SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vera is in de keuken bezig, denk dat Tobias alleen naar de wc gaatquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vera uit bed gestapt. Tobias er achteraan.
Toeval?
Die kunnen wel normaal met elkaar pratenquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vera uit bed gestapt. Tobias er achteraan.
Toeval?
Zou zomaar kunnen jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:28 schreef Hunter het volgende:
Zou Veertje zich zorgen maken over de nominaties, dat ze zo vroeg op is?
Vera ligt bij mij nog in bed op stream 2, die stream kan ik dus wéér vergeten vandaagquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vera is in de keuken bezig, denk dat Tobias alleen naar de wc gaat
Bizar!quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vera ligt bij mij nog in bed op stream 2, die stream kan ik dus wéér vergeten vandaag
Oh nee, de shutters zijn nog dichtquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:32 schreef Hunter het volgende:
Zou mooi zijn als de clown nu voor het raam verschijnt
Vera komt bij mij net binnen met haar koffersquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vera ligt bij mij nog in bed op stream 2, die stream kan ik dus wéér vergeten vandaag
Zo snel kunnen ze bij de FEBO niet denkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:32 schreef Hunter het volgende:
Zou mooi zijn als de clown nu voor het raam verschijnt
Ik hoop op strijd om Tobias tussen Grace en Vera.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kunnen wel normaal met elkaar praten
O loop jij zo ver achter?quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Noush nou bij Grace geslapen?
Zware censuur vannacht. Klotsende watervallen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Noush nou bij Grace geslapen?
zal Nawel leuk hebben gevonden hahaquote:
Gebeurt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop op strijd om Tobias tussen Grace en Vera.
Wel gewoon vriendschap maar Grace gaat claimen en dat levert goede streams op. Grace is een neppert 1e klas.
Misschien denkt ze wel dat Dimi ook al voor het scherm zitquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
Tegen wie zei ze nu
Hé
Half negen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
De prinses is ook wakker.
[ afbeelding ]
Ik verwacht eerder een strijd om Vera...Tobias kan niet tegen zijn verlies en wil alsnog Vera veroveren maar Vera wil hem niet meer en laat dan Grace als een baksteen vallen, omdat hij die toch liever niet wil.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop op strijd om Tobias tussen Grace en Vera.
Wel gewoon vriendschap maar Grace gaat claimen en dat levert goede streams op. Grace is een neppert 1e klas.
Sinds gistermiddag loopt stream 2 hier bijna een uur achter...quote:
En Kristof doet ook mee .. allemaal verliefd op Veraquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een strijd om Vera...Tobias kan niet tegen zijn verlies en wil alsnog Vera veroveren maar Vera wil hem niet meer en laat dan Grace als een baksteen vallen, omdat hij die toch liever niet wil.
en Grace wil dan weer de BFF van Vera worden
ach het zou zo maar kunnen toch?
heb je de kwaliteit ook terug gezet van stream weet niet hoe je kijkt maar ik heb mijn laptop terug gezet naar 360pquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag loopt stream 2 hier bijna een uur achter...
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:43 schreef Hunter het volgende:
Leroy heeft er weer zin in zo te zien
Als er maar strijd komt vind ik het goed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een strijd om Vera...Tobias kan niet tegen zijn verlies en wil alsnog Vera veroveren maar Vera wil hem niet meer en laat dan Grace als een baksteen vallen, omdat hij die toch liever niet wil.
en Grace wil dan weer de BFF van Vera worden
ach het zou zo maar kunnen toch?
oh dat kan ook nog ,quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Kristof doet ook mee .. allemaal verliefd op Vera![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Salar is zijn zonden aan het overdenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |