Gelukkig is de timing niet zo beroerd hiervoor. Je zou dit maar hebben echt vlak voor de verkiezing...oh wacht...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:53 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De PvdA op Terschelling heeft ook een mooi pr momentje
Benieuwd of het breed uitgemeten gaat worden. Zal vast wel niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:56 schreef DW457 het volgende:
[..]
Gelukkig is de timing niet zo beroerd hiervoor. Je zou dit maar hebben echt vlak voor de verkiezing...oh wacht...
Denk dat t wel in t avondprogramma van Lubach zit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd of het breed uitgemeten gaat worden. Zal vast wel niet.
Daar heb je als stembureau vooral jezelf mee, dan kloppen je totalen niet meerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk z'n stempas ter plekke moeten verscheuren.
Voor 'ie 'm in de bus mikt. Gewoon meteen als 'ie met domme vragen komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar heb je als stembureau vooral jezelf mee, dan kloppen je totalen niet meer
auch.. en hij staat nog wel op een verkiesbare plek ook. PVDA is daar de grootste partij en heeft 4 zetelsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:53 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De PvdA op Terschelling heeft ook een mooi pr momentje
Dat zal vooral een groot verlies zijn voor Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:27 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook. ik denk dat het CDA in de grote steden wel echt klappen gaat krijgen en dat ze in amsterdam en dergelijke niet meer terugkomen in de raad.
Begrijpelijk. Dat doe ikzelf ook ondanks dat de lokale CDA afdeling meer dan prima is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:50 schreef Raw85 het volgende:
Zelfs mijn twee trouwste CDA-stemmers in de familie gaan dit keer iets anders stemmen
Snap het op zich ook wel, maar ook wel weer sneu voor de lokale politici.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:54 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dat doe ikzelf ook ondanks dat de lokale CDA afdeling meer dan prima is.
Snap ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:50 schreef Raw85 het volgende:
Zelfs mijn twee trouwste CDA-stemmers in de familie gaan dit keer iets anders stemmen
Dat is toch een prima spandoek en die plek ziet er ook prima uit.quote:
Waarom kijk je dan alsnog naar het landelijke? Ik snap dat niet zo om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:54 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dat doe ikzelf ook ondanks dat de lokale CDA afdeling meer dan prima is.
Ik heb de stemwijzer en nog wat andere sites ingevuld.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:28 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke landelijke partijen morgen goed uit de bus komen. Dan hebben we al een beetje gevoel waar het heengaat voor de Eerste Kamer volgend jaar.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:03 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wat een poppenkast weer van onze geweldige sterke leiders…
Serieus? Die gast is toch verdacht en/of veroordeeld voor tal van corruptieschandalen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:45 schreef Halcon het volgende:
Morgen maar stemmen. Voorkeursstem op Jos van Rey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |