als je op peter stemt, komt salar lager te staan en wint nawel ook, hoe dan ook zitten met die feeks opgescheeptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De ironie wil dat juist het stemmen op Salar ervoor zorgt dat Nawel blijft, omdat Peter er slechter voor lijkt te staan dan Nawel (in de polls dan). Ik vind dat ze gewoon weer terug moeten naar 2 genomineerden, dat is veel eerlijker.
jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
Trouwens !! Vraagje .. Tijdens de live wordt er op een gegeven moment 1 gesaved .. Mag er daarna nog(of weer) gestemd worden voor korte periode?
Ik denk dat momenteel Peter de stemmen harder nodig heeft dan Salar om Nawel eruit te krijgen. Het is gewoon fucked up dat iedereen die van Nawel af wil, de stemmen moet verdelen tussen 2 personen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je op peter stemt, komt salar lager te staan en wint nawel ook, hoe dan ook zitten met die feeks opgescheept
In de FB groep lijkt Peter een inhaalslag te maken ten nadele van Nawel, dat gaat goed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgorde is daar hetzelfde, maar de voorsprong van Salar is wat minder groot:
https://www.facebook.com/(...)ts/3127902947457276/
Op FOK! zitten wel relatief veel Salar-stemmers.
[poll=3668]
Zou een 2e stemming moeten zijn.. want 2 ipv 3 ...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik wacht daarop, ga niet eerder stemmen
Is maar een minuut of 10 ja. Eerlijker zou zijn om gelijk aan het begin van de uitzending iemand vrij te stellen die op dat moment de meeste stemmen heeft en dan nog een keer met een schone lei te laten stemmen op de 2 die dan overblijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat weten de meeste mensen dus niet ... Is ook erg kort
Is dat niet precies wat BB wil, Nawel gaat er niet uit......zolang zij genomineerd wordt blijven het er drie zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat momenteel Peter de stemmen harder nodig heeft dan Salar om Nawel eruit te krijgen. Het is gewoon fucked up dat iedereen die van Nawel af wil, de stemmen moet verdelen tussen 2 personen.
NL/BE editie is echt het minst userfriendly and most boring ever @FEBO !quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is maar een minuut of 10 ja. Eerlijker zou zijn om gelijk aan het begin van de uitzending iemand vrij te stellen die op dat moment de meeste stemmen heeft en dan nog een keer met een schone lei te laten stemmen op de 2 die dan overblijven.
Hopelijk ziet BB dat nu ook in, dat dit geen zin heeft zo. Elke week zal ze er op komen en Salar ook, zolang zij er bij zit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat niet precies wat BB wil, Nawel gaat er niet uit......zolang zij genomineerd wordt blijven het er drie zijn.
Trol alert.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:21 schreef 5thencounter het volgende:
Da's geen vraag gewoon... Zo'n Lieverdje mag gewoon niet naar huis.. Zelfs Febo Achter is het met mij eens...![]()
[ afbeelding ]
Niet saai? Tobias is politiek correct, Vera ook. Salar en Kristoff spelen het spel, dis kan ik nog wel snappen want het is een spel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tobias en Vera vind ik nu niet bepaald saai...als groepje hebben die de meeste lol en Vera doet heel graag met de drie jongens Tobias Salar en Kristof mee..
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
Vechten tegen de media kaai ... Biertje iemand
Zij het zelfs nog vanmiddagquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:35 schreef Flow3r het volgende:
Heb bij Julio altijd het idee dat hij eigenlijk soms het liefst al naar bed wil gaan maar niet gaat omdat ie niks wil missen, zeker het geroddel niet, alles wil hij in de hand houden, bang dat ze plannen maken zonder hem , en als hij het niet meer uithoudt bonjourt hij iedereen naar bed en wacht als laatste tot hij zeker weet dat ze naar bed gaan, rot gewoon op als je moe bent
Tobias en Vera zou je niet eens door hebben als ze er een dag niet warenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Niet saai? Tobias is politiek correct, Vera ook. Salar en Kristoff spelen het spel, dis kan ik nog wel snappen want het is een spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |