SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je bij deze personen leest op bijvoorbeeld twitter lig je wel in een deuk hoor
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias komt met voorbeeld over het eten. Niemand komt hem de les lezen. Maar dat doet hij zelf toch ook met dat eten toen. Kristof de les eten toen.
Vanaf 13.20 weer op stream 1quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
Tobias houdt niet van hierarchieen
ouder broertje jonger broertje
@:DGK_tegengas stream 1 en daarna 2
Kristof en Tobias
13.15?
Zover ik weet is @DGK_Tegengas gestoptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
Tobias houdt niet van hierarchieen
ouder broertje jonger broertje
@:DGK_tegengas stream 1 en daarna 2
Kristof en Tobias
13.15?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zover ik weet is @:DGK_Tegengas gestopt
En wie is Tobias nu helemaal dat hij dit tegen Kristoff kan en mag zeggen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:20 schreef greysbones het volgende:
Tobias houdt niet van les lezen
hij is liever zelf degene die iemand de les leest
ik vind het sterk om problemen met elkaar te besprekenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
En wie is Tobias nu helemaal dat hij dit tegen Kristoff kan en mag zeggen?
Het mag toch over gesproken worden ipv net als Leroy Peter het doen?? lekker lullen over een ander maar niks tegen diegene zeggen.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gelezen, hij werd bedreigd en kreeg niet genoeg waardering. Heel jammer en ronduit schandalig dat hij ook nog eens werd bedreigd.quote:
jonge jonge wat triestquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gelezen, hij werd bedreigd en kreeg niet genoeg waardering. Heel jammer en ronduit schandalig dat hij ook nog eens werd bedreigd.
Mag hij toch best zeggen, ik zou me ook ergeren aan de dwingende manier van communiceren van Kristof.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kan het ook niet laten he mevrouw Greysquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zij je vergeven
wil je de volgende keer @:B00ster even taggen die kan ook heel goed beelddenken en houd er enorm van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en hij betaald uit eigen zak ook nog eens ¤15 per maand om die filmpjes te maken en te plaatsen/opslaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gelezen, hij werd bedreigd en kreeg niet genoeg waardering. Heel jammer en ronduit schandalig dat hij ook nog eens werd bedreigd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je kan het ook niet laten he mevrouw Greys
Het voordeel is dan wel dat ik niet zo lang als nu in een gesloten topic blijf hangen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Yep hij heeft het echt geschrevenheb het even opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank je
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
501 (dartsfan)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hoeveel posts heeft een topic ook al weer?
180quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
501 (dartsfan)
moest wat verzinnen
Daar vinden ze elkaar wel in denk ik, dus hij kan gewoon haar naam noemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Silves het volgende:
Er wordt kinderachtig gedaan in het huis zegt hij..zie hem dit met Grace de hele dag doen..maar nu heeft hij een punt, hij noemt geen naam..maar bedoelt de bedslet..
dan moet hij met die frustratie naar haar gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Silves het volgende:
Er wordt kinderachtig gedaan in het huis zegt hij..zie hem dit met Grace de hele dag doen..maar nu heeft hij een punt, hij noemt geen naam..maar bedoelt de bedslet..
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Yep hij heeft het echt geschrevenZo dan wat erg zeg,DGK altijd zo zijn best gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kristof is een goeie hoor, hij probeert van alle kanten iedereen te begrijpen..en zich de kritiek te proberen te relativeren en er iets mee te doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof vraagt of tobias aan wil geven hoe hij zijn communicatie kan veranderen richting tobias
ik vind het knapquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Kristof is een goeie hoor, hij probeert van alle kanten iedereen te begrijpen..en zich de kritiek te proberen te relativeren en er iets mee te doen.
Trieste gastenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:29 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Zo dan wat erg zeg,DGK altijd zo zijn best gedaan
En het is alweer klaar....Tobias en Kristof zijn daar te goede vrienden voor om te laten sudderen wat hun dwars zit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het knap
de meeste mensen zullen in de aanval gaan
kristof hoort het aan en probeert een oplossing te zoeken
Peter gaatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:32 schreef Silves het volgende:
Maar toch stem ik op Peter..gun die troela niet de overwinning..oh ik zie het zaterdag al voor me..ik ben goed en ik heb zoveel volgers bla bla..
Zeg dat eens nietquote:
Als ik aan Hasselt denk en toch zijn inzet in huis..heeft hij een grote aanhang, alleen die zitten niet de hele tijd op insta ect..de kijker die ook iets ouder zijn, de gay,s...en natuurlijk de nawel haters...heeft best een kans denk ik..quote:
Het is in ieder geval wel dat Tobias zijn frustraties uitspreekt naar Kristof, hij maakt t veel erger dan dat het is en is er wel een zeikerd in.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het is alweer klaar....Tobias en Kristof zijn daar te goede vrienden voor om te laten sudderen wat hun dwars zit.
Ja, maar beter dit dan gekonkel....ze hebben gelukkig het zelfde idee wie bij hun hoog staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:37 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel dat Tobias zijn frustraties uitspreekt naar Kristof, hij maakt t veel erger dan dat het is en is er wel een zeikerd in.
Tobi is ziekelijk jaloers..hij kan een goeie medestander niet aan, ook wat betreft de meisjes in huis, kijk en luister maar eens goed, als een vera met kris de sauna in gaat, of grace met andere praat...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:37 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel dat Tobias zijn frustraties uitspreekt naar Kristof, hij maakt t veel erger dan dat het is en is er wel een zeikerd in.
Ja zij spelen het spel leuk ipv dat vieze spel wat de groene kamer speelt. Steeds dat vuile geroddel en andere spelers de grond in trappen. Er komt geen positief woord uit hun mond over de gouden kamer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar beter dit dan gekonkel....ze hebben gelukkig het zelfde idee wie bij hun hoog staan.
Vera gaat erg vaak wel een paar keer per dag, ik weet niet of het slecht is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:43 schreef Sestra666 het volgende:
is t wel zo gezond om paar uur in de sauna te zitten?
Heh .. hij is ook niet echt een enigma.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:43 schreef Silves het volgende:
Oke..ze hebben dus ook al snel Leroy door...
Kan er mee leven......quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias zijn top 6 is grace, kristof,salar, nouchine en vera. Voor kristof is het precies hetzelfde
Nog niet heeft ze de vorige keer ook niet gedaan. Pas de laatste dag.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:46 schreef Silves het volgende:
ieder zijn koffer inpakken..wie zou de luie haar koffer inpakken? of is ze zo zelfverzekerd dat ze het niet gaat doen..
Daar haalt hij kennelijk zijn plezier uitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:50 schreef Angelflush het volgende:
Ik ben hier voor t plezier zegt Julio... huh??? Waarom doe je dan mee met dat vuile geroddel en probeert anderen de grond in te stampen???
Echt een kwal... nu een beetje Nous troosten terwijl ie zelf achter achter haar gat bezig was in niet-betrouwbaar; en ook snel buitenwerken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:50 schreef Angelflush het volgende:
Ik ben hier voor t plezier zegt Julio... huh??? Waarom doe je dan mee met dat vuile geroddel en probeert anderen de grond in te stampen???
Eerder een obsessieve fan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet of het hier al gepasseerd is, maar zag dit net op Twitter:
[ afbeelding ]
Zou het echt zijn toekomstige zijn ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
nee , want anders zou ze dit niet vragenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
BB boos op Nawel?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:02 schreef GayGuy het volgende:
Tuuuuurlijj. Ik zet de streams aan, en na 10 sec gelijk een streamlock🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja, bedankt zeg. Wil je voortaan de streams dan niet meer aanzetten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:02 schreef GayGuy het volgende:
Tuuuuurlijj. Ik zet de streams aan, en na 10 sec gelijk een streamlock🤣
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wekelijks geef ik de bewoners een score op 10:
[ afbeelding ]
Onderaan verliezen Nawel en Leroy zwaar terrein. Salar ondanks zijn slechte start in stijgende lijn. Ook Grace werkt naar de top. Bovenaan zien we dat Vera wat terrein verliest op Nouchine en Tobias. Tobias komt zelfs samen met Nouchine op de tweede plaats.
Dit keer heb ik de uitgeschakelde bewoners apart geranglijst.Peter een 10? Vanwege zijn prank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar was de SL voorquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
lol, Salar had weer de koffers ingepakt met hangers, maar moet ze er nu weer uithalen![]()
Ja normaal kreeg die 8, maar heb bij de notities gezet dat ie een +2 moet krijgen. Dus ja kon niet anders dan een 10 te gevenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter een 10? Vanwege zijn prank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk niet dat die nog komenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:13 schreef D. het volgende:
Is al bekend wanneer de nieuwe bewoners komen?
Hoezo nieuwe bewoners? Zolang er niet een vrijwilliger eruit gaat, komt er geen nieuwe bijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:13 schreef D. het volgende:
Nieuwe bewoners?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:13 schreef D. het volgende:
Nieuwe bewoners?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:13 schreef D. het volgende:
Ja, die komen nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:13 schreef D. het volgende:
Ach, de roddelspieren zijn ook belangrijk om bij te houden🤣quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:24 schreef Joyce-43 het volgende:
hij gaAT even buikspieroefeningen doen, wilde die vanmorgen al doen ( maar ja was druk met roddelen ) hahaha
Gewoon een fan. Volg haar al langer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een aanname. Denk dat er nog wel dat soort twists gaan komen, sowieso oud bewoner of bewoners terug. Maar dat later pas.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo nieuwe bewoners? Zolang er niet een vrijwilliger eruit gaat, komt er geen nieuwe bij
Dat is pas in Throwback weekquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Denk dat er nog wel dat soort twists gaan komen, sowieso oud bewoner of bewoners terug. Maar dat later pas.
Hopen dat Nawel nu een keer slecht in de uitzending zit. Dan kan Peter nog winnen. Ben bang dat het weer andersom zal zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:57 schreef rinardo het volgende:
Deze poll uitslag lijkt me qua aantal stemmen toch behoorlijk betrouwbaar
[ twitter ]
gelukkig doen wij dat nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:29 schreef C.A.I het volgende:
ik vind het zobiezo not don wanneer de bewoners elkaar gaan uitmaken voor allerlei gemene namen dat laat zien hoe slechte verliezers het zijn en dan bedoel ik met name Peter en de groene kamer echt zeer laag gedrag en dat mag nooit beloont worden
Deuren open!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:34 schreef lonneberga het volgende:
Omg,er moet een nieuwe frisse wind in het huis komen zegt Nawal
Tja, dat valse lijk krijg je toch nooit meer warm.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:32 schreef rinardo het volgende:
Nawel slk kleding inpakken, in korte broek en shirt, Leroy komt binnen , woow wat is het hier warm voelt aan verwarming, zegt Nawel ja 28 graden heb het koud ben snotterig , heb hem hoger gezet.Mens doe een broek en trui aan
Die komt er als zij vertrektquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:34 schreef lonneberga het volgende:
Omg,er moet een nieuwe frisse wind in het huis komen zegt Nawal
Ze wordt continu gespaard tijdens de editing van de afleveringen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
.
[..]
Hopen dat Nawel nu een keer slecht in de uitzending zit. Dan kan Peter nog winnen. Ben bang dat het weer andersom zal zijn.
Volledige quarantaine in een aparte ruimte zonder camera's zou het beste zijn denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nawel is echt erg verkouden, ze kan beter in bed gaan liggen, voordat ze iedereen aan steekt
Gewoon optiefen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volledige quarantaine in een aparte ruimte zonder camera's zou het beste zijn denk ik.
ook zo lekker vrouwelijk die neus ophalen elke keer met van die kleine varkensgeluidjesquote:
Whuzz kerel, waar is je fatsoen geblevenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:41 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat Nawel vogelgriep heeft. Preventief ruimen dan maar.
Met al die wasrekkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef Benny het volgende:
Het ziet er wel heel gezellig uit in dat huis
* Whuzz kijkt om zich heenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Whuzz kerel, waar is je fatsoen gebleven
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz kijkt om zich heen
¯\_(ツ)_/¯
Ja, mevrouw voelt zich heel wat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ook zo lekker vrouwelijk die neus ophalen elke keer met van die kleine varkensgeluidjes
Ze wacht tot 1 van haar bedienden haar neus komt snuiten en afvegenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, mevrouw voelt zich heel wat.
Staat hij bij mij nog niet eens. Juiste veel frisse lucht. Vannacht met het raam open geslapen op de slaapkamer met die corona. Goed luchten.quote:
Heb ff gespiekt, hij staat hier nu op 19. Ze moet zich gewoon fatsoenlijk aankleden, tis februari, geen augustusquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat hij bij mij nog niet eens. Juiste veel frisse lucht. Vannacht met het raam open geslapen op de slaapkamer met die corona. Goed luchten.
Wat heeft hij nu weer?quote:
serieus 35 graden?? dan spoort die niet hoor. zal ze thuis een hoge rekening hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nouchine: Wat een brandlucht hier?
Leroy: Dat is de kachel, staat op 35 graden.
Nawel: Zal hem wel op 21 zetten, nou het was hier lang genoeg koud.
neem dat terug aub !! mag nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Krijg toch een voorgevoel dat Salar morgen het haasje is...
Als jij dat zegt blijft ie absoluutquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Krijg toch een voorgevoel dat Salar morgen het haasje is...
Helaas....denk het niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als jij dat zegt blijft ie absoluut
Pas op he, dit jaar heeft hij al vaker gelijk gehad dan vorig jaarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als jij dat zegt blijft ie absoluut
Iemand die tegen haar heeft geschreeuwd gister.oh peter dus want die heeft nawel prinses genoemd.quote:
Too little too late. Als ze er volgende week op komt is ze wieberen mits zonder Leroy.quote:
Nee johquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Too little too late. Als ze er volgende week op komt is ze wieberen.
Ze is helemaal klaar met Peterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Iemand die tegen haar heeft geschreeuwd gister.
Gaat over peterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:58 schreef Benny het volgende:
"Eerlijk, hij houd je wel aan het lijntje"
zij is iemand die veel observeertquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Vera doorziet mensen wel heel goed op dit moment. Gister al over Julio en nu over Peter.
Observeraquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zij is iemand die veel observeert
voor de derde week op rij dat ze dat zegtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:06 schreef Angelflush het volgende:
En voordat ik de streamwissel deed hoorde ik de arrogante nawel nog zeggen tegen Peter dat als ze zou blijven dat ze dan gaat knallen.
Zou er bij nawel dan geen lampje gaan branden nu?, peter valt in herahaling, dit heeft hij ook met nawel gedaan zonder haar daar persoonlijk op aan te spreken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Peter weer over Vera, die doet geen ene kloten
Dat zei ze vorige keren ookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:06 schreef Angelflush het volgende:
En voordat ik de streamwissel deed hoorde ik de arrogante nawel nog zeggen tegen Peter dat als ze zou blijven dat ze dan gaat knallen.
Haar wens komt iedere dag uit... bedliggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel is de hele dag al aan het bidden dat haar wens uitkomt. Peter heeft goed gevoel.
Schiet dan eens op met je koffer, tis nu niet dat je de rest van de dag vol afspraken zitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:06 schreef Whuzz het volgende:
Navel: Ooooh, ik wou ook zo graag sporten vandaag! ... maarja.
Suuuuuuuure
Hij loopt de hele dag al achter dr reet aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:10 schreef lonneberga het volgende:
Slijmert nu bij Nawel, is die koffer nu nog niet ingepakt ??????
Ze moeten wel vroeg die koffer in pakken zeg, morgen avond hoeft er pas iemand wegquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Schiet dan eens op met je koffer, tis nu niet dat je de rest van de dag vol afspraken zit
mama of papa betalen welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus 35 graden?? dan spoort die niet hoor. zal ze thuis een hoge rekening hebben
Misschien krijgen we een kadootje van BB en moet Navel vanavond wegquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten wel vroeg die koffer in pakken zeg, morgen avond hoeft er pas iemand weg
Vera zei net tegen Grace dat ze er niks mee ging doen omdat ze er ook niks mee opschietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:12 schreef C.A.I het volgende:
ik verwacht nog 1 verkeerde blik richting Vera en ze ontploft dan krijgt Peter zijn DRAMA maar wel op zijn zeeuwse te maken met VERA en das niet malsvoorproefje zagen we 2 weken geleden in de badkamer Peterke zal verschieten
En dan morgen leroyquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien krijgen we een kadootje van BB en moet Navel vanavond weg
als jij haar nu even gaat ophalenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze is echt niet zo dom als mensen denkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zij is iemand die veel observeert
Denk niet dat BB ons daarin tegemoet komtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen probleem. Als je iets grondig wilt oplossen moet je het altijd zelf doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij haar nu even gaat ophalen
weten we het in ieder geval zeker
Ja, ze gaat "knallend" haar bed in, net zo snel als Els vorig jaar haar hottub in sprong🤣quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:06 schreef Angelflush het volgende:
Hier ziet u Queen tokkie in haar natuurlijke habitatquote:
Ik wel... had het geluid lekker ha*HANNE ZENDERCHECK!* ... godverquote:
Hanne lijkt overal wat mee te pikkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:26 schreef Silves het volgende:
Oh Hanna was toch beste maatjes met peter...kletskutje nr 3..
en daarom zet ik het dus niet keihardquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wel... had het geluid lekker ha*HANNE ZENDERCHECK!* ... godver
ja ook met de andere om naar Ibiza te gaan en te gaan stappen...heeft zeker een fulltime babysitter thuis.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hanne lijkt overal wat mee te pikken
maar zegt wel dat ze met Vera wil afspreken na BB
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:28 schreef Whuzz het volgende:
Vera: Dat is vuil spel. Doe normaal. Ik mag hem gewoon echt niet meer. Het is gewoon vies. Ik kan daar zo kwaad om worden.
Vera BOOSWOEST
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:29 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ook met de andere om naar Ibiza te gaan en te gaan stappen...heeft zeker een fulltime babysitter thuis.
Ze hebben de beelden nodig voor de livestreams, dat ze de koffers inpakken het was vorige week ook… dus vandaar….dat ze het nu op vrijdag moeten doen!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat BB ons daarin tegemoet komt
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:33 schreef Benny het volgende:
Vera: "Wanneer hij het idee heeft dat iemand sterk is in het spel, dan begint hij ermee te socializen"
Leroy heeft aan haar verteld tijdje terug dat Peter haar en dimi uit elkaar wilde hebben. Dit kwam dus van Amy af die had dit tegen leroy gezegt.quote:
Het is een optelsom van allerlei dingen. Oa. at hij nu de jongens voor de bus gooit met zijn prank, dat hij speelt met gevoelens en dat elke keer met de populairste probeert te socializenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
Vera is heel boos op hem om iets wat leroy heeft doorverteld. Dat hij met gevoelens van mensen heeft gespeeld. Vera zegt hij loopt allemaal verhalen op te hangen
ze is gewoon fan van de snollebollekes snap dat danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef Silves het volgende:
Welke kant gaat Hanna nu weer op...We gaan naar goud , we gaan na groen...met zijn alle , we gaan naar links we gaan na rechts![]()
![]()
Naar links......quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef Silves het volgende:
Welke kant gaat Hanna nu weer op...We gaan naar goud , we gaan na groen...met zijn alle , we gaan naar links we gaan na rechts![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is gewoon fan van de snollebollekes snap dat dan
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
vandaar ik dit nu zit te zingen...ben me toch een portie helderziende.
ja kan wel kloppen dat deed Leroy wel over die 2quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
Vera is heel boos op hem om iets wat leroy heeft doorverteld. Dat hij met gevoelens van mensen heeft gespeeld. Vera zegt hij loopt allemaal verhalen op te hangen
Denk dat ik week 1 op de bank zit ..en aangeklaagd wordt voor huiselijk geweldquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb je je al opgegeven ??
je kan zo meedoen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk dat ik week 1 op de bank zit ..en aangeklaagd wordt van huiselijk geweld
als hij weer een valse blik zou geven dan is Vera daar zeker toe in staat dus duimen maarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:46 schreef Silves het volgende:
En benieuwd Vera, ga voor de oprechtheid en eerlijkheid..bv zometeen aan de eettafel met iedereen aan tafel.en ga spuien.
Ze gaat geen drama maken en ze weet ook wel dat leroy dan zijn mond houdt als ze erover begintquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:46 schreef Silves het volgende:
En benieuwd Vera, ga voor de oprechtheid en eerlijkheid..bv zometeen aan de eettafel met iedereen aan tafel.en ga spuien.
En Hanna?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze gaat geen drama maken en ze weet ook wel dat leroy dan zijn mond houdt als ze erover begint
Ja, ongeveer. Groen is bevestigd op stream.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:46 schreef Joyce-43 het volgende:
weten we eigenlijk al een beetje wie op wie gestemt heeft ? @:LiOnheart jij misschien?
Ze moest eens weten dat de hele gr kamer dit heeft gezegd..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
Vera is vooral boos omdat hij speelt met gevoel van mensen. En Peter heeft inderdaad lopen kletsen dat het allemaal fake was van dimitri en vera.
nou vera zal vast bijval krijgen danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze gaat geen drama maken en ze weet ook wel dat leroy dan zijn mond houdt als ze erover begint
dan starten wij alvast de Whuzz-fanclub opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij haar nu even gaat ophalen
weten we het in ieder geval zeker
zie je wist wel datjij dat wist hahaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ongeveer. Groen is bevestigd op stream.
[ afbeelding ]
Gevoed door eerst kitty eb later peter.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze moest eens weten dat de hele gr kamer dit heeft gezegd..
Hoe bhezig manne... ik ga alvast een beetje liggen, want de wandeling naar hier heeft krachten gekost.quote:
Leroy moet gewoon lekker naar LLDLquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus wat ,loopt die Leroy zich weer uit te sloven, doe dat lekker buiten de poort aub
Gadver... Jullie krijgen dat allemaal te zien terwijl wij moeten toekijken naar ROToefeningen met scheten-latende shit for brains Julio.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:28 schreef Whuzz het volgende:
Vera: Dat is vuil spel. Doe normaal. Ik mag hem gewoon echt niet meer. Het is gewoon vies. Ik kan daar zo kwaad om worden.
Vera BOOSWOEST
Hetzelfde van ik hou van kuisen...ik ga zo beginnen..NOTquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel weer: ik wou ook zo graag sporten vandaag, maarja
Aan de ene kant snap ik dat wel, het geeft je wat te doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:05 schreef Silves het volgende:
Vera staat me ook uren per dag voor de spiegel...
Dat is al de derde keer dat ze dat zo benoemdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel weer: ik wou ook zo graag sporten vandaag, maarja
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:13 schreef freaky40 het volgende:
Nawel moet maar weer eens benadrukken dat haar ouders uit Marokko en Tunesië komen...ja dat wisten we nog niet. Die streken heb je niet van een vreemde zus!
Als je het maar vaak genoeg zegt, dan ga je het zelf geloven hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat is al de derde keer dat ze dat zo benoemd!
Nawel weet het zelf ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:15 schreef Benny het volgende:
Nawel is aan het vertellen over Tunesische en Marrokkaanse verschillen
Leroy: "Wat is groter: Tunesie of Marokko?"
Vragen van een persoon met een IQ van 131
Maar dan wel "Neuzen" antwoorden als Nawel vraagt wat Ajax is (wanneer het over het Nederlands elftal gaat)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy nepbrabo, claimt voor Ajax te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |