SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
nog minimaal anderhalf week Leroyquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:11 schreef Blackprinces het volgende:
Kristoff is in ieder geval geen smerige vrouwen gluurder leroy.
En nu wegwezen jij
Nou.quote:
dat hequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:11 schreef Blackprinces het volgende:
Kristoff is in ieder geval geen smerige vrouwen gluurder leroy.
En nu wegwezen jij
gisteren was er een tepel ingezoomd in beeldquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou.
We hadden het ooit over de voeten die langdurig in beeld waren tijdens het douchen, en die zie je vrijwel niet meer.
Heel Brabant erbijquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Leroy
Zo eerlijk en oprecht die man hé!!
Hijs zo goed met Nawel, kunnen we hem niet gewoon de grens over gooien en aan België geven?? [ afbeelding ]
Yup.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat he
ze hebben wat bedacht om Kristof minder populair te maken
en gebruiken nu zijn waarschuwing om streamers te beinvloeden ofzo??
dat is wat Nawel ook deed vanmorgen
Wij hebben ons al van Leroy gedistantieerd. We hebben hem Limburger verklaard.quote:
jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Yup.
Vanmorgen zeer verbaasd wat berichten op fb gelezen. Best negatief over kris.
Heb me telefoon maar even weggelegd.
Peter heeft ze de moeder getrolld.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik vind de pinnen grap van peter met de minuut beter worden
Had hem Siberisch verklaard, is minder pijnlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wij hebben ons al van Leroy gedistantieerd. We hebben hem Limburger verklaard.
Deze snap ik effe niet Kristof waarschuwing?? En wie minder populair makenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat he
ze hebben wat bedacht om Kristof minder populair te maken
en gebruiken nu zijn waarschuwing om streamers te beinvloeden ofzo??
dat is wat Nawel ook deed vanmorgen
Om te kotsen gewoon.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
smerig
en allemaal om queen nawel beter te laten lijken
Ik ook. Leuke (matige) grap voor in een BB huis.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik vind de pinnen grap van peter met de minuut beter worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Zelfreflectie is hem niet bekend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat Leroy niet een beetje dimt met alles wat er over hem gezegd is, neem aan dat BB hem wel verteld heeft hoe hij er buiten opstaat. Hij voelt zich heel wat met stoker Nawel aan zijn zijde
Kristof heeft week 2 ofzo waarschuwing gehad voor taalgebruikquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Deze snap ik effe niet Kristof waarschuwing?? En wie minder populair maken
Bppd? Vorm van draaiduizeligheid.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef zodeju het volgende:
Wat Julio had, dat had als ik mijn hoofd bewoog. En je ziet ook duidelijk alle beelden in de kamer of plafond draaien....en je denkt daar ga ik....in mijn gedachten duurde het wel een paar minuten. Later kreeg ik het ook op straat en viel dan.
En al voor de 2e keer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zelfreflectie is hem niet bekend.
En BB beloont hem in, volgens mij nog geen 24 uur met een vrijstelling.
Ik snap wel dat hij zich groot voelt.
Wereld op zijn kop. Dit gaat nog wel een staartje krijgen als dat vanavond in de uitzending is geweest. De media storm v.w.b. Leroy wakkert weer aan!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zelfreflectie is hem niet bekend.
En BB beloont hem in, volgens mij nog geen 24 uur met een vrijstelling.
Ik snap wel dat hij zich groot voelt.
Evenwicht?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef zodeju het volgende:
Wat Julio had, dat had als ik mijn hoofd bewoog. En je ziet ook duidelijk alle beelden in de kamer of plafond draaien....en je denkt daar ga ik....in mijn gedachten duurde het wel een paar minuten. Later kreeg ik het ook op straat en viel dan.
Ja dat is zo walgelijk van leroy, laat hij eens naar zichzelf gaan kijken ipv dit steeds doen met nawel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kristof heeft week 2 ofzo waarschuwing gehad voor taalgebruik
en dat hoor ik nu Nawel en Leroy al voor de zoveelste keer vandaag gebruiken om Kristof er slecht op te zetten
Terwijl Leroy zelf een waarschuwing heeft voor grensoverschrijdend gedrag.. stel dat anderen dat zouden gebruiken tegen hem
Om hem te beschermen bedoel je?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al voor de 2e keer.
Hij mag nog niet weg.
of ziekte van menierequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef Ebinas het volgende:
B
[..]
Bppd? Vorm van draaiduizeligheid.
Die ken ik, afgrijselijk is dat.
Dat is het juist waar ik me zo aan erger.....als je nu iets aan hem merkte waardoor je denkt oke hij heeft het begrepen en we gaan weer verder. Maar nee, lijkt wel of hij nog meer denkt dat hij de beste is daar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat Leroy niet een beetje dimt met alles wat er over hem gezegd is, neem aan dat BB hem wel verteld heeft hoe hij er buiten opstaat. Hij voelt zich heel wat met stoker Nawel aan zijn zijde
zo smerigquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef Whuzz het volgende:
Marshmellows tellen. Lekker met je fikken overal aanzitten.
Ik volg verder geen social media wat daat betref.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wereld op zijn kop. Dit gaat nog wel een staartje krijgen als dat vanavond in de uitzending is geweest. De media storm v.w.b. Leroy wakkert weer aan!
Aha ok kwartje is gevallen dank jequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat hoor ik nu Nawel en Leroy al voor de zoveelste keer vandaag gebruiken om Kristof er slecht op te zetten
Terwijl Leroy zelf een waarschuwing heeft voor grensoverschrijdend gedrag.. stel dat anderen dat zouden gebruiken tegen hem
ff DJ-en in de plee, scheetjes laten, marshmellows tellen. Marshmellowtje voor Greysbones! Omnom!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo smerig
mensen die aan mijn eten zitten
De andere dan de groene kamer weten het volgens mij niet.......quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe op met mequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ff DJ-en in de plee, scheetjes laten, marshmellows tellen. Marshmellowtje voor Greysbones! Omnom!
Getver en je zal er niet eens ver naast zittenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ff DJ-en in de plee, scheetjes laten, marshmellows tellen. Marshmellowtje voor Greysbones! Omnom!
nee volgens mij ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
De andere dan de groene kamer weten het volgens mij niet.......
Ik wou ze juist met cadeauverpakking naar jullie sturen. Die andere mag je houdenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Leroy
Zo eerlijk en oprecht die man hé!!
Hijs zo goed met Nawel, kunnen we hem niet gewoon de grens over gooien en aan België geven?? [ afbeelding ]
Hopelijk komt er nog een twist met die pin van hem.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef KoningWouter het volgende:
Bah wat eet die Leroy goor zeg. En altijd met volle mond praten en dan dat gesmak er tussen door. En dan heeft hij ook nog immuniteit. Kutzooi.
Echt wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ziekte van Meniere is heel erg. Heb ik ook al jaren. Dat wens je niemand toe
Leroy heeft het zelf verteld in de groene kamerquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee volgens mij ook niet
ook niet ok .. dan had BB de anderen ook moeten inlichten
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel.
Heb zelf regelmatig Bppd, maar daarvan zijn de aanvallen per aanval korter en kan maanden wegblijven.
Maar kotsberoerd word je ervan. En je stort idd gewoon ter aarde bij zo'n aanval.
Bah, ik word gewoon misselijk, zelfs als ik het omschrijf
Tussendoor ook nog ff Salar aanranden... extra flavor voor je marshmellow!quote:
Ho! Nu ga je te ver!quote:
Ik heb heel erg gehoorverlies ervan en drukke ruimte en dan iedereen gelijk praten vreselijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ziekte van Meniere is heel erg. Heb ik ook al jaren. Dat wens je niemand toe
heeel vervelendquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat heb ik in begin zag ik gewoon de kamer rondtollen
Heel herkenbaar, ben rechts haast doof nu en inderdaad drukke ruimtes of veel stemmen tegelijk is doodvermoeiend en triggert een aanval Wat dat betreft is Corona wel makkelijk, weinig drukke ruimtes meerquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg gehoorverlies ervan en drukke ruimte en dan iedereen gelijk praten vreselijk
nee joh teveel eer om dergelijke cadeaus aan te nemenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik wou ze juist met cadeauverpakking naar jullie sturen. Die andere mag je houden
Leroy vertelt fluisterend over z'n berisping in de DBK.Leroy : Ik moet toch m'n pik wassen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leroy heeft het zelf verteld in de groene kamer
mag gewoon hequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tussendoor ook nog ff Salar aanranden... extra flavor voor je marshmellow!
Ja het kan veel omvatten hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg gehoorverlies ervan en drukke ruimte en dan iedereen gelijk praten vreselijk
Nous is wat dat betreft ook gewoon domquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hele gesprek van wat ze had met Peter nu bij nawel
Rugpijn he. Verschrikkelijk gelegen vannacht. Echt afgezien heeft zij. Als een echte prinses op de erwt slecht geslapen.quote:
Nouche is zo dom bezig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hele gesprek van wat ze had met Peter nu bij nawel
en nouchine had geen bijbedoelingen he, was gewoon een geintjequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag gewoon he
ze waren dronken
en Salar heeft er niks van gezegd he
geen probleem
Ja iddquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous is wat dat betreft ook gewoon dom
Precies.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nouche is zo dom bezig.
Aan alle kanten laten ze straks haar vallen voor het spel.
Zelf heeft ze niets opgebouwd.
Nee toch, volgens mij ging dit over de emmer stront die Nawel over Kristoff uitstorttequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
hebben ze nu allemaal aan een soort leugendetector gezeten?
gewoon vrienden onder elkaar hequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
en nouchine had geen bijbedoelingen he, was gewoon een geintje
Doe ik ook altijd bij mijn vrienden...quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon vrienden onder elkaar he
dan kan dat gewoon
nee Salar had het over handschoenen en allemaal draadjes en een bak water voor je voetenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij ging dit over de emmer stront die Nawel over Kristoff uitstortte
Dat is waar, alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op.
Goed of kwaad, BB haalde wel media met die rel.
En dat is belangrijk.
ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij mijn vrienden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Precies, dagelijks we graaien wat afquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon vrienden onder elkaar he
dan kan dat gewoon
Wel fijn dat leroy vaak bij haar is, 2 vliegen in 1 klap (mute)quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
ik kan Nawel niet meer horen
echt niet
Al 2 dagen ruim boven de 300.000 kijkers, en dat is bovengemiddeld.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is waar, alles voor de kijkcijfers.
Dan wordt Leroy tenminste goed gebruikt, dat gun ik hem dan wel.
Enige is dat het idd zal overwaaien en hij gewoon het spel kan blijven spelen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wel fijn dat leroy vaak bij haar is, 2 vliegen in 1 klap (mute)
Even haar onderdanen veilig stellen met een lief gemeend briefke..quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
Nawel heeft meerdere mensen een briefje geschreven???
Oh de andere stream is idd al veel beter te pruimen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Salar had het over handschoenen en allemaal draadjes en een bak water voor je voeten
ze hebben er allemaal 250 mee verdient
echtquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Even haar onderdanen veilig stellen met een lief gemeend briefke..
Die pen naar de DBKquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
*boksIs tegenwoordig heel gewoon. Je mag geen handen meer geven, dus groet je elkaar door je hand in het kruis te steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Leroy heeft het niet goed begrepen... steekt hem steeds in zijn eigen kruis. Da's geen begroeting he
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is tegenwoordig heel gewoon. Je mag geen handen meer geven, dus groet je elkaar door je hand in het kruis te steken.
Alleen Leroy heeft het niet goed begrepen... steekt hem steeds in zijn eigen kruis. Da's geen begroeting he
Zo lang in bed liggen ook niet.. maar ja.. prinsessenstatus hequote:
Iig naar Leroyquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
faaaaaall BBquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zo lang in bed liggen ook niet.. maar ja.. prinsessenstatus he
Elke kleine actie is 20 punten waard. Met andere woorden ze geeft een vingertje en haar onderdanen denken dat ze heel haar lichaam hebben gekregen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
kom er ook niet uit wat er staatquote:
Ben een half jaar uit de roulatie geweest. Naar bed gaan platliggen en opstaan was een ramp...echt tot huilens aan toe van wanneer gaat het over. Maar dat je ogen je zo in de maling kunnen nemen. Dicht doen weinig zin want het gevoel blijft alsof je in een draaimolen zat. Gelukkig al heel lang geleden en niet meer terug gehad. Alleen nooit meer de trap op zonder de leuning vast te houden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Evenwicht?
Ik heb ooit een ontsteking gehad in me evenwichtsorgaan ofzo. Kon alleen maar naar links draaien. Liep als een ronddraaiende krab door het huis. Als een losgeslagen tol dus naar de dokter. Weekje reispilletjes en het was over.
Ik had dat ook. Blijkt dat ik gevoelig ben voor grote hoeveelheden alcohol.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben een half jaar uit de roulatie geweest. Naar bed gaan platliggen en opstaan was een ramp...echt tot huilens aan toe van wanneer gaat het over. Maar dat je ogen je zo in de maling kunnen nemen. Dicht doen weinig zin want het gevoel blijft alsof je in een draaimolen zat. Gelukkig al heel lang geleden en niet meer terug gehad. Alleen nooit meer de trap op zonder de leuning vast te houden.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Ptr67 het volgende:
Toch even tussendoor.... Leroy gaat dit volgens mij weeral gebruiken...
Ja het spel is weeral niet eerlijk weet je wel ?
Waarom krijgen die nu een secret mission en ik niet weet je wel ?
Nu kom ik dom over weet je wel ?
Achterlijke kutmongolen weet je wel...
Ach .. bedrag is irrelevant ... het wordt toch rond de 75K.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Ebinas het volgende:
36777 had er kunnen staan. Had gekund. Tenzij, Ach la maar
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Ireth het volgende:
* Ireth was net heerlijk hardop aan het zingen...
Meneer Ireth: "GRACE! ZENDERCHECK!"
ja nu staat salar weer in de spotlightquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Ptr67 het volgende:
Toch even tussendoor.... Leroy gaat dit volgens mij weeral gebruiken...
Ja het spel is weeral niet eerlijk weet je wel ?
Waarom krijgen die nu een secret mission en ik niet weet je wel ?
Nu kom ik dom over weet je wel ?
Achterlijke kutmongolen weet je wel...
Doen alsof hij elektrische schokken kreeg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:54 schreef Blackprinces het volgende:
Nou geen idee wat de missie was maar salar lekker enthousiast
Ja nu het kippehok wat rustiger is kan ik het volgen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doen alsof hij elektrische schokken kreeg.
En Peter moest zijn woorden fout spellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doen alsof hij elektrische schokken kreeg.
Oh, ze mag weer op bed liggen, wat mankeert ze nu.....quote:
Die ziet de bui al hangen he, die weet dat ze weer de sjaak is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ze mag weer op bed liggen, wat mankeert ze nu.....
BB is druk bezig om weer een ziekte voor haar te verzinnen.
Begrijp haar moodswings niet....of overdreven overal bij aanwezig en luid of terugtrekkend lui op bed.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die ziet de bui al hangen he, die weet dat ze weer de sjaak is.
En als ze genomineerd is, dan is ze weer super druk en "leuk" tot na de uitzending, in een poging de kijkers te pleasenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp haar moodswings niet....of overdreven overal bij aanwezig en luid of terugtrekkend lui op bed.
Kost haar veel energie,de schijn ophouden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp haar moodswings niet....of overdreven overal bij aanwezig en luid of terugtrekkend lui op bed.
Tiktokkers zijn nog niet uit schoolquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Migrainequote:Op woensdag 9 februari 2022 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ze mag weer op bed liggen, wat mankeert ze nu.....
BB is druk bezig om weer een ziekte voor haar te verzinnen.
komt een muisje aangekropen...quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:09 schreef Hendrik83 het volgende:
Niet te ver gaan Leroy.
[ afbeelding ]
En niemand heeft hem gezien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Haha leroy stond alles te doen in zijn onderbroek gister in de gameroom. Hij zegt de mensen zullen wel denken die is gek. Nou leroy dat dachten we al eerder.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:12 schreef Blackprinces het volgende:
me papegaai maakt kusgeluidjes naar leroy...
Ik: tegen hem praten we niet.
Beeld gaat over naar nawel.
Ik: tegen haar ook niet.
Maakt ie een scheetgeluid naar ze.
Ik: goed zo
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:12 schreef Blackprinces het volgende:
Heet jouw papegaai Nouchinequote:Op woensdag 9 februari 2022 14:12 schreef Blackprinces het volgende:
Geen idee, Peter of Julio?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias gaat meestemmen met Kristof .. Op Nawel en ?
Hoorde Julio ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias gaat meestemmen met Kristof .. Op Nawel en Peter
Kristof zegt dat hij met Grace gesproken heeft en dat zij ook geen fijn gevoel heeft bij Peter.
Die heeft een grote fanbase en zal altijd terug komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:22 schreef Yolk het volgende:
Hopelijk twee genomineerden, anders zie ik Nawel weer doorgaan.
Dat zal niet veel boeiends zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy gaat harder worden hier, zeggen wat hij denkt. Het interesseert hem niet zo veel meer.
Dan wint ze dit seizoen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een grote fanbase en zal altijd terug komen.
dat valt wel meequote:Op woensdag 9 februari 2022 14:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een grote fanbase en zal altijd terug komen.
Weet niet of BB hier mee akkoord gaat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Er komt dus geen NL'er op @:freaky ... ook niet als Kristof er nog bij op komt.
Hij voelt zich een outsider omdat hij er ff uit is geweest...quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
wat zeurt tobias ineens zeg, een groepje in een groepje in een groepje.
Ben ook benieuwd, welke geintjes heeft Tobi het over.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
over wie hebben tobias en kristof het nu
Die hebben leroy laten zitten en beloond met een pin... verwacht je daar serieus actie van?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of BB hier mee akkoord gaat.
Er is iets maar weet het niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
wat zeurt tobias ineens zeg, een groepje in een groepje in een groepje.
ja en nu ook buiten de gameroom, hij voelt zich nu als het laatst gekozen kind bij gym en Kristff snapt er geen hol vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij voelt zich een outsider omdat hij er ff uit is geweest...
nee gaat over Nousquote:
Denk piemel in vagina, zou niets anders kunnen verzinnen wat p en v anders is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
Nous heeft P in V gehad met Dago in een disco???
geen idee wat het is
Hij kan gewoon niet tegen zijn verlies, en dat houdt ook in dat hij jaloers is als er dingen spelen waar hij geen weet van heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat hij zich buitengesloten voelt, hij weet wat hij in zijn mars heeft. Hij is wel een zeikerd zeg. Hij gaat niet erbij zitten als hij niet weet waar het over gaat. Oh hij zegt dat er toen hij weg was al van alles gebeurd. Zou hij boos op Grace zijn of zo.
Kinderachtig van hem denk ik. Hij is 1 van de eerste 8 en komt terug en voelt zich buiten gesloten. Wat valt tobias de laatste dagen een beetje tegen zegquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gaat over Nous
Hij klinkt nu als een klein kind dat niet mee mocht doen met knikkeren
nee daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk piemel in vagina, zou niets anders kunnen verzinnen wat p en v anders is.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet tegen zijn verlies, en dat houdt ook in dat hij jaloers is als er dingen spelen waar hij geen weet van heeft.
Het is wel erg kleutergedrag wat hij nu doet, lijkt wel het schoolplein zo.
Kristof luistert ook niet goed, valt al in als Tobias nog niet de helft gezegd heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:33 schreef Ebinas het volgende:
Denk wel dat het gesprek met Kristoff nu even niet helpt.
Het komt niet op 1 lijn.
Ja denk seks in discotheek maar verder begrijp ik er ook geen reet van, ze wilde het eerst niet zeggen en later worden er dan schijnbaar grapjes over gemaakt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee daar dacht ik ook aan
maar watttttttt
seks in een discotheek??
O ik dacht echt grace omdat ik hem hoorde zeggen wel in de slaapkamer leuk doen of zoietsquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gaat over Nous
Hij klinkt nu als een klein kind dat niet mee mocht doen met knikkeren
Schop hem als Limburger wel naar Rottumerplaat. Is hij de minste mensen tot lastquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kristof luistert ook niet goed, valt al in als Tobias nog niet de helft gezegd heeft.
Vroeg k me ook al af..quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd, welke geintjes heeft Tobi het over.
Nog nooit in een club een stelletje uit één toilethokje zien komen? Wat denk jij dat die daar doen, mens erger je niet op een zelfgemaakt bord?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee daar dacht ik ook aan
maar watttttttt
seks in een discotheek??
Ligt eraan als de rest steeds om dezelfde grap lachen en jij hebt geen idee waar het overgaat kan ik me voorstellen dat je er niet bij hoeft te zitten. 1keer kan maar je als die grap voor de derde keer moet horen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kinderachtig van hem denk ik. Hij is 1 van de eerste 8 en komt terug en voelt zich buiten gesloten. Wat valt tobias de laatste dagen een beetje tegen zeg
Meer kijkers, omdat iedereen mee over de douchewand wil kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al 2 dagen ruim boven de 300.000 kijkers, en dat is bovengemiddeld.
in zon vies vies vies wc hokjequote:Op woensdag 9 februari 2022 14:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nog nooit in een club een stelletje uit één toilethokje zien komen? Wat denk jij dat die daar doen, mens erger je niet op een zelfgemaakt bord?
Dat zou wel het logische zijn eigenlijk....want Grace ligt nogal gevoelig bij hem.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
O ik dacht echt grace omdat ik hem hoorde zeggen wel in de slaapkamer leuk doen of zoiets
Tja, ook niet mijn ding, maar goed. Van Nouch verbaast het me niks.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
in zon vies vies vies wc hokje![]()
![]()
nee ging omdat ze met zijn allen zaten te lachen en hij dan van niks weetquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou wel het logische zijn eigenlijk....want Grace ligt nogal gevoelig bij hem.
Lijkt me echt smerigs ja maar misschien als je genoeg alcohol op heb dat je dat dan niet merk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
in zon vies vies vies wc hokje![]()
![]()
Zit het nu terug te luisteren, maar bak er nog niets vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ging omdat ze met zijn allen zaten te lachen en hij dan van niks weet
en dus maar dom zit mee te lachen
misschien had hij het ervoor over grace
dat weet ik niet
zegk @Silves, wat zegke veer hievan??quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
teveel alcohol en dan werkt die van de man niet meer hequote:Op woensdag 9 februari 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me echt smerigs ja maar misschien als je genoeg alcohol op heb dat je dat dan niet merk.
Kwam omdat Kristof met zijn advies ertussen kwam.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zit het nu terug te luisteren, maar bak er nog niets van
Oh ja, gatver, bewust in zo'n hokje neuken dan. Brrrr.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
teveel alcohol en dan werkt die van de man niet meer he
Groetjes aan Leroy!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:42 schreef danilel het volgende:
[..]
zegk @:Silves, wat zegke veer hievan??
Ich zet Whuzz geweun mit de kop tusje de twie oore
is dat bij alle mannen zo?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
teveel alcohol en dan werkt die van de man niet meer he
Op insta deelt ze dat ze een date had met Michell, die had namelijk een weddenschap met Naomi en Liese verloren, en als hij verloor moest hij Kitty uitvragen. Kitty bedankt hem voor deze "date" en heeft haar mening over hem nu 365 graden gedraaid. Tis maar waar je blij van word, als troostprijs te mogen dienen🤣quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:44 schreef just me het volgende:
[..]
is dat bij alle mannen zo?
Ik vraag dit voor een vriendin
ik zou zeggen tegen die vriendinquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:44 schreef just me het volgende:
[..]
echt een kleuter zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:44 schreef Ebinas het volgende:
Nouche had naar Tobi kunnen komen, dat er een verhaal is wat ze niet wilt vertellen (p in v in de disco)
En dan zou het voor Tobi klaar zijn
Maar het lacherig er bij zitten.............
neequote:Op woensdag 9 februari 2022 14:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Peter is toch een Nederlander?
altijd een ekelig menneke gevondenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:45 schreef Clasientje het volgende:
Tobias is sinds hij te horen kreeg dat hij bij de kijkers populair is veel arogantie ineens gekregen erg jammer
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen tegen die vriendin
gooi er een glas of 10 goede whiskey in
Straks zie ik de vriendin al rennen naar de slijterijquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bied me aan voor een vrijwillige test.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen tegen die vriendin
gooi er een glas of 10 goede whiskey in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik bied me aan voor een vrijwillige test.
Geef me 10 glazen goede whiskey, daarna mag je me pijpen om te kijken of ie nog werkt.pijpen op zijn belgisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
hahahahaha luister jij wel als die praat? dat is echt geen nederlander hoorquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Peter is toch een Nederlander?
Na 10 glazen whiskey... sure! Maakt allemaal niet zo veel meer uit johquote:
Denk meer dat hij zijn plekje moet terug vinden....dat heeft niks met arogantie te maken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:45 schreef Clasientje het volgende:
Tobias is sinds hij te horen kreeg dat hij bij de kijkers populair is veel arogantie ineens gekregen erg jammer
Nog niet gehad neequote:Op woensdag 9 februari 2022 14:49 schreef Frummelie het volgende:
Waarom gaat mijn stream 2 niet automatisch naar live, ik moet hem elke keer verschuiven naar live...
Meer cossers hier last van?
Doe ik toch??quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Stem: Leroy dagboekkamer.
Tobias: Sommige mensen zitten daar 2 of 3 keer per dag, doe je eigenlijk nog wel mee met het spel?
neequote:Op woensdag 9 februari 2022 14:49 schreef Frummelie het volgende:
Waarom gaat mijn stream 2 niet automatisch naar live, ik moet hem elke keer verschuiven naar live...
Meer cossers hier last van?
ernaquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ging dat niet over dddkt
(ecolleté)?
of was dat er na?
hij moest doen alsof hij stroom schokken kreeg en peter moest express woorden fout spellenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:50 schreef Angelique61 het volgende:
Wat was de secret mission van Salar?
tx!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
erna
ze zij weer ze ging het niet nog eens vertellen
Wel schattig.....zo'n bui waar allesquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
Tobias is een beetje een recalcitrante kleuter zo![]()
Oke dankjewel...quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
hij moest doen alsof hij stroom schokken kreeg en peter moest express woorden fout spellen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik bied me aan voor een vrijwillige test.
Geef me 10 glazen goede whiskey, daarna mag je me pijpen om te kijken of ie nog werkt.Doorgegeven aan mijn vriendin, ze heeft geen belangstelling (of geen geld om whiskey te kopen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik dacht dat hij uit Limburg kwam? Hoe kom ik daar nu bij… Tsja, dus opgelost ik zag het nu bij zijn naam ergens staan!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahahahaha luister jij wel als die praat? dat is echt geen nederlander hoor
Hij kan wat dat betreft het beste met Vera praten....zo anders dan met Kristoff die gelijk met advies komt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:55 schreef Ebinas het volgende:
Tobi nu tegen Vera dat het anders is va dat hij weg is geweest.
Vera vraagt wat het meest verandert is, want het zit hem wel hoog mss.
Tobi: neuh gewoon moe van het sporten, gevolgd door het grapje.. en dat hij dingen mist.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:57 schreef just me het volgende:
[..]
Doorgegeven aan mijn vriendin, ze heeft geen belangstelling (of geen geld om whiskey te kopen)
![]()
Tobiasquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:58 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Vertel, op wie stapte Vera af en waarom?
niemand kan wat met de info die hij geeftquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een zeikerd begint Tobi te worden.
Zal dat laatste wel zijn lijkt mequote:Op woensdag 9 februari 2022 14:57 schreef just me het volgende:
[..]
Doorgegeven aan mijn vriendin, ze heeft geen belangstelling (of geen geld om whiskey te kopen)
![]()
Zeker, en kalm ook.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij kan wat dat betreft het beste met Vera praten....zo anders dan met Kristoff die gelijk met advies komt.
tja want op basis van je uiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |