We gaan het volgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, dat heeft die commentator ook pas een keer 41 gezegd.
Het is volgens mij ook een vrij lastige baan, bij het skeleton zag je ook veel botsingen met de muur.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heb bij dat monobob het idee dat de minimaal de helft er eigenlijk geen ene fuck van kan en harder bezig is om heelhuids naar beneden te komen dan dat ze nou echt bezig zijn met ideale lijnen en een zo snel mogelijke tijd.
Maar dan voornamelijk bocht 13 en daar is hard raken van de rechterkant niet veel langzamer en misschien wel sneller dan heel veilig de binnenkant te pakken. Hier was het bij de helft een flipperkast van boven tot onder.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook een vrij lastige baan, bij het skeleton zag je ook veel botsingen met de muur.
Zag er beter uit maar nauwelijks sneller dan in de eerste run. De tijd viel imho dus nog tegen.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 14 februari 2022 03:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zag er beter uit maar nauwelijks sneller dan in de eerste run. De tijd viel imho dus nog tegen.
Leuk interview met haarquote:
Yup 100.46quote:Op maandag 14 februari 2022 13:11 schreef AgnesGru het volgende:
Net de run van NL gemist, maar langzaamste tijd hoorde ik nog net?
Of de mix bob.quote:
Zijn we daar wel favoriet?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Eerste run De Bruin niet heel best, maar dit is vooral een extra training voor de 4-mansbob
Neequote:Op maandag 14 februari 2022 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn we daar wel favoriet?
Nog even afwachten wat Maier en Hall doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Duitsers gaan hier weer het goud ophalen
Iedereen is fantastisch in de training dan is er geen druk van de Premjur Liek.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:21 schreef Columbiafan het volgende:
Heinrich en Vogt waren ook sterk in training.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |