Wij moesten ook flink lachen om een grijs bootje wat een F1 auto moest voorstellen .... met de naam Valtteri Båttas (båt = boot). Geniaal bedachtquote:
Bottasquote:Op zondag 1 mei 2022 01:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wij moesten ook flink lachen om een grijs bootje wat een F1 auto moest voorstellen .... met de naam Valtteri Båttas (båt = boot). Geniaal bedacht
Wat vetquote:Op zondag 1 mei 2022 01:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wij moesten ook flink lachen om een grijs bootje wat een F1 auto moest voorstellen .... met de naam Valtteri Båttas (båt = boot). Geniaal bedacht
Ja klopt! Ook dat je vaak van tevoren al kan inschatten of een constructie het gaat houden of niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:45 schreef Hupje het volgende:
[..]
Het lijkt wel Ter land, ter zee en in de lucht
Ja! Sinds we terug zijn van onze trip naar Nederland gaat het hard hier, gras wordt weer groen (was nog bruin door alle sneeuw), bloesem aan de bomen, etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:48 schreef Molo het volgende:
Is het inmiddels ook al lekker lente in de buurt van Uppsala?
Heerlijk zeg, mooiste tijd van het jaar, vind ikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja! Sinds we terug zijn van onze trip naar Nederland gaat het hard hier, gras wordt weer groen (was nog bruin door alle sneeuw), bloesem aan de bomen, etc.En het is 's nachts niet meer zo koud.
Dat kost 6200kr (ongeveer 600 euro) voor 10 jaar. Dus ca 60 euro per jaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:58 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
Die witte plaat op de auto, wordt dat een gepersonaliseerde? Ben op het moment in Zweden en nu al een keer of 3 een gepersonaliseerde plaat tegen gekomen. Geen idee wat het kost, wist niet eens dat het mogelijk is
Hoort de nummerplaat dan ook eigenlijk bij een persoon en niet bij de auto? Dus een beetje hetzelfde systeem als in België, daar kun je overigens ook eeb eigen plaat laten maken. Kost geloof ik 1000 euroquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dat kost 6200kr (ongeveer 600 euro) voor 10 jaar. Dus ca 60 euro per jaar.
Het geld gaat onafgekort naar een organisatie die de veiligheid in het verkeer verhoogt.
Komende donderdag is ze alweer voor het laatst op de förskola. Ze zijn wel open in de zomervakantie voor kinderen die het nodig hebben, maar kennelijk is haar taalachterstand geen goede reden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk zeg, mooiste tijd van het jaar, vind ik
School voor de kleine al op het oog of wordt dat na de zomer ofzo?
Al na de eerste week of zo.quote:Jij helemaal geland in je werk ook inmiddels qua cultuur etc?
Zo dat is een lange tijd zonder dan zeg. Pikt zij de taal goed op?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Komende donderdag is ze alweer voor het laatst op de förskola. Ze zijn wel open in de zomervakantie voor kinderen die het nodig hebben, maar kennelijk is haar taalachterstand geen goede reden.![]()
Half augustus begint ze dan op de volgende school. Ik ben er niet kapot van, het is qua grootte meer een middelbare school.Maar goed, het is tijdelijk (tenzij we precies hier in de buurt een huis zouden kopen).
[..]
Al na de eerste week of zo.Ik had het wat formeler verwacht, qua kleding bijvoorbeeld. Maar het is vrij casual allemaal. En qua sfeer ook, iedereen is erg vriendelijk en collegiaal.
ha det sa bra!quote:Op zondag 5 juni 2022 13:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wij hebben ook de boot geboekt, een nachtovertocht van Travemünde naar Malmö dit keer. Enkele reis voor 4 personen, plus hond, plus aanhangwagen en mét ontbijt voor 260 euro. Dat valt me heel erg mee, zeker voor in het hoogseizoen. Alleen voor de brug van Kopenhagen naar Malmö betaal ik normaal gesproken al 130 euro voor een auto met aanhanger.
We blijven eerst een paar dagen wat hangen in Zuid-Zweden, zodat we Sirius (de voetbalclub uit Uppsala) in de uitwedstrijd tegen Malmö FF kunnen zien. We passen elk jaar onze vakantiebestemmingen aan om Sirius te kunnen zien spelen. Liefst een keer uit én thuis. Leve de zomercompetitie in Zweden![]()
Dan gaan we door naar Uppsala. Välkommen hit, Välkommen hemEn vervolgens een weekje Åre om dan weer af te zakken naar het Zuiden. Zin in
Ik zou dolgraag een keer langskomen en een wandeling maken daar in de buurt...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:35 schreef Evenstar het volgende:
Als iemand in de buurt van Uppsala komt en zin heeft om ergens af te spreken voor een drankje moet je het even laten weten trouwens!
Wij komen zeker een keer langsquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:35 schreef Evenstar het volgende:
Als iemand in de buurt van Uppsala komt en zin heeft om ergens af te spreken voor een drankje moet je het even laten weten trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |