Ja... net 7 weken...quote:
Ik twijfel daar nu ook over. Ik had namelijk na de bevalling bloedverlies, maar dat was toen weg en 2 dagen later kwam het terug. Nu ik terug tel, zou het haast kunnen dat dat toen al een menstruatie is geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:14 schreef eponine het volgende:
[..]
Ugh, ook al! Ik was na 4 weken alweer ongesteld, heb zelfs de verloskundige nog gebeld omdat ik twijfelde waar al dat bloedverlies en die buikpijn ineens vandaan kwamen. Maar omdat ik (op eigen verzoek) Dostinex (prolactineverlagend middeltje) heb gekregen na de geboorte is mijn lichaam waarschijnlijk toen vrijwel direct gereset zei ze. Geen stuwing was fijn, maar na 4 weken weer ongesteld was dan wel weer jammer
Ja, ik ben ook behoorlijk pissig. Dit gaat ie nog wel horen later vandaag. Ben sowieso niet oké met zijn alcoholgebruik, daar ook al vele gesprekken over gehad met hem.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:42 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Oef, ik zou wel boos zijn als mijn man kotsmisselijk naast me lag vanwege geen rem hebben m.b.t. zuipen. Kon je hem niet wegsturen? 😅
Er zit een slaapregressie op vier maanden, dus dat zou kunnen kloppen. Wij hadden van die regressie nauwelijks last, maar ik heb sowieso een slechte slaper overdag.
Wij zitten in de fase dat ze 's avonds onrustiger (in)slaapt. Ik las dat ze rond deze leeftijd gaan dromen, dus daar zal ze last van hebben. Ze wordt soms even jammerend wakker, maar daarna valt ze zelf weer in slaap.
Dit. Ik zou woedend zijn. Sterkte meid!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:42 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Oef, ik zou wel boos zijn als mijn man kotsmisselijk naast me lag vanwege geen rem hebben m.b.t. zuipen. Kon je hem niet wegsturen? 😅
Er zit een slaapregressie op vier maanden, dus dat zou kunnen kloppen. Wij hadden van die regressie nauwelijks last, maar ik heb sowieso een slechte slaper overdag.
Wij zitten in de fase dat ze 's avonds onrustiger (in)slaapt. Ik las dat ze rond deze leeftijd gaan dromen, dus daar zal ze last van hebben. Ze wordt soms even jammerend wakker, maar daarna valt ze zelf weer in slaap.
Fijn, toch? Heerlijk dat hij zo relaxed en tevreden is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:43 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden…. J is gewoon J en gedraagt zich als altijd. Ik heb niets gemerkt van een 4- maanden slaapregressie. Hij is nu 5 maanden oud. Oefent lekker met de hapjes! We genieten heel erg van hem
Beterschap allemaalquote:Op zondag 6 maart 2022 06:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen slaapregressie, geen teveel alcohol. We zijn allemaal geveld door buikgriep. De puzzelstukjes vallen samenIk ben echt al heel lang niet zo misselijk geweest, zelfs niet toen ik zwanger was
Geniet er nog maar van, ik vond de babytijd juist het fijnste hier. Nu hij kan lopen en praten heeft hij ineens een mening en eigen wil. Veel leuker natuurlijk maar ook een stuk vermoeienderquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:04 schreef _Lily_ het volgende:
Ik vind J nog niet super stabiel zitten en hij toont ook geen interesse in voedsel. Hij eet het wel enthousiast op als je het aanbiedt maar zit niet naar ons te kijken en grijpt er niet naar
Het blijft een heel rustig mannetje dat weinig voor zichzelf vraagt. Ik weet soms niet wat ik ermee moet haha.
En zoveel minder troep. Jeetje wat maakt een peuter een rommelquote:Op zondag 6 maart 2022 08:12 schreef June. het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, ik vond de babytijd juist het fijnste hier. Nu hij kan lopen en praten heeft hij ineens een mening en eigen wil. Veel leuker natuurlijk maar ook een stuk vermoeiender
Hahahaha, F. maakt ook al een hele kliederboel van het eten. Net at ze 3/4 banaan en ze wilde het graag zelf doen. Alles zat onder de banaan, inclusief haar haar. We waren net een uur onder de douche vandaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:37 schreef Aure het volgende:
Nou mijn baby maakte vanaf een maand of 6 net zoveel rommel als z'n broer. En de baby ruimt het niet op
Beterschap TheGirlNextDoor! Buikgriep in het gezin is zo naar![]()
Misschien al een keer genoemd maar de Skwish van Manhattan Toys is echt zo'n grote hit bij baby's.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:53 schreef Mahra het volgende:
We gaan zo eens even wat speelgoed halen voor de kleine, dat heeft ze bijna niet (op beertjes bijtringen en rammelaars na).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |