SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Voor zittend hequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel is de badkamer aan het poetsen. Alle spiegels glimmen.
Ik denk dat Leroy het gat niet gaat halen ... 'JA... de badmeester stopte te vroeg met tikken!!! Het is niet eerlijk!!!'quote:
quote:
en hij krijgt geen 2e kansquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat Leroy het gat niet gaat halen ... 'JA... de badmeester stopte te vroeg met tikken!!! Het is niet eerlijk!!!'
Wat een verwarrende omschrijvingquote:Bewoners, het is tijd voor een heel bijzondere jackpot challenge. En hiervoor geef ik jullie bijzonder kledingvoorschriften. Jullie dragen badkleding, met daar overheend jullie sportkleding met nog een extra shirt. En met onder jullie Big Brother shirt dat extra shirt. Geen jassen. En jullie hebben 10 minuten om je om te kleden.
de hele week al zo'n beetje toch??quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar verrassend ..de BB stem werkt op donderdag.
Volgens mij is hij in hellweek elke dag te horen geweest....quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar verrassend ..de BB stem werkt op donderdag.
@FreshFruitquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef Benny het volgende:
Leroy: "Nou snap ik het niet meer hoor"
Tegeltjeswaardig
Dat ze moesten praten omdat ze wel op hetzelfde level zaten ook wat Leroy betreft. Hanne zei ik vertrouw hem echt niet. Dus ben benieuwd naar het vervolg gesprek. Misschien dat nouchine ook wel aan Hanne gaat vertellen over het douche incident?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeiden nouchine en hanne nu nog tegen elkaar toen julio weg was.
ik hoor krekels nuquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn vast heel veel Nawel fans die hier mee lurken.
Die durven niet mee te posten want Nawel is hier niet populair.
Dan krijg je een hoop gezeik over je heen.
Ik ga ze een beetje helpen.
![]()
Nawel
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef Benny het volgende:
Leroy: "Nou snap ik het niet meer hoor"
Tegeltjeswaardig
Jackpot challenge. Dus erin stoppen wat Leroy eruit heeft gehaaldquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:25 schreef Fikkert2 het volgende:
Spel om te bepalen wie nummer 3 wordt op de bank ?
dr extentions moeten er uitttttquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:25 schreef just me het volgende:
Mutsen niet toegestaan
als je haar maar goed zit
![]()
Normaal waren donderdag en vrijdag zijn "vrije" dag, als in: dan was hij niet live in het huis te horen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de hele week al zo'n beetje toch??
bijzondere Bennyquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Jackpot challenge. Dus erin stoppen wat Leroy eruit heeft gehaald
ik MOET ook nog dingen doen vandaag dus hupsakee met die challengequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dr extentions moeten er uittttt
en ze MOET haar haar wassen vandaag
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Normaal waren donderdag en vrijdag zijn "vrije" dag, als in: dan was hij niet live in het huis te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |