deur van de berging er ietsjes schuin tegenover was open en die komt tegen de deurhandel van de badkamer aan ... kreeg er geen beweging meer in...quote:
Ben je door het bovenlichtje geklommen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
deur van de berging er ietsjes schuin tegenover was open en die komt tegen de deurhandel van de badkamer aan ... kreeg er geen beweging meer in...
bovenlichtraampje eruit geramd ... gaf wel wat rotzooi maar ik ben er uit
Nee dat lukte me niet ... maar kon de andere deur wel wegdraaien .... bouwtechnische fout hier dus.. Heb het 20+ jaar volgehouden zonder dat het me overkwam....quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je door het bovenlichtje geklommen?
Welke deur ga je eruit slopen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat lukte me niet ... maar kon de andere deur wel wegdraaien .... bouwtechnische fout hier dus.. Heb het 20+ jaar volgehouden zonder dat het me overkwam....
Goed voor de ventilatie ook.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen 1 , zolang dat bovenlicht open is, is dat niet nodig
quote:Het zijn hier alles bij elkaar ... meeuwen, duiven , ganzen , zwanen , veelkoeten, eenden, van die groene stadsparkieten ... zwarte vogels ook nog ... en dan zijn er van die mensen (die niet hier in de buurt wonen, wat straten verderop) die ze dan hier ook nog komen bijvoeren .. terwijl het verboden is ...
Gisteren ... eindelijk... Geen gezeik ff nuquote:Op donderdag 20 juni 2024 00:39 schreef chufi het volgende:
Ik wil een werkende lift na tig dagen....
Buitenlands personeel tekort ...
De pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 6 juli 2024 02:52 schreef chufi het volgende:
Wil ik net gaan slapen... barst hier de hemel open...
Apology acceptedquote:Op zondag 7 juli 2024 22:56 schreef chufi het volgende:
Ik squirt niet en hou het hier relevant ipv persoonlijk te worden zoals jij .. dat gaat je weer punten kosten .. Sorry
quote:Op zondag 7 juli 2024 23:08 schreef chufi het volgende:
Dat was idd een foute like .. touch-screen zat er weer een naast
Hou eens op met dat op met me elke keer persoonlijk aan te vallen @admin.fokquote:Op zondag 7 juli 2024 23:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
De naaimachine-trofee van deze maand gaat wederom naar jou wat mij betreft![]()
We; eerst opladen lijkt mequote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Draadloze soldeerbout gekocht, werkt niet. Nieuwe en andere besteld. Werkt ook niet.
quote:Op woensdag 4 september 2024 23:01 schreef D. het volgende:
Na mijn klacht over Marktplaats wil ik nu graag klagen over Paypal
Hier niets aan het handje met youtube. Ligt aan jouw settings, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:42 schreef chufi het volgende:
Hier op Fok! zie ik niet meer welke YT er in een topic staan ..
alleen dit : Bekijk deze YouTube-video
Tot voor vandaag had ik alleen Google Chrome op W10 nog werkende in de normale way .. maar nu werkt ook dat niet meer ..
Het trieste resultaat is wel dat ik mn eigen muziek-topic lastig meer kan volgen en onderhouden ..
Ik heb geen idee waar het aan ligt.. YT mn intellingen , VPN settings, browser settings ... nobiel werkt ook al niet meer ...
Terechte klacht, het is godverdomme nergens meer stil.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is weer mooi weer en meteen komen de ladders, schuurmachines, hamers, hogedrukreinigers, boren, slijptollen en cirkelzagen weer bij alle buren tevoorschijn. Ga weg met je klereherrie, ik wil gewoon buiten rustig een boek lezen en wat tuinieren.
Ik heb vorig jaar een gloednieuwe elektrische heggenschaar gekregen van mijn kinderen, zit nu tegen uitgeschoten sprieten van de klimop te kijken en verrek het gewoon om ook mee te doen aan die takkeherrie!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:26 schreef casita het volgende:
[..]
Terechte klacht, het is godverdomme nergens meer stil.
Leer eens hoe je een deurbel moet gebruiken. Eikel.quote:We hebben geprobeerd om uw pakket af te leveren, maar konden het niet achterlaten zonder daarvoor een handtekening te ontvangen.
Onderhoud lijkt het mequote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden we niet veel wijzer van
Wat heeft @golfer daarmee van doenquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, bij het schoonmaken van mijn koelkast per ongeluk de thermostaat knop verdraaid. Alles bevroren.
O te snel geleezequote:Op maandag 15 september 2025 14:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat heeft @:golfer daarmee van doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede zeikpost!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zit al jaaarren op FOK! En ik zie nu pas dit topic! Ben ik blind of wat??
Terechte klachtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zit al jaaarren op FOK! En ik zie nu pas dit topic! Ben ik blind of wat??
kwetsbaar wel.... je ligt nog al eens in de kreukels ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Eerste uitnodiging gekregen voor een griepprik. Ze denken toch niet dat ik oud ben ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |