Rot op joh gek.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:48 schreef Paul het volgende:
Mag Utrecht - Ajax een apart topic(wedstrijd vh jaar)
Leuk dat je het vraagtquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
Zijn er al mods aangesteld voor het nog niet bestaande WK-Forum ? Ik stel me beschikbaar.
Ik ga er over nadenken, ik heb, zoals je weet, het EK-forum gemodereerd met succes, dus jaquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
Zijn er al mods aangesteld voor het nog niet bestaande WK-Forum ? Ik stel me beschikbaar.
Mag dit hee, ik zal hem zelf maken danquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:48 schreef Paul het volgende:
Doe eens normaal jong.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag dit hee, ik zal hem zelf maken dan
Kap gewoon eens met deze infantiele act, zeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag dit hee, ik zal hem zelf maken dan
Het is geen act. FC utrecht is de angstgegner van Ajax, vaak verliest Ajax van Utrecht, Daarom vond ik een topicje wel een ideequote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kap gewoon eens met deze infantiele act, zeg.
Het is geen act. FC utrecht is de angstgegner van Ajax, vaak verliest Ajax van Utrecht, Daarom vond ik een topicje wel een ideequote:
Daar heeft Ajax in de competitie alweer jaren niet verloren, dus ga weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is geen act. FC utrecht is de angstgegner van Ajax, vaak verliest Ajax van Utrecht, Daarom vond ik een topicje wel een idee
Hahahahahah vorig jaar heeft utrecht nog van ajax gewonnenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax in de competitie alweer jaren niet verloren, dus ga weg.
Misschien kun je eerst je best doen op een Heerenveen v PSV-topic als je toch voetballiefhebber pretendeert te zijn. Dat is al een reeks die sinds 2011/12 duurt.
'Daar', als je goed kunt lezen. 'Daar' is Utrecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Hahahahahah vorig jaar heeft utrecht nog van ajax gewonnen
Is er inmiddelsquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:48 schreef Paul het volgende:
En weer dicht. Het mag namelijk niet te leuk worden.quote:
Misschien kun je het even sluiten, straks wordt het nog te leuk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zover ik zie heeft niemand dat topic gesloten
Waar is je PI naartoe joh?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je het even sluiten, straks wordt het nog te leuk!
Was mobiel en daar deed hij het niet, maak je verder geen zorgen @Drizzt_DoUrden !quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar is je PI naartoe joh?
Wie heeft mijn bericht aanpast? En waarom op zo’n kinderlijke manier? Er staat in de policy dat je neger mag zeggen.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie heeft mijn bericht aanpast? En waarom op zo’n kinderlijke manier? Er staat in de policy dat je neger mag zeggen.
@GGMM heeft je al duidelijk antwoord gegeven. Hou er gewoon over op.quote:Op maandag 5 september 2022 15:38 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp dat het WK forum eind september pas wordt geopend. Wat een farce.
Je kan toch gewoon een WK topic openen in VBL met nieuws en dergelijke totdat het subforum er is?quote:Op maandag 5 september 2022 15:38 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp dat het WK forum eind september pas wordt geopend. Wat een farce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |