Ongeveer 5-6 weken geduurd voordat ik het thuis had. Eerst moet je een formuliertje aanvragen die je moet invullen en opsturen. Daarna hoor je de hele tijd niks, totdat je bericht krijgt dat je een foto moet laten maken bij Trafikverket. Daarna sturen ze je rijbewijs op binnen een paar dagen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:19 schreef Altijdgriep het volgende:
[..]
Hoeveel tijd ben je uiteindelijk kwijt geweest met het aanvragen van het Zweeds rijbewijs? En kun je deze ook gebruiken voor de bank-id aanvraag?
Maandag mogen we eindelijk naar Skatteverket in Växjö om de id-kaarten aan te vragen. Alleen die afspraak hebben we al 3 weken op moeten wachten.
Nou voor een stuk minder is er ook wel wat leuks te vinden!quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ongeveer 5-6 weken geduurd voordat ik het thuis had. Eerst moet je een formuliertje aanvragen die je moet invullen en opsturen. Daarna hoor je de hele tijd niks, totdat je bericht krijgt dat je een foto moet laten maken bij Trafikverket. Daarna sturen ze je rijbewijs op binnen een paar dagen.
Je ID-kaart is zo klaar! Bij je afspraak vul je alles in en maak je meteen foto's. Wij hadden volgens mij binnen 3 dagen al bericht dat het klaar lag, dus sowieso is het sneller dan je rijbewijs wisselen.
Gisteren kwam ik dit tegen:
https://www.lansfast.se/t(...)lla58gr6vbakk5mcc1d/
Droomhuismaar deze komt straks echt wel tegen de 8 ton aan i.v.m. ligging t.o.v. Uppsala. Ver boven ons budget, maar echt een mooie woning en prima ligging zo tussen de bomen die op je eigen stuk land staan.
De woning hoeft wat ons betreft ook niet zo groot te zijn. Iets kleiner en dan een guest house is ideaal, maar hoe het ligt tussen de bomen is precies zoals wij het willen. Dichtbij een stad. Wel buren, maar niet meteen bij elkaar in de tuin zitten. Ideaal! Prijs wel ver boven ons budget helaas.
Location location locationquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:30 schreef Altijdgriep het volgende:
[..]
Nou voor een stuk minder is er ook wel wat leuks te vinden!
https://ludvig.se/fastigh(...)as/?#property-images
O nee, wat verdrietig!quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:01 schreef Viv het volgende:
...maar ondertussen ligt ons hart in duizend stukjes, want onze kat Ko-Ko was er plotseling heel slecht aan toe terwijl wij in Nederland waren. We hebben haar moeten laten inslapen terwijl wij via videobellen meekeken.
Dank jequote:Op dinsdag 26 april 2022 09:19 schreef lunapuella het volgende:
[..]
O nee, wat verdrietig!Veel sterkte
Hehe, geeft niks hoorquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:39 schreef flipsen het volgende:
Oei, ik pluste de foto van de hagelslag, maar lees nu pas van de katSterkte, wat een nare thuiskomt zal dat zijn geweest...
Och jeej !, afgrijselijk sneu lijkt mij dat..quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:01 schreef Viv het volgende:
...maar ondertussen ligt ons hart in duizend stukjes, want onze kat Ko-Ko was er plotseling heel slecht aan toe terwijl wij in Nederland waren. We hebben haar moeten laten inslapen terwijl wij via videobellen meekeken.
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Och jeej !, afgrijselijk sneu lijkt mij dat..![]()
Snap ik. En is ook erg verdrietig, een huisdier verliezenquote:Op woensdag 27 april 2022 07:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja.![]()
Vanwege de emigratie hadden we er wel rekening mee gehouden dat er mogelijk naasten in Nederland zullen overlijden waar we niet meer op tijd bij kunnen zijn. Maar het omgekeerde scenario, precies in die paar weken per jaar dat we niet thuis zijn..
Inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef Molo het volgende:
Verdrietig idd zeg, zeker van zo'n afstand
Och, wat verdrietigquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:01 schreef Viv het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:46 schreef Evenstar het volgende:
Vandaag naar Uppsala geweest om te genieten van alle geniaal ontworpen bootjes tijdens Valborg. Wat een drukteOud filmpje, maar voor diegenen die het niet kennen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |