SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 10-02-2022 14:36:10 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik wou dat hij dat wat vaker tegen Dimi had gezegd. Dat staat nog op mijn netvlies gebrand.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar kwam er niet uit
hij had gewoon kunnen zeggen
ik zou wat aan trekken
staat netter
In Albufeira liepen tot vijf jaar geleden jonge dames topless over straat. In de stad.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:59 schreef Yolk het volgende:
[..]
Grace wil uitlokken dat Leroy gaat staren? In Brazilië zijn billen en schaars kleden veel minder geseksualiseerd dan hier. Daar lopen ze er allemaal zo bij op de Copacabana en zo. Ik denk echt dat Grace er niet op die manier mee bezig is.
Zelfs geen nieuwe titelquote:
ja dat is dan weer geen probleem blijkbaarquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik wou dat hij dat wat vaker tegen Dimi had gezegd. Dat staat nog op mijn netvlies gebrand.
Geen idee Zus,dat horen we nog.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja, maar met dat spel net dan?
in Nl welquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
De prijs die ze kunnen winnen valt toch onder kansspel belasting
denk gooi hem maar snel openquote:
Nee, nee nee!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mensen lopen dagenlang te geilen op Tobias, maar als Leroy naar een kont kijkt dan kan het echt niet
Rot toch op![]()
Dat gluren in de douche kon echt niet maar dit is onschuldig
Hey, nu draai je het om he. Gewoon netjes dames een burqa aan, dan is er niets aan de hand. Miljoenen die het zo doen en dat werkt prima! uh... ja. Dat is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja het is een viezerik
ik zou hem niet in mijn buurt willen
maar hij doet nu niks dat grensoverschrijdend is
anders moet iedereen de hele dag met oogkleppen op lopen
Lijkt mij ook inderdaad, 30%quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
De prijs die ze kunnen winnen valt toch onder kansspel belasting
@Benny of @Dottekequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had als TT : Trek iets aan,dat staat netter.
Best wel een percentage ook geloof ik.Gio in Utopia was daar zo boos over.quote:
van Dimi?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:07 schreef Hunter het volgende:
Ondertussen de eerste echte tiet in het Scanman topic maar niemand durft te juichen
kanspelbelasting is 40%quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel een percentage ook geloof ik.Gio in Utopia was daar zo boos over.
Vind het ook eigenlijk niet kunnen ... deze mensen geven geen toestemming.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:07 schreef Hunter het volgende:
Ondertussen de eerste echte tiet in het Scanman topic maar niemand durft te juichen
Ik versta Groningers ook niet.quote:
Dat is best veel.quote:
in feite geven ze die op het moment dat ze een contract tekenen bij BBquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vind het ook eigenlijk niet kunnen ... deze mensen geven geen toestemming.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik versta Groningers ook niet.
Eigen risicoquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
in feite geven ze die op het moment dat ze een contract tekenen bij BB
Nou, volgens mij staat daar duidelijk in dat ze niet in WCs en in douches gefilmd zullen worden, omdat ze niet naakt op tv willen. Dus het is op z'n minst erg dubieus.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
in feite geven ze die op het moment dat ze een contract tekenen bij BB
Ze is Braziliaans, die zit daar niet zo meequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vind het ook eigenlijk niet kunnen ... deze mensen geven geen toestemming.
Dan zou BB aansprakelijk zijnquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, volgens mij staat daar duidelijk in dat ze niet in WCs en in douches gefilmd zullen worden, omdat ze niet naakt op tv willen. Dus het is op z'n minst erg dubieus.
Dit is niet in de wc of de douchequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, volgens mij staat daar duidelijk in dat ze niet in WCs en in douches gefilmd zullen worden, omdat ze niet naakt op tv willen. Dus het is op z'n minst erg dubieus.
Het was toch zo dat als je met z'n tweeën ging douchen het wel gefilmd ging worden.....quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij UTO wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was toch zo dat als je met z'n tweeën ging douchen het wel gefilmd ging worden.....
ik kon het niet aan om naar hen te luisterenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat dit over Nouch haar vriendje?
Hanne en Nouche, maar dat zegt niets want die kakelen al een uurquote:
Van ivan en die blonde werd het ook niet gefilmd. Kwam eens ter sprake dat die het in de douche dedenquote:
vanessaquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van ivan en die blonde werd het ook niet gefilmd. Kwam eens ter sprake dat die het in de douche deden
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van ivan en die blonde werd het ook niet gefilmd. Kwam eens ter sprake dat die het in de douche deden
Nee, maar wel Ruud en Billy.....denk dat die twee dat geeist hebben niet filmen....was toch een keer dat Ivan plassend gefilmd werd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze groep gedraagt zich wel natuurlijker dan die van vorig jaar. Michel was daar de enige die in zijn boxer stond. De rest deed alles in het douche hokje. Dat vond ik zo raar. Ondergoed is toch geen probleem? Naakt blijft je achtervolgen in deze tijd van social media dus dat snap ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou BB aansprakelijk zijn
in de douche
zal zijn in de cabines
wat mensen verder doen daarbuiten is eigen keus
Strak kutje volgens Ivan.quote:
Volgens mij ben je livequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:19 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kheb alleen geen geluid, geen idee hoe ik volume kan regelen op dit ding
quote:
@Ireth haar cam staat aan?quote:
Verdorie. Ik 5 jaar geleden naar Portimao geweest en niets topless zien lopen. Had ik beter een paar steden verderop geboekt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:06 schreef Harry het volgende:
[..]
In Albufeira liepen tot vijf jaar geleden jonge dames topless over straat. In de stad.
"Kom je al, kom je al?"quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Benny of @:Dotteke
zouden jullie de TT aan willen passen naar
Trek iets aan dat staat netter
Met Ivan en later met Markie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft die liggen rollebollen daar???
Ik ben op gegeven moment afgehaakt.
bbbrrrrrr.... En toch mis ik rlssen zoals utopia en dgkquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Ivan en later met Markie.
Ik ook.quote:
Vanessa die haar plek opeiste bij Ivan in bed en er toen gewoon uitrolde.>quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Ivan en later met Markie.
Ik geef hem geen ongelijk. Ze vraagt er om want ze doet niet echt wat met de tips die hij haar aandraagt. TeamPeter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:25 schreef Clasientje het volgende:
Peter die zegt dat hij een goede band heeft met Nawel maar hij stemt wel elke week op haar maar wel schijnheilig in haar face doen. Rare man die Peter!
Slim, hij is gewoon goed met iedereen daar. Dat is de manier om te overleven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:25 schreef Clasientje het volgende:
Peter die zegt dat hij een goede band heeft met Nawel maar hij stemt wel elke week op haar maar wel schijnheilig in haar face doen. Rare man die Peter!
Hanne heeft op Julio gestemd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:28 schreef Silves het volgende:
begrijp ik het goed..nous op Julio gestemd? was op afstand aan het luisteren, toen Julio dit zei..
Oke Thanks..quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hanne heeft op Julio gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:29 schreef spapaars het volgende:
TR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Dan stem ik toch Peter..zou Nawel erop staan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:29 schreef C.A.I het volgende:
Peter is een Smiecht die heeft op Vera wederom gestemd ja zegd ie heb geen contact en ze heeft me nog nooit geholpen met o.a afdrogenleugen na leugen maar Vera en Grace hebben Peter door en op hem gestemd en dat werd tijd ook creep probeerd zich overal tussendoor te slijmen vera heeft idd weinig contact met hem maar dat komt door petertje zelf door voor mij is dit KARMA mocht hij er voor de 2e keer op staan nu
Het is maar wat je grappig vind. Een domme klootzak is het. Een stoker en een gedrocht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias doet de sketches van Lucky TV na. Hij kan wel grappig zijn!
Twitter, doe je ding!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Nouch weer naar het kontje van Salar grijpen.
en heel hard zeggen voor de camera "ik wil graag kuisen.."quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:36 schreef Hunter het volgende:
Nawel zit al een half uur te kletsen met die rol poetspapier naast zich
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:36 schreef Ireth het volgende:
I am back![]()
Op een laptop uit 1832 heb ik 2 werkende streams mét geluid!
Jij Baas.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:36 schreef Ireth het volgende:
I am back![]()
Wowquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:29 schreef C.A.I het volgende:
Peter is een Smiecht die heeft op Vera wederom gestemd ja zegd ie heb geen contact en ze heeft me nog nooit geholpen met o.a afdrogenleugen na leugen maar Vera en Grace hebben Peter door en op hem gestemd en dat werd tijd ook creep probeerd zich overal tussendoor te slijmen vera heeft idd weinig contact met hem maar dat komt door petertje zelf door voor mij is dit KARMA mocht hij er voor de 2e keer op staan nu
Mag ik hier op uit maken dat je hem niet moet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Het is maar wat je grappig vind. Een domme klootzak is het. Een stoker en een gedrocht.
je moest alleen wel de laptop aanzwengelen zekerquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:36 schreef Ireth het volgende:
I am back![]()
Wie houdt ze nu voor de gek.....zichzelf????quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:37 schreef Silves het volgende:
[..]
en heel hard zeggen voor de camera "ik wil graag kuisen.."
God zijn haar eigen woorden God Is Grootquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie houdt ze nu voor de gek.....zichzelf????
misschien nat geworden door t spelquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:38 schreef Hendrik83 het volgende:
Ik heb gemist waarom er nu een paar bewoners zonder zender rondlopen?
The game is onquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:37 schreef Silves het volgende:
[..]
en heel hard zeggen voor de camera "ik wil graag kuisen.."
Die ie al vanaf het begin ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
Salar ligt met z'n schoenen aan op de bank.
Steenkool bijvullen en even opgloeien met een blaasbalgquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je moest alleen wel de laptop aanzwengelen zeker
Ben jij ook Oostenrijks?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:40 schreef suzi1 het volgende:
vanwege wat dee leroy nou het kop eraf teken (zo met een mes langs de nek)
wie zijn dit , ik volg het even niet?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanessa die haar plek opeiste bij Ivan in bed en er toen gewoon uitrolde.>
gouden tijden. sorry ga weer ontopic
Ik krijg de indruk dat er toch een steekje los zit bij haar...hoe ze wegloopt weer terugkomt . geen 1keer maar wel vijf keer en elke keer op hem wil duiken....en ook steeds echt pijn wil doen.....vreemde griet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:40 schreef Silves het volgende:
Had Nous maar weer een paar slechte dagen...phoeh vind het ook zo gespeeld haar lach en zogenaamde spel met Salar.
nawel in ieder geval op Nouchinequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze hebben toch zelf Tobias gestemd als betrouwbaarste.
Ja, sorry heeft niks met deze rls te maken.....was een oudere.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
wie zijn dit , ik volg het even niet?
Ik zou er maar mee op houden als ik jou wasquote:
ik moest het ook 4 x lezen, mijn god wat eest dat moeilijk in 1 zinquote:
hou selfs opquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik zou er maar mee op houden als ik jou was
Julio maakt toch nooit afspraken of bondjes. Die stemt toch hoe hij zelf wil en doet niet met anderen mee. Lulloquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Hanne zei tegen Nouchine dat ze nooit op S zou gaan, dat hebben we afgesproken.
Julio : En ik dacht van, wacht, maak je met anderen afspraken?
Dus dat. Van meester coach Julio mag dat niet he... creep die man.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Hanne zei tegen Nouchine dat ze nooit op S zou gaan, dat hebben we afgesproken.
Julio : En ik dacht van, wacht, maak je met anderen afspraken?
puzzeltje op de middagquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik moest het ook 4 x lezen, mijn god wat eest dat moeilijk in 1 zin
als jij 3 uur over een aflevering doet, wat je vannacht vertelde,(omdat je allerlei virus bescherming hebt aan staan ) dan kan ik me voorstellen dat Fok ook traag isquote:
Sorry maar dit kan toch ook niet. Die gozer spoort echt nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:49 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
hij deed heel veel stoere bewegingen en klap op zn arm, hand etc. straatbewegingen ofzo?
met de woorden, ik heb het je gezegt he
dus het ging erover dat iemand anders je kop eraf zou snijden blijkbaar
Dat doet ie anders nooitquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef Whuzz het volgende:
Staffordshire heeft Toop het over?
Kutbeesten. Allemaal. Ook degene met een baasje die zegt dat die van hem goed is opgevoed en altijd lief is.
nee heb intussen ook brasil gekijktquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
als jij 3 uur over een aflevering doet, wat je vannacht vertelde,(omdat je allerlei virus bescherming hebt aan staan ) dan kan ik me voorstellen dat Fok ook traag is
"Ja hij schrok gewoon van dat kind".quote:
Nee, maar aan de andere kant, alles wat Groen doet is bewust.. dus ook een beetje jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:52 schreef Tamaartje het volgende:
Ik schakel net weer in. Zijn ze bewust gescheiden in woonkamer en badkamer?
ja ik vind ze ook mooiquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef Whuzz het volgende:
Kutbeesten. Allemaal. Ook degene met een baasje die zegt dat die van hem goed is opgevoed en altijd lief is.
idd was leuk gesprek en nu Hanne depri weg vrolijk gesprek zo jammerquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:53 schreef Koos1958 het volgende:
Best wel leuk gesprek tussen vera en tobias ze praten echt overal over.
Nou, vroeger was ik het met je eens.....maar heb het nu aan de lijve meegemaakt met een americanbully...Mijn dochter nam er eentje van al een half jaar in haar gezin.....angstzweet brak me uit. maar nu 8jaar later kan ik zeggen hij is de rust zelve en hoeft zich niet te bewijzen zoals die kleinekuthondjes. Is zo trouw aan het gezin niet normaal. eigenlijk een enorme goedzak.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef Whuzz het volgende:
Toch gaat dit allemaal wel wat doen. Het wantrouwen naar Nouchine toe vanuit de drie zal met elk gesprek waar ze niet bij zitten groter worden. Heerlijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Hanne en Nouchine is een oneindige stroom aan ikweethetniet en iksnaphetniet en iksnaphelemaalniks
Yup. Tot hij iemand aanvalt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, vroeger was ik het met je eens.....maar heb het nu aan de lijve meegemaakt met een americanbully...Mijn dochter nam er eentje van al een half jaar in haar gezin.....angstzweet brak me uit. maar nu 8jaar later kan ik zeggen hij is de rust zelve en hoeft zich niet te bewijzen zoals die kleinekuthondjes. Is zo trouw aan het gezin niet normaal. eigenlijk een enorme goedzak.
Zei hij toch ook over Kristof... maar vertrouwen doet hij hem niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:25 schreef Clasientje het volgende:
Prioriteiten he! Nominatiepraat boven alles!quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:02 schreef Sestra666 het volgende:
iedereen met de kleding bezig maar noes en hanne hangen in de slaapkamer
Hanne hangt al de hele dag in een van de slaapkamersquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:02 schreef Sestra666 het volgende:
iedereen met de kleding bezig maar noes en hanne hangen in de slaapkamer
Nouchine: Ik heb het gevoel dat ik mijn hand in Salar's kont moet stekenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
DBK stuurt Nouchine : 'Blijf je gevoel volgen over Salar'
Whuzz.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nouchine: Ik heb het gevoel dat ik mijn hand in Salar's kont moet steken
Tuurlijk moet je op je hoede blijven omdat ze zeggen dat ze ook niet meer los kunnen laten. Maar die kleine hondjes met die spitse snuiten die beten zijn ook niet misselijk...quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Tot hij iemand aanvalt.
Dat is namelijk altijd het verhaal bij die beesten. "was altijd super lief!"
Ik ken ook iemand die altijd zijn houtvuurtje opstookt door er spiritus vanuit de fles overheen te spuiten. "Doe ik al jaaaaaren, is nooit fout gegaan". Dat maakt het nog geen verstandige keuze.
En zelfs ALS die van je dochter nooit iemand aanvalt, dan is dat een (prettig) geluk. Het merendeel van die beesten is gewoon fout in hun hoofd.
Jowi ook in zijn boxer, maar nooit buiten de badkamerquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze groep gedraagt zich wel natuurlijker dan die van vorig jaar. Michel was daar de enige die in zijn boxer stond. De rest deed alles in het douche hokje. Dat vond ik zo raar. Ondergoed is toch geen probleem? Naakt blijft je achtervolgen in deze tijd van social media dus dat snap ik.
Op een dynamo, ben gelijk bezig met conditie trainingquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je moest alleen wel de laptop aanzwengelen zeker
Waar kijk je dat dan?😂😂quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Ben Secret Story weer aan het kijken vanaf het begin. Dat is toch wel even andere koek moet ik zeggen, toch best leuk als contrast tegenover het BB van nu.
Uiteraard. Elke bijtende hond is een probleem. Alleen komt het bij Staffords onevenredig vaak voor en omdat het een relatief grote en sterke hond is, is het een veel groter probleem en hoor je er ook mee over. Het is niet voor niets dat ze in veel landen gewoon verboden zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je op je hoede blijven omdat ze zeggen dat ze ook niet meer los kunnen laten. Maar die kleine hondjes met die spitse snuiten die beten zijn ook niet misselijk...
En daar wordt nooit over geschreven ook al kunnen die vooral kleine kinderen behoorlijk toetakelen.
Vorige week duurde het nog een paar uur na die meldingquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Niks op live story Insta .. meestal staat daar wel dat je live de nominaties kunt zien.
44 minuten 30 seconden.quote:
In Brasil is dat wel veel geld hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:13 schreef Whuzz het volgende:
Grace: 33 duizend. Dat is veel geld man!
Nog niet één bitcoin. En met de huidige inflatie koop je daar na afloop van BB nog net een brood van.
Zei ik toch.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:14 schreef Sestra666 het volgende:
en wat hebben ze nu gewonnen met dat spehellllllll
of alleen 2000 dankzij Hanne
Niks gemist.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:15 schreef GayGuy het volgende:
Ga je even koffie zetten, en een sigaret pakken, kom je terug, heb je een of andere uitslag gemist🤣
Dat hoorde bij elkaar gok ik. Het sleuteltje wat in de watercylinder lag was voor het kistje, waarin een knop zat. Waarschijnlijk zorgde het drukken op de knop voor het "bevrijden" van Hanne uit de gameroom o.i.d.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:14 schreef Sestra666 het volgende:
en wat hebben ze nu gewonnen met dat spehellllllll
of alleen 2000 dankzij Hanne
Ik heb een operations call. Maar de CEO wacht maar ff.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:22 schreef Tamaartje het volgende:
Weer woonkamer.. beetje snel aub moet zo min kind halen van school 🤣
wel weer vreemd dat het water warm was in de hottub, dooie musquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat hoorde bij elkaar gok ik. Het sleuteltje wat in de watercylinder lag was voor het kistje, waarin een knop zat. Waarschijnlijk zorgde het drukken op de knop voor het "bevrijden" van Hanne uit de gameroom o.i.d.
Hahaha 🤭quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb een operations call. Maar de CEO wacht maar ff.
snapt ie welquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb een operations call. Maar de CEO wacht maar ff.
Gekeken, bedoel jequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb intussen ook brasil gekijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het.quote:
Ik weet welke 4 elke keer op mij stemmen.quote:
Nawel en salar ga ik ineens denken. Hj zou kristof doenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Peter op Salar hebben gestemd?
Als iedereen zo denkt redt Peter het dus niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:27 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Peter het wel red.
Met z'n allen op Salar stemmen maar.
Zij of Peter mag van mij wel vertrekkenquote:
Het zijn altijd Dezelfde die in beeld zijnquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:29 schreef JDB94 het volgende:
Het lijkt trouwens wel of Vera ook weg is gegaan afgelopen zaterdag
Lege saaie doos.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:29 schreef JDB94 het volgende:
Het lijkt trouwens wel of Vera ook weg is gegaan afgelopen zaterdag
Precies, peter en salar moeten weer stemmen delen.... ik hoop dat peter een grote achterban heeft, mijn stem gaat naar salarquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:28 schreef Dotteke het volgende:
J
[..]
Zij of Peter mag van mij wel vertrekken
Ik heb het liefst Nawel maar het zal wel Peter worden.
Planneke mislukt.Mooi voor Kris.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:30 schreef Ebinas het volgende:
Hey geen Kristoff, zal Nawel blij mee wezen
En mooi voor Nawel, gekonkel heeft niet geholpenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Planneke mislukt.Mooi voor Kris.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Volgende keer haar bed eruit stemmen
is ook duidelijk waarom ze hem in het vizier heeft telkens?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:37 schreef Koos1958 het volgende:
Salar heeft nog steeds niet in de gaten dat Grace elke keer op hem stemt
Misschien dat Nawel en Peter de stemmen moeten delen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Precies, peter en salar moeten weer stemmen delen.... ik hoop dat peter een grote achterban heeft, mijn stem gaat naar salar
En Toby vraagt het aan haar en ze fr ik weet het niet zulke dingen bespreken ze niet met mij en ik ook niet zegt gracequote:Op donderdag 10 februari 2022 14:37 schreef Koos1958 het volgende:
Salar heeft nog steeds niet in de gaten dat Grace elke keer op hem stemt
Heb ook zo'n vermoeden. Meer en te meer omdat groen aardig gesteund wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het gedaan is met Salar. Ik hoop het niet, maar ik vrees met grote vrezen.
Ik hoop het maar het is wat betreft fans wel een beetje nawel tegen de rest volgens mijquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien dat Nawel en Peter de stemmen moeten delen?
Dimitri was niet geliefd dus de keuze vorige keer was makkelijker voor Nawel te gaan.
Peter echter heeft volgens mij meer aanhang en kan dus weer stemmen van haar afsnoepen.
Wie weet kan Salar daarvan profiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |