Lol J is bijna 4,5 maand en die rolt nog helemaal niks. Trekt ook z’n neus op voor groentehapjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg, Bambi rolde vanmorgen zelfstandig van rug naar buik![]()
Ze is sinds een ruime week al veel bezig met van rug naar zij rollen en af en toe hielp ik haar een laatste zetje naar haar buik. Maar vanmorgen deed ze het gewoon zelfZe is nog maar 3,5 maand, dus ze gaat veel te snel, maar omg
![]()
En ze gaat vandaag uit logeren. Vind het heel spannend, ookal is ze straks echt wel in goede handen. Ze is nog niet weg maar ik mis haar nu al
Ja, meeste baby's leren het ook tussen 4 en 6 maanden, dus J heeft nog alle tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:21 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Lol J is bijna 4,5 maand en die rolt nog helemaal niks. Trekt ook z’n neus op voor groentehapjes
CB stats vandaag: 6220 gram, 62.3cm
Groeit op -1 lijn zei het cb
Hoe is het logeren gegaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi net meegegeven. JankenHelpt ook niet echt mee dat ik weer ongesteld ben geworden vandaag.
Maar ze gaat het goed hebben, en papa en mama kunnen even bijslapen
Lief dat je het vraagt!quote:
Wat fijn dat het goed ging! Inderdaad lekker vaker weggaanquote:Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!![]()
Ging goed! Bambi heeft zich echt prima vermaakt. Lijkt ons niet gemist te hebben. Toen we haar ophaalden was ze wel vet schattig heel enthousiast aan het lachenEcht heel leuk! Gaan we vaker doen, want wij konden even een beetje bijtanken en oma en opa vonden het superleuk om zo haar beter te leren kennen
Haha dat is zeker spannend, maar ik hoop dat je lekker geniet!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:15 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn, TGND! Lekker vaker doen dan.
Wij gaan 18 maart voor het eerst samen een avondje weg (17 maart zijn we vijf jaar getrouwd) en dat vind ik nu ook al spannend. Ze is nog nooit door iemand anders op bed gelegd dan mij of papa (in het begin) en ik ben benieuwd hoe ze gaat slapen met alleen een flesje - bij mij drinkt ze zich altijd aan de borst in slaap. Mijn schoonmoeder gaat dan oppassen.
Wij zijn over op maat 68! En het past al verbazingwekkend goed. Nu zit de groei er goed in.
Daarom zei ik ook dat het ook een persoonlijk verschil kan zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:18 schreef Tink89 het volgende:
Mijn kind ging voor het eerst uit logeren toen ze bijna drie of net drie was en logeert heel erg graag, dus het is niet zo alsof je van wat later gaan logeren per definitie heimwee krijgt.. [/nuance]
10u en 14u doe ik ook al sinds ik weer werk, niet perse op de drinktijden van de baby maar wel min of meer verdeeld over de werkdag en wat handig uitkomt met de werkagenda. Het is toch verschillende stimulatie, een kolf en een baby. En zo te lezen heb je geen daglimiet dat je wil aantikken elke dag, maar is het vooral in stand houden van de productie toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ik mag volgende week weer werken en ik ben nog nooit zo lang zonder Anna geweest. M'n navelstreng trok dat gewoon nog niet. Maar ze is nu bijna 5 maanden
en ik ben wel uitgekeken op de muren thuis merk ik.
Moet alleen even kijken wat ik doe met kolven volgende week.
Anna drinkt normaal rond 10, 12:30 en ergens rond 16. Ik werk van 8-16:30 en mijn reistijd is straks maximaal 15 minuten. Er ligt nog zo'n 12 liter in de vriezer dus ik denk dat ik ergens rond 10 en 13/14? ga kolven
Ik hoef geen daglimiet aan te tikken inderdaad. Anna drinkt geen grote porties weten we ook inmiddels, 90 ml is wel het maximale. Ik kolf vrij makkelijk en gezien de vriezervoorraad komt dat ook echt wel goed. Het is vooral voor productie in stand houden/ervoor zorgen dat ze na een werkdag niet verzuipt in de melk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:46 schreef Lemijn het volgende:
[..]
10u en 14u doe ik ook al sinds ik weer werk, niet perse op de drinktijden van de baby maar wel min of meer verdeeld over de werkdag en wat handig uitkomt met de werkagenda. Het is toch verschillende stimulatie, een kolf en een baby. En zo te lezen heb je geen daglimiet dat je wil aantikken elke dag, maar is het vooral in stand houden van de productie toch?
Hopelijk is het leuk om weer te werken.
Lol komkommer ze wil gewoon meer melkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:32 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn, d-e! Ik vond het na die lange tijd ook fijn om weer te beginnen.
Ik kolf nu ook vaak twee keer per werkdag. F. drinkt om 7:15 uur (of ik kolf als ze echt pas om 5:30 uur kwam voor de 'nachtvoeding', want dan heeft ze anderhalf uur later echt nog geen honger) en dan kolf ik vaak om 10:45 uur en 13:45/14:00 uur. Eigenlijk zou ik om 16:30 uur ook nog een keer willen kolven, maar dan moet ik vaak al in de auto zitten om een beetje op tijd thuis te zijn, helemaal als ik F. moet ophalen bij de GO. Ik heb helaas geen kolf die je handsfree kunt gebruiken, dat zou wel ideaal zijn.
M'n productie doet het hier gelukkig prima op, maar dan moet ik bij thuiskomst (17:30 uur) nog een keer kolven. Gelukkig heeft F. vaak nog gedronken om 16:30 uur.
Men, ze tikt echt flinke flessen weg. Ze moppert nu vaak nog steeds na 120 cc. Ze krijgt soms een fles van 140/150 cc en dat is zonder problemen weg. Vandaag heeft ze 600 cc uit de fles gedronken.En dan nog twee keer flink bij mij, eind van de nacht en net bij het naar bed gaan. En ook nog een geblenderde halve appel en een geprakte halve banaan gegeten.
#vreetzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |