SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vera is in de keuken bezig, denk dat Tobias alleen naar de wc gaatquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vera uit bed gestapt. Tobias er achteraan.
Toeval?
Die kunnen wel normaal met elkaar pratenquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vera uit bed gestapt. Tobias er achteraan.
Toeval?
Zou zomaar kunnen jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:28 schreef Hunter het volgende:
Zou Veertje zich zorgen maken over de nominaties, dat ze zo vroeg op is?
Vera ligt bij mij nog in bed op stream 2, die stream kan ik dus wéér vergeten vandaagquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vera is in de keuken bezig, denk dat Tobias alleen naar de wc gaat
Bizar!quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vera ligt bij mij nog in bed op stream 2, die stream kan ik dus wéér vergeten vandaag
Oh nee, de shutters zijn nog dichtquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:32 schreef Hunter het volgende:
Zou mooi zijn als de clown nu voor het raam verschijnt
Vera komt bij mij net binnen met haar koffersquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vera ligt bij mij nog in bed op stream 2, die stream kan ik dus wéér vergeten vandaag
Zo snel kunnen ze bij de FEBO niet denkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:32 schreef Hunter het volgende:
Ik hoop op strijd om Tobias tussen Grace en Vera.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kunnen wel normaal met elkaar praten
O loop jij zo ver achter?quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Noush nou bij Grace geslapen?
Zware censuur vannacht. Klotsende watervallen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Noush nou bij Grace geslapen?
zal Nawel leuk hebben gevonden hahaquote:
Gebeurt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop op strijd om Tobias tussen Grace en Vera.
Wel gewoon vriendschap maar Grace gaat claimen en dat levert goede streams op. Grace is een neppert 1e klas.
Misschien denkt ze wel dat Dimi ook al voor het scherm zitquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
Tegen wie zei ze nu
Hé
Half negen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
De prinses is ook wakker.
[ afbeelding ]
Ik verwacht eerder een strijd om Vera...Tobias kan niet tegen zijn verlies en wil alsnog Vera veroveren maar Vera wil hem niet meer en laat dan Grace als een baksteen vallen, omdat hij die toch liever niet wil.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop op strijd om Tobias tussen Grace en Vera.
Wel gewoon vriendschap maar Grace gaat claimen en dat levert goede streams op. Grace is een neppert 1e klas.
Sinds gistermiddag loopt stream 2 hier bijna een uur achter...quote:
En Kristof doet ook mee .. allemaal verliefd op Veraquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een strijd om Vera...Tobias kan niet tegen zijn verlies en wil alsnog Vera veroveren maar Vera wil hem niet meer en laat dan Grace als een baksteen vallen, omdat hij die toch liever niet wil.
en Grace wil dan weer de BFF van Vera worden
ach het zou zo maar kunnen toch?
heb je de kwaliteit ook terug gezet van stream weet niet hoe je kijkt maar ik heb mijn laptop terug gezet naar 360pquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag loopt stream 2 hier bijna een uur achter...
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:43 schreef Hunter het volgende:
Leroy heeft er weer zin in zo te zien
Als er maar strijd komt vind ik het goed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een strijd om Vera...Tobias kan niet tegen zijn verlies en wil alsnog Vera veroveren maar Vera wil hem niet meer en laat dan Grace als een baksteen vallen, omdat hij die toch liever niet wil.
en Grace wil dan weer de BFF van Vera worden
ach het zou zo maar kunnen toch?
oh dat kan ook nog ,quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Kristof doet ook mee .. allemaal verliefd op Vera![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Salar is zijn zonden aan het overdenken
Yep ook al gedaan. Het enige wat ik nog niet heb geprobeerd is meneer ireth op het dak zetten met een ouderwetse antenne om te richten..quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb je de kwaliteit ook terug gezet van stream weet niet hoe je kijkt maar ik heb mijn laptop terug gezet naar 360p
en dat doet het dan het beste
Doe eensquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep ook al gedaan. Het enige wat ik nog niet heb geprobeerd is meneer ireth op het dak zetten met een ouderwetse antenne om te richten..
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep ook al gedaan. Het enige wat ik nog niet heb geprobeerd is meneer ireth op het dak zetten met een ouderwetse antenne om te richten..
Oeps,sliep hij dus toch niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi tegen Grace : We horen dingen als jullie 's avonds praten....
Was dat een soort van.. ik heb wel gehoord waar je het over had .. over hem dus ??quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar hadden ze het over danquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oeps,sliep hij dus toch niet.
Dat kan denk ik niet missenquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was dat een soort van.. ik heb wel gehoord waar je het over had .. over hem dus ??
Cryptisch over dat ze Tobi wel leuk vindt.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Cryptisch over dat ze Tobi wel leuk vindt.
lijkt mijn nou niet echt heel lekkerquote:
Ik hoop het,maar dat zal ze toch niet laten merken.quote:
kan je proberen het is nu wel droog hahaquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denk het ook wel..quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop het,maar dat zal ze toch niet laten merken.
Grace is het opperhoofd van de vrouwen daar. Als je wil slijmen voor een goed plekje moet je daar zijn. Vera, Hanne en nu ook Nouchine gaan er voor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef Joyce-43 het volgende:
wat heeft Grace toch haha dat ze allemaal bij haar in bed gaat liggen![]()
Nouch neemt wel meer afstand.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk het ook wel..
En denk dat Nous dat wel gaat merken
Ik heb dat ook, ik kijk via een oud mobiel , misschien dat het daar aan ligt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou het ook gewoon leuk en gezellig kunnen zijn??quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grace is het opperhoofd van de vrouwen daar. Als je wil slijmen voor een goed plekje moet je daar zijn. Vera, Hanne en nu ook Nouchine gaan er voor.
Heb 2 samsungs, 1 van 3 jaar en 1 van 2 maanden oud. Beiden zelfde probleem.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:00 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, ik kijk via een oud mobiel , misschien dat het daar aan ligt.
Goedenmorgen op live klikken op je fone tablet scherm of met je muis op livequote:Op donderdag 10 februari 2022 09:00 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, ik kijk via een oud mobiel , misschien dat het daar aan ligt.
Rijke vrouwquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb 2 samsungs, 1 van 3 jaar en 1 van 2 maanden oud. Beiden zelfde probleem.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee. Geloof ik niet in.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Zou het ook gewoon leuk en gezellig kunnen zijn??
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
vreemd hoor, mijn samsung 2 jaar oud streamt wel goed,quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan lijkt me de kans groter dat het aan je wifi ligtquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja doe ik ook steeds inderdaad maar is wel vervelend als je even van streams wil wisselen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:02 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Goedenmorgen op live klikken op je fone tablet scherm of met je muis op live
Klopt maar problem ligt bij talpaquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:05 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja doe ik ook steeds inderdaad maar is wel vervelend als je even van streams wil wisselen.
Ik denk ook aan John de Molquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:07 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Klopt maar problem ligt bij talpa
ik dacht al dat het al beetje was uitgesproken tussen hun dat ze elkaar leuk vonden toen hij terug kwam vanuit ziekenhuisquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace heeft vannacht verteld dat ze Tobias steeds leuker vindt en niet goed weet wat ze daarmee moet. Ze is bang dat als ze het verteld het hun vriendschap kan verpesten.
Op een gegeven moment dachten ze dat Tobias wakker was.
Grace zei toen: Ik ben een sukkel.
Daarop zei Tobias: sukkeltje.
Blijkt nu dus dat hij ws het hele verhaal heeft gehoord.
Op regelmatige basis?quote:
Niet uitzonderlijk. Nominatietijd en Nawel vreest dat ze er weer op staat. Dus die is alvast weer actief/leuk/druk aan het toen voor mooie TV beelden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel zit aan het ontbijt ... uitzonderlijk
Die clown moet daar idd de hele dag paraat zijn random in de ruimtesquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:32 schreef Hunter het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet uitzonderlijk. Nominatietijd en Nawel vreest dat ze er weer op staat. Dus die is alvast weer actief/leuk/druk aan het toen voor mooie TV beelden.
Dat is ze gewend van TikTok. Nietsnutten en slonzen, tot er een filmpje gemaakt moet worden. Dan even een uurtje "perfect life" spelen, filmpjes maken, en terug naar af.
Ik hoorde hem alweer sacherijnen (al had hij wel goed geslapen dat dan weer wel....) Kunnen ze zijn pin niet gewoon afpakken of zoooooquote:
Minder werk dan afplakken denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:12 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo is de produktie nou weer op het idee gekomen om alles in glazen flessen over te gooien en potten zoals de melk, kwark en zag giisteren ook de wasverzachter in zo een fles zitten.
Stagiaire heeft weer wat te doen
Ze willen geen reklame maken voor merken die geen sponsorgeld betalen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:12 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo is de produktie nou weer op het idee gekomen om alles in glazen flessen over te gooien en potten zoals de melk, kwark en zag giisteren ook de wasverzachter in zo een fles zitten.
Is al vanaf beginquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:12 schreef Joyce-43 het volgende:
heb hem het wel bij zien spuiten kwa kleur geloof ikquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is het trouwens bij jullie opgevallen dat leroy zijn haar nooit in de war zit als hij wakker word zou het nep zijn zie het hem ook nooit kammen
Ik stem voor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik hoorde hem alweer sacherijnen (al had hij wel goed geslapen dat dan weer wel....) Kunnen ze zijn pin niet gewoon afpakken of zooooo
Grace kwijlde over tobias vannacht fluisterend, hij hoort alles.... Ook de MEGA scheet van de dames onder hun dekens kreeg hij oerhard mee zei hij........... IEWquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is het trouwens bij jullie opgevallen dat leroy zijn haar nooit in de war zit als hij wakker word zou het nep zijn zie het hem ook nooit kammen
zou het ? hahahaquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Minder werk dan afplakken denk ik.
Tobiasquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Grace kwijlde over thomas vannacht fluisterend, hij hoort alles.... Ook de MEGA scheet van de dames onder hun dekens kreeg hij oerhard mee zei hij........... IEW
Nu hoeft er niets afgeplakt te worden, En veel merken zijn alsnog te herkennen, ook als ze afgeplakt zijn, bijv Andrelon shampoo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:12 schreef Joyce-43 het volgende:
ok maar ja zo doen de meeste het toch ook hahaquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze willen geen reklame maken voor merken die geen sponsorgeld betalen.
En Afplakken weet je vaak nog steeds welk merk het is.
Omdat het er mooier uitzietquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:12 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat weet ikquote:
ach ja het hoort erbijquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
Julio wil kuizen,iedereen heel enthousiast reageren.
Het was wat netter geweest als hij aan het begin van het gesprek al duidelijk had gemaakt dat hij wakker was...maar nee, de braverik bleef luisteren of hij misschien nog wat extra info zou kunnen horen.quote:
had ik ook gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was wat netter geweest als hij aan het begin van het gesprek al duidelijk had gemaakt dat hij wakker was...maar nee, de braverik bleef luisteren of hij misschien nog wat extra info zou kunnen horen.
Ik ook.quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook geen braverik![]()
10 punten voor jou.quote:
Misschien even die app eraf en opnieuw erop?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
was mss bedoeld van haarquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was wat netter geweest als hij aan het begin van het gesprek al duidelijk had gemaakt dat hij wakker was...maar nee, de braverik bleef luisteren of hij misschien nog wat extra info zou kunnen horen.
Vandaag duurt nog best langquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:21 schreef Sofia35 het volgende:
Hoi is het al bekend wie er genomineerd zijn? De uitslag is vandaag toch ?
Oké thanks. Vorige week was rond 1 uur volgens mijquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vandaag duurt nog best lang
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
never mind spuit 11 hier loopt achterquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Julio is dan ook extreem hypocrietquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Julio zei dat Kristof de leiding steeds nam, maar valt me op dat hij dat juist steeds meer gaat doen. Nu weer met dat schoonmaken.
gevalletje splinter en balkquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Julio zei dat Kristof de leiding steeds nam, maar valt me op dat hij dat juist steeds meer gaat doen. Nu weer met dat schoonmaken.
die kunnen we nog de schuld geven van alle stomme spellenquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
haha sorry aangepast thomas muhahaah
Nou he, in het begin was ik nog positief over BB editie dit keer. Er gebeurde veel, geen koffers was leuk, en ook secret missions. Maar nu is het weer en beetje boring. Sorry wil niet klagen maar had idd goede hoop op Thomas dus vind het stiekem wat jammerquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kunnen we nog de schuld geven van alle stomme spellen![]()
![]()
is het ook..quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou he, in het begin was ik nog positief over BB editie dit keer. Er gebeurde veel, geen koffers was leuk, en ook secret missions. Maar nu is het weer en beetje boring. Sorry wil niet klagen maar had idd goede hoop op Thomas dus vind het stiekem wat jammer
Zit nu op mijn werk op 4g, ff geprobeerd, nog steeds zelfde probleemquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan lijkt me de kans groter dat het aan je wifi ligt
Zo kan het dus ook.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Lang verhaal kort : Hanne gaat vertellen dat ze op Nouchine en Julio heeft gestemd.
Oei dat wordt dan een ongemakkelijk dagje tussen Grace en Tobias😋quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace heeft vannacht verteld dat ze Tobias steeds leuker vindt en niet goed weet wat ze daarmee moet. Ze is bang dat als ze het verteld het hun vriendschap kan verpesten.
Op een gegeven moment dachten ze dat Tobias wakker was.
Grace zei toen: Ik ben een sukkel.
Daarop zei Tobias: sukkeltje.
Blijkt nu dus dat hij ws het hele verhaal heeft gehoord.
Ook al geprobeerdquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Misschien even die app eraf en opnieuw erop?
Ja, maar BB23 zou harder en heftiger zijn! Dat willen we niet missen toch?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:32 schreef lonneberga het volgende:
BB 2022,kort samengevat, te weinig actie en te veel gelul, voor mij hoeft er geen editie 2023 meer te komen.
Komt door die Belgen. Die zeggen niet wat ze denken. Die willen alles verhullen in een roze wolk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:32 schreef lonneberga het volgende:
BB 2022,kort samengevat, te weinig actie en te veel gelul, voor mij hoeft er geen editie 2023 meer te komen.
In vergelijk met Nawel speelt iedereen te hard. Maar de lat ligt ook vrij laag vanuit je bed...quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel heeft dus gezegd dat Hanne te hard het spel speeld.
Ja precies.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Komt door die Belgen. Die zeggen niet wat ze denken. Die willen alles verhullen in een roze wolk.
Wat Hanne nu doet
FTFYquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In vergelijk met Nawel speelt iedereen te soft. Maar de lat ligt ook vrij hoog vanuit je bed...
Werk ze.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:36 schreef Ireth het volgende:
Maar goed,ik ga werken en vanmiddag laat ik me gewoon omscholen tot Belg, met 1 werkende stream![]()
Laterz!
Lekker dan,Groen stemt elkaar naar huis.quote:
Allemaal op groen! Inclusief groen!quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker dan,Groen stemt elkaar naar huis.![]()
![]()
Prima. Vooral doorgaanquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker dan,Groen stemt elkaar naar huis.![]()
![]()
quote:
Ben heel braaf, maar zou geen zin hebben om om het half uur te zeggen ben nog wakker hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet ook haast het verschil niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
haha sorry aangepast thomas muhahaah
O hoe kan dat dan, dat is knap vervelend.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Indd. Sta achter je keuze en je hoeft je niet te verantwoorden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
Hanne mag stemmen op wie ze wilt maar die smoesjes kan ze voor haar houden.
Sta verdomme achter je keuze![]()
En ze blijft maar ratelen.
Wat is eigenlijk de clue van dit gezemel?
ja maar kom op als hij ze niet aanspoort word er echt niet schoongemaaktquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
ze doet nu exact hetzelfde als bij Amyquote:
Of niet, meer duidelijkheid.....gister had Tobias er ook last van. Hij was duidelijk in een beter humeur toen hij Gracetime kreeg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:32 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Oei dat wordt dan een ongemakkelijk dagje tussen Grace en Tobias😋
Denk eerder dat ze de schade zo klein mogelijk wil houden om niet de volgende keer aan de beurt te zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
Nawel heeft gezegd dat ze een player lijkt
en Hanne neemt dat aan en laat zich dus omlullen
Maw ze is zo beinvloedbaar als ik weet niet wat
had je mijn vraag nog gezien op welke Android je Samsungs draaienquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd![]()
Ben door alle opties heen
what"s newquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
iedereen aan het schoonmaken
zitten er 3 dom te lullen
Jij loopt ook een uur achterquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoe kan dat dan, dat is knap vervelend.
Vroeg het me ook net af, waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef Joyce-43 het volgende:
wat heeft Grace toch haha dat ze allemaal bij haar in bed gaat liggen![]()
Ze moet gewoon gelijk to the point komen en niet zo langdradig.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt .. die Hanne is ook niet te harden ... Nouchine de 2e
Julio en Nouchinequote:Op donderdag 10 februari 2022 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh heeft ze het eindelijk gezegd?
Op wie dan?
Jazeker en dan nawel weer over de zeikquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine gaat dit straks allemaal vertellen tegen Nawel. Julio zegt doe gewoon je ding als je voelt dat je op mijn moet stemmen. Geen probleem
Leuk met dat swiffertje.quote:
daar hebben we niks aanquote:
ik lig elke keer weer in een deukquote:
Nouchine heeft geen recht van spreken want die ligt bij Grace in bed de hele nacht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jazeker en dan nawel weer over de zeik
Hey Topper.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Het valt mij op, dat bij Leroy alles te strak zit. Goedemorgen
hij denkt dat dat aantrekkelijk isquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Het valt mij op, dat bij Leroy alles te strak zit. Goedemorgen
Ik moet nog zien dat Nawel van Peter gaat winnen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Als Nawel weer mag blijven ( want Julio wint het niet van Nawel) dan worden ze (bondje geel) pas echt bang.
Volgende week wint Nawel van Leroy.
Om Nawel weg te krijgen moeten ze een "grote" er op zetten. Wie zal zich vrijwillig daar voor in zetten?
Of eerst Hanne opofferen?
Dan is nog steeds Nawel in the house.
Tegen Vera dan?
Nope. Nawel in the house.
Tegen Peter?
![]()
![]()
nouchequote:Op donderdag 10 februari 2022 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Als Nawel weer mag blijven ( want Julio wint het niet van Nawel) dan worden ze (bondje geel) pas echt bang.
Om Nawel weg te krijgen moeten ze een "grote" er op zetten. Wie zal zich vrijwillig daar voor in zetten?
Tegen Vera dan?
Tegen Peter?
![]()
![]()
Het wordt waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Tegen Vera dan?
Tegen Peter?
![]()
![]()
Hoe vaker Nawel de bank overleeft hoe meer fans ze gaat krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat Nawel van Peter gaat winnen.
Die kans is best groot aanwezig. Het hangt er ook nog vanaf op wie Grace is gegaan.. weer op Salar, of wellicht op Kristof?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:56 schreef TheLuckyman het volgende:
Maar goed, dus twee mensen op de nominatie waarschijnlijk? Leroy heeft geen keuze hoeven te maken toch? Dat Hanne toch niet op Kristoff is gegaan, kan zijn redding worden?
Peter en Nawel komen erop.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:56 schreef TheLuckyman het volgende:
Maar goed, dus twee mensen op de nominatie waarschijnlijk? Leroy heeft geen keuze hoeven te maken toch? Dat Hanne toch niet op Kristoff is gegaan, kan zijn redding worden?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:56 schreef TheLuckyman het volgende:
Nawel tegenover Nouchine zou de beste zijn .. dat ontploffen die fb groepen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe vaker Nawel de bank overleeft hoe meer fans ze gaat krijgen.![]()
Ze moeten er echt een "grote" tegenover zetten.
Tobias of Grace. Die winnen wel van Nawel.
Je zou toch zeggen dat Salar dik moet winnen van Nawel......quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk
Nawel
Peter
Salar of Kristof
Als er maar 2 op de bank zitten geef ik peter een grote kansquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat Nawel van Peter gaat winnen.
Klopt,dat zag je vorige week ook.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
Nawel heeft wel fans
maar ook veel vijanden
dus als ze met 1 ander op de bank komt is de kans groter dat ze er uit ligt
bij 3 wordt het alweer moeilijk
Salar wint ook van Nawelquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat Salar dik moet winnen van Nawel......
Maar volgens mij gaat zij er nooit uit.
Dus doordat Nawel heeft gesproken met Hanne, en heeft verteld dat haar kamer mogelijk op haar gaat, heeft ze niet op Kristoff gestemd, en heeft Nawel zichzelf in meer problemen gebracht. Heerlijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die kans is best groot aanwezig. Het hangt er ook nog vanaf op wie Grace is gegaan.. weer op Salar, of wellicht op Kristof?
Heel logisch ook... ze komt niet uit Antwerpen. De antwerpenaar wordt door de rest van België als heel arrogant aan bekeken; en de antwerpenaar doesn't give a shit from anyone's other opinions.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Komt door die Belgen. Die zeggen niet wat ze denken. Die willen alles verhullen in een roze wolk.
Wat Hanne nu doet
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Hey Salar, zullen wij de volgende keer ook even gaan praten tijdens de kuis?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Hey Salar, zullen wij de volgende keer ook even gaan praten tijdens de kuis?
Haha is ook zo, doen ze niet goed. Hanne staat nu op 0 en begint weer opnieuw.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine wint van Nawel. Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nawel tegenover Nouchine zou de beste zijn .. dat ontploffen die fb groepen.
Tobias wordt ook steeds feller.....quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:01 schreef Kippetje1960 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG Leroy zijn voet is geamputeerd vanwege de legoblokjes?
[ afbeelding ]
Vind dat ergens wel goed van m. Toch hoop ik niet dat hij een zeur gaat worden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tobias wordt ook steeds feller.....
hij begint weerquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vind dat ergens wel goed van m. Toch hoop ik niet dat hij een zeur gaat worden.
[ afbeelding ]
daar zat ik ook aan te denken... maar helaas niets over gehoordquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die kans is best groot aanwezig. Het hangt er ook nog vanaf op wie Grace is gegaan.. weer op Salar, of wellicht op Kristof?
Ja vooral Julio nu, hij stelde voor om te kuisen zegt Tobias en gaat dan zitten kletsen met de deur dicht. Snap Tobias wel hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias ergert zich kapot om zich doorlopend af te zonderen op die kamer. Het huis moet draaiende blijven
vind dat hij in dit geval wel gelijk heeftquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen die constant veren in hun eigen reet steken zijn niet populair in BB.
(en waar dan ook)
Leroy heeft al een behoorlijk verentooi.
Maar Tobias heeft ook al wat eigen veertjes daar zitten.
Hij had moeten zeggen zijn jullie nu nog bezig over de nominaties of kan ik hier stofzuigen. Of misschien een beter idee doen jullie het even.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias ergert zich kapot om zich doorlopend af te zonderen op die kamer. Het huis moet draaiende blijven
nopequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:07 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Zijn de genomineerden al bekend?
Die doet helemaal niks,quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
Die julio valt nu ook door de mand met tegen iedereen zeggen er moet goed schoongemaakt worden en dan zelf gewoon opgesloten in die kamer gaan zitten
Oke jammer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
we wachten op de bom
want Nawel gaat flippen denk ik
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij denkt dat dat aantrekkelijk is
Julio bepaalt dat hij daar niet gaat stofzuigen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Zelfs Leroy nu geirriteerd naar binnen bij Groen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij denkt ook dat hij aantrekkelijk is
wie? utopia 2.0 ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij denkt ook dat hij aantrekkelijk is
Ik luister niet meer naar die lui, maar wat zei julio danquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:11 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Heeft team gif nu commentaar over dat team goud iets in hun slaapkamer heeft gedaan?
Die durven wel zeg....
Verhalen vertellen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:11 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Heeft team gif nu commentaar over dat team goud iets in hun slaapkamer heeft gedaan?
Die durven wel zeg....
Goud ging slapen zeiden ze, blijkbaar hebben ze toen op hun slaapkamer nog doen/durven/waarheid gedaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik luister niet meer naar die lui, maar wat zei julio dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |