle-mêmequote:
Nouch is in dit verhaal eigenlijk de rat/mol.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze gaat zich nog laten opmaken door haar.
Ik begrijp die Nouche echt niet.
Ze zitten nu samen te lachen.
Schiet mij maar lek,
Eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nouch is in dit verhaal eigenlijk de rat/mol.
Vroeger bij de eerste BB's en andere RLS stonden er helemaal geen murenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gewoon die tussenmuurtjes wat hoger maken zodat de langere mensen niet op eieren hoeven te lopen omdat ze dan misschien bestempeld worden als gluurders. Je ziet ze van voren ook wel onder de douche staan dus die lage muurtjes zijn nergens voor nodig.
Ze is een eindbazin.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Phoeeee, wat een nare nare vrouw......
Hooghartig......quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die dwingende blik van Nawel, en altijd die grijns op haar smoel als ze praat.
Net alsof ze je niet serieus neemt.
En dat beslist zei. Bah naar kind is het toch, zij moest ook op het bord staan en dat is geluktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:49 schreef Ebinas het volgende:
Nawel: Die guy moest op het bord staan
Kristof denk ik
Ze hebben van de week ook een keer wortelstamp gegeten en gisteren een goede rijsttafel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel de week hetzelfde eten in je strot. Man ik zou donderdag, vrijdag en zaterdag chaggy zijn
Bij de allereerste met ruud hadden ze volgens mij een uitgeruimde bezemkast met douchegordijn??quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vroeger bij de eerste BB's en andere RLS stonden er helemaal geen muren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |