En wat is het doel van deze scam?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:41 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zeker niet. Deze 'wapenstilstand' is er gewoon onderdeel van.
De Great Reset is in volle gang achter de schermen, zeker weten, het is namelijk geen Reset van een seconde maar een van tientallen jaren.
#Tribunalenquote:OVV: Van Dissel ondermijnde vertrouwen met twijfel mondkapjes
RIVM-baas Jaap van Dissel heeft het vertrouwen van de bevolking in het coronabeleid van de overheid 'ondermijnd' door openlijk te twijfelen aan het nut van mondkapjes. Dat concludeert de Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV).
Van Dissel is sinds de uitbraak van het coronavirus voorzitter van het Outbreak Management Team, dat het kabinet adviseert. Hij vond dat mondkapjes konden leiden voor schijnveiligheid, doordat mensen lakser zouden worden met andere voorzorgsmaatregelen.
Geen wetenschappelijke keuze
Toen het kabinet in 2020 het dragen van mondkapjes verplichtte, eerst in het openbaar vervoer en later in openbare ruimtes, noemde hij dat een politieke keuze en geen wetenschappelijke keuze. "Door deze uitspraken werd het beleid van de overheid ondermijnd door adviseurs van diezelfde overheid", aldus de OVV. Op een andere plek in het rapport zegt de OVV dat Van Dissel 'het publieke vertrouwen in het overheidsbeleid' ondermijnde.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)versoepelingen-ernst
Wie zeggen dan dat dat een complot is volgens jou?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
Oh het grote ultrasupergeheime complot staat gewoon op de website?
* Isdatzo teleurgesteld is
NWOquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:39 schreef The_End het volgende:
[..]
En wat is het doel van deze scam?
Scam.quote:
Vind het lastig hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
Blind in de meest dwaze complotten geloven is niet realistisch. Blind vertrouwen in mensen of organisaties die een eigen agenda hebben is dat ook niet.
Waarom lijken sommige mensen te denken dat complotten alleen iets zijn van vroeger of films? Hoe kun je zo kritiekloos en goed van vertrouwen in het leven staan? Ik heb er bijna bewondering voor.
Weet je nog, jaren geleden: '1 Juni 2005, de dag dat Nederland massaal 'nee' stemt tegen de Europese Grondwet.'quote:
En een wereldwijde lockdown die enorme schade aan de economie brengt, is een stap in die richting? Daarnaast, wat is het nut van het effcient melken van belastingvee? Wat is het doel?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:21 schreef Grems het volgende:
[..]
Het zo efficient mogelijk melken van het wereldwijde belastingvee.
Liefde en wereldvrede natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:39 schreef The_End het volgende:
[..]
En een wereldwijde lockdown die enorme schade aan de economie brengt, is een stap in die richting? Daarnaast, wat is het nut van het effcient melken van belastingvee? Wat is het doel?
Ok, waarom zijn jullie dan tegen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Liefde en wereldvrede natuurlijk.
Winstmaximalisatie voor de aandeelhouders, uiteraard.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:39 schreef The_End het volgende:
[..]
En een wereldwijde lockdown die enorme schade aan de economie brengt, is een stap in die richting? Daarnaast, wat is het nut van het effcient melken van belastingvee? Wat is het doel?
Meer is beter.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:39 schreef The_End het volgende:
Daarnaast, wat is het nut van het effcient melken van belastingvee? Wat is het doel?
Zonnepanelen en van die licht lampjes aan voor je plantjes?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:20 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Vind het lastig hoor.
Maar 25 jaar geleden toen ik hoorde van die Bildenberg groep en ik me daar beetje in had verdiept had ik al het idee dat er meer achter de schermen gebeurd dat wij weten.
Toen heb ik besloten dat ik zelfvoorzienend wou gaan leven dus inmiddels is mijn lap grond afbetaald en zit ik off-grid en verbouw mijn eten zelf. En ik denk steeds meer dat dat een goede beslissing is geweest om te doen.
quote:
Kleine bedrijfjes gaan straks op in de groten en als de economie straks instort krijgen we chaos en superinflatie en verliest iedereen zijn vermogen en komt die nwo met de oplossing en krijgt iedereen een basisinkomen die gestort wordt op je digitale wallet waarmee ze 100% controle over je hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja wij hebben accu's en een omvormer en een windmolen is besteld maar mijn plantjes staan gewoon buiten in de volle grond.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zonnepanelen en van die licht lampjes aan voor je plantjes?
Alsof ze met het systeem van nu dat niet kunnen hebben. Hoe is dat anders met een basisinkkomen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:48 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kleine bedrijfjes gaan straks op in de groten en als de economie straks instort krijgen we chaos en superinflatie en verliest iedereen zijn vermogen en komt die nwo met de oplossing en krijgt iedereen een basisinkomen die gestort wordt op je digitale wallet waarmee ze 100% controle over je hebben.
We zullen in de toekomst zien wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Alsof ze met het systeem van nu dat niet kunnen hebben. Hoe is dat anders met een basisinkkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |