abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203594964
Hoe zit het nou met die gast?
pi_203595048
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 07:36 schreef Quoi het volgende: Negatieve test *O* Haarverlies -O- Nooit een saai moment hier.
och je haar ;( kan me voorstellen dat het dan ineens zo "echt" voelt omdat het zichtbaar is. Zet hem op daar O+ bubbelze
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203595117
Ik kom er net achter dat er nog een was in de machine zat.. geen idee hoeveel dagen al…
pi_203595148
Quoi, ik moest net in de auto aan je denken. Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
Ik blijf duimen dat je negatief blijft. Word je morgen ook in het ziekenhuis getest?

Hoe voel jij je Amaranta?
pi_203595245
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef amaranta het volgende:
Ik kom er net achter dat er nog een was in de machine zat.. geen idee hoeveel dagen al…
Oh my dat is altijd zo ranzig, helemaal als het een donkere was is. :X
pi_203595253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 07:36 schreef Quoi het volgende:
Negatieve test *O*
Haarverlies -O-

Nooit een saai moment hier.
-O- Dat is ook snel, confronterend weer.. En dan zit je ook nog eens alleen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203595322
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef exode het volgende:
Quoi, ik moest net in de auto aan je denken. Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
Ik blijf duimen dat je negatief blijft. Word je morgen ook in het ziekenhuis getest?

Redelijk.
De uitslag van de GGD was overigens positief.
pi_203595440
quote:

Afgelopen zomer heb ik mijn haar gedoneerd. Het was iets dat ik al heel lang eens wilde doen. Maar ik heb aardig krullend haar dat heel erg de neiging heeft om te gaan pluizen, en ergens heb ik ook een beetje medelijden dat iemand die al ziek is dan ook nog eens mijn haar krijgt :@. Maar elk haar is beter dan geen haar, toch? oO<
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203595512
quote:
Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
Stichting haarwens is een hele mooie maar er zijn meer opties.
Ik spaar nu voor Toupim. Dat is geen volledige pruik waar meerdere vlechten voor nodig zijn maar haarband waarvoor 1 haardonatie genoeg is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Elleska op 10-02-2022 10:58:15 ]
pi_203595564
Ik begreep uit het interview dat ze donaties van geld wilden hebben.
Een vriendin van mij laat haar haren altijd lang genoeg groeien voor donatie en gaat dan doneren. Daarna weer hetzelfde. Die heeft echt al vaak gedoneerd.

Daar had je de test al amper meer voor nodig Amaranta. Balen zeg. Komt het met de rapporten goed of is het let it gooooo.
pi_203595665
Dat doe ik ook maar dat is eigenlijk omdat ik een hekel heb aan haren knippen. Dus dan is eens in de paar jaar een flink stuk eraf makkelijker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 11-02-2022 11:28:22 ]
pi_203595787
Ik kan mijn haar niet zo lang laten groeien, ik heb megastijl, zwaar en dik haar. Dat wordt vreselijk.
Ik geef wel geld :)
pi_203595824
Mijn haar is inmiddels lang genoeg, dus ik ga het als het lente wordt doneren. Coronavlecht ;) dan heb ik de hele coronatijd gespaard.
Edit: dan is het nog lang genoeg dat het grotendeels nog in een klein staartje past. Korter is echt niks voor mij.

[ Bericht 20% gewijzigd door Hupje op 10-02-2022 13:09:44 ]
pi_203595829
De rapporten waren al zo goed als af. Ik zou ze gisteren doorbespreken met mijn duo en printen en in de mapjes stoppen.
Dat doorbespreken hebben we nu via teams gedaan en printen en in de mapjes stoppen moet ze zelf maar regelen.
pi_203595850
Mijn haar is super lang, maar ik wil er nog even zelf van genieten. Het is ook geverfd dus volgens mij niet geschikt voor donatie.
  donderdag 10 februari 2022 @ 11:24:48 #16
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_203596052
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Afgelopen zomer heb ik mijn haar gedoneerd. Het was iets dat ik al heel lang eens wilde doen. Maar ik heb aardig krullend haar dat heel erg de neiging heeft om te gaan pluizen, en ergens heb ik ook een beetje medelijden dat iemand die al ziek is dan ook nog eens mijn haar krijgt :@. Maar elk haar is beter dan geen haar, toch? oO<
:D :D

Ik heb een pruik gevonden met haar dat exact op mijn (paarden)haar lijkt, alleen dan kort ^O^ Overigens niet van echt haar, want dat kost me wat :X (ook al krijg je wat vergoed)

Voorlopig ben ik qua bloedbeeld helemaal goedgekeurd voor morgen. En kocht ik snel een sjaaltje dat nu best leuk staat.

En voor wie het vroeg: zelftest (keel en neus) is voldoende, ziekenhuis test niet zelf. Het is ook niet eens zo voor mijn eigen afweer (die nog best ok is), maar meer voor de echte kwetsbare patienten op de chemo-unit. Ze waren erg blij met mijn brave-burgerschap en maatregelen.

Dus nu bubbelen!!
pi_203596063
@Quoi :*

Ik moest lachen @amaranta :@ maar vooral omdat het weer over de was gaat.
Mijn wasmand zegt ook hallo :W

Ik heb vanochtend de keuken gepoetst. Nou wil ik nog kijken of ik het speelgoed terug in de kasten kan krijgen. Dus ik zoek een tovenaar. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203596064
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef amaranta het volgende:
Was ie al droog?
Beterschap :* (niet voor de was, maar voor jezelf natuurlijk!)

Ik heb mijn jongste maar eens uitgelaten buiten, ze krijgt weer praatjes. morgen weer naar school.
Fake it till you make it...
pi_203596080
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef PKM het volgende:
@:Quoi :*

Ik moest lachen @:amaranta :@ maar vooral omdat het weer over de was gaat.

Ik heb vanochtend de keuken gepoetst. Nou wil ik nog kijken of ik het speelgoed terug in de kasten kan krijgen. Dus ik zoek een tovenaar. :s)
hocus pocus... ik heb laatst een heleboel opgeruimd en weggedaan, toen pastte dat wat moest blijven wel weer beter in de kast. :s)

En nu ga ik even een snel poetsrondje doen, voordat ik weer taxi mag spelen voor de oudste. Die is over een uur alweer vrij. Had haar gebracht, omdat we vanmorgen een gesprek hadden en ze zelfs met de auto net te laat op school was.
Fake it till you make it...
pi_203596258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef Nijna het volgende:

[..]
Was ie al droog?
Beterschap :* (niet voor de was, maar voor jezelf natuurlijk!)

Ik heb mijn jongste maar eens uitgelaten buiten, ze krijgt weer praatjes. morgen weer naar school.
Beetje vochtig. Maar dat moet zondag of maandag zijn geweest…
Dit is me werkelijk nog nooit overkomen.
pi_203596583
Ik hou van korter haar bij mezelf (relatief dan, ongeveer schouderlengte) dus dat wordt nooit lang genoeg voor donatie. Mijn broertje laat het altijd wel lang groeien en doneert dan een eind, dat heeft hij nu al 2 of 3 keer gedaan.
pi_203596604
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:11 schreef amaranta het volgende:
Mijn haar is super lang, maar ik wil er nog even zelf van genieten. Het is ook geverfd dus volgens mij niet geschikt voor donatie.
Bij stichting haarwensen niet omdat ze pruiken voor kinderen maken. Bij andere stichtingen mag geverfd haar wel al zijn er soms wat extra voorwaarden zoals alleen natuurlijke tinten. Maar zolang je er zelf van wil genieten niet afknippen.
pi_203596855
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef PKM het volgende:
Mijn wasmand is leeg 8-)
Dussss. Ik geloof dat ik me goed genoeg voel om morgen weer online te werken :D
pi_203597557
Mijn haren worden niet lang genoeg om ze te doneren. Die stoppen met over m’n schouders met groeien. (Of wellicht net maar dan zal mijn haar erg kort moeten en dat duurt dan ook weer een tijd voor we weer wat langer is en echt kort wil ik eigenlijk ook niet :@ en ik weet dat de genen diende pruiken nodig hebben hier geen keuze in hebben. Maar inderdaad ik doe wel een keer een geld donatie..

quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:00 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het nou met die gast?
Zeg.. daar praten we niet over hè :P

En wat balen van je was. Hopelijk is het nog op te lossen met een keer goed wassen en zit het weer/schimmel er niet in.

@Quoi fijn dat je negatief was en alles volgens planning door kon gaan.
Wel balen dat je al haaruitval hebt, je weet dat het gaat gebeuren waarschijnlijk maar het is wel even met je neus op de feiten gedrukt worden weer :*
pi_203597799
@hilliebillie, ja maar ik ga de film niet kijken maar wil het wel weten?
Issie dood? Ontvoerd? Komt hij terug?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')