SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja want op basis van je ui
zullen de dames in de rij staan![]()
![]()
Belgisch Limburgquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:57 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij uit Limburg kwam? Hoe kom ik daar nu bij… Tsja, dus opgelost ik zag het nu bij zijn naam ergens staan!
Gelukkig lijk ik IRL niet op mijn UIquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja want op basis van je ui
zullen de dames in de rij staan![]()
![]()
snap zijn gevoel wel. Wekenlang word alles met hem gedeeld. Vervolgens is hij een week uit het huis, en merkt hij dat er, voor zijn gevorl veel veranderd is. Dat kan je onzeker maken over je plek in een groep, hij is ook pas 26 hé, dan ben je vaak nog zoekende naar je eigen ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet waar het Tobias het over heeft. Hij heeft niet veel gemist hoor, maar 5 dagen.
Ik hoop het voor je🤣🤣quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gelukkig lijk ik IRL niet op mijn UI
je gaat bijna denken dat het een geheime opdracht is....hoelang kunnen jullie op bed liggen zonder dat er een ander er wat van zegt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel mag dus gewoon weer slapen van BB. Die meten echt met 2 maten, nouchine gaat nu ook naar bed zegt ze
Ik had dat vorig jaar, tot er een update kwam, halverwege het seizoenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ebinas
Op woensdag 9 februari 2022 14:49 schreef Frummelie het volgende:
Waarom gaat mijn stream 2 niet automatisch naar live, ik moet hem elke keer verschuiven naar live...
Meer cossers hier last van?
Heb ik ook last van
Met weer lekker varkensgel......quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:07 schreef Jockari het volgende:
Peter komt even langs om de palliatieve zorg op te starten.
[ afbeelding ]
@Frummeliequote:Op woensdag 9 februari 2022 15:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ebinas
Waarom gaat mijn stream 2 niet automatisch naar live, ik moet hem elke keer verschuiven naar live...
Heb ik ook last van
Ik vind het zo raar, het is sinds vanmorgen na de storing... toppie dat je nog even reageert.. 🤗quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
@:Frummelie
Je bent niet de enige![]()
Balen wel, ik heb dit probleem niet, wel perioded met bufferen. maar ook nu niet
Lijkt me wel chill. In de avond opstappen en in de morgen wakker worden in een heel andere omgevingquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef Jockari het volgende:
Vera wil wel eens een keer met een slaaptrein meerijden. Lekker eten, slapen... Opletten dat Nawel dat niet hoort.
Snap het ook. Hij was een original.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
snap zijn gevoel wel. Wekenlang word alles met hem gedeeld. Vervolgens is hij een week uit het huis, en merkt hij dat er, voor zijn gevorl veel veranderd is. Dat kan je onzeker maken over je plek in een groep, hij is ook pas 26 hé, dan ben je vaak nog zoekende naar je eigen ik
aanrader!quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill. In de avond opstappen en in de morgen wakker worden in een heel andere omgeving
Da's bij ons op café gaan. Moeten wij geen trein voor nemen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill. In de avond opstappen en in de morgen wakker worden in een heel andere omgeving
vaak gedaan richting italie. Vanuit utrecht naar munchen. Je schommelt wel er en soms had je 3 bedden boven elkaar. Maarja is jaren geleden alquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
op stream 2quote:
Zo irritant en nu begint het bufferen, ook dat nog.. 😉quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ebinas
Heb ik ook last van
Ja kutstreamsquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo irritant en nu begint het bufferen, ook dat nog.. 😉
Nee maar zo hier en daar wordt er wel het eea voor ons duidelijk als ze allemaal geweest zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor streamers maakt het niet veel uit. We mogen toch niet mee kijken in de dagboekkamer
Als de app op mijn tv gaat bufferen, start ik videoland op mijn telefoon, en cast ik het naar mijn tv. Dan heb ik geen last van bufferenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo irritant en nu begint het bufferen, ook dat nog.. 😉
Ja maar dan kan ik niet cossenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als de app op mijn tv gaat bufferen, start ik videoland op mijn telefoon, en cast ik het naar mijn tv. Dan heb ik geen last van bufferen
Ja, ben benieuwd of een stagiaire in de slaapkamer van Nawel komt om te noteren wat ze stemt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou kom op stream naar binnen geen zin in julio
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of een stagiaire in de slaapkamer van Nawel komt om te noteren wat ze stemt.
Nope zot op me telefoon de cos en tv streams heb wel pc maar die staat in een hoek en dan zie ik geen streamsquote:
Ik heb de app op mijn iPad tot nu toe nergens last van gehad alleen wil stream 2 sinds vanmorgen niet meer automatisch naar live. Bufferen is nu weer weg 😁quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als de app op mijn tv gaat bufferen, start ik videoland op mijn telefoon, en cast ik het naar mijn tv. Dan heb ik geen last van bufferen
Dat zijn opgenomen teksten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:30 schreef GayGuy het volgende:
Big Brother is een beetje down vandaag, zo te horen🤣
Het blijkt dat zij met iedereen heeft gepraat en alleen niet met hem....quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij gaat Nouche straks met tobi praten.
Maar ben niet zeker
Ja dat heb ik ook nu op mijn tel, dat ik dat balkje moet verschuiven, maar op mijn tv geen last vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb de app op mijn iPad tot nu toe nergens last van gehad alleen wil stream 2 sinds vanmorgen niet meer automatisch naar live. Bufferen is nu weer weg 😁
Welke kwal?, er is geen little brother tochquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me dat er wel een paar met hetzelfde aantal stemmen kan zijn. B.v. kristof en salar en dat die kwal dan moet kiezen
Oh hou op hoor Koos, gaat hij zich nog belangrijker voelen en wij zijn dan de dupe....zonder Salar of Kristof......quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me dat er wel een paar met hetzelfde aantal stemmen kan zijn. B.v. kristof en salar en dat die kwal dan moet kiezen
Die kwal is little brain.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Welke kwal?, er is geen little brother toch
Denk dat het beperkte met zijn voet ook dwars zit....voelt zich beperkt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:31 schreef suzi1 het volgende:
tobi moet niet zeuren. heeft door die paar dagen afwezigheid tenslotte vrijstelling gekregen
vond het zelfs fijn, goed na kunnen denken en relativeren
en nu is het ineens van meh meh
Ben blij dat ik niet de enige ben.. 😉quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook nu op mijn tel, dat ik dat balkje moet verschuiven, maar op mijn tv geen last van
Ik hoor iets van ik ga met de gele kamer mee stemmen... ( meneer angelflush is aan t gitaar spelen dus hoor t gefluister minder)quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:36 schreef Frummelie het volgende:
Wat heeft Hanne nu ineens met Tobi te bespreken..
Het gaat alleen maar moeilijker worden, wordt nog watquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:38 schreef suzi1 het volgende:
dan vraag je je toch soms ook af, wrm geeft zo'n hanne zich op voor bb
Ze kan wel huilen lijkt wel, of vergiffenis vraagt aan Tobi.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Niet te verstaan
Hannah voelt zich echt een slecht persoon.
Goud in de steek laten?
Oh huh, ok.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee wil ze dus niet, denk nawel en julio of nouchine
Staat een streep door mijn postquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee mensen, Hanne wil juist NIET op geel stemmen, omdat ze zich goed voelt in de kamer.
Morgen rond een uur of 13.00 uur. Of vanavond want vorige week hadden ze het te druk met de terug komst van Tobias.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:35 schreef Frummelie het volgende:
Ooh jakkie, moeten we weer tot morgen wachten op de uitslag...🤔
Omdat gisteravond hij haar ook geen kant op drukte maar raad gaf dat ze het spel moet spelen los moet zien van het omgaan met die bewoner.....zij durft dan diegene niet meer aan te kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Dat doet tobias wel weer goed bij hanne
Het is snikheet elke dag in dat huis door de lampen. Ze zitten in tshirt daarquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:45 schreef chufi het volgende:
Ben ik nou gek of klopt er iets niet.... Als je op hout rantsoen zit voor verwarming , dan ga je toch niet dat hout opstoken buiten en met een jas aan?
Ik hoop vanavond... ben zo nieuwsgierig.. 😜quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen rond een uur of 13.00 uur. Of vanavond want vorige week hadden ze het te druk met de terug komst van Tobias.
Dus dat hele stook gedoe was een dooie mus .....quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het is snikheet elke dag in dat huis door de lampen. Ze zitten in tshirt daar
Ja, dan lijkt een clown levend en wel je aanstaart in een kleine ruimte toch enger.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat een aansteller met spinnen zeg, Je pakt dat beest en zet het buiten
tja, is makkelijk gezegd door iemand die er niet bang voor is. Ik ben ook bang voor spinnen. Rationeel weet ik wel dat ik veel groter ben enzo, maar rationeel geldt niet bij een angstquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nou, ik gil ook de hele buurt bij elkaar hoor...😖quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
heb je nog niet gezien dat ze in tshirt in de keuken staan , peter en Hanne, er is echt geen kachel uit daar hoor!!quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:45 schreef chufi het volgende:
Ben ik nou gek of klopt er iets niet.... Als je op hout rantsoen zit voor verwarming , dan ga je toch niet dat hout opstoken buiten en met een jas aan?
Met Kristof is hij beter dan met Julio.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk eerder op Nawel en Kristof
Het gaat over Nawel, maakt niet uit voor na tussen op onder.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft nouchine al gestemd dan. Want als dat niet zo is dan is dit verboden dat nawel al haar stemmen heeft verteld
Volgens mij wel...quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Zo stom van Nouchine. Weet iemand of ze al is geweest in de dbk
Nee, weet het niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Zo stom van Nouchine. Weet iemand of ze al is geweest in de dbk
Nee ze is nog niet geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Zo stom van Nouchine. Weet iemand of ze al is geweest in de dbk. Dus nawel mag voordat nouchine de dbk is ingeweest al vertellen wat ze gestemd heeft om te beinvloeden. Daar zou dus een straf op moeten komen
Yep is nu duidelijk aangegeven door nouchequote:Op woensdag 9 februari 2022 16:05 schreef zodeju het volgende:
Dus grace en Nouchine praten over stemmen terwijl Nouchine nog niet geweest is.
Yep, maar het is de prinses hequote:Op woensdag 9 februari 2022 16:05 schreef zodeju het volgende:
Dus grace en Nouchine praten over stemmen terwijl Nouchine nog niet geweest is.
Wat ik niet begrijp dat ze het ook in beeld blijven houdenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Vind dit echt niet kunnen! Maar blijkbaar mag alles als Nawel in de buurt is...
Ja, maar ze hebben maar 1 stream nu, dus ze proberen af te wisselen met de gesprekken die er gaande zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp dat ze het ook in beeld blijven houden
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef C.A.I het volgende:
dit zijn toch duidelijk stemafspraken in groen ?
Beetje dom om Nawel in beeld te houden die overduidelijk aan het aangeven is wat ze gedaan heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben maar 1 stream nu, dus ze proberen af te wisselen met de gesprekken die er gaande zijn.
Hahahaha ! De lepelaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:09 schreef Angelique61 het volgende:
Die lepelaar komt ook weer binnen
Ja, Nouchine zegt dan weet ik het.....ja zegt Nawel ik weet het ook.quote:
FAILL WEEKquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:10 schreef C.A.I het volgende:
BB is slappe hap en vooral tijdens HELL WEEK
Ik nomineer deze week BBquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:10 schreef Hendrik83 het volgende:
Nouchine stemt op S en K en blijkbaar heeft leroy dat ook?
Kristof en salarquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
Groene kamer gaat dus voor Peter & Kristof en Nouch Hanne & Peter?
Ik begreep wel dat Leroy dat heeftquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:10 schreef Hendrik83 het volgende:
Nee nouchine op P en Hquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:10 schreef Hendrik83 het volgende:
Nawal heeft denk ik ook 5 stemmen, vera, kristof, tobias, salar, en misschien hannequote:Op woensdag 9 februari 2022 16:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Oh ja Nouchine H en P en Leroy S en K
Wat een leugenaar dat hij niet in kampen zit enzo. Hij was juist bezig met de tactieken van de week en opperde dat de mannen met de vrouwen moesten gaan pratenquote:
hij voelt zichzelf heel zielig volgens mijquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat een leugenaar dat hij niet in kampen zit enzo. Hij was juist bezig met de tactieken van de week en opperde dat de mannen met de vrouwen moesten gaan praten
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij voelt zichzelf heel zielig volgens mij
kleutertje.....quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij voelt zichzelf heel zielig volgens mij
als je wilt data er iets verandertquote:
Ja, maar nu wordt er ook steeds door andere naar gevraagd....waarom niet in zijn hum.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus tobias is er nog over bezig. Dat hij zich een outsider voelt.
Hij had toch niet echt een keus om bij de minderheid te zitten, ja, de pin pakken bij ¤ 1.000.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Dat is toch je eigen keus geweest dat je voor koos om niet in de gameroom te gaan. Slappe lul dat je er bent. Hij verwijt de anderen zijn eigen keus.
Dat bedoelt hij niet zo, dat hij met iedereen kan opschieten dus nooit iemand negeert.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat een leugenaar dat hij niet in kampen zit enzo. Hij was juist bezig met de tactieken van de week en opperde dat de mannen met de vrouwen moesten gaan praten
hij kan toch met zijn krukken net zo hard door het huis lopen als de rest? Hij hoeft toch geen challenges te doen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij niet zo, dat hij met iedereen kan opschieten dus nooit iemand negeert.
Denk echt dat zijn voet hem het meest dwarst zit. Overal huppelt hij achter aan.
Denk ook Zwitserland willen zijn hem gaat opbreken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
Sinds tobias weet dat hij populair is in het huis en buiten is hij anders aan het doen .
Dat zei hij net letterlijk van die kampenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij niet zo, dat hij met iedereen kan opschieten dus nooit iemand negeert.
Denk echt dat zijn voet hem het meest dwarst zit. Overal huppelt hij achter aan.
dat was gister in de gameroom besproken. En omdat tobias er voor koos om niet in de gameroom opgesloten te worden heeft hij dat gemist. Eigen schuld en eigen keus geweest van hemquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:22 schreef greysbones het volgende:
dikke aanname
Kristof was vanmorgen met Tobi aan het praten over stemmen
waarbij hij aangaf met Salar te hebben besproken op Peter te stemmen
Hij is dus eerst naar Salar gegaan ipv Tobias
zou dat hem stiekem dwars zitten??
zou, zeker op dit moment, allemaal bij kunnen dragenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:22 schreef greysbones het volgende:
dikke aanname
Kristof was vanmorgen met Tobi aan het praten over stemmen
waarbij hij aangaf met Salar te hebben besproken op Peter te stemmen
Hij is dus eerst naar Salar gegaan ipv Tobias
zou dat hem stiekem dwars zitten??
Normaal spring je even op de bank, rent weg....doet gek.....nu moet hij steeds opletten. Hij is dat gewoon zat....quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:24 schreef Verida het volgende:
[..]
hij kan toch met zijn krukken net zo hard door het huis lopen als de rest? Hij hoeft toch geen challenges te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
hij kan gewoon naar huis hoor ipv zo depressief te lopen doen en andere daarvoor verantwoordelijk te makenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Normaal spring je even op de bank, rent weg....doet gek.....nu moet hij steeds opletten. Hij is dat gewoon zat....
Hoe had hij een keuze dan? De immuniteitspin pakken en ¤9.000 uit de pot houden zou het domste zijn dat hij kon doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dat was gister in de gameroom besproken. En omdat tobias er voor koos om niet in de gameroom opgesloten te worden heeft hij dat gemist. Eigen schuld en eigen keus geweest van hem
Het helpt ook niet mee idd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Normaal spring je even op de bank, rent weg....doet gek.....nu moet hij steeds opletten. Hij is dat gewoon zat....
Ach, dipje denk ik. Dan ga je rare dingen roepen. Trekt wel weer bij. Hij blijft toch naast Salar de meest normale bewoner die daar zit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hij kan gewoon naar huis hoor ipv zo depressief te lopen doen en andere daarvoor verantwoordelijk te maken
Hij is gewoon een mannetje dat over alles en iedereen controle wil hebben, en als dit niet lukt gaat hij zeuren..quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, je bent nu al depressief als je een dag niet in je hum bent.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hij kan gewoon naar huis hoor ipv zo depressief te lopen doen en andere daarvoor verantwoordelijk te maken
Dat dus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
peter , dat hij misschien op kristof of salar heeft gestemdquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:28 schreef Ebinas het volgende:
Nu Salar en Kris aan de smoes.
Over een hij iig
Welke controle, iedereen komt bij hem voor raad...quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij is gewoon een mannetje dat over alles en iedereen controle wil hebben, en als dit niet lukt gaat hij zeuren..
Zal wel weer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
als er meer op staan kan leroy nawel safe maken als dat kan. Hoop dat ze het niet doen bij bb
Moed zakt nu al in mijn schoenen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
als er meer op staan kan leroy nawel safe maken als dat kan. Hoop dat ze het niet doen bij bb
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy is geen huismeester toch? Heeft alleen immuniteit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Leroy is geen huismeester toch? Heeft alleen immuniteit.
Het is toch een regel dat ze NA de nominaties niet daarover mogen praten?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:09 schreef C.A.I het volgende:
ik vind stemafspraken tijdens de nominatie ronde direct auto genomineerd zonder discussie door BB
Pffffffffffffffffffffffffffffffff kan je wel omhelsenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zegt net ik was niet in de gameroom en heb niks meegekregen, hij loopt iedereen langs om te checken wie op wie gestemd heeft...hij wil zogenaamd op de achtergrond zitten, maar owee als hij wordt genegeerd..en ik vind dat hij het altijd over zich zelf heeft..een grote IKKe en stiekum de rest kan stikke..maar dit is mijn meningquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welke controle, iedereen komt bij hem voor raad...
Ik denk dat het een enorme piekeraar is maar inderdaad iedereen heeft een eigen mening....quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Zegt net ik was niet in de gameroom en heb niks meegekregen, hij loopt iedereen langs om te checken wie op wie gestemd heeft...hij wil zogenaamd op de achtergrond zitten, maar owee als hij wordt genegeerd..en ik vind dat hij het altijd over zich zelf heeft..een grote IKKe en stiekum de rest kan stikke..maar dit is mijn mening
ja, en als ze dan niet meer komen is hij min of meer beledigd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welke controle, iedereen komt bij hem voor raad...
Daarom zou Vera voor hem een goede raadgever kunnen zijn.....quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
wat is daar toch met die mensen met dat klagen en zielig doen. Vera heeft het meeste voor haar kiezen gehad daar en herpakt zich heel snel. Anderen zelfs tobias blijven in dingen hangen
Nee joh, leroy kan helemaal niet kiezen, hij heeft een pin gekocht en is geen little brother.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moed zakt nu al in mijn schoenen.
Bedankt he
zie daar, zowaar een stem op Leroy... onbegrijpelijk, maar respect voor de kiezer dan maar zeker ?quote:
wil de leroy stemmer opstaan??quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:41 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
zie daar, zowaar een stem op Leroy... onbegrijpelijk, maar respect voor de kiezer dan maar zeker ?
Ehh Whût??quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
wat is daar toch met die mensen met dat klagen en zielig doen. Vera heeft het meeste voor haar kiezen gehad daar en herpakt zich heel snel. Anderen zelfs tobias blijven in dingen hangen
ze wil zich wel kunnen verdedigen...quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Of Nous dingen gehoord heeft over haar...
nare nawelquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:43 schreef suzi1 het volgende:
wil nouss over dr kutgevoel praten, moet ze even stil zijn van nawel, want anderen smoezen
en hop ze walst gwn weer over nous heen, die t al 2 keer probeerde duidelijk te maken
en dan gaat het natuurlijk weer vooral verder over nawel
en dat ze denkt te horen dat vera op haar heeft gestem
Heel vermoeiendquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:44 schreef Silves het volgende:
En nu over na de andere stream..Hanna weer in een klaagbui..het houd niet op bij haar..
Wat dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar nous kon toen ook iemand safen.. maar daar zat wel wat aan vast
Zekers, dit is misschien wel de kansquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:46 schreef Silves het volgende:
Als Peter en Vaarwel op de bank zitten, ga ik toch echt met mijn stemmen naar Peter...3x =scheepsrechts.
hoe zou jij daar je dag invullen ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Elke keer weer, hoe nixdoende de vrouwen bloed serieus elke dag een dagtaak hebben...
Haren plukken, aan haren zitten in de haren zitten, op de haren zitten, aal andere haren zitten.. en ineens is de dag om
Gôh....
maar ook als ze zit met Kristof, die krijgt ook mijn stemmen...Vaarwel bedsletquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zekers, dit is misschien wel de kans
Streepjes in mijn behang tel...quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
hoe zou jij daar je dag invullen ?
zo kom je de dag wel weer doorquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Streepjes in mijn behang tel...
Shit.. moet ik weer overnieuw beginnen
Het zit Tobias vooral dwars dat hij ondanks zijn populariteit in het huis zijn grip is kwijt geraakt over ‘zijn groep’.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie het ook is, de persoon die tegenover Naarwel staat krijgt mijn stemquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:49 schreef Silves het volgende:
[..]
maar ook als ze zit met Kristof, die krijgt ook mijn stemmen...Vaarwel bedslet
Ongeacht of zijn stemming begrijpelijk is of niet (ik begrijp het ergens wel), het helpt hem uiteindelijk niet qua populariteit denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een rare reacties hier allemaal.
Tobias zit gewoon even niet lekker in zijn vel. Dat kan toch?
Maakt hem menselijk. Zoals hij het uitlegt heeft hij gelijk.
Grace is zijn maatje. Hij is leuk met de jongens maar niet de eerste waar ze naartoe komen als er iets wordt besproken. Met de groene kamer heeft hij niks.
Voor iemand die leeft voor sporten is zijn blessure ook een belemmering. Hij kan niet voor de vollex100% mee doen aan de spellen.
Ook heeft hij bepaalde ontwikkelingen in het spel gemist.
Maar hij heeft toch ook steeds gezegd dat hij niet ergens bij wil horen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:50 schreef Shambles het volgende:
[..]
Het zit Tobias vooral dwars dat hij ondanks zijn populariteit in het huis zijn grip is kwijt geraakt over ‘zijn groep’.
Dat gaat deze week niet gebeuren (leroy)quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:51 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Wie het ook is, de persoon die tegenover Naarwel staat krijgt mijn stem![]()
Ja zelfs Leroy
Dat denk ik eel. Hij werd gezien als een robot. Nu blijkt hij ineens menselijk en kwetsbaar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:51 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ongeacht of zijn stemming begrijpelijk is of niet (ik begrijp het ergens wel), het helpt hem uiteindelijk niet qua populariteit denk ik.
Ja klopt, maar was van de week wel instructies aan het geven aan de mannen dat ze met vera en grace moesten gaan praten om te polsen op wie ze gingen stemmenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch ook steeds gezegd dat hij niet ergens bij wil horen?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:51 schreef Ptr67 het volgende:
Ik beeld mij een bepaalde image in mijn hoofd, als Nawel, Nous & Leroy allen samen in een vergadering zitten op dezelfde job.
Nous: ja, ja, nee, nee, nee, ja, nee, ja, nee, nee
Nawel : Snaptjuh
Leroy : Fucking kutmongolen praat eens normaal; weet je wel.
De andere in de vergadering zitten dan met een groot vraagteken boven hun hoofd..
Hij heeft een weekje of 1½ lekker zitten vreten in een Hotel, is 2 Nominaties bespaart gebleven, en loopt nog kreupelhoutje te spelen...quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:50 schreef Shambles het volgende:
[..]
Het zit Tobias vooral dwars dat hij ondanks zijn populariteit in het huis zijn grip is kwijt geraakt over ‘zijn groep’.
5 dagenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft een weekje of 1½ lekker zitten vreten in een Hotel, is 2 Nominaties bespaart gebleven, en loopt nog kreupelhoutje te spelen...Hoezo "grip kwijt"
Ah, je hebt hem gemist?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo weinig? het leken wel 2 weken
ik was die jongen toen al helemaal vergeten en vroeg me af waarom er een nieuwe bij was gekomenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo weinig? het leken wel 2 weken
Een beetje wel, mijn "JeroentjeLuL" is alleen wat over geacteerd timide aan het spelen.. professioneel Cool Hand Luke acteren... maar goed Grees geilt erop dus ..hup met de geitquote:
Volgens mij 1 nominatie .quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft een weekje of 1½ lekker zitten vreten in een Hotel, is 2 Nominaties bespaart gebleven, en loopt nog kreupelhoutje te spelen...Hoezo "grip kwijt"
zit foutje in de urlquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Met betrekking tot de vraag over populairiteit. Poll van gisteren.
[ [url=https://i.ibb.co/wdnG3vZ/Screenshot-20220209-080550-Twitter.jpg]afbeelding ][/url]
sample png file
Dat zegt hij, maar dat doet hij niet. Ook Tobias denkt in kampen. Hij geeft aan niks met de groene kamer te hebben, prima. Maar zeik dan niet over kampen in huis.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch ook steeds gezegd dat hij niet ergens bij wil horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |