och je haarquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:36 schreef Quoi het volgende: Negatieve test
Haarverlies
Nooit een saai moment hier.
Oh my dat is altijd zo ranzig, helemaal als het een donkere was is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef amaranta het volgende:
Ik kom er net achter dat er nog een was in de machine zat.. geen idee hoeveel dagen al…
quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:36 schreef Quoi het volgende:
Negatieve test![]()
Haarverlies![]()
Nooit een saai moment hier.
Redelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef exode het volgende:
Quoi, ik moest net in de auto aan je denken. Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
Ik blijf duimen dat je negatief blijft. Word je morgen ook in het ziekenhuis getest?
Hoe voel jij je Amaranta?
Afgelopen zomer heb ik mijn haar gedoneerd. Het was iets dat ik al heel lang eens wilde doen. Maar ik heb aardig krullend haar dat heel erg de neiging heeft om te gaan pluizen, en ergens heb ik ook een beetje medelijden dat iemand die al ziek is dan ook nog eens mijn haar krijgtquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef exode het volgende:
Quoi, ik moest net in de auto aan je denken. Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
Ik blijf duimen dat je negatief blijft. Word je morgen ook in het ziekenhuis getest?
Hoe voel jij je Amaranta?
Stichting haarwens is een hele mooie maar er zijn meer opties.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef exode het volgende:
Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Afgelopen zomer heb ik mijn haar gedoneerd. Het was iets dat ik al heel lang eens wilde doen. Maar ik heb aardig krullend haar dat heel erg de neiging heeft om te gaan pluizen, en ergens heb ik ook een beetje medelijden dat iemand die al ziek is dan ook nog eens mijn haar krijgt. Maar elk haar is beter dan geen haar, toch?
Was ie al droog?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef amaranta het volgende:
Ik kom er net achter dat er nog een was in de machine zat.. geen idee hoeveel dagen al…
hocus pocus... ik heb laatst een heleboel opgeruimd en weggedaan, toen pastte dat wat moest blijven wel weer beter in de kast.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef PKM het volgende:
@:Quoi![]()
Ik moest lachen @:amarantamaar vooral omdat het weer over de was gaat.
Mijn wasmand zegt ook hallo![]()
Ik heb vanochtend de keuken gepoetst. Nou wil ik nog kijken of ik het speelgoed terug in de kasten kan krijgen. Dus ik zoek een tovenaar.
Beetje vochtig. Maar dat moet zondag of maandag zijn geweest…quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef Nijna het volgende:
[..]
Was ie al droog?
Beterschap(niet voor de was, maar voor jezelf natuurlijk!)
Ik heb mijn jongste maar eens uitgelaten buiten, ze krijgt weer praatjes. morgen weer naar school.
Bij stichting haarwensen niet omdat ze pruiken voor kinderen maken. Bij andere stichtingen mag geverfd haar wel al zijn er soms wat extra voorwaarden zoals alleen natuurlijke tinten. Maar zolang je er zelf van wil genieten niet afknippen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:11 schreef amaranta het volgende:
Mijn haar is super lang, maar ik wil er nog even zelf van genieten. Het is ook geverfd dus volgens mij niet geschikt voor donatie.
Mijn wasmand is leegquote:
Zeg.. daar praten we niet over hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |