SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:22 schreef Benny het volgende:
Oh, sorry @:freaky40. Zag pas na het openen dat ik door het slotje ging
Dat komt zometeen welquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:22 schreef zodeju het volgende:
Toch is dit veel leuker dat ze als een groep werken dan het gekonkel.
Kan die meteen zijn pipi wassenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:14 schreef Abundance2 het volgende:
leroy: mag ik erin plassen? je weet toch wel, hue hue
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:23 schreef Benny het volgende:
Even de kont van Grace fullsize in beeld
Dat was de eis van de stem, hij wil best werken op donderdag maar doen moeten de bewoners in badkledingquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:23 schreef Benny het volgende:
Even de kont van Grace fullsize in beeld
BB doet zelf nooooit aan grensoverschrijdend gedragquote:
is helaas geen veraquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch iemand die aan Mario denkt.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch iemand die aan Mario denkt.
Stond net er naast naar zijn handen te kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:26 schreef Silves het volgende:
Leroy nog geen ene keer gerend..hij zit er boven op.
En straks weer zeiken over kristof, geen idee waarover maar leroy verzint vast wel ietsquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:26 schreef Silves het volgende:
We kunnen hem proberen wijs te maken dat Liese mocht komen helpen, en iemand dit nog juist kon cappen.quote:
Leroy mag ze weleens afwisselenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef Benny het volgende:
Salar en Kristof wisselen elkaar mooi af nu
Ja samen met Peter en Nawel gaan klagen terwijl juist Kristof heel veel werk verzet. Agossie Leroy is zeiknatquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En straks weer zeiken over kristof, geen idee waarover maar leroy verzint vast wel iets
Ja de zogenaamde motivator...quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Stond net er naast naar zijn handen te kijken
hij is nu rennenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:26 schreef Silves het volgende:
dat redden ze nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn rond 10.50 begonnen .. ik hoorde 45 minuten, dus nog 5 minuten zou je zeggen.
40 minuten, je kan terug spoelen hequote:Op donderdag 10 februari 2022 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn rond 10.50 begonnen .. ik hoorde 45 minuten, dus nog 5 minuten zou je zeggen.
Leroy heeft nog een oorlogswond iets met Lego.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Julio en Leroy loopt niet zo soepel als salar en Kristof
Ja en leroy heeft al heel veel lopen klagen en is traag met wisselen en rennen nuquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
ze kunnen wel elke keer zo zeuren over kristof
maar hij is rete fanatiek
geeft iedereen complimentjes
geeft niet op en zeurt niet
Vind hem nogal stilletjes vandaag voor hem zijn doen..quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
ze kunnen wel elke keer zo zeuren over kristof
maar hij is rete fanatiek
geeft iedereen complimentjes
geeft niet op en zeurt niet
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy heeft nog een oorlogswond iets met Lego.
Peter heeft niks uitgedaan ook niet zijn grote schuiten van schoenenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:30 schreef MMXMMX het volgende:
Dat met die schoenen gaat hard .
MEER SCHOENEN
Ik hoop van niet... hellweekquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Te laat hoor .. maar ze zullen wel gematst worden.
Handjes doen auwquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Dank zij kristof zijn tactiek gehaald. Leroy gaat vast zeuren zo over van alles
Beter dan Leroy anders hadden we het de hele week moeten horen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:36 schreef Silves het volgende:
Uiteindelijk is natuurlijk Tobi die hem gaat pakken..staat mooi bij zijn imago.
Het is ook Kristof die iedereen omhels en een kus geeft uit beleefdheid.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Dank zij kristof zijn tactiek gehaald. Leroy gaat vast zeuren zo over van alles
Niet vergeten Hanne is bezig, die kan ook wel zeiken de hele tijd..quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beter dan Leroy anders hadden we het de hele week moeten horen.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
Beste bewoners, jullie hebben gewonnen een fikse verkoudheid.
quote:
GMTAquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
Julio maakt er een heel drama van.
RickRole ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Stream 3, want op 2 is een streamlock
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Van kou kun je geen kou vatten gelukkigquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
Beste bewoners, jullie hebben gewonnen een fikse verkoudheid.
En grind. En Leroy.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:46 schreef Million_Lights het volgende:
Dus het gaf niet dat er een t-shirt in de koker was gevallen?
Dan hadden ze beter al de kledij erin geduwd.
Die hadden ze toch gewonnen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:48 schreef Tourniquet het volgende:
Hottub moet worden gesloten en mag niet worden gebruikt.
Nee ze hebben 2000 euro gewonnenquote:
Ja die balletjes in slijm opdracht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:49 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee ze hebben 2000 euro gewonnen
Nee dus, op stream 2 zijn ze net pas begonnen met het vullen van die cilinderquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow die heb ik ook!!![]()
Zal ik weer gelijk lopen???
schommel is foetsiequote:Op donderdag 10 februari 2022 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben geen warm water![]()
Eerst schommelen!!
Spannend!quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dus, op stream 2 zijn ze net pas begonnen met het vullen van die cilinder
Ja, als 5 kerels bij de tube blijven staan en de vrouwen laten rennen..quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:49 schreef Benny het volgende:
Salar denkt dat ze veeeeeeel langer dan 45 minuten bezig waren
Ze doen niets meer met dieren. Behalve als die opgegeten moeten worden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:48 schreef Silves het volgende:
Dus geen sprinkhanen, de softies worden weer gespaard..
Loopt die nog steeds achter? Je kijkt via de app?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij opnemen zonder toestemming kan je gewoon aangeklaagd wordenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof je hebt op dat liedje geen auteursrechten volgens mij. Mensen mogen toch ook een cover opnemen
dan moet BB niet reclame maken met die polls, waren muizen,ratten en sprinkhanen..quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:51 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze doen niets meer met dieren. Behalve als die opgegeten moeten worden.
Dit is ook nog geen volledig liedje,dus iemand kan dat zinnetje gewoon gebruiken om er een track van te maken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof je hebt op dat liedje geen auteursrechten volgens mij. Mensen mogen toch ook een cover opnemen
Voorruit spoelen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hopelijk vanaf deze week gewoon opdrachten van zondag t/m vrijdag...hopla!quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:54 schreef Benny het volgende:
Julio: "Officieel is de week nu toch afgelopen en hebben we geen Hell week meer?"
Ja idd, die opties waren het toch niet geworden denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:53 schreef Silves het volgende:
[..]
dan moet BB niet reclame maken met die polls, waren muizen,ratten en sprinkhanen..
Cover is alleen na toestemming en meestal afdragen van geld.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn puni is een waterval.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Cover is alleen na toestemming en meestal afdragen van geld.
Heb ik ook sinds gisteren en veel haperingen, iemand nog tips?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voorruit spoelen?
Dat moet ik ook steeds doen bij stream 2 op tablet of phone.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:57 schreef Dotteke het volgende:
mmm weer wat gemist zo te lezen, kunnen ze niet even wachten tot ik bij de streams zit
Mis altijd alles onvoorstelbaar.quote:
Dat denk ik. Ze heeft hem vannacht de liefde verklaard tegenover de andere meiden in haar bed. Terwijl Tobias gewoon wakker lag...quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom blijft Grace in haar blotebillenpuni badpak lopen?
Om Tobias op te geilen?
Dacht dat ze een relatie had?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik. Ze heeft hem vannacht de liefde verklaard tegenover de andere meiden in haar bed. Terwijl Tobias gewoon wakker lag...
Ik denk dat ze dat gedaan heeft om Vera duidelijk te maken: Tobias is van mij.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik. Ze heeft hem vannacht de liefde verklaard tegenover de andere meiden in haar bed. Terwijl Tobias gewoon wakker lag...
Die maken bij elkaar wel dingen los, jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:00 schreef Million_Lights het volgende:
Grace doet Tobias wel lachen, bij de andere bewoners is hij veel serieuzer.
Dat heb je goed begrepen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo serieus begrijp ik.
Peter zit in geel!quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
Groene kamer pakt gewoon chips en noten.
Ook precies mijn gedachten. Ze wil ervoor zorgen dat de meiden en vooral Vera weten dat ze hem leuk vindquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat gedaan heeft om Vera duidelijk te maken: Tobias is van mij.
SSSST pas op hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat een slappe papbillen voor een 'dame van kleur "![]()
Ja dag. Peter pakte nootjes. Ik hoorde ze kraken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar die pakte niet, het waren leroy nawel en nouchine.
Wat zeg jij nou weer?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat een slappe papbillen voor een 'dame van kleur "![]()
Wat je wil joh, ik heb peter niet zien pakken alleen die drie. En leroy stond te knagen Maar als je wil oke peter heeft ookquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dag. Peter pakte nootjes. Ik hoorde ze kraken.![]()
Met je groen
Dat je stopt met groen doet dit en dat...die mensen hebben namen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat je wil joh, ik heb peter niet zien pakken alleen die drie. En leroy stond te knagen Maar als je wil oke peter heeft ook
Het is ook BB die de kamers zo noemt..quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat je stopt met groen doet dit en dat...die mensen hebben namen.
Even rust.quote:
Oke licht het niet aan mijquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Nope..1 = sl..2 is beeld, geen geluid.
Staigair is vergeten het geluid aan te zetten toen hij van beeld switchte.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat mogen we nu weer niet horen?
Nee die heeft het vertrek wel redelijk makkelijk van zich afgeschud, waarschijnlijk ook door de ontwikkelingen voor zijn vertrek. Alleen maar prima, ze reageert stukken volwassener dan Jill vorig jaarquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:13 schreef zodeju het volgende:
gvd....net nu het spannend word tussen die twee
Erwtensoep met veul brood,wel gebakken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
en we eten weer een olieboterham met Bechamelsaus?
of aardappels met bechamel?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erwtensoep met veul brood,wel gebakken.
Komt zo een momentje aan. Bekendmaking nominaties.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:29 schreef Angelflush het volgende:
Nu al batterij wissel, meestal pas rond 3 uur.
Terwijl ze nog wel aardappelen over hebben,gooi die er dan doorheen.quote:
ik lust geen erwtensoepquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terwijl ze nog wel aardappelen over hebben,gooi die er dan doorheen.
Dat scheelt dan.quote:
Ja,Inkoop Peter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:37 schreef zodeju het volgende:
Hebben ze maar 1 blik voor z'n alle.
maar moest water bij volgens Peter, lekker slappe boel als het van unox is. Want daar hoeft geen water bijquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:37 schreef zodeju het volgende:
Hebben ze maar 1 blik voor z'n alle.
Prisonfoodquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
maar moest water bij volgens Peter, lekker slappe boel als het van unox is. Want daar hoeft geen water bij
De smaak wordt zo ook veel minder.....het is nu groen water met brood en worstquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
maar moest water bij volgens Peter, lekker slappe boel als het van unox is. Want daar hoeft geen water bij
Hij heeft er niet van geleerd he, maarja grace loopt zelf nog rond in haar blote kont, en tobias reageerde er ook niet opquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gadver, wat is het toch een raar mannetje
Ze moet toch gewoon in haar badpak rond kunnen lopen zonder dat die gladjakker met zijn tong op de grond om haar heen hangt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft er niet van geleerd he, maarja grace loopt zelf nog rond in haar blote kont, en tobias reageerde er ook niet op
ik keur het gedrag niet goedquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft er niet van geleerd he, maarja grace loopt zelf nog rond in haar blote kont
ze loopt ook al een tijdje in haar blote reetquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Twitter is weer ontploft over het schaamteloze gedrag van gladjakker.
Wat een gluiperd is het. Loopt constant om Grace heen te draaien en masr loeren.
BB zou slim zijn zo snel mogelijk een eind te maken aan zijn deelname.
Vind ik ook en dat steeds gluren ernaar vind ik ook not done. Maar denk dat grace zelf er geen probleem mee heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze moet toch gewoon in haar badpak rond kunnen lopen zonder dat die gladjakker met zijn tong op de grond om haar heen hangt?
Terecht!!!.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een gluiperd is het. Loopt constant om Grace heen te draaien en masr loeren.
Nee, in de uitzending bagatelliseerde ze de boel gewoon. Ze spinde zich in allerlei bochten in de montage dat het niets voorstelde.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
maar het feit dat Twitter ontploft geeft aan dat BB het niet goed afgehandeld heeft
Likt wel uitlokking Grace gaat hier een lijn over van seksueel overschrijdende kledingquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik keur het gedrag niet goed
zij loopt bijna in haar blote kont
hij kijkt er naar
hier zie ik het niet hoor...
hij vertoont mannelijk gedrag
Hoezo in unox en appie enzo zit ook gewoon worstquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
Is met knakworst,dan is het van Struik.
ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, in de uitzending bagatelliseerde ze de boel gewoon. Ze spinde zich in allerlei bochten in de montage dat het niets voorstelde.
Juist maar om nu weer te gaan bukken om beter te kijken is niet zo slim na wat hij al over zich heen heeft gekregenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
komop jongens
ze loopt half naakt
hij kijkt ernaar
hij doet niks wat niet mag om het te kunnen zien
het hele huis kan het zien
moet hij dan constant de andere kant op kijken
Genoeg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens
maar in dit geval
wat doet hij nu eigenlijk???
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Likt wel uitlokking Grace gaat hier een lijn over van seksueel overschrijdende kleding
En dan nog de opmerking tegen Tobias er achteraan maakt het er allemaal niet beter op...quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist maar om nu weer te gaan bukken om beter te kijken is niet zo slim na wat hij al over zich heen heeft gekregen
Ik weet zeker dat ik ook zou kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
komop jongens
ze loopt half naakt
hij kijkt ernaar
Dat moet niet uitmaken. Tobias houdt zich toch ook in! Die wou iets zeggen maar corrigeerde zichzelf dat dat niet netjes zou zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:45 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
ze loopt ook al een tijdje in haar blote reet
Het kan ook bewonderen zijnquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat moet niet uitmaken. Tobias houdt zich toch ook in! Die wou iets zeggen maar corrigeerde zichzelf dat dat niet netjes zou zijn.
Er is een verschil tussen kijken en opzettelijk loeren.
Maar die van Struik zijn kleinere worstjes.Verder wel een prima soep.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo in unox en appie enzo zit ook gewoon worst
Nee dat niet, maar ook niet zo giga staren en zogenaamd je sokken en zo aan doen zodat je nog extra kan staren terwijl je al op je flikker hebt gehad.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
komop jongens
ze loopt half naakt
hij kijkt ernaar
Dat loeren word wel uitgelokt vind ikquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat moet niet uitmaken. Tobias houdt zich toch ook in! Die wou iets zeggen maar corrigeerde zichzelf dat dat niet netjes zou zijn.
Er is een verschil tussen kijken en opzettelijk loeren.
Ho wacht even.Dat maken jullie ervan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef Hunter het volgende:
Maar diezelfde billen cappen voor Mario is geen probleem, dat is heel anders.
Jullie?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ho wacht even.Dat maken jullie ervan.
Wat mij het meeste stoort is dat vieze lachje erbij.....en dat sommige vrouwen het niet zien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef Angelflush het volgende:
En
[..]
Terecht!!!.
Na al zn vieze acties zie je hem nu echt steeds kijken naar kont van Grace.
Jij dan,ik maakte die cap in reactie op Benny.quote:
ik zie niks verkeerd alleen dat haar string badpak heel diep in haar gleuf zitquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens
maar in dit geval
wat doet hij nu eigenlijk???
Wilde het niet zeggen maar ze krijgt beste boven benen. Daar zag ik het aan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Je ziet vera echt zwaarder worden daar. Die is echt heel veel koolhydraten per dag aan het wegstouwen. Die eet echt uit verveling denk ik
ja het is een viezerikquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat mij het meeste stoort is dat vieze lachje erbij.....en dat sommige vrouwen het niet zien.
Dat is het zelfde of nu één zijn arm om je heen slaat of één ander. Bij sommige lopen de rillingen over je rug.
Hij heeft maar 1 hersencel dus ter compensatie gebruikt hij Little Leroy maar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef Hunter het volgende:
Die Russische is ook al meer dan een maand geleden.
Zijn de hormonen, kan hij niks aan doen
Hanne 2000 euro.quote:
Niemand noemt het hier grensoverschrijdend.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef TheLuckyman het volgende:
Volgens mij zit er een groot verschil tussen ongepast en grensoverschrijdend gedrag..
Nee, het gaat om de manier waarop en hoe hij keek..!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik keur het gedrag niet goed
zij loopt bijna in haar blote kont
hij kijkt er naar
hier zie ik het niet hoor...
hij vertoont mannelijk gedrag
Leroy weer?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef Angelflush het volgende:
En
[..]
Terecht!!!.
Na al zn vieze acties zie je hem nu echt steeds kijken naar kont van Grace.
precies dat, na de waarschuwing van BB en dan zo bukken en kijken, ik had het niet gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ook niet zo giga staren en zogenaamd je sokken en zo aan doen zodat je nog extra kan staren terwijl je al op je flikker hebt gehad.
Dus hij weet waar hij van is beschuldigd, dan zou je toch extra moeten oppassen.
Als die eerdere dingen niet waren gebeurd, had Twitter nu niet ontploft, hij ligt onder een giga grote vergrootglas. En terecht.
Vrouwelijke intuïtie heb je ook geen hersencellen voor nodigquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 hersencel dus ter compensatie gebruikt hij Little Leroy maar.
Noem het vrouwelijke intuïtie maar ik had al meteen die vibe bij hem toen hij binnenkwam.
Fat shaming!quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:57 schreef sarah8106 het volgende:
ja vera krijgt echt een dikke kop met hamster wangen
Geen cent teveel hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Vera lijkt echt op een Zeeuws boerinnetje.
Grace wil uitlokken dat Leroy gaat staren? In Brazilië zijn billen en schaars kleden veel minder geseksualiseerd dan hier. Daar lopen ze er allemaal zo bij op de Copacabana en zo. Ik denk echt dat Grace er niet op die manier mee bezig is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat loeren word wel uitgelokt vind ik
Tobias probeerde er met tact wel iets van te zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:59 schreef Yolk het volgende:
[..]
Grace wil uitlokken dat Leroy gaat staren? In Brazilië zijn billen en schaars kleden veel minder geseksualiseerd dan hier. Daar lopen ze er allemaal zo bij op de Copacabana en zo. Ik denk echt dat Grace er niet op die manier mee bezig is.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een gluiperd is het. Loopt constant om Grace heen te draaien en maar loeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar kwam er niet uitquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tobias probeerde er met tact wel iets van te zeggen.
Ja maar...quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar kwam er niet uit
hij had gewoon kunnen zeggen
ik zou wat aan trekken
staat netter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |