SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je bij deze personen leest op bijvoorbeeld twitter lig je wel in een deuk hoor
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias komt met voorbeeld over het eten. Niemand komt hem de les lezen. Maar dat doet hij zelf toch ook met dat eten toen. Kristof de les eten toen.
Vanaf 13.20 weer op stream 1quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
Tobias houdt niet van hierarchieen
ouder broertje jonger broertje
@:DGK_tegengas stream 1 en daarna 2
Kristof en Tobias
13.15?
Zover ik weet is @DGK_Tegengas gestoptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
Tobias houdt niet van hierarchieen
ouder broertje jonger broertje
@:DGK_tegengas stream 1 en daarna 2
Kristof en Tobias
13.15?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zover ik weet is @:DGK_Tegengas gestopt
En wie is Tobias nu helemaal dat hij dit tegen Kristoff kan en mag zeggen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:20 schreef greysbones het volgende:
Tobias houdt niet van les lezen
hij is liever zelf degene die iemand de les leest
ik vind het sterk om problemen met elkaar te besprekenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
En wie is Tobias nu helemaal dat hij dit tegen Kristoff kan en mag zeggen?
Het mag toch over gesproken worden ipv net als Leroy Peter het doen?? lekker lullen over een ander maar niks tegen diegene zeggen.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gelezen, hij werd bedreigd en kreeg niet genoeg waardering. Heel jammer en ronduit schandalig dat hij ook nog eens werd bedreigd.quote:
jonge jonge wat triestquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gelezen, hij werd bedreigd en kreeg niet genoeg waardering. Heel jammer en ronduit schandalig dat hij ook nog eens werd bedreigd.
Mag hij toch best zeggen, ik zou me ook ergeren aan de dwingende manier van communiceren van Kristof.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kan het ook niet laten he mevrouw Greysquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zij je vergeven
wil je de volgende keer @:B00ster even taggen die kan ook heel goed beelddenken en houd er enorm van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |