Nou, wat je zegt.quote:
Bolkquote:
ICE ICE BABYquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:02 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan. ICE genot
Vanilla Icequote:
H ey GGquote:
Geen zin anquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Ga je dozen uitpakken of heb je ze allemaal al uitgepakt?
OKé, maar vervelen hoef je je dus nietquote:
Oh, dus omdat ik nog dozen moet uitpakken, mag ik me niet vervelen? Nou jammer voor je, ik verveel me wel ook al moet ik nog dozen uitpakken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OKé, maar vervelen hoef je je dus niet
Verkeerde been uit bed gestaptquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik nog dozen moet uitpakken, mag ik me niet vervelen? Nou jammer voor je, ik verveel me wel ook al moet ik nog dozen uitpakken.
Ik ga zo douchen en de hort op. Kijk wel waar de trein me heen brengt vandaag.
Dat wordt in Maastricht wakker wordenquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik nog dozen moet uitpakken, mag ik me niet vervelen? Nou jammer voor je, ik verveel me wel ook al moet ik nog dozen uitpakken.
Ik ga zo douchen en de hort op. Kijk wel waar de trein me heen brengt vandaag.
Neuh, zit op de damquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat wordt in Maastricht wakker worden
quote:
Het was er vandaag wel iets rustigerquote:
MIddag maanquote:
Na contact met de politie overleden?quote:
En dan vaak meerdere problemen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na contact met de politie overleden?
Tja dan moeten ze zorgen dat ze niet in contact komen met de politiequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan vaak meerdere problemen.
Wat een wijze raad weer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja dan moeten ze zorgen dat ze niet in contact komen met de politie
Onafhankelijk onderzoek politie-incidentenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na contact met de politie overleden?
Welke dam?quote:
Die in Amsterdam. Ben inmiddels weer thuis.quote:
MrsL.quote:
Mey mrlquote:
Helloquote:
Slecht gedrag niet stimulerenquote:
Ik zit te kijken of dit nu een gewone pingmaaltijd is of zelf gekookt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat nou een Corsair tobo?
Of bezorgd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit te kijken of dit nu een gewone pingmaaltijd is of zelf gekookt.
Klopt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat nou een Corsair tobo?
Zelf gekooktquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit te kijken of dit nu een gewone pingmaaltijd is of zelf gekookt.
Nou als ze boos is dan doe ik dat effe niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Remember to lett her into your heart.
Ja ho nee nee, zo makkelijk gaat dit niet. Foto van de ravage in de keuken graag (de pannen oa)quote:
Haha zo specefiek sowieso niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als ze boos is dan doe ik dat effe niet.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ho nee nee, zo makkelijk gaat dit niet. Foto van de ravage in de keuken graag (de pannen oa)
Nu een foto van het wc blokjequote:
Foto van de asbak?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:34 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nog een toetje toe in de airfryer.
Bedoel je niet een oven? Ken alleen airfryers die er compleet anders uitzien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:34 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nog een toetje toe in de airfryer.
Als ik bij @Rob ben kook ik regelmatig hoor, of we koken samen. In m'n eentje voor mij alleen heb ik er vaak gewoon geen zin in en dan eet ik meer tussendoor dan dat ik serieus een maaltijd maak. Maar dit moest op.quote:
Nee, het is een airfryerquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je niet een oven? Ken alleen airfryers die er compleet anders uitzien.
Goh, nog nooit geweten/gezien. Thnxs voor de link mopquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, het is een airfryer![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000047731310/?s2a=
Ik kook vaak dan voor 2 dagen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik bij @:Rob ben kook ik regelmatig hoor, of we koken samen. In m'n eentje voor mij alleen heb ik er vaak gewoon geen zin in en dan eet ik meer tussendoor dan dat ik serieus een maaltijd maak. Maar dit moest op.
ik ben zo'n meut die liever geen twee dagen achter elkaar hetzelfde eetquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kook vaak dan voor 2 dagen.
Nouja, het is gewoon praktisch.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben zo'n meut die liever geen twee dagen achter elkaar hetzelfde eet
En dan over een jaar bedenken wat voor troep er ook al weer in dat bakje zat en van ellende het hele bakje met inhoud maar wegkieperen. #BeenThereDoneThatquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Of op zondag meerder maaltijden maken in bakjes in de vriezer gooien.
Nee sticker erop plakken van wat er in zit, met een datum erop.. en een papiertje op de koelkast plakken met wat je in de vriezer hebt zittenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dan over een jaar bedenken wat voor troep er ook al weer in dat bakje zat en van ellende het hele bakje met inhoud maar wegkieperen. #BeenThereDoneThat
Klopt. Daarom probeer ik ook zo veel mogelijk toch dingen voor één persoon te maken. Met verse bietjes en speklapjes lukt me dat prima, met krieltjes, haricot verts en een stukje vlees ook .En dan ehh. kipfilet of risotto ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon praktisch.
De meeste dingen zijn vaak bedoeld voor het koken voor 2 personen.
Je kan Mikey niet lezen he? Nou hij zegt oa dat hij blij is met je foto's en dat het allemaal lekker uitziet en dat hij bewondering voor je heeft. Hij zou graag een keertje met je willen waterfietsen als het jou ook leuk lijkt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik bij @:Rob ben kook ik regelmatig hoor, of we koken samen. In m'n eentje voor mij alleen heb ik er vaak gewoon geen zin in en dan eet ik meer tussendoor dan dat ik serieus een maaltijd maak. Maar dit moest op.
Een jaar? Heb jij werkelijk bakjes maanden in de vriezer liggen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dan over een jaar bedenken wat voor troep er ook al weer in dat bakje zat en van ellende het hele bakje met inhoud maar wegkieperen. #BeenThereDoneThat
Tussen willen of kunnen zit een groot verschil.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan Mikey niet lezen he? Nou hij zegt oa dat hij blij is met je foto's en dat het allemaal lekker uitziet en dat hij bewondering voor je heeft. Hij zou graag een keertje met je willen waterfietsen als het jou ook leuk lijkt?
Nee, niet meer. Eigenlijk alleen nog standaard diepvriesspul zoals patat, snacks, croissants. De rest vergeet ik gewoon op te maken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een jaar? Heb jij werkelijk bakjes maanden in de vriezer liggen?
Ik doe dat maar een paar dagen, hooguit. Zeker de zelfgekookte dingen.
Heerlijk die foto’s.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan Mikey niet lezen he? Nou hij zegt oa dat hij blij is met je foto's en dat het allemaal lekker uitziet en dat hij bewondering voor je heeft. Hij zou graag een keertje met je willen waterfietsen als het jou ook leuk lijkt?
Ja, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Liever een keer goed koken dan tqee keer matig is mijn motto.
Daar hebben ze stickers voor uit gevonden 😜quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh, milieuvervuiling.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben ze stickers voor uit gevonden 😜
quote:
hmm?quote:
Nee, duurt te lang.quote:
Zeker wel nu zijn grote idool Alex Soze uit de gevangenis isquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Heeft paul een uitgerekte anus?
Mien wurstjuh toch.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker wel nu zijn grote idool Alex Soze uit de gevangenis is
* DJMO proestquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker wel nu zijn grote idool Alex Soze uit de gevangenis is
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben ze stickers voor uit gevonden 😜
Uitwisbare labels met whiteboard stiftquote:
Neuh.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:09 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Uitwisbare labels met whiteboard stift![]()
?
quote:
Goedemorgen.quote:
quote:
Morguh FF ☕️quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Huisarts afzeggen. Opgelost. Slotje.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:21 schreef DJMO het volgende:
dit gaat krap wordenHeb m'n haar in de verf zitten, maar ik moet om half negen bij de huisarts zijn, en moet me nog douchen en aankleden
![]()
Ben aangekleed en wel, heb zelfs nog tijd voor een bak koffiequote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Huisarts afzeggen. Opgelost. Slotje.
Trots op jequote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben aangekleed en wel, heb zelfs nog tijd voor een bak koffie
Ik loogquote:
Eerst de rechtersok dan de linkersok als ik me goed herinner?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loogIk moet m'n sokken en schoenen nog aantrekken
Andersomquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerst de rechtersok dan de linkersok als ik me goed herinner?
OM naar de fysio te gaan heb je niet eens de dokter mee nodig tegenwoordig. Ik hoop dat het je helpt, maar zoals hij zegt hoop er niet te veel op dat helpt. I ben zelfs getapt ook dat hielp nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef DJMO het volgende:
Joepie.
Mag voor m'n elleboog naar de fysioNiet dat de huisarts denkt dat het helpt, maar het valt allicht te proberen zei hij.
Ben ik even blij dat ik het gemeentepakket compleet plus van univé heb. Geen eigen risico en 20 fysio behandelingen vergoed.
We merken het wel. Ik verwacht helemaal niets, dan kan ik ook niet teleurgesteld wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM naar de fysio te gaan heb je niet eens de dokter mee nodig tegenwoordig. Ik hoop dat het je helpt, maar zoals hij zegt hoop er niet te veel op dat helpt. I ben zelfs getapt ook dat hielp niet
Een tennis arm is gewoon een kudt ding, niets helpt je moet geduld hebben duurt ongeveer een jaar als je geluk hebt
Beter het is en blijft een kudt ding zo tennisarmquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
We merken het wel. Ik verwacht helemaal niets, dan kan ik ook niet teleurgesteld worden
Ja, en ik kan niet eens tennissenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter het is en blijft een kudt ding zo tennisarm
Ik heb hem de eerste keer rechts gekregen door zwaar werk in de tuin. De tweede keer links door te intensief te hakenquote:
Kom maar halen.quote:
Geen idee, weet wel dat ie zwaarder is dan die van Nijmegen, maar ik lul zoveelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:07 schreef DJMO het volgende:
Wie zei me nou dat ik de 4 daagse van Apeldoorn moest lopen ?? Was jij dat @:Rafeiro ?
Ze vallen precies na elkaar dit jaar, maar ik wil niet het risico lopen dat ik mezelf tijdens Apeldoorn kapot loop en daardoor de via gladiola misloop. Dus Apeldoorn volgend jaar maar eens voor kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat ie zwaarder is dan die van Nijmegen, maar ik lul zoveel@:DJMO
Kerst cadeautjes?quote:
Hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:29 schreef DJMO het volgende:
Oops, I did it again..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:
Gewoon de bijbel uit je hoofd leren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:56 schreef DJMO het volgende:
Ik baal van m'n ogen
Moet me steeds meer inspannen om fatsoenlijk te kunnen lezen.
Of andere antidepressivia aan m'n psych vragenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon de bijbel uit je hoofd leren.
quote:Soms (0,1-1%): gewichtsverlies, tachycardie, toegenomen bloeddruk (soms ernstig), blozen, pijn op de borst, asthenie, verwardheid, tinnitus, visusstoornissen.
Daar weet ik niets vanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Of andere antidepressivia aan m'n psych vragen
https://www.farmacotherap(...)tteksten/b/bupropion
[..]
Ik had er tot vanmorgen na het gesprek met bergman clinics ook geen idee van.quote:
Ja, ja, ook in de verte gaat lezen lastig, maar jou herken ik nog wel hoorquote:
quote:
quote:
Hey Ebinasquote:Op zaterdag 12 februari 2022 06:41 schreef Ebinas het volgende:
Moguhh![]()
Denk kom ook hier maar eens aanwaaien
Wedden dat je uiteindelijk toch niet gaat slapen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 06:52 schreef DJMO het volgende:
Npo vooruit. Ik kan die koffie van @:FreshFruit moeilijk koud laten worden. Dus één bakkie en dan duik er nog even in. 't is zaterdag tenslotte
Echt wel. Koffie is op even naar de weecee en ik ben hier wegquote:Op zaterdag 12 februari 2022 06:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wedden dat je uiteindelijk toch niet gaat slapen?
Slaapsequote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Echt wel. Koffie is op even naar de weecee en ik ben hier weg
Je zou geen selfies van me plaatsenquote:
Ik zie geen signaaljas.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zou geen selfies van me plaatsen
Allang. Toen ik m'n bed uitkwam kwam Rob al met de eerste aan. Ik ben net om de tweede ronde geweest.quote:
Wat word je weer verwend / vertroeteld.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Allang. Toen ik m'n bed uitkwam kwam Rob al met de eerste aan. Ik ben net om de tweede ronde geweest.
yaayyyquote:
Zo vaak op cancel gekliktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Zo wie gaan we vandaag eens cancelen?
Die zag ik al voorbij komenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100022263_8d6adada
MrsL.quote:
Lekker rustig,ben vanochtend lekker buiten geweest.quote:
Is ook heerlijk weerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker rustig,ben vanochtend lekker buiten geweest.
Met jou dan?
IK had het gezienquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100022263_8d6adada
Ze brengt het wel heel serieus.quote:
Voor je neus.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:42 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Dom volk soms wat daar zit hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze brengt het wel heel serieus.
Tijdje geleden die gozer met zijn English tea.Helemaal uitgesloofd en alles.quote:
Ja ook zoietsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdje geleden die gozer met zijn English tea.Helemaal uitgesloofd en alles.
Zegt zij: "Ik heb geen honger,wat zullen we vanavond eten? "
Waar haalt mini het vandaan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan mijn klok vragen, maar ik vrees van niet.
#klokkijken
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar haalt mini het vandaan?
'Nee hoor, die is oud genoeg om voor zichzelf te zorgen'
Ik stikte bijna van het lachen hier
Raar grietje vond ik hetquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze brengt het wel heel serieus.
ze had nog wat gekke dingen idd.quote:
Wat is daar dan weer aan de hand?quote:
Niet klagen maar dragenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:55 schreef DJMO het volgende:
Wanneer stopt die elleboog nou eens met zeuren?
Met die arm kan ik nauwelijks iets dragen. Flikkert zo uit m'n jattenquote:
Kan wel een poos durenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:55 schreef DJMO het volgende:
Wanneer stopt die elleboog nou eens met zeuren?
Je hoeft het mij niet te vertellen weet wat het is. Ik kon nog geen as van de sigaret tikkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met die arm kan ik nauwelijks iets dragen. Flikkert zo uit m'n jatten
Ja een jaar met of zonder therapie of spuitquote:
Heb volgende week donderdag afspraak bij de fysio staanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien even kijken voor een brace, zo belast elleboog minder
Ja best langquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een jaar met of zonder therapie of spuit
Hopen dat dat wel wat gaat helpenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb volgende week donderdag afspraak bij de fysio staan
Ik hoop het ook. Wordt hier een beetje simpel vanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat dat wel wat gaat helpen
En ik heb het geluk dat het chronisch is geworden.quote:
Wappies in Den Haag,ze zouden dagen blijven maar iedereen is al bijna weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is daar dan weer aan de hand?
DIe weten ook niet van ophouden hequote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies in Den Haag,ze zouden dagen blijven maar iedereen is al bijna weg.
Dan mag je nog wel even doorposten, gaat niet zo snel hieroquote:
Het was elders even heel gezellig.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel even doorposten, gaat niet zo snel hiero
BB?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was elders even heel gezellig.
Op de chat bij een livestream,opeens allemaal FOKkers.quote:
Boehquote:
O oke, had je link gepost ?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de chat bij een livestream,opeens allemaal FOKkers.
Nee,dat niet eens.quote:
Ik kijk helemaal die streams niet meer.quote:
Mamaloequote:
Nou moequote:
Bedje toe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |