SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Als de 10 persoon de pin pakte kwam er 10.000 in de pot en kreeg hij de pin. Als de 10 dan deze niet zou pakken, kreeg de 11e de pin een ging er 11.000 uit de potquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:47 schreef Gerrie_55 het volgende: Ik ben misschien dom hoor maar als de 10e de pin.pakte gaat er toch 10.000 uit de pot want als de 11e hem pakte was de hele pot weg dus als 10 hem pakt hadden ze 1000 toch of snap ik het niet
Ahhhhh ok zo snap ik hetquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als de 10 persoon de pin pakte kwam er 10.000 in de pot en kreeg hij de pin. Als de 10 dan deze niet zou pakken, kreeg de 11e de pin een ging er 11.000 uit de pot
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Fikkert en greys bedankt ook snapte er geen hout van hahahaha
Ik had niet eens door dat er zelfs 11:000 uit de pot zou gaan als ze hem niet zouden pakkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Fikkert en greys bedankt ook snapte er geen hout van hahahaha
en ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
Grace ssssssssssssssttttttttttttttttttt
klaar nu
echt die is gewoon een uur aan het vertellenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
en ze leefden nog lang en gelukkig
Kristoff had het gewoon heel snel door, de rest stond nog met een groot vraagteken boven zijn/haar hoofd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat er zelfs 11:000 uit de pot zou gaan als ze hem niet zouden pakken
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Harry het volgende:
Het is officieel: de meest saaie BB ever !!
jij snapt hetquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Kristoff had het gewoon heel snel door, de rest stond nog met een groot vraagteken boven zijn/haar hoofd.
En vervolgens Kristoff weer beschuldigen van dominant gedrag, stelletje sukkels.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Compleet onwetenschappelijk, maar toch .. hij moet wel iets gezien hebben, vind ik, compleet onwetenschappelijk.
[ afbeelding ]
Haar tieten hangen wel iets lager hequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Compleet onwetenschappelijk, maar toch .. hij moet wel iets gezien hebben, vind ik, compleet onwetenschappelijk.
[ afbeelding ]
Maar op jouw plaatje zie je duidelijk dat er geen tepels zichtbaar zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar op jouw plaatje zie je duidelijk dat er geen tepels zichtbaar zijn!
je blikveld is niet 1 lijn hequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef mario390 het volgende:
bij 27 min in de aflev.laat peter buiten en scheet
maar de aflev.lopt zo langzamm de aktie van leroy
was nog niet
Who cares, ze heeft toch haar jas aan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn waslap bij zichquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Leroy doucht nu maar helemaal alleen ..
Hij heeft zeker wat gezien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het houd niet overquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
goed grace die verhaaltjes verteld
en Nawel die weer zeurt over Kristof
![]()
![]()
niet vanzelfquote:
Ja joh die loopt op eieren, veel te bang dat die weer gesnapt wordtquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Leroy doucht nu maar helemaal alleen ..
neequote:
Ik ben dan wel niet het lekkere ding maar toch welterustenquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik ga lekker mijn warme bedje op zoeken
trusten lekker ding
Ik heb mijn bed de hele dag al opgezocht met die kloten corona.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
trusten lekker ding
Iedere themaweek in het BB is een afgang. Kunnen volgend jaar beter het animatieteam van een vakantiepark inhuren, die zouden het beter kunnen organiseren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:02 schreef C.A.I het volgende:
Deze hell week is echt een afgang belachelijk saai boring week 🙄
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bed de hele dag al opgezocht met die kloten corona.![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
trusten lekker ding
Beterschap, hopelijk herstel je snel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bed de hele dag al opgezocht met die kloten corona.![]()
Welterusten mop
quote:
Thx Lonneke. Hoop ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Beterschap, hopelijk herstel je snel.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Lijkt een stevige griep. Gewoon even goed uitzieken.
Beterschap en gun en geef jezelf goed de tijd om dit uit te zieken, niet te vlug weer willen beginnen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Beterschap kanjerquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beterschap kanjer [ afbeelding ]
Nouchine is zoekende waar ze bij wil horenquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:22 schreef r0ydr het volgende:
Goedzo Nochine lekker bij de andere meiden niet bij nawel
Beterschapquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Daarom Kristof had gewoon door, dat diegene die de pin heel graag wilde hebben als een van de eerste of als allerlaatste moesten gaan omdat als diegene de pin dan maar heel weinig aan de pot zou bijdragen. Daarom stelde hij Tobias voor omdat de immuniteitspin eigenlijk geen nut had gehad want er zullen niet veel mensen ip Tobias gaan en was het een ‘eerlijke’ nominatieronde geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Kristoff had het gewoon heel snel door, de rest stond nog met een groot vraagteken boven zijn/haar hoofd.
En vervolgens Kristoff weer beschuldigen van dominant gedrag, stelletje sukkels.
Kijk het verschil tussen groen en goud nu, ik zou knettergek bij groen wordenquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Nouchine is zoekende waar ze bij wil horen
Maar dan wel met volle overtuigingquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:25 schreef Harry het volgende:
Honderd dagen kwaad spreken over anderen. Je moet het maar kunnen, je moet het maar willen.
Ik op het moment bj goud ook, dat slappe gelul van Grace...bleghquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kijk het verschil tussen groen en goud nu, ik zou knettergek bij groen worden
Nja ik snap je, maar bij groen is dit iedere avondquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik op het moment bj goud ook, dat slappe gelul van Grace...blegh
dit is wel de intentie van het spel, liegen, roddelen, bondjes maken, dit spel is niet om vrienden te maken, je moet het zien als monopoly, de verraders, cluedo, je begint er aan om te winnen , ''over lijken'' Salar doet dat het beste, daarna Hannequote:Op woensdag 9 februari 2022 22:25 schreef Harry het volgende:
Honderd dagen kwaad spreken over anderen. Je moet het maar kunnen, je moet het maar willen.
dat moet toch vermoeiend zijn, constant je hersenen die aan het denken en kraken zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is wel de intentie van het spel, liegen, roddelen, bondjes maken, dit spel is niet om vrienden te maken, je moet het zien als monopoly, de veraders, cluedo, je begint er aan om te winnen , ''over lijken'' Salar doet dat het beste, daarna Hanne
Daar heb je geen uur dagelijks de tijd voor nodig, nu komt nouchine zelfs aan de beurtquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is wel de intentie van het spel, liegen, roddelen, bondjes maken, dit spel is niet om vrienden te maken, je moet het zien als monopoly, de veraders, cluedo, je begint er aan om te winnen , ''over lijken'' Salar doet dat het beste, daarna Hanne
Hangt af van de persoon, de 1 is daar heel goed in , de ander nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
dat moet toch vermoeiend zijn, constant je hersenen die aan het denken en kraken zijn
ik zou daar niet goed in zijn, ik zou er over dromen, ik zou erover praten in mijn slaapquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hangt af van de persoon, de 1 is daar heel goed in , de ander niet
kwe niet of je de verraders hebt gezien (videoland aanrader) is ook zon soort spel, daar waren dit jaar ook 2 vrouwen die het er heel moeilijk mee hadden en er snachts van droomden inderdaad, ze waren heel blij toen het was afgelopen en ze mochten zeggen of ze een verrader of getrouwe waren .quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou daar niet goed in zijn, ik zou er over dromen, ik zou erover praten in mijn slaap
hoe kan het dat jou uitzending uren duurt ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:34 schreef mario390 het volgende:
nu ben ik erst bij de aktie van leroy
is erst bij minute 32 in de uitzending
ik heb de verraders gezienquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
kwe niet of je de verraders hebt gezien (videoland aanrader) is ook zon soort spel, daar waren dit jaar ook 2 vrouwen die het er heel moeilijk mee hadden en er snachts van droomden inderdaad, ze waren heel blij toen het was afgelopen en ze mochten zeggen of ze een verrader of getrouwe waren .
maar de mannen waren de huilebalkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
kwe niet of je de verraders hebt gezien (videoland aanrader) is ook zon soort spel, daar waren dit jaar ook 2 vrouwen die het er heel moeilijk mee hadden en er snachts van droomden inderdaad, ze waren heel blij toen het was afgelopen en ze mochten zeggen of ze een verrader of getrouwe waren .
Was dat het seizoen met Tisjeboy Jay, die heb ik niet gekeken. Naar die vent kan ik ook niet luisteren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
fijn voor jequote:Op woensdag 9 februari 2022 22:34 schreef mario390 het volgende:
nu ben ik erst bij de aktie van leroy
is erst bij minute 32 in de uitzending
Hij stond zelfs nog veel meer rechtop dus zag nog meer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat komt omdat ze zo moe is, ze valt in herhalingquote:
klopt...quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nja ik snap je, maar bij groen is dit iedere avond
ja Julio zit al zeker een 20 min in de slaapkamer met nawel en leroyquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:45 schreef Ireth het volgende:
Ik heb op 2 dat Julio en leroy in de keuken staan en Peter naar bed gaat. Loopt die nog achter???
Ja hoor nawel nu zeggen dat het 10 voor 10 isquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja Julio zit al zeker een 20 min in de slaapkamer met nawel en leroy
Al 45 minutenquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja Julio zit al zeker een 20 min in de slaapkamer met nawel en leroy
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:49 schreef Verida het volgende:
Als je helemaal niets van BB weet en toevallig in deze COS gaat lezen denk je echt dat je in een soort One flew over the cuckoo's nest bent beland
Heel simpel, elke keer als Vera in beeld komt, moet hij even pauzeren, denk ik🤣quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
hoe kan het dat jou uitzending uren duurt ?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Heel simpel, elke keer als Vera in beeld komt, moet hij even pauzeren, denk ik🤣
Gaan we zeker doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:14 schreef Verida het volgende:
B
[..]
Beterschap en gun en geef jezelf goed de tijd om dit uit te zieken, niet te vlug weer willen beginnen.
Thx topperquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beterschap kanjer [ afbeelding ]
Wat moeten ze anders. Saaiheid troefquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:00 schreef Ireth het volgende:
En wie hebben het weer over nomineren???
Een uurtje pas. knipquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:00 schreef Ireth het volgende:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik zeg lekker slapen doen tot morgen![]()
![]()
nee gaat zo langzaam en vera was in deze aflev. bijna nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Heel simpel, elke keer als Vera in beeld komt, moet hij even pauzeren, denk ik🤣
nouchine bewegt zich ook an der grens,om dat de spelen wat zijquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gaat Nouchine nu bij Grace aan de borst?
Oké, kijk je de uitzending frame voor frame, elke keer op de pauzeknop drukkend, ofzo?🤣quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee gaat zo langzaam en vera was in deze aflev. bijna niet
Ja, hop, je nest in, je kan dit virus aan.quote:
En in de tv uitzending werd er weer een paar keer gepraat over nominaties door de gouden kamer in beeld gebracht en weer geen seconde van de urenlange sessies door de groene kamer. Sterker nog er werd zelfs gezegd `terwijl in de groene kamer wordt gewerkt aan het versterken van de vriendschappen wordt er in de gouden kamer over de nominaties gesproken`quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:00 schreef Ireth het volgende:
Lig de hele dag al in mijn nest lol. Maar gaat goedkomenquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ja, hop, je nest in, je kan dit virus aan.
Dat dus. De fb-huisvrouwen hebben het dus ook steeds over het fluisteren en vergaderen van de gouden kamer, de helft kijkt geen streamsquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:06 schreef pecla het volgende:
[..]
En in de tv uitzending werd er weer een paar keer gepraat over nominaties door de gouden kamer in beeld gebracht en weer geen seconde van de urenlange sessies door de groene kamer. Sterker nog er werd zelfs gezegd `terwijl in de groene kamer word gewerkt aan het versterken van de vriendschappen word er in de gouden kamer over de nominaties gesproken`
Hey topper, thx, gaat wel goedkomenquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:07 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hey sterkte gozer. Hopen dat je er niet teveel last van krijgt
kloptquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:13 schreef Jian het volgende:
10 minuten naar gekeken, wat een megaulenshow
TMIquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lig de hele dag al in mijn nest lol. Maar gaat goedkomen
Ik heb het nog niet eerder zo erg mee gemaakt dat ze de beelden zo verdraaien en heb van de 2 Utopïa´s en de vorige BB zowel veel streams als alle tv uitzendingen gekeken. Snap niet waarom ze de gouden kamer zo slecht af willen schilderen. T enige wat duidelijk is is dat Nawel het lievelingetje van de FEBO is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dus. De fb-huisvrouwen hebben het dus ook steeds over het fluisteren en vergaderen van de gouden kamer, de helft kijkt geen streams
ja kijkte ook 2 keer nach brasil maar dequote:Op woensdag 9 februari 2022 23:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oké, kijk je de uitzending frame voor frame, elke keer op de pauzeknop drukkend, ofzo?🤣
Hopelijk heb je Leroy onder zijn kussen niet gemist.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:13 schreef Jian het volgende:
10 minuten naar gekeken, wat een megaulenshow
Nou echt komisch het zijn de grootste dombo´s die er zijn en hebben werkelijk geen enkel zelfbeeld want wat ze de andere verwijten doen ze zelf veel ergerquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:17 schreef BB-King het volgende:
Blijf het knap vinden hoe de groene slaapkamer alsmaar veren in hun eigen reet blijven steken.
Wat zijn ze geweldig he? Echte survivors die in een hoekje gedrukt worden.
Mijn computer slaat op hol Antivirusquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kijkte ook 2 keer nach brasil maar de
maken zich op vor de party
hoezo ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn computer slaat op hol Antivirus
quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:18 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ze hebben ook een héle zware dag gehad, beetje respect..
Ah, vandaar die vreselijke vlek in de onderbroek van Julio.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:17 schreef BB-King het volgende:
Blijf het knap vinden hoe de groene slaapkamer alsmaar veren in hun eigen reet blijven steken.
Wat zijn ze geweldig he? Echte survivors die in een hoekje gedrukt worden.
Hahaha dacht ik ook maar is een printquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:24 schreef anine het volgende:
[..]
Ah, vandaar die vreselijke vlek in de onderbroek van Julio.
pfjoew. had al plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 9 februari 2022 23:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha dacht ik ook maar is een print
En 1 squote:Op woensdag 9 februari 2022 23:24 schreef Harry het volgende:
Leroy vertelt, dat hij bij het woordenspel (en de elektrische stoel) het woord professor fout had. Hij had het met FF gespeld.
ik heb de stream op 3 seiten ,en ik heb blockerquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
In heb antivirus en bij BBB slaat ie aan
bbb.fmquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb de stream op 3 seiten ,en ik heb blocker
welke bedoel je precies? de futemax?
En die bovenbuurvrouw was Officier van Justitie?quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:29 schreef suzi1 het volgende:
lieroois bovenbuurvrouw wist ook dat hij mee ging doen
dus hij heeft de eerste grote regel al verbroken, niet met anderen spreken over dat je mee gaat doen
net als tegen zn ex de klets
Misschien moet zijn bovenbuurvrouw wel zijn nep planten water geven.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:29 schreef suzi1 het volgende:
dus hij heeft de eerste grote regel al verbroken, niet met anderen spreken over dat je mee gaat doen
Hij zal niet vragen: Hé buuf verzorg jij ff mijn hennep plantjesquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Misschien moet zijn bovenbuurvrouw wel zijn nep planten water geven.
lult ze Braziliaans ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:36 schreef Sestra666 het volgende:
grace is niet te verstaan.. mocht t boeiend zijn
Als zijn buuf inderdaad een OvJ lijkt me dat niet zo verstandigquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij zal niet vragen: Hé buuf verzorg jij ff mijn hennep plantjes
Dan zal het vast wel braziliaans zijn .. Misschien dat Mario het herkent... ik heb ff geen streams aanquote:
Brasiliaans is een Portugees dialect ... gebaseerd op het oude Portugees uit de jaren van veroveraars.. Zo is dat ook met de Spaanstalige landen daar .. Middeleeuws Spaans ..quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:46 schreef mario390 het volgende:
brasil gevt het geen eigen sprak,het is portugiesisch
voor zover ik weet kan je maar op 1 zij liggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:49 schreef Sestra666 het volgende:
waarom ligt julio altijd zo verstopt met zijn slurf?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:06 schreef Stargazing het volgende:
zijn de nominaties bekendgemaakt of niet?
Of z'n russische neukertje, ff vergetenquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:07 schreef JDB94 het volgende:
Als je Leroy over 10 jaar op straat tegenkomt, begint hij over een van de volgende dingen: z'n legendarische lego walk, dat hij eerder was met steen papier schaar, dat hij betrouwbaar is, dat hij genaaid is door Peter
Die uitzending is al 3 uur geleden, beetje late reaktie Marioquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
in de aflev. an het eind dat met de pin
vind ik kut van bb
Of Dikke Bertha de OvJ die boven hem woondequote:Op donderdag 10 februari 2022 00:08 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Of z'n russische neukertje, ff vergeten
op stream gebeurd toch niks meerquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die uitzending is al 3 uur geleden, beetje late reaktie Mario
Als je Leroy ooit tegenkomt, trap m in zijn kleine leroyquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:07 schreef JDB94 het volgende:
Als je Leroy over 10 jaar op straat tegenkomt, begint hij over een van de volgende dingen: z'n legendarische lego walk, dat hij eerder was met steen papier schaar, dat hij betrouwbaar is, dat hij genaaid is door Peter
Nee in Nederland haat dat te ver .. Mij maakt het niet uitquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:21 schreef mario390 het volgende:
mag in nederland dat en mann in bb huis zit
met tieten ??
in brasil is dat zo
Ja maar RTL preuts als ze zijn ) en goor achter de schremen ..quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:23 schreef suzi1 het volgende:
ja dat mag. of bedoel jij shemale?
dat mag ook
hier zijn we genderneutraal
Zou kunnen .. In Utopia was er 1 die wou van man naar vrouwquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:24 schreef mario390 het volgende:
kunnen dann ts niet metdoen ?
dat is toch dann diskrieminierung
hij was in de uitzending an het eind en betjequote:Op donderdag 10 februari 2022 00:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is jammer dat Kristoff net niet door heeft dat hij iets te aanwezig is en een tandje terug moet doen.
Ik hoop dat hij niet genomineerd is. 1 van mijn favorieten.
En Vera gaat goed...heerlijk om te zien!
Hoezo, wil je je opgeven?quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:21 schreef mario390 het volgende:
mag in nederland dat en mann in bb huis zit
met tieten ??
in brasil is dat zo
Marioquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
de denkt toch op mijn ui dat ben ik
Hij heeft toch een kind met zijn ex? Dan lijkt het me logisch dat hij het haar verteld heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:29 schreef suzi1 het volgende:
nou hij zei eerst, mss doe ik mee aan bbquote:Op donderdag 10 februari 2022 01:00 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Hij heeft toch een kind met zijn ex? Dan lijkt het me logisch dat hij het haar verteld heeft.
Ze moet wel enigszins raar zijn natuurlijk om überhaupt een kind te nemen van hem?quote:Op donderdag 10 februari 2022 01:01 schreef suzi1 het volgende:
denk dat zijn ex gedacht zou hebben, whahahahha jij in bb?!
maar weet niet hoe zn ex is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet hij dus gehoord hebben..quote:Op donderdag 10 februari 2022 01:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace die de meiden in een cryptisch verhaal ligt te vertellen dat ze steeds sterkere gevoelens krijgt voor Tobias en niet wat er mee te doen.
Om er vervolgens achter te komen dat hij wakker ligt.
Ben benieuwd morgenvroeg.
GM,dan de topics van gisteren maar teruglezen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 05:49 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ☕️ Mijn dag begint altijd met terug lezen van de SV. Maar helaas vanaf gisteren morgen geen SV meer 😲
Zit je weer te hopen op seks of bloot jongen? Maar wel Leroy kapot maken omdat hij even tijdens een gesprek over een muurtje keek? Toch?quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar bed lijkt me leeg.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je het tegen de verkeerde.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:04 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Zit je weer te hopen op seks of bloot jongen? Maar wel Leroy kapot maken omdat hij even tijdens een gesprek over een muurtje keek? Toch?
Snap je hoe hypocriet dit is????
Mag hierquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:02 schreef Haradutas88 het volgende:
Gaan we nog lang door met hopen dat we een blote tiet of een blote kont van de vrouwen kunnen capturen en dan de foto op internet plaatsen en hier in het TIETEN topic.... en intussen ook Leroy helemaal kapot maken dat hij over het veel te lage muurtje van de douches keek naar Nouchine?
Denk
Na
Euhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 10 februari 2022 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM,dan de topics van gisteren maar teruglezen.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mag hier![]()
Benny in BB / Feedback
Moguhhe
Laten we het gezellighouden en niet persoonlijk wordenquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:04 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Zit je weer te hopen op seks of bloot jongen? Maar wel Leroy kapot maken omdat hij even tijdens een gesprek over een muurtje keek? Toch?
Snap je hoe hypocriet dit is????
Moguhh Dot,quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhhhh
Euhhhhhhhhhhhhhh![]()
Ben benieuwd na de nominatie vandaag
Morguh Ebinasquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moguhh Dot,
Ik ook, hoop ook zo dat het "leuk" blijft , qua mensen die door gaan
Schema van @LionHeartquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhhhh
Euhhhhhhhhhhhhhh![]()
Ben benieuwd na de nominatie vandaag
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebinas
Ik heb het idee dat het maar om een paar mensen draait
Nawel en Nouche zijn heel veel in beeld Peter, Leroy en Julio ook
En dat zijn nu net de mensen die er van mij wel uitmogen eerlijk gezegd
IK heb van wat wij mochten kiezen aan 'enge' dingen niets terug gezienquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:10 schreef Ebinas het volgende:
Clown is ook weer van het toneel verdwenen.
Ook weer een rol van lik-me-vestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Thnx FFquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schema van @:Lionheart
[ afbeelding ]
Nee het is het niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb van wat wij mochten kiezen aan 'enge' dingen niets terug gezien
Ook heb ik ze verder niet meer over die chips en nootjes gehoord
Ja,maar het komt dicht in de buurt denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx FF
Dat is naar aanleiding van horen zeggen neem ik aan? De officiële uitslag is nog niet geweest?
IK vind er ook eerlijk gezegd niet veel meer aan. En als er al eens wat gebeurd dan zit ik net niet bij de laptopquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Geen idee waarom dat is, zullen we ook nooit achterkomen.
Maar maakt het stukken minder leuk om te streamen
Staat al in een spoiler.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Why ????? zo groot![]()
Grappig gedaan wel, zou een leuke ui zijn voor een fan
Ik heb helemaal geen hoop meer op een betere BB eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee het is het niet.
Net als die blokken hout verdienen, het is daar snikheet.
Mocht het terug komen dan hoop ik op meer inventieve productie en regie.
Dit is meer, van hoe help ik het concept naar de knoppen.
Denk het ook.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,maar het komt dicht in de buurt denk ik.
Peter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het ook.
En wie denk jij wie het veld moet ruimen?
Ik denk eik Salar of Peter. En dan denk ik meer aan Peter
Mis het ook vaak. Maar ik merk wel dat ik de laatste dagen weer meer kijk en aanwezig ben in de CoS.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind er ook eerlijk gezegd niet veel meer aan. En als er al eens wat gebeurd dan zit ik net niet bij de laptop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nee, het is misschien ook wel op.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hoop meer op een betere BB eerlijk gezegd.
Vorig jaar was al niets, en dit jaar is het nog minder.
Ze kondigen het aan zo als spannend, maar het is eerder slaap verwekkend.
Ze durven hier niks te doen omdat ze dan bang zijn voor de reacties op social media.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hoop meer op een betere BB eerlijk gezegd.
Vorig jaar was al niets, en dit jaar is het nog minder.
Ze kondigen het aan zo als spannend, maar het is eerder slaap verwekkend.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
Oh menSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van die lego komt hij ook nooit meer af![]()
Ja dat is ook zo. Zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze durven hier niks te doen omdat ze dan bang zijn voor de reacties op social media.
Zelfs de reguliere media duikt er dan bovenop.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze durven hier niks te doen omdat ze dan bang zijn voor de reacties op social media.
Moguhhhquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:20 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen.. [ link | afbeelding ]
Hell faal week zit erop maak ons maar blij met de uitslagen van de nominaties.... dat is spannerder dan alle thema weken bij elkaar..
GM,eigenlijk is de liveshow op zaterdag wel voldoende om een beetje bij te blijven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:20 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen.. [ link | afbeelding ]
Hell faal week zit erop maak ons maar blij met de uitslagen van de nominaties.... dat is spannerder dan alle thema weken bij elkaar..
Dat maakt voor mijn gevoel Bridgit weer leuker, waardoor ik kijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM,eigenlijk is de liveshow op zaterdag wel voldoende om een beetje bij te blijven.
Ik heb geen idee..Ik loop helemaal te klooien, ik moet naar een andere pagina voor de smileys, duurt ook een eeuwigheid bij mij.. 😖quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moguhhh![]()
Waarom staan die smilies telkens ergens anders.
Zoek me iedere keer de rambam, zelfs een kopje koffie kost 5 min. zoeken
Snap ik, sommige streamers hebben het zelf kapot gemaakt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
c _ / is de code maar dan zonder spaties er tussenquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moguhhh![]()
Waarom staan die smilies telkens ergens anders.
Zoek me iedere keer de rambam, zelfs een kopje koffie kost 5 min. zoeken
Vind die hele liveshow een lachertjequote:Op donderdag 10 februari 2022 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM,eigenlijk is de liveshow op zaterdag wel voldoende om een beetje bij te blijven.
Da's helemaal beroerdquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee..Ik loop helemaal te klooien, ik moet naar een andere pagina voor de smileys, duurt ook een eeuwigheid bij mij.. 😖
Ja echt hè... was toch echt verleden jaar wel anders voor mijn gevoel...quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja mss moet ik de door mij veelgebruikte is op die manier lerenquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
c _ / is de code maar dan zonder spaties er tussen
Dat idee heb ik dus ook.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hè... was toch echt verleden jaar wel anders voor mijn gevoel...
Wie weet laat Leroy zijn rechterbeen nog helemaal vol tattooëren met Legosteentjesquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh men![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van die lego komt hij ook nooit meer af
We hadden over BB 2021 wat te mekkeren maar ik vind het nu veel triester er was verleden jaar veel meer reuring onder de bewoners, dat mis ik echt hier... of het moet nog komen... 🤔quote:
Dat is wel origineel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet laat Leroy zijn rechterbeen nog helemaal vol tattooëren met Legosteentjes![]()
Goedemorgen Cos
Moguhhhh Fritsiequote:Op donderdag 10 februari 2022 06:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet laat Leroy zijn rechterbeen nog helemaal vol tattooëren met Legosteentjes![]()
Goedemorgen Cos
Het is daar min of meer een vakantieoord.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We hadden over BB 2021 wat te mekkeren maar ik vind het nu veel triester er was verleden jaar veel meer reuring onder de bewoners, dat mis ik echt hier... of het moet nog komen... 🤔
Slappe hap inderdaad..quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is daar min of meer een vakantieoord.
Waarbij alles mag, behalve de poort uitlopen.
En lievelingetjes maakt het ook niet fraai.
Ja klopt, dat maakte ik er wel uit op... maar teleurstelling op teleurstelling..quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:45 schreef Hunter het volgende:
We zouden nog een opdracht met beestjes te zien krijgen toch? En die clown is verder ook niet meer langsgeweest.
Die clown vonden ze volgens mij een leuke toevoeging tijdens Hell(joke)week om de chips te stelen en de shutters te sluiten. Vast iemand van de productie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:45 schreef Hunter het volgende:
We zouden nog een opdracht met beestjes te zien krijgen toch? En die clown is verder ook niet meer langsgeweest.
Zal ik beggamelsaus maken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:22 schreef Hunter het volgende:
Op naar een nieuwe dag
* Hunter gooit nog een boterham in de olie
Lekker, misschien zijn er ook nog wel spruitjes over van gisterenquote:
Hmmm,lekker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:24 schreef Hunter het volgende:
[..]
Lekker, misschien zijn er ook nog wel spruitjes over van gisteren
quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:31 schreef suzi1 het volgende:
hmmm, is dat die dikke bovenbuuf, vraag ik me nu af
Goedemorgen.quote:
als je allerlei antivirussen aan hebt staan , zoveel dat je 3 uur over 1 uitzending doet, dan vraag ik me af wat je je zelf aan doet, waarom heb je in hemels naam zoveel aanstaan waardoor je pc zo langzaam wordt? serieuze vraagquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
op stream gebeurd toch niks meer
en videoland uitzending is langzaam
quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:25 schreef suzi1 het volgende:
je moet gwn geen tieten kopen als je een lul hebt. gekke mensen altijd
Nou ik rij nu ff snel naar de winkel voor walnootbroodjes en wat voor bij de koffie, m'n hulp komtquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:57 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen lees dat de olieboterhammen en saus al klaar staan in de cos
Goedemorgen Fritsiequote:Op donderdag 10 februari 2022 08:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou ik rij nu ff snel naar de winkel voor walnootbroodjes en wat voor bij de koffie, m'n hulp komt
om 9 uur. Kan ik nog snel ff ontbijten,
Goedemorgen Greys
Nee joh, 1 tripple bypass vind ik wel genoegquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie
Jij hoeft geen cholesterol verhogend boterhammetje ??
Nou voorruit maar..quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee joh, 1 tripple bypass vind ik wel genoeg
Onze verwachtingen zijn elke keer te hoogquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:16 schreef Poesjuh het volgende:
Goodmorninggggg, hellweek maar ze slapen nog heerlijk........
Mijn verwachting van de hell was inderdaad ietjes anders hahaha...quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze verwachtingen zijn elke keer te hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |