Ja dat was meer vanwege de dag op kantoor, ze probeerden me allemaal gek te makenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lucht je hart maar even....![]()
![]()
Je was gisteravond ook al zo rete sjaggo
Of jij bent snel natuurlijkquote:
Yeahhhhh, doe een sourtjequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was meer vanwege de dag op kantoor, ze probeerden me allemaal gek te maken![]()
Ik had na het inloggen echt het idee dat ik met iedereen, nou ja bijna iedereen ruzie kon zoeken
Nou nee dat niet echt, maar ongezouten mijn mening wordt vaak niet op prijs gesteld (ik heb het niet over 40+ ).quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij kijkt uiteraard heel anders![]()
Gok ik
Hela die is echt lang weg jaquote:
Een weekquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WowHoe lang ben je daarmee bezig geweest?
1 + 1 = 2 jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is sinds BB weer is begonnen
Ghe ghe het is al gezakt, maar hier kan ik dat de volgende keer wel doenquote:
Ow ja, dat was ik ook van plan, maar vergetenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:21 schreef Domnivoor het volgende:
En @:Deisyy, het is beter om dat tweede plaatje in een spoiler te zetten.
Anders staat de oplossing van die puzzle straks op Google images.
Altijd weer BBquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is sinds BB weer is begonnen
Hele kleine stukjesquote:
Nee was ook flauw van mij. Buiten de subforums waar jij op modereert ben je natuurlijk ook gewoon user van het forum.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee dat niet echt, maar ongezouten mijn mening wordt vaak niet op prijs gesteld (ik heb het niet over 40+ ).
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien moet trouwens Advokaat maar naar ajax.. dan is een Dickpick geen probleem![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien moet trouwens Advokaat maar naar ajax.. dan is een Dickpick geen probleem![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |