Wat is hier de bron van?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Bron seizoen 3 tot aflevering 6
4,5/10
Wat leuk user @fetX . Blijf daar lekker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:25 schreef fetX het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik vertrek lekker naar Barca!
Nou nou nou.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn ouders vast ook toen ik geboren werd
Dat is aardig van je ouwe reus.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja normaliter had deze burn naar jou moeten zijn maar tegen jou doe ik dat niet.
Ik zou voor 1883 gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:31 schreef aTypisch het volgende:
is Dexter een beetje leuk?
help filmgoeroes
Ik had het hier vanmorgen over met vrouwelijke collega's. Hun mond viel open van verbazing. Ze zouden er zelf blij van worden als ze een compliment krijgen over hun uiterlijk. Ze vonden veel van hun 'soortgenoten' extreem gevoelig en truttig geworden.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:42 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik had het hier vanmorgen over met vrouwelijke collega's. Hun mond viel open van verbazing. Ze zouden er zelf blij van worden als ze een compliment krijgen over hun uiterlijk. Ze vonden veel van hun 'soortgenoten' extreem gevoelig en truttig geworden.
Gelukkig heb ik geen contactgestoorde vrouwelijke collega's.
Hoe ze over een opmerking oordelen hangt waarschijnlijk ook nogal af van hoe de man eruit ziet, wat voor type.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:42 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik had het hier vanmorgen over met vrouwelijke collega's. Hun mond viel open van verbazing. Ze zouden er zelf blij van worden als ze een compliment krijgen over hun uiterlijk. Ze vonden veel van hun 'soortgenoten' extreem gevoelig en truttig geworden.
Gelukkig heb ik geen contactgestoorde vrouwelijke collega's.
Iemand achterna lopen is zelden een goed idee maar om er nou zo'n ophef over te maken om maar mee te liften.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe ze over een opmerking oordelen hangt waarschijnlijk ook nogal af van hoe de man eruit ziet, wat voor type.
Handdoekje in de ring gooien en downgraden zit er niet meer in?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
Voor de 2e keer Windows 11 geïnstalleerd, nadat mijn computer dusdanig was vastgelopen dat er niets meer mee was te beginnen. @:Windows @:BillGates @:Microsoft
Dat is eigenlijk geen gek idee, alleen heb ik daar niet aan gedacht. Mocht hij weer meerdere keren per dag helemaal vastlopen ga ik dat doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Handdoekje in de ring gooien en downgraden zit er niet meer in?
Beter reageert Bill wel even op je tag
Goed om te lezen makker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed, bedankt voor het vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |