Ik heb vorig jaar een gloednieuwe elektrische heggenschaar gekregen van mijn kinderen, zit nu tegen uitgeschoten sprieten van de klimop te kijken en verrek het gewoon om ook mee te doen aan die takkeherrie!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:26 schreef casita het volgende:
[..]
Terechte klacht, het is godverdomme nergens meer stil.
Leer eens hoe je een deurbel moet gebruiken. Eikel.quote:We hebben geprobeerd om uw pakket af te leveren, maar konden het niet achterlaten zonder daarvoor een handtekening te ontvangen.
Onderhoud lijkt het mequote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden we niet veel wijzer van
Wat heeft @golfer daarmee van doenquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, bij het schoonmaken van mijn koelkast per ongeluk de thermostaat knop verdraaid. Alles bevroren.
O te snel geleezequote:Op maandag 15 september 2025 14:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat heeft @:golfer daarmee van doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede zeikpost!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zit al jaaarren op FOK! En ik zie nu pas dit topic! Ben ik blind of wat??
Terechte klachtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zit al jaaarren op FOK! En ik zie nu pas dit topic! Ben ik blind of wat??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |