SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het is ook nog vroeg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:47 schreef just me het volgende:
dank voor het openen, ik had het niet door
Ik had het niet door en fijn dat livelink het wel doorhadquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Just me had post 300, ik 301.
Just me moest dus n nieuw topic openen…
Ik vraag me dan af:quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een collega die redelijk recent met een bevriend stel echt partners geruild heeft. Hij vertelde het alsof het de normaalste zaak van de wereld was, zo van ‘ja, dat paste beter’
Ik probeer er maar niet over na te denkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af:
Hoe wist hij/zij dat nou, voordat de ruil gedaan werd?
Nou schat, ik heb een verrassing voor je, dit weekend komt er nog iemand bij ons wonenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af:
Hoe wist hij/zij dat nou, voordat de ruil gedaan werd?
quote:Uitgever Telegraaf schorst misdaadverslaggever Mick van Wely wegens seksueel ongewenst gedrag
Ja, bij mijn eerste echte baantje had ik ook twee vrouwelijke collega's die van man gewisseld waren. Niet helemaal vrijwillig overigens voor een deel. De ene collega ging vreemd met de man van de ander. En de beide bedrogen partners besloten toen ook maar samen verder te gaan. Maar ze konden elkaar niet meer luchten of zien, dus dat was gezellig.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een collega die redelijk recent met een bevriend stel echt partners geruild heeft. Hij vertelde het alsof het de normaalste zaak van de wereld was, zo van ‘ja, dat paste beter’
Maar dat dan twee keer, bij twee stellen tegelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Nou schat, ik heb een verrassing voor je, dit weekend komt er nog iemand bij ons wonen
zoiets ?
Dit is overigens een behoorlijk toepasselijk nummer.quote:
Ja dat is tof…quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij mijn eerste echte baantje had ik ook twee vrouwelijke collega's die van man gewisseld waren. Niet helemaal vrijwillig overigens voor een deel. De ene collega ging vreemd met de man van de ander. En de beide bedrogen partners besloten toen ook maar samen verder te gaan. Maar ze konden elkaar niet meer luchten of zien, dus dat was gezellig.
Ik ben dan wel nieuwsgierig wat hij gedaan heeftquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben dan wel nieuwsgierig wat hij gedaan heeft
Die kerels gaan allemaal aan zichzelf werken.quote:Mediahuis Nederland heeft Mick van Wely, misdaadverslaggever van De Telegraaf, tijdelijk geschorst vanwege seksueel ongewenst gedrag. Meerdere vrouwen hebben melding gemaakt van zijn gedrag bij een van de vertrouwenspersonen, meldt het moederbedrijf van de krant donderdag.
Van Wely zegt in een verklaring dat hij zich realiseert dat hij grenzen heeft overschreden en biedt zijn excuses aan. "Ik zal de komende tijd onder professionele begeleiding aan mezelf werken en hoop na een periode van non-actiefstelling mijn werkzaamheden te kunnen hervatten."
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Die kerels gaan allemaal aan zichzelf werken.
Tsja, dat krijg je als je al je relaties naar de klote helpt…
wat n eikelquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Die kerels gaan allemaal aan zichzelf werken.
Tsja, dat krijg je als je al je relaties naar de klote helpt…
quote:Meerdere vrouwen hebben melding gemaakt van zijn gedrag bij een van de vertrouwenspersonen…
Ja Melting, ook bedankt voor de muziek…quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor het aanslingeren van dit onderwerp. En voor de muziek natuurlijk
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Heerlijke grote bonbons, met een soort chocolade mousse vulling.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:04 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
lekkere hapjes Melting, dank je wel!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijke grote bonbons, met een soort chocolade mousse vulling.
En goedemorgen.
Wat ben ik toch blij dat ik niet zo van chocola hou. Deze foto doet me helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Utrechtse Domtorentjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
livelink.... wat is dat nou?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik niet zo van chocola hou. Deze foto doet me helemaal niks.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik niet zo van chocola hou. Deze foto doet me helemaal niks.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
livelink.... wat is dat nou?Je laat me schrikken!
Goedemorgen Tjoent! Wat heb jij gedronken dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:13 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat gebeurt hier allemaal? Melting gaat blijkbaar door het leven als 'Melding' en we hebben ineens just me too![]()
Of ik heb nog slaapzand in m'n ogen, dat kan ook
Tot op heden alleen Spa blauw en Café au Laitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent! Wat heb jij gedronken dan?
Gebruik je andere middelen dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Tot op heden alleen Spa blauw en Café au Lait![]()
En ik drink geen alcohol
Weet ik toch.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef Tjoent het volgende:
[..]beslist niet.
Ps. het was een grapje![]()
#me tooquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:13 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat gebeurt hier allemaal? Melting gaat blijkbaar door het leven als 'Melding' en we hebben ineens just me too![]()
Of ik heb nog slaapzand in m'n ogen, dat kan ook
Hoi!quote:
Bedankt voor de bitterballen 😀quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ga vanaf 16.30 uur weer eens een vrijmibo uitzending proberen.
Eens kijken wie er al dan niet al weekend heeft...
Voor @:Tjoent en alle andere liefhebbers:
[ afbeelding ]
Yep, tast toe...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het begint met zonnige muziek in ieder geval
Different koek ook...quote:
Ja best wel. Een hoop weg kunnen werken. Mailbox weer eens lekker opgeruimd ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Different koek ook...
Vandaag weer eens op kantoor gezeten. De koppen bij elkaar gestoken, omdat we toch allemaal met wel veel dezelfde dingen bezig waren zonder dat van elkaar te weten...![]()
Beetje goede werkdag ook gehad?
Ik heb net heel, heel lang zitten whatsapp bellen met een oldie die vroeger ook in de chat kwam, Gaoxing, herinner je haar nog?quote:
Daar is een vrijdag vaak prima voor...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel. Een hoop weg kunnen werken. Mailbox weer eens lekker opgeruimd ook.
En mijn favoriete surveillant aan de lijn gehad. Die heeft een nogal lage pH waarde.
Ja zeker, en dat is inderdaad heeeeeel lang geleden. Wat leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb net heel, heel lang zitten whatsapp bellen met een oldie die vroeger ook in de chat kwam, Gaoxing, herinner je haar nog?
ze woonde toen op Guam en nu in Dubaiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zeker, en dat is inderdaad heeeeeel lang geleden. Wat leuk!
Droge mond, dorst?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb net heel, heel lang zitten whatsapp bellen met een oldie die vroeger ook in de chat kwam, Gaoxing, herinner je haar nog?
Mijn dank is net zo groot als dat glasquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Droge mond, dorst?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dank is net zo groot als dat glas
Nog steeds verweg dusquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:55 schreef just me het volgende:
[..]
ze woonde toen op Guam en nu in Dubai
Echt hè... daar ga je niet even snel op bezoekquote:
Hier is je ticket...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:57 schreef just me het volgende:
[..]
Echt hè... daar ga je niet even snel op bezoek
Het is een one way, wil je me weghebbenquote:
En wat krijg je daarvoor ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn ticket is zojuist verzet van 25 februari naar 2 mei…
One way
Goaxing geeft je er wel weer één voor de terugweg...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een one way, wil je me weghebben
Jij verveelt je echt, hè?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:04 schreef Fogel het volgende:
Ik heb vandaag ook een ticket verzet. Van zondag naar dinsdag, en van Chicago naar New York
Nice!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:04 schreef Fogel het volgende:
Ik heb vandaag ook een ticket verzet. Van zondag naar dinsdag, en van Chicago naar New York
Ik ga het weekend eens kijken wat het kost, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goaxing geeft je er wel weer één voor de terugweg...
Afgelopen wekend in het Aviodrome hebben we even getest hoe het is om met een mondkapje in een vliegtuig te zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het weekend eens kijken wat het kost, je weet maar nooit
Naja, stiefzoon heeft nu covid en dan heb je dat gedoe met 10 dagen na de test pas zonder gedoe naar de VS kunnen. Dus nu ipv zondag naar op dinsdag vliegen. En voor de zekerheid ook maar een backuptrip naar Kopenhagen geboekt, daar is covid "over".quote:
Ben niet zo'n NY fan eigenlijk, maar prima te doen voor een paar dagen.quote:
In ieder geval een leuk vooruitzicht...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, stiefzoon heeft nu covid en dan heb je dat gedoe met 10 dagen na de test pas zonder gedoe naar de VS kunnen. Dus nu ipv zondag naar op dinsdag vliegen. En voor de zekerheid ook maar een backuptrip naar Kopenhagen geboekt, daar is covid "over".
Eens, maar ga eens naar Brooklyn of zo i.p.v. Manhattan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben niet zo'n NY fan eigenlijk, maar prima te doen voor een paar dagen.
Kinderen gaan mee, voor hun de eerste keer daar, dus zal wel Central Park in, emire state of 1 WTC op, dat soort dingen worden. Maar boeiuh, hebben nog ruim een week om dingen te checken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar ga eens naar Brooklyn of zo i.p.v. Manhattan.
Leuke barretjes en restaurants...
Toevallig, ik selecteer wat minder bekende songs uit de jaarlijsten sinds 1968...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:13 schreef Fogel het volgende:
Waarom zijn we in het Africa thema vandaag?
Vergeet niet de Lego store en de M&M storequote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kinderen gaan mee, voor hun de eerste keer daar, dus zal wel Central Park in, emire state of 1 WTC op, dat soort dingen worden. Maar boeiuh, hebben nog ruim een week om dingen te checken.
* Fogel is superblij met zijn super flexibele tickets in ieder geval, gewoon boeken en omboeken zoveel ik wil
Die kan je niet missen, net als de Coca Cola store...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vergeet niet de Lego store en de M&M store
Daar ben ik niet in geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan je niet missen, net als de Coca Cola store...
Dat is wel veel ja…quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zes etages alles rood/wit. Gekkenhuis...
dat is toch ook om vrolijk van te wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
Pff schiet mij maar lek, word je eerst voor opname aangemeld, krijg je een nee en nu ineens weer intake.
Wel vrolijke muziekjes
Go with the flow...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
Pff schiet mij maar lek, word je eerst voor opname aangemeld, krijg je een nee en nu ineens weer intake.
Bovenstaande geldt ook voor de muziek...quote:Wel vrolijke muziekjes
Nee, het was al uitverkocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:33 schreef just me het volgende:
Nog tickets gekocht voor morgenavond Mad ?
ze zouden toch niet handhaven of vergis ik me ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was al uitverkocht.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan handhaven, zoals ze zeggen te gaan doen...
Eerst niet, toen wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:42 schreef just me het volgende:
[..]
ze zouden toch niet handhaven of vergis ik me ?
Zaterdag "staakt" de politie door niet te handhaven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:42 schreef just me het volgende:
[..]
ze zouden toch niet handhaven of vergis ik me ?
natuurlijk willen de BOA's niet optreden, wat een flauwekul dat ze nu wel moeten handhavenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst niet, toen wel.
Alle clubs in Amsterdam zijn uitverkocht, dus dat wordt sowieso gezellig.
Ons buurmeisje is BOA en heeft er helemaal geen zin om op te gaan treden...
We gaan het zien, maar de burgermeesters kunnen officieel ook niet iets anders zeggen...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zaterdag "staakt" de politie door niet te handhaven.
Wij volgen de komende weken wel...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:46 schreef Fogel het volgende:
Morgen is er hier een persco, maar er is al gelekt dat de meterregel en mondkapjesadvies gaan vervallen. Dan blijft er bijzonder weinig over qua covidshit hier, gelukkig.
Verzoekje: iets wat me in the New York mood krijgt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai nog een kwartiertje of zo.
Verzoekjes zijn nu mogelijk of zwijg voor altijd...
Frank Sinatraquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verzoekje: iets wat me in the New York mood krijgt.
Ik ga een poging wagen...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verzoekje: iets wat me in the New York mood krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
heb je lekker liggen doezelen ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moest/wou slapen, maar ja, zulke fijne muziekjes, ik viel net niet in slaap
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:56 schreef Fogel het volgende:
Chicago vind ik niet fijn, met die lange ondergrondse tunnel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt je een ongeluk daar...
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:01 schreef just me het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat dit de slotsong is
Hij klopt bijna.quote:
Niet gezien. Op welke zender kwam dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
We keken net de eerste aflevering van ‘De verschrikkelijke jaren 80’. Hilarische serie, heeft iemand ook al gekeken?
Goedemorgen deze morgen.quote:
Ik ben nog niet buiten geweest maar het ziet er erg koud uitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Daar ook zo koud buiten?
Lekker binnen blijven dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog niet buiten geweest maar het ziet er erg koud uit
Goedemorgen Tjoent.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:34 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen meneer en mevrouw![]()
Hier is het ook wit... nog even en dan hopelijk:
[ afbeelding ]
Ja, dat was wel aangenaam iddquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent.
Ik heb liever het voorjaarszonnetje van gisteren.
Hier is er niets wit behalve de autoruitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:34 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen meneer en mevrouw![]()
Hier is het ook wit... nog even en dan hopelijk:
[ afbeelding ]
Hier ligt de rijp ook op de daken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hier is er niets wit behalve de autoruit
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hier is er niets wit behalve de autoruit
hebben ze geen cv daar ?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier ligt de rijp ook op de daken.
In kijk uit op het cultureel centrum. Maar die zijn nog gesloten, dus zullen ze het nog niet warm stoken.quote:
Beide wil ik niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, ik moet dat ook allemaal niet![]()
Of bedoelde je meer als huisdier zijnde?
Oh ja, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
In kijk uit op het cultureel centrum. Maar die zijn nog gesloten, dus zullen ze het nog niet warm stoken.
Ik ben een kreeft, moet je mij ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, ik moet dat ook allemaal niet![]()
Of bedoelde je meer als huisdier zijnde?
Kreeft zijn ook schaaldieren. Enige schaaldieren die ik eet zijn mosseltjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk
[..]
Ik ben een kreeft, moet je mij ook niet
Mosseltjes zijn lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Kreeft zijn ook schaaldieren. Enige schaaldieren die ik eet zijn mosseltjes.
Niet om te eten neequote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben een kreeft, moet je mij ook niet
Gebakken zijn ze ook lekker.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:53 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Niet om te eten nee![]()
Mosselendie lucht alleen al brrrrr.
Dan kies ik voor pannenkoeken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:54 schreef Tjoent het volgende:
Ik stel voor dat we met z'n 3en naar een pannenkoekenrestaurant gaan![]()
McDonalds is ook goed
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:57 schreef just me het volgende:
Ik ga weer op de bank hangen, ben niet 100% lekker, kan gebeuren
Vervelend voor jequote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:57 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:57 schreef Tjoent het volgende:
Gezellig![]()
Laten we hier dan heengaan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar ga ik volgende week zondag heen als het goed is.
Heb mijn nichtjes en neefje uitgenodigd voor een dagje Efteling en heb daar gereserveerd om te eten.
Dank je.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:00 schreef Tjoent het volgende:
[..]wat een toeval.
Ontzettend leukveel plezier alvast.
Ik heb nog nooit zwijnen in het wild gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:03 schreef Tjoent het volgende:
Fijne dag verder![]()
Ondergetekende gaat even de paden op, de lanen in.
Gisteren 3 wilde zwijnen gezien en 2 reeën![]()
Eens kijken of ze in het weekend ook al wakker zijn op dit tijdstip.
Npo 3 dus terug te kijken via NPO start. Ik ging eigenlijk kijken vanwege de aankleding maar het was echt zo grappig. En Symph herkende het chinese resaurant waar ze gingen afhalen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet gezien. Op welke zender kwam dat?
Zal straks eens kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Npo 3 dus terug te kijken via NPO start. Ik ging eigenlijk kijken vanwege de aankleding maar het was echt zo grappig. En Symph herkende het chinese resaurant waar ze gingen afhalen.
Rustig aan dan maar, ik had het gisterenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:57 schreef just me het volgende:
Een heel dorp op je dak is niet goed hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier ligt de rijp ook op de daken.
Die hier vlakbij is leuk, just me was er afgelopen zomer met onsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een heel dorp op je dak is niet goed hoor![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Rijp_(Friesland)
Alhoewel, dorp… gehucht. De Noord-Hollandse versie is meer een dorp.
Als je een Android telefoon bezit staat het volgens mij afhankelijk van de Android versie bij Beller-ID en Spam.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:42 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand waar in je telefoon je kan instellen dat onbekende nummers niet standaard geblokkeerd worden?
Doet ie nou al een tijdje en vond het stiekem wel lekker, maar verwacht wat onbekende nummers met belangrijke belletjes.
Maar dan moeten ze wel binnenkomen
Instellingen -> Telefoon -> Houd onbekende nummers stil.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:42 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand waar in je telefoon je kan instellen dat onbekende nummers niet standaard geblokkeerd worden?
Doet ie nou al een tijdje en vond het stiekem wel lekker, maar verwacht wat onbekende nummers met belangrijke belletjes.
Maar dan moeten ze wel binnenkomen
Goed bezig omaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:31 schreef just me het volgende:
Ik heb vanmorgen even snel boodschappen gedaan, heerlijke kippensoep gemaakt en dat heeft me goed gedaan
Het is super lekker weer maar ik ga maar eens verstandig zijn en genieten van het zonnetje vanachter het glas
Goed zo!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:31 schreef just me het volgende:
Ik heb vanmorgen even snel boodschappen gedaan, heerlijke kippensoep gemaakt en dat heeft me goed gedaan
Het is super lekker weer maar ik ga maar eens verstandig zijn en genieten van het zonnetje vanachter het glas
Rotterdamse gehaktballen in Rotterdam ?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed zo!
Het weer was vanmiddag prima, we hebben buiten in het zonnetje op het terras geluncht met glühwein en rotterdamse gehaktballen…
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
Rotterdamse gehaktballen in Rotterdam ?
Klinkt goed! Ik ben niet verder dan de bank geweest en af en toe naar de keuken om wat te drinken in te schenken, ik heb zelfs aan de thee gezeten en biscuitjes gezetenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest daar mijn whisky ophalen.
Balletje vlakbij de mart op het Noordplein, bij café Postiljon…
Ja, dan ben je toch wel ziek als je aan de thee met biscuitjes zit…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik ben niet verder dan de bank geweest en af en toe naar de keuken om wat te drinken in te schenken, ik heb zelfs aan de thee gezeten en biscuitjes gezeten
Gewoon gammelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan ben je toch wel ziek als je aan de thee met biscuitjes zit…
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
Hier trek je geen luisteraars meer hoor Melting.
Lange Frans en Baas
Nee, moest reserveren met een aankomsttijd. En met het ov kon ik de aankomsttijd net redden, maar als de aansluiting (2 min. overstaptijd) mis ging zou ik met een een uur later zijn. En toen was de lol er voor mij wel weer van af eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
Was je eigenlijk nog naar de dierentuin geweest, livelink?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, moest reserveren met een aankomsttijd. En met het ov kon ik de aankomsttijd net redden, maar als de aansluiting (2 min. overstaptijd) mis ging zou ik met een een uur later zijn. En toen was de lol er voor mij wel weer van af eigenlijk.
Ik heb geen zin in moeten stressen en plannen om naar de dierentuin te gaan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef brother52 het volgende:
![]()
Is het alweer zo laat? Maar even snel wat te eten pakken.
Ik was vrij voor een bevolkingsonderzoek en ben daarna nog naar de bieb geweest en eigenlijk de hele dag een beetje chagrijnig geweest voor een zinloze vrije dag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat snap ik.
Wel iets anders leuks gedaan, gisteren?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vrij voor een bevolkingsonderzoek en ben daarna nog naar de bieb geweest en eigenlijk de hele dag een beetje chagrijnig geweest voor een zinloze vrije dag.
Oh ja, die twee haal ik altijd door elkaar.quote:
Heb het idee dat het rond 19:00 is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
21.00 uur is etenstijd?![]()
En welkom.
Wanneer ga je?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Kaartje voor The Kik is ook binnen
Leuke band!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Kaartje voor The Kik is ook binnen
In juni. Stef Bos is verplaatst naar Mei en in april gamik nog naar Sjors.quote:
Die hebben dit ook een stukje gespeeld ja.quote:
Lees trouwens dat hij pas 3 jaar geleden overleden is.quote:
En ze maken liedjes over katten. Dat is altijd een grote plus.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En een fijne zanger ook. Aardige vent met een goede stem
En dat Sophie von Kleef, voor wie dit geschreven is nog leeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Lees trouwens dat hij pas 3 jaar geleden overleden is.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat Sophie von Kleef, voor wie dit geschreven is nog leeft.
Ik heb een rubberplant in de vensterbank staan die ik Robbie genoemd heb.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een rubberplant in de vensterbank staan die ik Robbie genoemd heb.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een rubberplant in de vensterbank staan die ik Robbie genoemd heb.
Heb je daar perziken in zitten dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ik mijn kruidenrekje Peaches en Herb ga noemen.
Vrije interpretatiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je daar perziken in zitten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |