SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Voor zittend hequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel is de badkamer aan het poetsen. Alle spiegels glimmen.
Ik denk dat Leroy het gat niet gaat halen ... 'JA... de badmeester stopte te vroeg met tikken!!! Het is niet eerlijk!!!'quote:
quote:
en hij krijgt geen 2e kansquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat Leroy het gat niet gaat halen ... 'JA... de badmeester stopte te vroeg met tikken!!! Het is niet eerlijk!!!'
Wat een verwarrende omschrijvingquote:Bewoners, het is tijd voor een heel bijzondere jackpot challenge. En hiervoor geef ik jullie bijzonder kledingvoorschriften. Jullie dragen badkleding, met daar overheend jullie sportkleding met nog een extra shirt. En met onder jullie Big Brother shirt dat extra shirt. Geen jassen. En jullie hebben 10 minuten om je om te kleden.
de hele week al zo'n beetje toch??quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar verrassend ..de BB stem werkt op donderdag.
Volgens mij is hij in hellweek elke dag te horen geweest....quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar verrassend ..de BB stem werkt op donderdag.
@FreshFruitquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef Benny het volgende:
Leroy: "Nou snap ik het niet meer hoor"
Tegeltjeswaardig
Dat ze moesten praten omdat ze wel op hetzelfde level zaten ook wat Leroy betreft. Hanne zei ik vertrouw hem echt niet. Dus ben benieuwd naar het vervolg gesprek. Misschien dat nouchine ook wel aan Hanne gaat vertellen over het douche incident?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeiden nouchine en hanne nu nog tegen elkaar toen julio weg was.
ik hoor krekels nuquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn vast heel veel Nawel fans die hier mee lurken.
Die durven niet mee te posten want Nawel is hier niet populair.
Dan krijg je een hoop gezeik over je heen.
Ik ga ze een beetje helpen.
![]()
Nawel
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef Benny het volgende:
Leroy: "Nou snap ik het niet meer hoor"
Tegeltjeswaardig
Jackpot challenge. Dus erin stoppen wat Leroy eruit heeft gehaaldquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:25 schreef Fikkert2 het volgende:
Spel om te bepalen wie nummer 3 wordt op de bank ?
dr extentions moeten er uitttttquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:25 schreef just me het volgende:
Mutsen niet toegestaan
als je haar maar goed zit
![]()
Normaal waren donderdag en vrijdag zijn "vrije" dag, als in: dan was hij niet live in het huis te horen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de hele week al zo'n beetje toch??
bijzondere Bennyquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Jackpot challenge. Dus erin stoppen wat Leroy eruit heeft gehaald
ik MOET ook nog dingen doen vandaag dus hupsakee met die challengequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dr extentions moeten er uittttt
en ze MOET haar haar wassen vandaag
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Normaal waren donderdag en vrijdag zijn "vrije" dag, als in: dan was hij niet live in het huis te horen.
Ah, en weten we al wat leroy zijn excuus wordt als hij niet wint ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Jackpot challenge. Dus erin stoppen wat Leroy eruit heeft gehaald
Snipperdagen zijn op.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar hij is de hele week al aanwezig dacht ik
Waarschijnlijk toch sl.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik MOET ook nog dingen doen vandaag dus hupsakee met die challenge
Klopt dat was ik zag haar de kamer uit gaan en niet meer inkomen. Dus bij deze mijn excusesquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Wel zo makkelijk mogelijk natuurlijk.
Maar er werd hier al gezegd dat Nouchine met Nawel zat te kletsen over Hanne. En dat was niet waar.
Maar tot nu toe nooit op donderdag en vrijdag.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de hele week al zo'n beetje toch??
Ja klopt, maar wat is daar bijzonder aan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar hij is de hele week al aanwezig dacht ik
Mijn OCD kan daar slecht tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wat is daar bijzonder aan?![]()
Dat hij nu op donderdag er ook is, is afwijking van het patroon.
ik moet nogquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:30 schreef just me het volgende:
Heeft iedereen een probeerplas gedaan ?
terror jaapquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie is er 2 meter lang en 2 meter breed?
Ah, wat letten jullie goed op...quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar tot nu toe nooit op donderdag en vrijdag.
opschieten danquote:
'Big Brother'quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie is er 2 meter lang en 2 meter breed?
Schiet op dan.quote:
dan niet teveel springenquote:
Niet in het zwembad straks hoor.quote:
En warm.quote:
Dan deksel erop en weer op slot doenquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nawel blij ! kan ze lekker in gaan liggen.
En Nouch zorgt voor de bubbelsquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker in elkaars vuiligheid![]()
![]()
Niet normaal he, die gozer mankeert echt iets in zijn pannendakquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:38 schreef Jockari het volgende:
Leroy al tig keer gezegd dat hij had gezien dat het slot er af was van de hottub.
zullen ze toch hout in moeten gooien ook hhahaquote:
Ik denk dat ze het water uit de hottub moeten halen en in dat plastic ding gooien. EEn rij met emmers ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze kunnen de hottub verdienen in Hell Week ...![]()
![]()
![]()
Ik ga er vanuit dat ie dan tot 100C wordt opgestookt.
hoevaak zouden ze hem verschonen hahaquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker in elkaars vuiligheid![]()
![]()
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het water uit de hottub moeten halen en in dat plastic ding gooien. EEn rij met emmers ofzo.
Niks niet in de hottube
ja he hij was wel als eerste hequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:38 schreef Jockari het volgende:
Leroy al tig keer gezegd dat hij had gezien dat het slot er af was van de hottub.
En tussen een paar woorden weet je wel zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:40 schreef Whuzz het volgende:
Ik had het bijna gemist, maar dankzij Leroy weet ik nu dat het slot van de hottub is.
Leroy, bedankt! Ik leer zo veel van jou!
- hottub slot is weg
- Nouchine heeft tepels
- legoblokjes doen pijn
- hoe steen-papier-schaar werkt
- Dat Peter een soort grap met pinnen had uitgehaald
Ik ga de wasmachine leeghalen.quote:
Ik las "weghalen". Dacht dat je een soort mini-BB "hellweek" ging doen thuis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga de wasmachine leeghalen.
Ik ga de wasmachine op het hoofd van bb gooien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga de wasmachine leeghalen.
powervrouwquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ga de wasmachine op het hoofd van bb gooien.
Reken maar dat het een bitch is als ze je niet mag.....niks beleeft zijn, gewoon altijd een bitchie antwoordquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof zei iets wat hij dacht dat zou kunnen gebeuren, reageerde Nawel ja joh dat had ik ook al bedacht. Echt hem terecht wijzend
Koud water warmt op als er iemand inzitquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:40 schreef Whuzz het volgende:
Ik had het bijna gemist, maar dankzij Leroy weet ik nu dat het slot van de hottub is.
- hottub slot is weg
- Nouchine heeft tepels
- legoblokjes doen pijn
Ik zou Leroy graag willen ruilen voor Kittyquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:40 schreef renevanlaaren het volgende:
zie het positief kitty is eruit![]()
![]()
Volgende week maandag in het kringgesprek.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:40 schreef Whuzz het volgende:
- hottub slot is weg
- Nouchine heeft tepels
- legoblokjes doen pijn
Wiequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:45 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik zou Leroy graag willen ruilen voor Kitty
ook in badpak ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:45 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:45 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik las "weghalen". Dacht dat je een soort mini-BB "hellweek" ging doen thuis.
Wat moesten ze daar doen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is toch ook een BB AU opdracht?
Ja, het lijkt er iig opquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is toch ook een BB AU opdracht?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Ik denk dat we de broek uit moeten doen.
Waarom verbaast me dat niet.
In AU was het een opdracht die de hele dag duurde, hier zal het na een half uur wel klaar zijnquote:
Wat een idioot.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een dom ventje, leroy maar zeggen broekzakken openzetten. Alsof water daar in blijf zitten. Hij wil en moet zich laten gelden. Eigenlijk zou kristof nu zijn mond moeten houden en anderen het laten oplossen. Hij blijft doorgaan over zijn broek enzo
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:51 schreef Whuzz het volgende:
Je kunt toch met een trui of t-shirt een soort "kom" maken? Uiteraart lekt het, maar denk dat je zo een liter of 2 te pakken hebt.
Niemand daar zo slim hequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:51 schreef Whuzz het volgende:
Je kunt toch met een trui of t-shirt een soort "kom" maken? Uiteraart lekt het, maar denk dat je zo een liter of 2 te pakken hebt.
En als ze de sleutel hebben, krijgen ze de keuze: ofwel de hottub afsluiten met de sleutel en die over de schutting gooien, of... sleutel behouden in ruil voor Leroy's pin.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Water overbrengen naar een vat waarin onderin een pingpong balletje of zo ligt met daaraan een sleutel. Door het waterniveau uiteindelijk de sleutel kunnen pakken.
Dat had haar een zwangerschap kunnen schelenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:54 schreef Whuzz het volgende:
BB: "Het water van de hottub is sinds vorig seizoen niet vervangen. Grace... smaakt het naar Els?"
Grace:
Damn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:54 schreef Whuzz het volgende:
BB: "Het water van de hottub is sinds vorig seizoen niet vervangen. Grace... smaakt het naar Els?"
Grace:
Grace d'r kop in het water. Hottub leeg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat als Grace 3x haar haar in de hottub steekt ze die kolom vol hebben.
Hij heeft humor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:54 schreef Whuzz het volgende:
Grace:
Kristof ook.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grace doet water in haar mond steeds.
doet au aan ze handjes hahaquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy blijft bij de hottube staan ipv te gaan wringen
Die opdracht kreeg hijquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:57 schreef Fikkert2 het volgende:
WTF is peter aan het doen, gooit de natte kleding naast de mensen die aan het wringen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
LEROY.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:01 schreef MMXMMX het volgende:
Als ik zeg RETARD dan zeggen jullie ?
leroyquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:01 schreef MMXMMX het volgende:
Wij: LEROYquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:01 schreef MMXMMX het volgende:
25 minuten dacht ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:02 schreef Joyce-43 het volgende:
wilde boodschappen doen, nu maar even blijven kijken
gaat zeker om tijd hoorde Julio zeggen we zijn nu kwartier bezig
weer zo kort...quote:
Jawel. om het ballentje met de sleutel te kunnen pakkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:03 schreef D. het volgende:
Ik zie het even aan, maar snap de opdracht niet. Moeten ze niet zoveel mogelijk water overbrengen?
45 minutenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:03 schreef MMXMMX het volgende:
Hebben ze een tijdsdruk voor dit spel?
Ik kom net binnen
EDIT : ik zie rond de 25 min
En er staat een rood kistje met slotje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Jawel. om het ballentje met de sleutel te kunnen pakken
Zonde van je wasmachinequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ga de wasmachine op het hoofd van bb gooien.
Mwah, denk niet dat ze het gaan redden in het tempo hoe ze het nu doen en de middelen die ze gebruiken.quote:
Ze mogen alleen de kleding gebruiken die ze aan hadden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze moeten meer katoenen kleding of handdoeken gebruiken, katoen neemt meer
water op dan synthetische stof
Moeten het doen met wat ze aan hadden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Shirt aan 1 kant dichtknopen en als waterzak gebruiken dan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Jawel. om het ballentje met de sleutel te kunnen pakken
Dus dan mogen ze ook nietde bak waar de houtblokken in zit gebruiken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mogen alleen de kleding gebruiken die ze aan hadden.
Mag toch niet, alleen wat ze aan hebben dacht ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nee Fritsie,dat mag ook niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus dan mogen ze ook nietde bak waar de houtblokken in zit gebruiken.
ze moeten een jas pakken die van Nawel of nousch die houden veel water vastquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
oh balen ik had het al over en jas van Nawel en Noushquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mogen alleen de kleding gebruiken die ze aan hadden.
Ze mochten geen jas mee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze moeten een jas pakken die van Nawel of nousch die houden veel water vast
Ik zie BB ze nog wel matsenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:10 schreef Silves het volgende:
Wordt tijd dat zo ook eens verliezen..
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
Leroy: "Ik heb het al lang gezien, we gaan het nooit redden."
Die zal wel denken, raak ik geblesseerd moet ik naar het ziekenhuis en ben ik weer een week veilig.quote:
Yep..quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik zie BB ze nog wel matsen
Misschien mag hij zijn pin van BB als Joker inzetten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
Leroy: "Ik heb het al lang gezien, we gaan het nooit redden."
Ow jeej, ik vrees dat dit hem gaat worden !quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:11 schreef Benny het volgende:
Leroy: "Heel mijn handen gaan kapot zo"
wat een mietje (homo)quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:11 schreef Benny het volgende:
Leroy: "Heel mijn handen gaan kapot zo"
Vind je?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Kris is de enige die een goed systeem heeft.
Ja.quote:
Zo motiveren wat die gozer doet he.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:11 schreef Benny het volgende:
Die homp met kleding gaat wel lekker zo
Ik vind persoonlijk mietje het betere woord. De meeste homo's zijn geen mietjes zoals Leroy.quote:
Of alles erin.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom knopen ze niet alle kleding aan elkaar vast, dan valt er ook niks in de die bak
Ik dacht eerst 25 minuten,maar schijnt langer te zijn.quote:
ja daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk mietje het betere woord. De meeste homo's zijn geen mietjes zoals Leroy.
hij kan niet meer knippen danquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
Klagen over zijn handen terwijl Vera ook al de hele tijd aan het wringen is zolang ze bezig zijn
Ok thx maat. Dat krijgen ze niet vol binnen 25 minquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 25 minuten,maar schijnt langer te zijn.
Kon hij toch al niet.quote:
Ja zit zeker voor 5 liter ruimtequote:Op donderdag 10 februari 2022 11:17 schreef Jockari het volgende:
Schedeldak van Leroy openklappen en vullen met water ?
Daar zit een sleutel aan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wat er in dat gele kokertje zit?
Waar is ze dbk?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef Sestra666 het volgende:
hey we mogen meekijken
Hanne nog niet terug wel?
Oh en wat zal daar in zitten een geld bedrag denk ikquote:
Gameroom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |