abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:54:44 #151
426379 elamanilo
elämänilo
pi_203904617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:21 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
-O- das alweer snel
Ja... net 7 weken...

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:14 schreef eponine het volgende:

[..]
Ugh, ook al! Ik was na 4 weken alweer ongesteld, heb zelfs de verloskundige nog gebeld omdat ik twijfelde waar al dat bloedverlies en die buikpijn ineens vandaan kwamen. Maar omdat ik (op eigen verzoek) Dostinex (prolactineverlagend middeltje) heb gekregen na de geboorte is mijn lichaam waarschijnlijk toen vrijwel direct gereset zei ze. Geen stuwing was fijn, maar na 4 weken weer ongesteld was dan wel weer jammer :')
Ik twijfel daar nu ook over. Ik had namelijk na de bevalling bloedverlies, maar dat was toen weg en 2 dagen later kwam het terug. Nu ik terug tel, zou het haast kunnen dat dat toen al een menstruatie is geweest.

Ik geef wel fulltime borstvoeding en ook ecologisch (zoals dat heet), dus zonder kolven en surrogaat zuig dingen... En laatst las ik nog een onderzoek daarover dat je dan dus een hele grote kans hebt dat je geen cyclus hebt. Pff...

Bij mn eerste twee duurde het 14 en 15 maanden. Bij de tweeling 3 maanden en nu dus 7 weken... :{ ;(
  woensdag 2 maart 2022 @ 19:27:18 #152
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203911034
Vandaag eerste oefenhapje gedaan. Ze wist nog niet zo goed wat ze ervan moest vinden, maar ze heeft het ook niet uitgespuugt, dus ik zie het als een win *O*
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_203925826
Mijn F. at vanavond voor het eerst twee mini-stukjes brood. 🥰 Op schoot gezet en a la Kleintjes een reepje lichtbruin brood op tafel gelegd. Ze pakte het gelijk goed vast en stopte 't gelijk in haar mondje, sabbelde er een mooi klein stukje vanaf en daar ging het pletten en eerste kauwen. Slikte het ook goed door. 😄 Ze vond het wel lekker, want daarna deed ze een repeat. Na die twee mini-stukjes werd het op de grond gegooid en wilde ze naar bed, haha. Morgen wat eerder op de dag proberen, met een beetje boter erop.
pi_203932287
Zo leuk als die kleintjes zo iets nieuws aan het ontdekken zijn! O+
Ik vond het bij Sofie toen ook zo mooi om te zien hoe ze op verschillende smaken en structuren reageerde.
Over 2.5 maand mag Kuiken ook gaan ontdekken wat ze in haar mond kan stoppen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 06:28:56 #155
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203948710
Sjezus wat een kutnacht. Is dit sprong 4? Ze slaapt al dagen amper, drinkt amper, maar heeft energie voor 10. Ik heb hooguit twee uur kunnen slapen. Haar vader heeft teveel gezopen vannacht dus of ik lag wakker van haar of van zijn gekots. Nog nooit zo'n slechte nacht gehad :'(
|| justdiggit.org ||
pi_203948722
Oef, ik zou wel boos zijn als mijn man kotsmisselijk naast me lag vanwege geen rem hebben m.b.t. zuipen. Kon je hem niet wegsturen? 😅

Er zit een slaapregressie op vier maanden, dus dat zou kunnen kloppen. Wij hadden van die regressie nauwelijks last, maar ik heb sowieso een slechte slaper overdag.
Wij zitten in de fase dat ze 's avonds onrustiger (in)slaapt. Ik las dat ze rond deze leeftijd gaan dromen, dus daar zal ze last van hebben. Ze wordt soms even jammerend wakker, maar daarna valt ze zelf weer in slaap.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 06:52:41 #157
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203948739
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 06:42 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Oef, ik zou wel boos zijn als mijn man kotsmisselijk naast me lag vanwege geen rem hebben m.b.t. zuipen. Kon je hem niet wegsturen? 😅

Er zit een slaapregressie op vier maanden, dus dat zou kunnen kloppen. Wij hadden van die regressie nauwelijks last, maar ik heb sowieso een slechte slaper overdag.
Wij zitten in de fase dat ze 's avonds onrustiger (in)slaapt. Ik las dat ze rond deze leeftijd gaan dromen, dus daar zal ze last van hebben. Ze wordt soms even jammerend wakker, maar daarna valt ze zelf weer in slaap.
Ja, ik ben ook behoorlijk pissig. Dit gaat ie nog wel horen later vandaag. Ben sowieso niet oké met zijn alcoholgebruik, daar ook al vele gesprekken over gehad met hem.

Slaapregressie, oh joy :')
|| justdiggit.org ||
pi_203948786
Succes, klinkt niet makkelijk als ik het zo lees. 😘
pi_203948792
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 06:42 schreef Komkommerschijfje het volgende:

Dit. Ik zou woedend zijn. Sterkte meid!
pi_203948800
Mijn baby is mee met man naar de keuken (ik lig nog even lekker te chillen in bed) en er komt me toch een orkaan van geluid en allerhande brabbels uit de keuken. :D Zo ontzettend grappig hoe ze zo expressief is.
pi_203948835
Ik heb niet zoveel te melden…. J is gewoon J en gedraagt zich als altijd. Ik heb niets gemerkt van een 4- maanden slaapregressie. Hij is nu 5 maanden oud. Oefent lekker met de hapjes! We genieten heel erg van hem
pi_203949019
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 07:43 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden…. J is gewoon J en gedraagt zich als altijd. Ik heb niets gemerkt van een 4- maanden slaapregressie. Hij is nu 5 maanden oud. Oefent lekker met de hapjes! We genieten heel erg van hem
Fijn, toch? Heerlijk dat hij zo relaxed en tevreden is.
Ons dametje is nu ook eigenlijk altijd vrolijk, maar ontzettend ongeduldig, bijdehand en nieuwsgierig. Heerlijke combi.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 09:25:00 #163
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_203949432
Ik heb mijn eerste werkdagen er weer op zitten. Nieuwe baan is echt een goede zet, later de deur uit en eerder thuis is heel fijn :) en scheelt echt onwijs in de avondspits. We hadden gisteravond om half 8 2 slapende kinderen en dus ineens tijd over om even wat aan het huishouden te doen :').

Anna gaat ook lekker. Kletst hele verhalen, is momenteel denk ik weer in een groeispurt beland want wenst om de haverklap te drinken. Druk bezig met om willen rollen en gefrustreerd dat het niet lukt. Gisteren was ze helemaal boos toen mijn man haar gekolfde melk gaf en hij zelf een appel aan het eten was, ze moest perse ook de appel hebben. Vorige week ook al ruzie om mijn banaan. Dus ik vermoed zomaar dat we wat eerder starten met vaste voeding als dit zo doorgaat. Ze zit ook al redelijk stabiel in de kinderstoel.
pi_203950630
Ik vind J nog niet super stabiel zitten en hij toont ook geen interesse in voedsel. Hij eet het wel enthousiast op als je het aanbiedt maar zit niet naar ons te kijken en grijpt er niet naar

Het blijft een heel rustig mannetje dat weinig voor zichzelf vraagt. Ik weet soms niet wat ik ermee moet haha.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 16:24:35 #165
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203954175
Wat een drama is die slaapregressie zeg. Manmanman, krijg Bambi gewoon echt niet in slaap. Hoe dan 🥲

[ Bericht 80% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 05-03-2022 19:10:24 ]
|| justdiggit.org ||
  zondag 6 maart 2022 @ 06:51:20 #166
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203964645
Geen slaapregressie, geen teveel alcohol. We zijn allemaal geveld door buikgriep. De puzzelstukjes vallen samen :') Ik ben echt al heel lang niet zo misselijk geweest, zelfs niet toen ik zwanger was :X
|| justdiggit.org ||
  zondag 6 maart 2022 @ 07:24:29 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203964667
quote:
17s.gif Op zondag 6 maart 2022 06:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen slaapregressie, geen teveel alcohol. We zijn allemaal geveld door buikgriep. De puzzelstukjes vallen samen :') Ik ben echt al heel lang niet zo misselijk geweest, zelfs niet toen ik zwanger was :X
Beterschap allemaal
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2022 @ 08:12:02 #168
208890 June.
Seriously?
pi_203964843
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 11:04 schreef _Lily_ het volgende:
Ik vind J nog niet super stabiel zitten en hij toont ook geen interesse in voedsel. Hij eet het wel enthousiast op als je het aanbiedt maar zit niet naar ons te kijken en grijpt er niet naar

Het blijft een heel rustig mannetje dat weinig voor zichzelf vraagt. Ik weet soms niet wat ik ermee moet haha.
Geniet er nog maar van, ik vond de babytijd juist het fijnste hier. Nu hij kan lopen en praten heeft hij ineens een mening en eigen wil. Veel leuker natuurlijk maar ook een stuk vermoeiender :+
Shine bright like a diamond.
  zondag 6 maart 2022 @ 08:45:08 #169
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_203964985
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 08:12 schreef June. het volgende:

[..]
Geniet er nog maar van, ik vond de babytijd juist het fijnste hier. Nu hij kan lopen en praten heeft hij ineens een mening en eigen wil. Veel leuker natuurlijk maar ook een stuk vermoeiender :+
En zoveel minder troep. Jeetje wat maakt een peuter een rommel _O- .
Maar het is wel schattig, hij is zo lief voor zijn zusje O+
pi_203965448
Nou mijn baby maakte vanaf een maand of 6 net zoveel rommel als z'n broer. En de baby ruimt het niet op }:|

Beterschap TheGirlNextDoor! Buikgriep in het gezin is zo naar ;( :*
pi_203966484
Ach TGND, wat naar. ;( Hadden wij ook toen F. net drie maanden oud was... Probeer wat te blijven drinken (steeds een slokje, om het kwartier) en Bambi ook steeds kleine beetjes aanbieden, zodat ze niet uitdroogt. Sterkte ermee.
pi_203966511
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 09:37 schreef Aure het volgende:
Nou mijn baby maakte vanaf een maand of 6 net zoveel rommel als z'n broer. En de baby ruimt het niet op }:|

Beterschap TheGirlNextDoor! Buikgriep in het gezin is zo naar ;( :*
Hahahaha, F. maakt ook al een hele kliederboel van het eten. Net at ze 3/4 banaan en ze wilde het graag zelf doen. Alles zat onder de banaan, inclusief haar haar. We waren net een uur onder de douche vandaan. :') Schort van tevoren om gedaan, maar dat hielp dus niet afdoende. :D

F. zit ook nog niet heel stabiel hoor, Lily. Ze zit prima als ze tegen het voedingskussen, de leuning van de bank of in zo'n hoekje zit, maar los zitten lukt echt nog niet zonder steun. In de kinderstoel moeten we haar ook echt nog een beetje stutten met een doek, ondanks tuigje.
pi_203966820
Hello! Hier was iedereen ziek door corona, inclusief mijn baby van 5 maanden. Zo zielig!

We gaan zo eens even wat speelgoed halen voor de kleine, dat heeft ze bijna niet (op beertjes bijtringen en rammelaars na).

Verder valt hier ook niet veel te zeggen. Ze doet het goed en is heeeeeeeeeeeel druk! Binnenkort haar 1e ramadan, dus extra reden om het huis mooi te versieren en mooie herinneringen te maken. Haar kaftan is al gescoord en ik kan niet wachten tot ze die kan dragen op suikerfeest. Hier heb ik altijd al van gedroomd.
  FOK!fossiel zondag 6 maart 2022 @ 13:18:30 #174
1455 Keroppi
kool kikker
pi_203967820
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 11:53 schreef Mahra het volgende:

We gaan zo eens even wat speelgoed halen voor de kleine, dat heeft ze bijna niet (op beertjes bijtringen en rammelaars na).

Misschien al een keer genoemd maar de Skwish van Manhattan Toys is echt zo'n grote hit bij baby's.
Chick on a mission
pi_203969648
Mijn baby gaat nu heel hard op de rammelratel van Little Dutch. Deze: https://www.babywinkel.nl(...)rs-little-dutch.html

Je kunt 'm in je mond stoppen, hij rammelt, je kunt er goed mee gooien en hij rolt alle kanten op, dus ook mooi om na te kijken of heen te rollen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')