SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja want op basis van je ui
zullen de dames in de rij staan![]()
![]()
Belgisch Limburgquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:57 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij uit Limburg kwam? Hoe kom ik daar nu bij… Tsja, dus opgelost ik zag het nu bij zijn naam ergens staan!
Gelukkig lijk ik IRL niet op mijn UIquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja want op basis van je ui
zullen de dames in de rij staan![]()
![]()
snap zijn gevoel wel. Wekenlang word alles met hem gedeeld. Vervolgens is hij een week uit het huis, en merkt hij dat er, voor zijn gevorl veel veranderd is. Dat kan je onzeker maken over je plek in een groep, hij is ook pas 26 hé, dan ben je vaak nog zoekende naar je eigen ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet waar het Tobias het over heeft. Hij heeft niet veel gemist hoor, maar 5 dagen.
Ik hoop het voor je🤣🤣quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gelukkig lijk ik IRL niet op mijn UI
je gaat bijna denken dat het een geheime opdracht is....hoelang kunnen jullie op bed liggen zonder dat er een ander er wat van zegt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel mag dus gewoon weer slapen van BB. Die meten echt met 2 maten, nouchine gaat nu ook naar bed zegt ze
Ik had dat vorig jaar, tot er een update kwam, halverwege het seizoenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ebinas
Op woensdag 9 februari 2022 14:49 schreef Frummelie het volgende:
Waarom gaat mijn stream 2 niet automatisch naar live, ik moet hem elke keer verschuiven naar live...
Meer cossers hier last van?
Heb ik ook last van
Met weer lekker varkensgel......quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:07 schreef Jockari het volgende:
Peter komt even langs om de palliatieve zorg op te starten.
[ afbeelding ]
@Frummeliequote:Op woensdag 9 februari 2022 15:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ebinas
Op woensdag 9 februari 2022 14:49 schreef Frummelie het volgende:
Waarom gaat mijn stream 2 niet automatisch naar live, ik moet hem elke keer verschuiven naar live...
Meer cossers hier last van?
Heb ik ook last van
Ik vind het zo raar, het is sinds vanmorgen na de storing... toppie dat je nog even reageert.. 🤗quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
@:Frummelie
Je bent niet de enige![]()
Balen wel, ik heb dit probleem niet, wel perioded met bufferen. maar ook nu niet
Lijkt me wel chill. In de avond opstappen en in de morgen wakker worden in een heel andere omgevingquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef Jockari het volgende:
Vera wil wel eens een keer met een slaaptrein meerijden. Lekker eten, slapen... Opletten dat Nawel dat niet hoort.
Snap het ook. Hij was een original.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
snap zijn gevoel wel. Wekenlang word alles met hem gedeeld. Vervolgens is hij een week uit het huis, en merkt hij dat er, voor zijn gevorl veel veranderd is. Dat kan je onzeker maken over je plek in een groep, hij is ook pas 26 hé, dan ben je vaak nog zoekende naar je eigen ik
aanrader!quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill. In de avond opstappen en in de morgen wakker worden in een heel andere omgeving
Da's bij ons op café gaan. Moeten wij geen trein voor nemen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill. In de avond opstappen en in de morgen wakker worden in een heel andere omgeving
vaak gedaan richting italie. Vanuit utrecht naar munchen. Je schommelt wel er en soms had je 3 bedden boven elkaar. Maarja is jaren geleden alquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
op stream 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |